A6 bāze ar benzīnu - 39 155 EUR
Lattitude max komplektācija (3.0 dīzelis) - 39 332 EUR
Ļoti līdzīgi, tikai viens pliks kā baznīcas žurka...
A6 bāze ar benzīnu - 39 155 EUR
Lattitude max komplektācija (3.0 dīzelis) - 39 332 EUR
Ļoti līdzīgi, tikai viens pliks kā baznīcas žurka...
Crankshaft rakstīja: Nortel
Nesen vienā raidījumā Elbakjans izteicās par "superkāriem" porshe, kuriem iekšā joprojām ir 80-to gadu audi motori.
=====================
Interesanti, par kuriem "superkāriem" viņš tā izteicās ...
Diez vai Robčiks tādas muļķības varēja sacerēt - pat,ja
tas dzinējs ārēji atgādina "veco" motoru, tad "iekšas"
tur sen jau ir galīgi citas ... Šito es labi novēroju nedēļas
nogalē Bauskā - it kā no ārpuses sens un labi zināms
dzinējs, bet iekšā...
No 18-tās minūtes.
DekstersFF rakstīja:
Nortel rakstīja:
Tā arī ir - abi vienādi, tikai audi 2x dārgāks (pie kam, visās pozīcijās).
To es jau zināju, ka esi pamuļķis, varēji neatgādināt.
Praktiski vienādi auto:
Kāpēc maksāt vairāk???
Crankshaft rakstīja: Nortel
Nesen vienā raidījumā Elbakjans izteicās par "superkāriem" porshe, kuriem iekšā joprojām ir 80-to gadu audi motori.
=====================
Interesanti, par kuriem "superkāriem" viņš tā izteicās ...
Diez vai Robčiks tādas muļķības varēja sacerēt - pat,ja
tas dzinējs ārēji atgādina "veco" motoru, tad "iekšas"
tur sen jau ir galīgi citas ... Šito es labi novēroju nedēļas
nogalē Bauskā - it kā no ārpuses sens un labi zināms
dzinējs, bet iekšā...
Tas bija LTV7 raidījums "Motociklisti". Precīzi neatceros kā viņš izteicās, bet sarunā par progresu KTM dzinējos izmeta, ka jaucot jauno porshu dzinējus tur iekšā joprojām esot 80-to gadu audi dzinēju tehnoloģijas. Ja gribi precīzi, tad skaties atkārtojumu.
sarashkins rakstīja: Par tēmu -
Barona ielā no sliedēm nobraucis zemās grīdas tramvajs
www.tvnet.lv/...
Tiek gatavoti iemesli, lai likvidētu ar 11-tā tramvaja galapunktu un novāktu sliedes apkārt radiomājai. Projektā, tālā nākotnē, ir paredzēta arī gājēju satiksmes likvidācija ap šo ēku.
IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau itin garš gabals sanāk no auseklenes līdz Juglai. Vēl nekad no gala līdz galam neesmu pa to izbraucis. Varētu būt kādas 45 minūtes vienā virzienā, bez pika. Tramvajniekiem ,šķiet, jābūt cilvēkiem ar labu unn stabilu vēdera darbību. Iedomājos situāciju, kā rīkoties tramvaja vadītājam, ja viņam kaut kur baronenes vidū pēkšņi vēders saiet uz "īso"...? Man pašam nesen TĀ gadījās pie stūres, pašā pika laikā...tik fiksi līdz mājām zoļļukā aizbraucis nekad nebiju.
Tieši tāpēc visās kabīnēs ir spainis.
HIPPY rakstīja:
Velomens rakstīja:
HIPPY rakstīja: Kas tas par sviestu ???
www.apollo.lv/...
Kur pie Alfas ir aplis lai to skapi apgriestu otrādi?
Tak izlasi rakstu un padomā ar galvu
Posmu no Juglas līdz Alfai rekonstruēja un tagad atklās. Nekam jau nav apkārt jāgriežas
????
Otrdien, 28. maijā, atklās regulāru 6. tramvaja kustību maršruta posmā no Juglas galapunkta līdz tirdzniecības centram «Alfa», portālu «Apollo» informēja Rīgas domē.
Nu bet tieši tā arī tur ir!
6-tais kursē no centra līdz 45. vidusskolai un no Alfas līdz Juglai.
Posmā no 45.v. līdz Alfai joprojām ir autobusu satiksme.
Nesen vienā raidījumā Elbakjans izteicās par "superkāriem" porshe, kuriem iekšā joprojām ir 80-to gadu audi motori.
DekstersFF rakstīja:
Pirmais rakstīja: Ozzi
ne jau l`et`ako... bet to, kuru k`a liekas kaimi`ni skaud`is...
par plik`as b`az`ites priek`spiedzi`nas mokkas naudu var nopirkt piepakotu 4x4 daciju... bet praktiskaislatvietis ta`cu nepirks l`etu ma`s`inu nav pa`cotna....
pirms 11 gadiem ar``i otr`a megane bija dizainiski revolucion`ars apar`ats.... tagad liekasnekas`ipa`ss...p`ec laici`na tas pats notiks ar`i ar mokas dizainu....
Zini,Pirmais, es arī Dacia nepirktu, jo izskatās tas auto tomēr pēc sūda uz kociņa, man nepatīk. Nu ir tas lēts sūds. Ne tur izskata, ne tur materiālu kvalitāte.
Cik atceros, tev galvā ir tāds dīvains klikšķis. Tev viss, kam ir 4 riteņi, stūre un sēdekļi, ir vienāds. Un tu pielīdzini visu lētākajam eksemplāram un uzskati,ka tā ir tāmēraukla-4 riteņi, stūre un pr stikls. Nu tā apmēram. Tieši tas pats ar Reno un Audi. Kā tu te parasti klārē, abi vienādi, tikai Audi 2x dārgāks.
Pupu mizas.
Tā arī ir - abi vienādi, tikai audi 2x dārgāks (pie kam, visās pozīcijās).
Pircējs praktiskais pievērš uzmanību tādai lietai kā cenas/veiktspējas attiecība. Un šajā ziņā vācu brendi jau sen ir zaudējuši. Pat neskatoties uz to, ka ražo savus auto valstīs ar lētākiem resursiem. Izskatās ka tur joprojām dominē princips: cenas neatlaidīsim + resursu izmaksas samazināsim = peļņa lielāka.
Pirmais rakstīja:
Nortel rakstīja: Nav gluži Opelis un tā klase, bet brīvdienās nobraucu vairākus simtus km ar jauno Malibu. Likās daudz uzlecošāka zvaigzne par Mokku. Sevišķi, ja tiks pie kārtīga benzīna dzinēja.
kā jams saucās žopeļa izpildījumā?????
jaunā insignija???
Nezinu, var būt. Šitas saucās Chevrolet Malibu.
Nav gluži Opelis un tā klase, bet brīvdienās nobraucu vairākus simtus km ar jauno Malibu. Likās daudz uzlecošāka zvaigzne par Mokku. Sevišķi, ja tiks pie kārtīga benzīna dzinēja.
Man vienai tantei Kanādā arī ir tuvu 100-tam, bet rullē katru dienu. Tiesa, drīkst braukt tikai pa dienu (ir attiecīgs ieraksts vadītāja apliecībā), jo acīs salikti kristāli.
Olegsxs rakstīja: Atbilde - www.b-kategorija.com/... Te taču viss aprakstīts.
Sanāk, ka ar BE kategoriju var vilkt jebkādu piekabi? Arī 10x3 m dzīvojamo treileri?
Mēģini pēc nedēļas notirgot tālāk.
p.s. bez kapitālā remonta dzinējam neiztikt...
Rupji rēķinot, 1/3 no benzīna sadegšanas procesā radušās enerģijas tiek patērēta auto kustināšanai uz priekšu. 1/3 "izpūš" caur izpūtēju tieši gaisā un atlikušo 1/3 arī atdod gaisam, bet caur dzesēšanas sistēmu.
Miezis_69 rakstīja:
Nortel rakstīja:
Pirmā kļūda - dzesēšanas šķidruma līmeni jāskatās karstam dzinējam un jāpielej, ja nepieciešams, tikai karstam dzinējam.
manuprāt tā gan ir kļūda. šķidrums trubās ir zem spiediena, atskrūvējot vāciņu vismaz puse iztecēs uz ielas, kas vēl ir sīkums salīdzinot ar iespēju karsto šļuru dabūt uz rokām vai sejā...
Izplešanās tvertnē, caur kuru papildina šķidrumu ir gaiss (sevišķi gadījumos, kad jāpielej - daudz gaisa). Lēnām skrūvējot vaļā nekas tur neizlīst, jo spiediens nav tik liels (ja strādā "ierobežotājs" vāziņā).
Cita lieta, ir redzēts, kas notiek, ja aukstam dzinējam ielej līdz max. Tad nāk ārā smuks balts dūms un frīzu tiek krāsota iela.
anonimikis rakstīja: esi mēģinājis?
Jau padsmit gadus.
auto55 rakstīja:
Nortel rakstīja:
auto55 rakstīja: Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..
Aukstam vai karstam dzinējam?
Aukstam dzinējam
Pirmā kļūda - dzesēšanas šķidruma līmeni jāskatās karstam dzinējam un jāpielej, ja nepieciešams, tikai karstam dzinējam.
Vai tas nozīmē, ka 6-tajam vairs nav pieturas Radio ielā? Tikai pie Vecrīgas un nākošā Merķeļa iela?
auto55 rakstīja: Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..
Aukstam vai karstam dzinējam?
Tieši tāpēc ir domāta rokas bremze. Ja jūti, ka aizmugure nebremzējās, pierauj ar roceni.
Esmu stāvējis uz 5 MW Deutz dzinēja tepat Latvijā. Tiesa, tas nav iemontēts transporta līdzeklī.
Par kunkuļiem nezinu, bet ķīmiķi runā, ka maisot kautko kopā var iegūt vielu, kas būs sliktāka par sliktāko no komponentēm.
Līdzīgi kā mehānikā - summārais lietderības koeficients vienmēr būs mazāks par mazāko no summējamajiem (reizināmajiem).
Vakar raidījumā "Tavs auto" Dambis jaunākais izteicās, ka latvieši esot šausmīgi ārišķīga tauta. Ka mums esot vajadzīgi uzraksti uz auto no sērijas Evolution u.t.t., lai tikai būtu pārāks par citiem.
p.s. par tiem piegādātājiem, ir regulāri redzēts kā vienai bodei pieved bulciņu kastes ar pajaunu mercedes ML.
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
24
Vai ar birstēm automātiskajā automazgātuvē var saskrāpēt auto — saskrāpēt motora pārsegu? (+ VIDEO)
21
DekstersFF rakstīja:
Nortel rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Nortel rakstīja:
Tā arī ir - abi vienādi, tikai audi 2x dārgāks (pie kam, visās pozīcijās).
To es jau zināju, ka esi pamuļķis, varēji neatgādināt.
Praktiski vienādi auto:
catalog.auto.ru/...
catalog.auto.ru/...
Kāpēc maksāt vairāk???
Saremontē galvu.
Tas būtu labs ieteikums audi īpašniekam. Bet diemžēl nu jau kādus gadus 10 vairs neesmu šīs markas auto īpašnieks un fans.