iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Nortel 13.05.2013 9:41

eddyyss rakstīja: šodien, aizslēdzot auto pamanīju, ka lampiņa mirgo savādāk, nevis 1reizar 1 sekundes intervālu, bet mirgo 5 reizes pēc kārtas un tad 1 sekundi ir pauze un tā atkal..

Kāpēc tā?

Cik liels ir intervāls starp "mirgo 5 reizes pēc kārtas"?

Nortel 13.05.2013 9:37

Paldies RS par iespēju 9. maijā izmantot maksas autostāvvietas ne tikai par velti, bet pat uz RS rēķina. Divas reizes noliku auto, saņēmu čeku un arī naudu atpakaļ.

Un otrs, vai kāds kontrolē jaunā 6-stā maršruta līnijas izbūves kvalitāti?

Nortel 29.04.2013 14:20

Brauc kā gribi, bet Tev nav nekādu tiesību pieprasīt citiem pārkāpt CSN un pielāgoties tavam braukšanas stilam!

Nortel 29.04.2013 13:24

Palaidniex rakstīja:

krix rakstīja:

Vienu riepu tirgotājs pārdod nelabprāt, tipa izjaukšot noliktavas uzkrājumu. Pat Reifendirect savulaik pārjautāja: Vai tiešām vēlos pārmaksāt ka piegādās tikai 1 riepu, bet ne pāri?

Tieši tā. Jo pirkt pāri riepu, ja otrajā dienā viena tiek sabojāta kādā no mūsvalsts lielceļu pieczvaigžņu lieliskajām bedrēm, tomēr parasti ir dārgāk nekā vienu ar piemaksu...

Vēl viens iemesls lēnai braukšanai.

Nortel 26.04.2013 9:43

DekstersFF rakstīja:

Nortel rakstīja: Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Tas tikai pierāda lielo problēmu ar milzīgi sēņu skaitu pie stūrēm Latvijā. Pie stūres ir JāBRAUC , nevis jāurbina snuķis. Savācas šitādi 5-10 tormozi aiz fūrēm un traucē normāli pārbvietoties. Jo šitai jūsu bremždūdieviņu kategorijai nav skaidrs, ka visa plūsma pārsvarā brauc uz 100-105 un nevienu par to nesoda.

Idiņu varza, goda vārds.

5 smagie un 10 aiz viņiem braucošie jau ir PLŪSMA. Plūsma, kas droši brauc uz 80. Apdzinēji ir tieši izlecēji un avārijas situāciju izraisītāji.

Nortel 26.04.2013 8:32

Nav tāds "atļautais 90". Atļautais ir LĪDZ 90.

Man maršrutā regulāri brauc fūres uz 80. Es izvēlos pielāgoties viņu ātrumam, nevis mēģināt bezjēgā dzīt (pārkāpjot "atļauto" katrā apdzīšanas reizē) garām, cenšoties "ietaupīt" kādu minūti ceļa beigās.

Labāk ielieku kruīzā uz 80 un mierīga bez stresa, auto saudzējošā režīmā nokļūstu galamērķī.

Nortel 19.04.2013 9:07

Salonā grīda nav mitra? Vienam citam Nissan bija līdzīgi. Zuda tosols, izrādās bija maza sūce pečkas radiatorā. Dīvaini bija tas, ka nesvīda ciet stikli, kas raksturīgs šādiem gadījumiem.

Nortel 18.04.2013 10:34

Pirmais rakstīja: stirna uz vietas beigta. nolidoja kādus 20 metrus pa gaisu - nu jau ir nodīrāta un tiek mednieki ar pavāriem jau strīdās par labākajām receptēm

renaultam kreisais lukturis pilnīgi lupatās, kreisā migla nolauzta un labajam lukturim nolauzti stiprinājumi.... un bikiņ kautkādas melnās plastmasas aplauzītas, kas nav būtiski...

interesanti - jautājums gb12 - vai apdirsinātāji pa kasko apstiprinātu tāmi uz +-2000?

ķipa buferis, lukturi, un kaudze ar melnajām plastmasām no dīlera

Ja tas ir garantijas auto, tad jā. Ja garantijas nav, tad vairāk par Depo un līmi neapstiprinās.

Nortel 15.04.2013 18:40

Drīzāk izskatās, ka Ferrari ir sakasījuši vairāk par konkurentiem un nopirkuši uzvaru. F1 jau sen vairs nav sacīkstes klasiskajā izpratnē, bet bizness, labs bizness, diemžēl.

Nortel 15.04.2013 18:03

Vai nu pilnā ķīmiskā tīrīšana vai vienkārši izvēdini.

Nortel 15.04.2013 14:35

Ar to jau mēs arī atšķiramies, ka mūsu auto uz šrotu aizved, kamēr Eiropā uz šrotu aizbrauc...

Nortel 15.04.2013 10:02

Ja nu par kautko cīnīties, tad par atļaušanu stāvēt uz tiltiem, kā tas ir Berlīnē.

Nortel 09.04.2013 15:25

aansis rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

H79 rakstīja: A cik gadījumiem jābūt, lai pierādītu?

Ko, bļed, pierādītu?? Savas MILZĪGĀS cilvēktiesības?? Tāpat kā tiem kropļiem Tukuma mentiem, slepkavām. Viņam, redz, uz cilvēkiem šaut, būdamam mentam, dīkst, bet kamerā,redz, viņam mēslam gaismas par maz.

Te tas pats. Uzspļaut citam var un traucēt, tāpat savas liellopa tiesības pierādīt varens.

Kas tev, tergli, traucē novietot savu mizu NORMĀLI ??

Dekster - zināma taisnība ir tevis teiktajā - "menti" atļaujas arī slepkavot, jo viņu visatļautību tādi kā tu atbalsta. Un tādi kā tu ir gatavi akli ticēt visam, ko menti saka...

Tajā pat laikā nav manāma ne mazākā saprāta pazīme attiecībā uz to, ka NORMĀLI atšķiras realitātē un sodīšanas vajadzību izpratnē. Minētajā stāvietā auto novietošana neveicot divus apgriešanās manevrus ir drošāka un mazāk satiksmi traucējoša. Bet tas taču nav svarīgi - galvenais, ka viss ir mentiem pa prātam. vai tā?

Nu redz, IeM nav spējīga apmaksāt labus psihologus, tādēļ nākas izmantot citādas metodes, lai piespiestu atzīties. Reizēm pāršauj pār strīpu.

Man pirms dažiem gadiem izstāstīja gadījumu kādā Pierīgas mentenē. Aizturējuši bija veci, kurš bija nogriezis savu sievu un meitu. Tiešu pierādījumu nebija, kautgad viss liecināja, ka to izdarīja viņš. Pats klusēja, neatzinās. Vietējie menti netika galā, izsauca no Pārvaldes divus PSRS laika ekspertus. Viņiem vajadzēja aptuveni 15 minūtes, lai tikai ar vārdiem novestu to veci līdz "sabrukumam" - ar asarām acīs uzrakstīja vaļsirdīgu atzīšanos. Nu lūk, kur mūsdienās ņemt tādus kadrus? Kur tādus vispār sagatavo? Vai mēs (valsts) tādus mūsdienās varam apmaksāt?

Nortel 30.03.2013 8:15

Mans latviešu draugs, šoferis, ar dienesta lexus RX regulāri vadāja cementa maisus uz vasarnīcu.

Nortel 29.03.2013 10:59

DekstersFF rakstīja:

Nortel rakstīja: Ir daudz vienkāršākas lietas, ar kuru palīdzību samazināt degvielas patēriņu. Viena no tām, ko nesen izmēģināju, ir eļļas piedeva dzinējam uz silikona bāzes. Štrunta pudelīte maksā 8 Ls, bet degvielas patēriņš samazinājās par aptuveni 0,5 litriem. Un tas tikai uz berzes samazinājuma dzinējā rēķina. Līdz ar to labi gan dzinējam, gan makam.

Par šo,lūdzu, topikā 'Megalohatrons'.

Ja nu kautko uz turieni, tad tikai Jūs ar visām slimībām un paranojām...

Nortel 29.03.2013 10:24

Ir daudz vienkāršākas lietas, ar kuru palīdzību samazināt degvielas patēriņu. Viena no tām, ko nesen izmēģināju, ir eļļas piedeva dzinējam uz silikona bāzes. Štrunta pudelīte maksā 8 Ls, bet degvielas patēriņš samazinājās par aptuveni 0,5 litriem. Un tas tikai uz berzes samazinājuma dzinējā rēķina. Līdz ar to labi gan dzinējam, gan makam.

Nortel 28.03.2013 10:02

zhuks rakstīja:

Nortel rakstīja:

zhuks rakstīja: Patēriņu rēķināju jau ar gāzes iekārtas patērēto...

WTF?

Kā var zināt gāzes iekārtas patērēto, ja iekārta nav vēl uzstādīta?

Cik lasīju netā, tad gāze vairāk tērējas kā benzīns, līdz ar to ņēmu tos pašus 7 litrus sešu litru vietā.

Uz sētām arī raksta...

Kāda iekārta? Kādā kantorī likta? Apkopes izmaksas? Eļļas izmaksas?

Nortel 28.03.2013 9:37

zhuks rakstīja: Patēriņu rēķināju jau ar gāzes iekārtas patērēto...

WTF?

Kā var zināt gāzes iekārtas patērēto, ja iekārta nav vēl uzstādīta?

Nortel 28.03.2013 9:01

1.3 un 6-7 Ls uz 100 km??? Tā kā stipri par daudz, priekš tik maza motora.

Man ir C4 ar 1.4 un stabili iekļaujos 5 Ls uz 100. Pat neapsveru domu par gāzes iekārtu, jo vienkārši neatpelnīšu to.

Nortel 27.03.2013 12:24

Pie ģimenes ārsta par 15 Ls.

Nortel 27.03.2013 9:04

Atkal neieliekās normāli linki

"wiki.latvijasattistibai.lv/... ākumlapa"

Nortel 27.03.2013 9:03

Veidosim Latvija labāku:

wiki.latvijasattistibai.lv/... ākumlapa

p.s. šoreiz izdevās bez ziedojumiem, tas jau ir progress...

Nortel 14.03.2013 11:10

EZ rakstīja: "Kam tagad tos vairs vajag."

Gan jau, nevienam nevajag. Tāpat, kā neviens nedzīvos Ethnogrāfiskā muzeja mājiņās un Āraišu ezerpils būdiņās. Dekoracijai varēja palikt. Ar mazu plāksnīti informācijai. Citkārt, ziņās tikai bomži un alkonauti, kas Slokas stacijas iekštelpās izguļ. Un, izcilās turku tipa stcijas tualetes mājas paliekas. Tāda, tā vērtību mēraukla.

Kur Jūs bijāt agrāk? Mēs ilgi meklējām cilvēku, kurš brīvprātīgi (par saviem līdzekļiem) būtu ar mieru uzturēt to verķi citu dzīvību neapdraudošā stāvoklī. Bijām gatavi arī plāksnīti ar šīs personas vārdu pielikt.

Nortel 13.03.2013 10:04

Chankaishi rakstīja:

Nortel rakstīja:

seaman rakstīja:

Nortel rakstīja: Beidzot atkodu to stulbumu.

malacītc!

bet nu TUR poļubomu kreisajiem jālaiž labie

Kurš CSN punkts?

Kursh neatceros, bet, ja grib paariet uz citu joslu, jaapalaizh visi pa to braucoshie, kuriem vareetu trauceet. Ja vienlaiciigi paarkaartojaas, tad tas, kas kreisajaa joslaa, palaizh to, kas grib no labaas uz kreiso. Par konkreeto vietu - tur divas kreisaas joslas taalaak nogriezhaas uz 13. janvaara ielu pa kreisi. Ja grib uz Mola pusi, tad jaashkjeerso 2 joslas apm. 200m garaa posmaa. Bez savstarpeejas sapratnes tur buutu bardaks!

Runa nav par pārkārtošanos no šīm divām joslām (4 un 5) uz "pamatjoslām" (1-3). Bet par to, ka pa 3 joslu braucošie uzskata, ka viņiem ir tiesības "ielekt" 4-tajā un pat 5-tajā nerēķinoties ar pa tām jau braucošajiem. Un vairumā gadījumu šī pārkārtošanās notiek griežot nost saliņu un nepārtraukto līniju.

Par pretējo pārkārtošanos problēmu nav, to var izdarīt arī daudz tālāk.

Nortel 13.03.2013 9:49

Braukšana apļos pie mums ir stipri nesakārtota lieta, tāpēc lābāk pieturēties pie CSN. Ja tā pavēro, tad lielākie izlecēji ir tieši apļa iekšējo joslu izmantotāji, viņu dēļ arī notiek problēmas. Kād 70% braucēju kā brauca pa pirmo joslu, tā arī brauks, jo tā ir drošāk. Paradoksāli, bet apli pa pirmo joslu var izbraukt arī ātrāk.

Ja sistēma būtu cita - aplī iebraucējiem ir galvenais ceļš, tad jā, joslu maiņu sistēma strādās (varbūt).

Lasītākie raksti

Jaunie raksti