iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
msh 13.06.2024 12:59

Šitas sarkasms vai kā?

msh 13.06.2024 12:57

"viņi" neko nebaidās. Šis karš ir slāvu un citu tuvumā dzīvojošo tautu utilizācijas karš, kam "viņi" nepieder. Gan jau brīdī kad vairs nevarēs izmantojot karu kā ieganstu, rietumos zagt miljardus, iekruķīs nākamo līmeni un mūs visdrīzāk arī ieraus iekšā - izteikšu minējumu ka mēreni pabumbos, apvāks vietējos naivos ar ieročiem rokās, un pāri palikušos savāks un aizsūtīs par lielgabalu gaļu uz citurieni.

Kā krievu [pareizāk būtu "krievu"] karošana ar NATO izskatītos? Tāpat kā ar Ukrainu 2022. gada janvārī/februārī.

msh 13.06.2024 0:05

Nu un priekš kam tie ir vajadzīgi, ja esi aizbraucis izklaidēties?

msh 20.05.2024 19:27

Jā, ieslēdzot virzienrādītāju un cerot ka kāds palaidīs, tikmēr kavējot joslu aiz sevis - priekš kam tas vajadzīgs ja vajag tikai otrajā robā iepūst un nonāc kur vajag, nevienu netraucējot

msh 20.05.2024 19:26

Jā, tieši tā - tev kā dižās pilsētas iemītniekam, piedevām džipistam, ir pierasts ieslēgt virzienrādītāju un līst iekšā, gan jau kāds palaidīs - man tāda pieraduma nav, jo nav rasts tā darīt, un tagad es to varu izdarīt pieklājīgi, nevienu netraucējot. Es savulaik 24 gadu vecumā pirmo reizi ar mašīnu aizbraucot uz dižo pilsētu nemaz nebiju lietas kursā ka pastāv tāds gājiens - ielaišana, ielīšana; piecos vakarā lai izbrauktu uz Slokas ielas, kur man vajadzīgajā virzienā bija korķis, aizbraucu pa kreisi dažus kvartālus tālāk un iestājos korķim galā...

Tā kā tu pats laikam sirgsti ar šo slimību un nemani kā tā izpaužas, man laikam tev jāatgādina - tā izpaužas pret citiem. Piemēram, manā galā uz šosejas purnā līšanu var novērot tikai vasarā, kad dižā pilsēta ir izbraukusi ceļojumos un atvaļinājumos - kamēr uz šosejām dižās pilsētas tuvumā nav nekas īpašs ja kāds jaunāks audī vai BMW lien purnā. Vai visādi citādi gājieni - man, piemēram, palicis atmiņā gadījums - piektdienas vakars, iela kas iet no salu tilta centra pusē, tuvojos krustam zem dzelzceļa tilta, priekšā sarkans, man vajag taisni, esmu kreisajā joslā, bet blakus viens nolohojās, arī vajadzēja taisni un šis tur kaut kā palika pusjoslā [es, vairs neatceros kā, manīju ka tur ir kaut kas ne tā, un apstājos puskorpusu no līnijas] - iedegas papildsekcija, tam aiz muguras stāvošais sāk izmisīgi taurēt, jo tak dižajā pilsētā mašīnām ir raķešu piedziņa un tās spēj palidot malā, tāpēc ir vērts taurēt...

Bet par tām sekundēm - pielietojot tavu loģiku, tev skauž...😂

msh 20.05.2024 12:47

Es teicu "tur, kur var ieskrieties". Man standartiņš ir +5 - Liepājā brīvībene ātrāk par 60 nemēdz iet, kamēr Rīgā uz tiltiem virs 80 ir norma; savulaik kādus gadus 8 atpakaļ te vēl prasīju vai esmu palaidis kādu zīmi garām kas ļauj braukt ātrāk par 70. Bet par joslām tu kaut ko pārprati - es esmu no laukiem, man nav rasti šitie dižās pilsētas gājieni - ieslēdz virzienrādītāju un kaut kur lien iekšā - ja es krustojumā rodos nepareizajā joslā, tātad manai mašīnai ir jāspēj nonākt īstajā joslā esošajam priekšā.

Rīgā brauc daudz kulturālāk nekā Liepājā? Da nu bļanah, kas tur vēl kulturālāk... 😂 Rīgā ir pilns ar nervoziem ībļiem.

msh 20.05.2024 3:13

Hm, ieskrieties un braukt ātrāk nekā vairumam un runa ir par Rīgu - nu tas pilnīgi nekādīgi nav apvienojams ar dudināšanu. Pie tā, kas man ir jādara, ja Rīgā gadās apstāties pie sarkanā nepareizajā joslā, lai līdz nākamajam krustam ieņemtu pareizo joslu, braucot ar golfu kas ieskrienas jūtami labāk par to tavas sievas XC60, man nav ilūziju kas ir jādara ar tādu XC60, lai "ieskrietos ātrak kā vairumam" - kārba ieslēgta sportā un pie sarkanā nospiesti abi pedāļi, iedegoties zaļajam bremze tiek palaista vaļā un Kuļene Pieci griežas 3-4k diapazonā. "Braukšana ātrāk kā vairākumam", pie tā ka dižajā pilsētā tur, kur var ieskrieties, liela daļa brauc kā no ķēdes norāvušies lopi, varētu būt kaut kas interesants - un arī pilnīgi noteikti nesavienojams ar dudināšanu...

msh 20.05.2024 3:04

Nesapratu, ko man vajadzeja darīt - tā vietā lai izmainītos, nemainīt trajektoriju bet izmisīgi bremzēt lai saliktos ar to leiti purnā?! Jā, tiešām pietika ar vienu lohu - tu laikam gribēji divus un avāriju. Nedomāju arī ka tajā vietā kāds varēja "neaprēķināt savas mašīnas spējas" - ātruma ierobežojums 70 km/h, ceļš taisns un labi pārredzams.

msh 20.05.2024 3:01

Nav rasts ar tādām lietām nodarboties

msh 20.05.2024 3:01

To riteni atklāja pirms diviem gadiem, ja kas.

msh 18.05.2024 0:49

Vakardien, braucot mājās no Palangas [ar golfu], pret lidostu gadījās redzēt kādu ļoti mierīgu leiti - šis bija tik mierīgs, ka ar savu B5 passātu koda nost autobusu, mierīgi man lienot purnā - es tikpat mierīgi, bez jebkāda satraukuma, turpinot braukt uz ~75, norāvu ar labās puses riteņiem uz zāles.Laikam vajadzēja no blakus esošās ķeseles šim ielaist logā piena paku... 😂

msh 18.05.2024 0:15

Mana deklarētā ideālā auto prasības? Nē, tava - tur ir paņemta i20 platforma, un uzlikta lielāka kulba, lai kompensētu kaut kādu orgānu trūkumus, jeb kā tu teiktu, "nē, tev skauž, ja uzliek lielāku kulbu, tad uzreiz rodas baigā ietilpība!". Es salmenīcas nenēsāju, bet lieks svars nozīmē lieku degvielas patēriņu un sliktāku iešanu - ja uz i20 bāzētu mašīnu, tad lūdzu dodiet pašu i20 - jo tur ir tas pats, tikai bez bezjēdzīgās salmenīcas funkcijas un kādiem kilogramiem mazāk.

Kāds te sakars ar elektriskajām mašīnītēm? Lūk tev uzskatāms piemērs kāda starpība, vai motoram jāvelk mašīna, vai liela kaste - pie noteikuma ka manā golfā būtu adekvāta kārba, XC60 vajadzētu T6 zem haubes lai turētu līdzi. Ja kas, mūsdienās ražo kaut ko samērā līdzīgu, gan iekšēji mazāku, saucas Mini Cooper - tam tāds XC60 T6 līdzi turētu tikai līdz pirmajam līkumam... Bet par to "vienam no ātrākajam" - kā ātrākajam? Ātrākajam ātrumā, vai ātrākajam ieskrieties?

msh 17.05.2024 19:18

Ar savu hujdaju PN. Tas kā reiz ir tev tuvāks, jo uz i20 bāzēts pseidodžips - ja nu man akurāt vajadzētu ar kaut ko tādu braukt, dodiet man i20 - un, protams, lielāka motora ielikšana būtu tikai laika jautājums.

Par pēdējo - jā, priekš paliela pseidodžipa kas sver tuvu divām tonnām, tas nav daudz. Mana golfa necilais motoriņš, kuram ir bik mazāk zirguspēku, un 2/3 no nosauktajiem ņūtoniem, ja tam pieskrūvēs kārbu ar pareizajiem pārnesuma skaitļiem [esošās TDI kārbas vietā], spēs simtu izveikt ne ilgāk kā sešās sekundēs - cik tur ar to D5, astoņās sekundēs, cerams, būs?

msh 17.05.2024 18:37

"Vienmēr esmu teicis, ka EV aizies masās tad, kad kritiskā masa to sapratīs.  " - neesi saspiedies? Elektriskās mašīnītes sava dārguma dēļ masās nevar aiziet. Jeb kā viens kaut kur purnagrāmatā labi pateica, "tu nekad nenopirksi Teslu kas ar vienu uzlādi var nobraukt no Rīgas līdz Daugavpilij, ar svaigu apskati, par 500 eiro". Kad masas to apjēgs, tad tavi elektrosapņi nomirs dabīgā nāvē. Tādā ziņā interesanti - es nejauši purnagrāmatā esmu britu pret-elektromobīļu grupā; ir interesanti palasīt dažādas ziņas, kas netiek afišētas - kā izskatās, pie britiem elektrisko mašīnīšu burbulis taisās plīst - apdrošināšana gaisā, lietotām elektriskajām mašīnītēm vērtība lejā, dīleri elektriskās mašīnītes burtiski met pakaļ, liek lielas atlaides utt, vēl pēdējie notikumi ar Fisker un Tesla... Žēl ka valodas barjeras dēļ nevar redzēt kas notiek Lamanša šajā pusē - pieņemu ka kaut kas līdzīgs, tik ne tik izteikti.

"un "naftas baroni" met sprunguļus riteņos. Un politiķi populistiski polemizē. Un dažādu kalibru diktatori rūpējas par savām kabatām un ambīcijām. "  - tu esi muļķis, kas ir pavilcies uz sazvērestības teorijām, un neredz īstās sazvērestības. Kādi vēl nah "naftas baroni"? Naftas kompānijas pieder tiem pašiem indivīdiem, kam pieder PEF, kam pieder liela plejāde ar galēji kreisiem politiķiem, kam pieder ASV aizsardzības industrija utt. Nav tādu "naftas baronu", ir vienīgi miljardieri, kuru priekšteči palēciena platformu guvuši ar naftas industriju pirms 100-150 gadiem. Uzskatāms piemērs - BlackRock.

msh 17.05.2024 18:36

Interesanti lasīt to pašu sviestu latviski, ko parasti lasu angliski - pilnīgi liekas ka jūs, čaļi, vada viena un tā pati organizācija...

Sāksim ar "Tu ērti aizmirsti vienu itin svarīgu lietiņu. Fosilo degvielu industrija saņēma un turpina saņemt ļoti nozīmīgu nodokļu maksātāju atbalstu, dažādos laikos dažādu motīvu dēļ." - cik man zināms, pasaulē ir tikai viena vieta, kur fosilo degvielu industrija saņem nozīmīgas subsīdijas - ASV naftas pārstrādas rūpnīcas. Spriežot pēc tā ka pie mums tā nenotiek, un pat nenotika pirms pusotra gada, kad elektrības cena bija kosmosā, jāizdara secinājums ka tur tas tā notiek tikai tāpēc, ka ASV valdība atrodas to pašu dzimumlocekļu kabatā, kam pieder naftas kompānijas, un attiecīgi kāpēc nepaņemt vēl kādu kabatasnaudu... Pie viena 22/23. gada ziema parāda vēl vienu ekofašistu apgalvojumu par bleķi - to, ka naftas pārstrāde patērē vairāk elektrības nekā būtu uzlādēt elektrisko mašīnīti - ja tā būtu, tad pirms pusotra gada Eiropas naftas pārstrādes rūpnīcas būtu aizklapētas ciet.

"Es braucu ar EV jo tā ir lētāk un ērtāk man.  " - jā, pagaidām ir lētāk. Man ir teiciens šajā sakarā - "es šobrīd nevaru atļauties braukt ar V8 benzīnnieku, tātad nākotnē nevarēšu atļauties braukt ar elektromobīli". Piemet tām savām izmaksām klāt piecīti uz simtu akcīzē - nu, vēl joprojām ir lētāk? Un piemet to pašu piecīti komerciālo publisko lādētāju cenām - tik nenokrīti, jo šobrīd par tādiem cipariem tu toč varētu braukt ar kādu V8 benzīnnieku.

msh 17.05.2024 18:22

Viens no abiem ir ticams, bet abi divi kopā ne pārāk. Man ir bijis kaut kas uz to pusi pārkāpjot no A90q uz mk3 1.6 mono; patēriņš vismaz tikpat, cik ar A90, un atskārsme ka es instinktīvi griežu virs 3k - bet nu tur jaudas/svara attiecība atšķīrās x2. Kamēr šeit ar mūsdienu turbo mazmotoriņu visu laiku jātur grīdā lai "iekļautos satiksmē" , kamēr pseidodžipam ar relatīvi pavārgu motoru pat nevajag pilnu gāzi lai apdzītu... Abet par to "pat ar automātu" - dīvaini izklausās, jo vispār jau tā dudināšana zemajos apgriezienos, dēļ pseido ekoloģijas/ekonomijas būs tieši ar tomātu, par cik to ir saregulējuši rūpnīcas inženieri - nevaru aizmirst pirmo izbraucienu ar C5 A6 2.5 TDI tomātu kaut kādus 17 gadus atpakaļ - Liepāja, ganībene, 60 km/h, pulkstenī 1,2k; kā bišķi stiprāk piespiež pedāli tā pulkstenis aizgriežas uz 3k... Man sanāca šonedēļ bik pabraukāt ar firmas Škoda Yeti, vārgāko 2.0 TDI ar piecinieci - vakar ievēroju ka spidometrs rāda priekšā robus - un izrādās ka šis grib lai es uz 60 km/h dudinātu piektajā, motoram ar kvēpu filtru...

Megalieli patēriņi nemotoriem ir ticami, bet tad tur ir jātur visu laiku pedālis grīdā, kas kaut kā diezgan spēcīgi kontrastē ar dudināšanu ar pseidodžipu...

msh 17.05.2024 18:05

XC60 ir ietilpīgāks par V70? Kādā veidā, aizkraujot visu aizmugures logu ar bagāžu?

"Ar ko varēja, ar to brauca"? Es teicu - "pirms piecpadsmit", nevis "pirms divdesmit pieciem". Ja tev atmiņa caura, pirms 15 brauca ar ko gribēja - tik tolaik vēl caur masu mēdītājiem nebija iestāstīts ka jāgrib pseidodžips, un ar pirmo pseidodžipu vilni brauca to pirmie īpašnieki. Tas pats attiecas uz "vēl jebkas Eiropā bija jaunums".

Jā, mana domāšana ir palikusi padomijā - jo padomijā bija nelielas, jaudīgas mašīnas... 😂

msh 17.05.2024 17:58

".Un kā tas nākās, ka robežas (karadrbības) tiešā tuvumā jaunuzceltās puspilsētas netiek apšaudītas." varētu par šito sīkāk?

msh 17.05.2024 1:23

topinamburs rakstīja: Pat ja mani 400 kg visi nonāks vidē (ko apšaubu, jo iekšā ir itin vērtīgi materiāli), tos ar uzviju pārspēsi tu, ja turpināsi dedzināt benzīnu. Cik tonnas naftas tam ir jāvelta? Jāiegūst, jāpārved, jāpārstrādā, atkal jāpārved, jāpārdod. Un sadedzināsi, un viss, čušs, nav vairs, un nekad nebūs.

Pat ja nenonāks vidē nejauši aizdegoties, tad jā, ļoti iespējams nonāks vidē vai nu tīši aizdedzinot, vai līdzīgi kā riepas, kaut kur izmetot. Itin vērtīgi materiāli? Man necik sen atpakaļ gadījās redzēt purnagrāmatā viena pusmūža vecuma Latvijas izcelsmes teslas fanuzēna "atspēkojumu" intervijai ar Blodonu, kurā Blodons runāja no veselā saprāta skatupunkta, viens no punktiem bija "litija akumulatorus ir dārgi pārstrādāt", uz ko "atspēkojums" bija "litija akumulatoru pārstrāda izmaksā 50-200 eiro par kilovatstundu, piemēram, 40 kWh akumulatora pārstrāde izmaksātu 2000-8000 eiro, tas nav dārgi" - šeit bija runa par indivīdu, kurš gatavs melot un sagrozīt patiesību, lai tikai aizstāvētu savu pielūgto elektrisko rotaļlietu, līdz ar to, lai arī es nezinu no kurienes nāca šie cipari, man nav šaubu par to patiesumu, jo šis konkrētais cilvēks varētu tikai tos samazināt. Tātad, ko līdz ka tavs toksiskais atkritums satur vērtīgus materiālus, ja tā pārstrāda izmaksā apmēram tik, cik uzražot jaunus akumulatorus no jauniem materiāliem? Pie viena šī cena nozīmē to, ka tie akumulatori tiks kaut kur izmesti vai "nejauši" aizdedzināti - ja vien nodokļu maksātāji atkal nedabūs apmaksāt "zaļās" izpriecas.

Attiecībā par benzīna dedzināšanu - jā, es dedzinu - mašīnā, kas ir pārdzīvojusi vismaz divas elektriskās rotaļļietas. Tikmēr tu te liekuļo - jo galvenā starpība šajā ziņā starp manu golfu un tavu elektrisko rotaļļietu ir tāda, ka mans golfs darbojas ar propānu, bet tava rotaļļieta ar dabasgāzi.

msh 17.05.2024 1:15

Nu jā, maza ietilpība. Vai tad tas ir pluss? Ja pameklētu te 15 gadus vecas diskusijas, atklātos ka tolaik visi uz eiropu mauca ar sedaniem, hečbekiem,universāļiem, un dažādu veidu busiem, tajā skaitā tiem pašiem vojādžeriem [atceros komentāru no viena veca lietotāja ka septiņiem cilvēkiem vojādžeris ir daudz ērtāks par šarānu] - kaut kā džipus nevienam nevajadzēja

Amerikāņu lauku ceļi ļoti iespējams ir sūdīgāki par mūsējiem - jo mūsējos padomju vara spēcīgi uzlaboja.

msh 16.05.2024 0:05

Kam domātas? Tu gribi ceļot, bet tavi džipi ir nomināli domāti lai tos pistu tepat pa grants un zemes ceļiem, nevis zāģēšanai pa asfaltu. Nē? Pastāsti ar ko Eiropas ceļojumam tavas sievas XC60 ir piemērotāks par V70, un ar ko tavs čeroki/grand čeroki par vojādžeri ;)

msh 15.05.2024 22:35

Nu re - tu te murgo par gāšanu pa bāni un cita veida ceļošanu mašīnām, kas nav tam nemaz domātas - kamēr tāds divvietīgs XL1 ar garantiju izpildītu vismaz puses no Latvijas pseidodžipu braucēju vajadzībām. Paskaties arī uz elektriskajām mašīnītēm - arī lielākās daļas to pielietojuma tāds XL1 - vai arī A2 3L - izpildītu ar atliektiem galiem, ar to starpību ka tās mašīnas spētu arī lēti aizbraukt tālākus gabalus, pie noteikuma ka braucēji nevēlētos paņemt līdzi visu iedzīvi, kā tu. Attiecībā par normālo mašīnu nederību ceļojumiem - nu jā, briesmīgi ka mūsdienu cilvēki ir palikuši tik švaki, ka lai rullētu pa rietumu bāņiem, vajag ne tikai daudz vietas mantām, bet tam obligāti jābūt džipam, nevis universālim; laikam Vācijā var uz 160 braucot pa bāni gadīties norakties 😅 Agrākos laikos kaut kā tajā ikgadējajā ceļojumā piecieta arī tādu mašīnu, kurā visiem bija ar pleciem jābrucinās, bet tagad, kā izrādās, visu gadu jābrauc ar "džipu", jo tas esot piemērotākais transportlīdzeklis ceļojumiem uz rietumeiropu... Ā, un par to tavu nemotoru piemēru - jā, veiksmīgi izvēlēts piemērs - neadekvāti mazs turbo benzīnnieks lielākā slodzē.

Par "murgiem" - tie, diemžēl nav murgi bet realitāte. Murgi ir tava filosofija par pseidodžipu noderību, kad vismaz 90% to īpašnieku ar atliektiem galiem pietiktu ar kaut kādu Golfu - tāda izmēra mašīnu, ar kādām lielākoties brauca esošie pseidodžipisti, pirms pa televizoru sāka borēt reklāmas "parādi to publiski ar džipu!" - žēl tikai ka "džips" pārāk bieži ir nomomplektēts ar zemprofila riepām un tādēļ lietošanai pa mūsu ceļiem nederīgs.

msh 15.05.2024 18:42

Ja jau mēs nedrīkstam, tad kāpēc tu atbalsti ar visām četrām vides masveida piesārņošanu ar toksiskajiem atkritumiem?

msh 15.05.2024 18:41

Šis jau ir pavecs. Pats tas notikums notika vai nu pagājušo vai aizpagājušo nedēļu.

msh 15.05.2024 18:38

Bradypus rakstīja: Tikpat jautri pats esi pavilcies uz ekofašismu. Nav tādu vispārīgi definētu "mašīnu ar mazu degvielas patēriņu". Zem tava naida pret pseidodžipiem slēpjas skaudība pret pielietojumu. Tās mašīnas, kas tavā ieskatā ir ar mazu degvielas patēriņu, tērē vairāk pat par lielajiem SUViem, ja tiek izmantotas veidā, ko tu gribi aizliegt, jo visiem būtu jādzīvo tavu proletariāta dzīvi.

Neesot mašīnu ar mazu degvielas patēriņu? Nav tāpēc, ka tie ražotāji, uz kuru izstrādājumiem tu esi pavilcies, par patēriņu sevišķi neiespringst jo to mērķauditorija ir turīgi cilvēki pusmūža vecumā. Tikmēr fofāgens, kuram ir stipri plašāks modeļu klāsts, savulaik, pirms 20 gadiem ražoja divus "3L" modeļus, tā nosauktus, jo ar tiem vajadzēja varēt ierakstīties tādā patēriņā, un pirms 10 gadiem uzražoja 250 eksemplārus ar Volkswagen XL1, jeb "1L" mašīnu - tajā pielietotās tehnoloģijas pirmajā acu uzmetienā liekas mazliet kosmiskas, bet tad neaizmirstam ka BMW i3 nebija diži savādāks. Tehnoloģijas efektīvām mašīnām šeit ir, un jau sen - diemžēl ar tādām nesasniegt ne autoražotāju, ne globālistu mērķus.

Par to pārējo murgu - jā, apskaužu noteiktu indivīdu risinājumu viņu kompleksiem - nopirkt lielu kasti, kurai nevar redzēt garām, un pēc tam vilkties un pirms katras bedres piebremzēt, jo negaidītā kārtā lielajai kastei nav golfa piekare ar golfa remontu izmaksām, tāpēc jāuzmanās, ka neiebrauc kādā bedrē; sabruks piekare un būs jāmaksā tūkstoši, labāk lēni dudināt, džips tak. Es arī tā šausmīgi gribētu izrādīties, bet, bļin, man krāns ir vidējā garumā, nevis īss, vai uz iekšu, un patīk reizēm izjust paātrinājumu, tāpēc nākas braukt ar normāla izmēra mašīnu un skaust tur tos onanētājus, kuriem nākas iet garām. Un jā, tiešām ir kā tu saki - lēnām dudinot pa pilsētu, jo jāizvairās no bedrēm, tiešām var dabūt mazāku patēriņu nekā normāli braucot izmantojot gāzes pedāli, un jā, tiešām, gribētu es to onanēšanu aizliegt

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti