Toms132 rakstīja: Šodien aizbraucu pie vel viena meha , kompis rādot ka egr uz 99.4% kā ir tā ir apstājies, jamaina velreiz cits ,rādot arī kļūdu uz gaisa masas mērītāju, bet iesākumā jādabū ejošs egr un tad jāskatās gaisa masas mērītājs.
Iespējams, prātīgāk būtu aizbraukt pie kāda profa un lai saprogrammē visu pareizi un likvidē EGR
Nūū... Ja jau EGR ir ciet, tad vēl mazāk iemeslu kaut kam kūpēt, jo skābekļa ir pietiekami. Attiecībā par gaisa masas mērītāju, atkal - ja jau EGR ir ciet, tad nav nekāda problēma pārbaudīt gaisa masas mērītāju...
No fabrīķa mk2 nenāca 1.4, tikai 1.3. Par to ko darīt - atkarībā no tā, kas par vadību - ja karbulis, regulēt, ja digijets [elektroniskā šprice], tad - īsti nezinu, nav bijusi saskarsme, neesmu iedziļinājies kas tam brīnumam ir; droši vien skatīties lambdu un citus svarīgos devējus.
mk2 neierakstīt atgāzēs ir jāprot, jo tajos 2,5 jāvar ierakstīties jebkam pat ar diezgan nepareizu degmaisījumu - man viens no iepriekšējajiem motoriem reiz parādīja 1,5, dēļ lambda 0.9 [mēreni trekns] brīvgaitas degmaisījuma - normāli es apskatē dabonu 0,5 - 0,35.