iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 30.01.2024 22:14

Krotow rakstīja: Daudz no 100w spuldzes nesasildīsies. Pārbaudīts praksē.

Muļķi tēlo vai kā? Ir pietiekami daudz situācijas kur tie 85w siltuma ir tieši tas, kas vajadzīgs. Es personīgi decembra sākumā darbā zāģim pie kura strādāju, pieliku pāris spuldzes, caur slēdžiem pievienotas viena motora palaidējam, lai atkausētu gaisa trubas/vārstus - tās novērsa nenormālu čakara daudzumu. Man galvā stāv arī ilustrācija no astoņdesmito gadu mājturības grāmatas pusaudžiem; apavu žāvētājs ar divām spuldzēm.

msh 30.01.2024 12:45

Tu tak esi asprātis 😂  Kā savulaik teica Pirmais, "parādi man to rūpnīcu kurā ražo 20 gadus vecus aužus" Nu pārrēķini tās mārciņas tagadējajās mārciņās ;) Mans izejas punkts gan bija Vācijas tirgus cenas.

msh 30.01.2024 1:20

Domas lidojums ir - vislabākā pārbūve ir konstruktors ;) Man golfā arī ir konstruktors - oriģināldetaļu kopums kam ir nebijuša motora veidols, bet kas kvalificējas par otrā golfa motoru Tikmēr tāds V10 sābs pie mums pat nekad apskati neieraudzītu

Diezgan pajāt kas nāca vai nenāca, kamēr tam "kaut kam" var pieskrūvēt oriģinālos kronšteinus

msh 30.01.2024 1:10

Vismaz būtu uz ko tiekties

msh 29.01.2024 19:27

Nu bet man tak ir "garlaicīgs, prasts pakaļas pārvietojamais", nevis wannabe lidmašīna uz četriem riteņiem...

Par pārējo - laba atruna - par abiem diviem Sābs ar vaipera motoru? Kā to izdarīja - pieskrūvēja citas GM Epsilon platformas mašīnas, kurā nāca tas vaipera V10 no rūpnīcas, motora kronšteinus un pieskrūvēja karteri ar tajā iebūvētu kārbu un diferi, vai tomēr - kaut ko brutāli fleksēja un metināja? Redzi, tur tajā kadijā sakrāmēja RS3 un Golf R dzelžus - tieši tā, sakrāmēja - jā, grabažnieka grīdu dabūja metināt, bet tas ir tāpēc, ka fofāgeniem tā ir; mašīnām kas izripo no rūpnīcas kā divriteņi grabažnieka grīda, lai būtu lielāks grabažnieks, vietu pakaļas velkošajam tiltam neatstāj, attiecīgi pārbūvējot fofāgenu par 4motion, jāmaina grabažnieka grīda - visu pārējo pārskrūvēja - es pat nebrīnītos ja to RS3 priekšas paneli būtu vienkārši pārlikuši Līdzīgu gājienu izdarīja pajalle.com čaļi, uztaisot 4motion Scirocco - izdonorēja R golfu, un uzbūvēja mašīnu kāda no fabrīķa nekad nebija nākusi, vienīgais nerūpnieciskais veidojums - šie dabūja sastukāt 4motion golfa bāku ar scirocco bākas kakliņu. Un jā, tik tiešām, tas 2.5 TFSI iekš golfa nav nācis - tas kas nāca, dēļ netiešās iesmidzes un gliemeža iztrūkuma ir tik stipri savādāks...

msh 29.01.2024 19:05

Slinkais rakstīja:

msh rakstīja: Runājot par deficītiem - kad jūs pēdējoreiz redzējāt pārdošanā tādas jaunas mašīnas kā, piemēram, audī 80?

Tu tak ne mūžam nenopirktu jaunu a80. Dārga maita

Dārgi absolūtos vai relatīvos lielumos? Es pirms kovida pārrēķināju 1990. gada mk2 1.3 un B3 A90q tā brīža eirās - sanāca 1:1 ar to modernajiem līdziniekiem, attiecīgi 16,5k eiras un kaut kas bik virs 40k eirām.

msh 29.01.2024 3:45

Runājot par deficītiem - kad jūs pēdējoreiz redzējāt pārdošanā tādas jaunas mašīnas kā, piemēram, audī 80?

msh 29.01.2024 0:46

Ā jā, pareizi, bija tāda sāba parodija, 9-3 1.8t ecopower - pazīstams čalis maiņas ceļā pie tāda tika un diezgan ātri kratījās vaļā Tad jau vēl sliktāk, jo tam motoriņam ir vienādības zīme ar 1.9 dīzeli

Par video redzamo - kļūdies. Jā, tas motors tieši tāds nāca tikai RS3 un TT-RS - bet tas motors ir uztaisīts, par bāzīti paņemot 2.5 20v atmosfēru, kas jeņķiem bija mk5 golfa bāzītes motors, un nāca arī attiecīgo gadu vabolēs [mk4 golfa platformas mašīna] - vārdu sakot, fofāgena motors, uzprojektēts lai pieci cilindri vienā rindā ielīstu iekš golfa, tajā skaitā, sadaleņu piedziņa ar motora aizmugurē novietotu ķēdi kā VR6. Ir gadījies redzēt pasen viģiku, kur viens kanādietis ielicis to mk5 motoru kopā ar 4motion piedziņu iekš mk3, turbinizējis, un frēzē pa sniegainām ielām

P.N. vārstīgajiem vējerniekiem vispār ir trīs darba tilpumi , 2.8, 3.2 un 3.6. Neatceros kurš ir labākais izejmateriāls zvērīgam turbo projektam, bet 3.6 tas nebija, un 2.8 noteikti ir labs izejmateriāls.

msh 28.01.2024 1:47

Nu tu mani sasmīdināji Golfs ir garlaicīgs, prasts pakaļas pārvietojamais? Bet tu piemirsi ka tava sāba bāzītes versija ir šitā www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/vectra/gmfek.html . Paskaties bildēs uzmanīgi - aizmugurē airus redzi? Nav dzirdēts ka kāds šitās kastes slavētu kā interesantas mašīnas. Nākamais līmenis, kā jau mēs zinām, ir tāda pat kaste, ar tādu pat motoru, bet jau priekšā un pakaļā ir rakstīts "SAAB" - nu un visbeidzot topmodelim ir ne tikai SAAB priekšā pakaļā, bet arī turbo benzīns zem haubes - respektīvi, tu brauc ar kaut ko tik reti sastopamu un līdzīgi pozicionētu kā GTI golfs, bet nodirs parastus golfus, piemirstot ka paša mašīnas parastā versija nav ne kripatu labāka...

Un runājot par to, ko teorētiski var sasniegt - nu reku te ir viens piemērs

msh 27.01.2024 21:10

Bet man nevajag vēl vienu golfu Ja gadījumā esi palaidis garām, šī ir trešā mašīna, ar ko man šādi notiek - šī vienīgi ir pirmā, ar kuru nobraukts ilgs laiks, jau astoņi gadi ir apkārt

Nullto vidus golfa platformas mašīnās ir vismaz pieci motori ar nopietnu jaudas potenciālu, un no tiem vājākie ir ar līdzvērtīgu potenciālu kā tava opeļsāba dvēsele. No VR6 vispār var izspiest kaut kādu ahūnu kosmosu - pie tā ka no 2.5 20v var izcelt 1500 zs, no 24v noteikti neviens nav visus 2000 zs izspiedis tikai tāpēc, ka diez vai ir kārba kas to turētu...

msh 27.01.2024 21:02

Es uzpildījos Jozitā par 55 centiem litrā - Palangas Baltic Petroleum ir, ja nemaldos, 60 centi - kas ir cena maksājot skaidrā, vai maksājot ar kartiņu un atlaižu karti - un tur ielas otrā pusē esošajā kaplī laikam ir 65, kas ar atlaižu karti droši vien tie paši 60 sanāk - nu un Kretingas Viadā un, ja nemaldos, arī Trevenā redzēju 71...

msh 27.01.2024 18:51

Kāpēc es sāku runāt par būvēšanu? Man te viens apgalvoja ka es neesot savu mašīnu pircis ;) "pēc dirsas" ir ļoti stiepjams jēdziens; tu ne tikai neesi redzējis kā izskatās "pēc dirsas",bet arī šobrīd piekasies divām M4 [vai M5, neatceros] skrūvītēm ar krustiņa galvu kuras no vadītāja vietas pat īsti nav redzamas... 😂

Pff, zviedru auto pasākums, lasīt - mašīnas, kuras vairs nav redzamas, kaut kur salasījās aiz slēgtiem vārtiem lai citi viņus neapceļ It kā astoņdesmito un deviņdesmito gadu zviedru kastes nebija īpaši sliktas, bet kaut kā ir pazudušas...

8 modeļi nozīmē golfs, bora, vabole, oktāvija, leons, toledo, A3, TT - ja jāņem mk5 platforma, tad vēl klāt nāk tūrāns, kadijs un altea. Ne tikai ir ko izvēlēties mašīnas ziņā, bet arī dzelžu ziņā.

msh 27.01.2024 18:34

Kādus trīs gadus nebiju ar mašīnu aizbraucis leišos tālāk par Palangu. Šodien ekspedīcijas pēc izbraucu trīsstūri Klaipēda - Kretinga - Palanga - PIZĢEC cik viņi daudz salikuši fotostabus un vidējā ātruma posmus 😱 Pie viena interesanti pavērot gāzes cenas Lietuvā - ja pie mums kartelis ir salicis apmēram visur vienādas cenas, tad Lietuvā tā nenotiek - to ka Palangas kaplī ir tik mazas cenas tikai dēļ Baltic Petroleum ielas otrā pusē sapratu, iebraucot Kretingā ieraugot viadā cenu kas tikai centu lētāka kā pie mums...

msh 27.01.2024 4:54

Abet par manām fantāzijām - KUR ir tās mašīnas? Jā nu kaut kādā zviedrijā tiem taviem zviedru opeļiem vēl varbūt ir kaut kāda piekrišana - un es esmu pilnīgi pārliecināts ka tas arī ir viss. Pie mums tādi kā tu kas palutina gunārus uz nullto gadu opeļsābiem kāda saujiņa varbūt ir - nekā vairāk noteikti nav; nevaru atcerēties kad pēdējoreiz esmu redzējis, piemēram, kādu Calibru vai kādu veco, īberīgo sābu - kādu svētdienas bembi vai fofāgenu/audī saulainā vasaras dienā gan ieraudzīt sanāks pilnīgi noteikti. Un vēl tālāk jau ir tā vienkāršā nianse ar skaitu un modeļu klāstu - tajā laikā kad to tavu opeli ražoja, vienu pašu golfu ražoja vismaz astoņu dažādu modeļu paskatā...

msh 27.01.2024 4:53

Nebūtu - rupji rēķinot motors būtu labi ja piektā daļa no izmaksām lai to ieliktu. Un galvenā vējernieka problēma - forši 1% no braukšanas laika, bet papildus degvielas patēriņš visu laiku.

Kurš runā par mašīnas vērtības pacelšanu?

Jā, mašīna ir braukšanai - tāpēc arī es braucu. Par to gatava pirkšanu - jā, protams, fofāgeniem arī var [par aužiem neesmu par 100% pārliecināts; pie mums viņi ir tik iecienīti jo tā kā lielākoties ievilkti lietoti, viņi pie mums ir nedabiskā proporcijā], ir tikai viena problēma - paskatoties cik tur maksā kaut kādi ķūninga grabuļi no rietumu ķūninga kantoriem, ir jābūt diezgan galvā pistam vai ar rokām kas aug no dirsas, lai tos kantorus sponsorētu. Piemērs, kādus 6 vai cik tur gadus atpakaļ - 020-tās kārbas kulises sviru uzlabojuma komplektiņš no rietumu ķūninga kantora - 100 zaļie - es lai uzbūvētu ar jēdzīgākiem savienojumiem un aizvietotu vairāk bukšu/plastmasas sviru pret gultņiem un metāla lodveida savienojumiem, "Gultņos" atstāju ap 30 eirām - kādu gadu vai divus vēlāk vēl šo to uztaisīju ar gultņiem, kā rezultātā kulises darbība izmainījās ļoti kardināli; kaut ko tādu ko nemaz nopirkt nevar Golfā šobrīd esošajai kārbai atkal - vajadzēja sakārtot pārslēdzēja torni - ieliku pāris jaunas oriģinālās detaļas, un pie viena iztērējot kādu piecīti detaļās un mazliet pastrādājot ar fleksi un pusautomātu, ieguvu efektu, kāds maksā ap 50 eirām... Jā, nu nav tie gabali man ar CNC frēzi vai lāzeru izgriezti, ar rietumu ķūninga kantora nosaukumu iegravēti, bet tas kaut kā darbību neietekmē

msh 27.01.2024 0:39

Vējernieku es reiz dažus gadus atpakaļ šrotā ieraudzīju un tas izraisīja dažas nedēļas ilgu kāri tādu ielikt, no kuras sekmīgi izdevās atkratīties - nu un pēdējos pāris gadus, ja būtu vēlme pēc kā tāda, viens tāds, nē, bet vēl labāks, jo 24v, būtu pieejams uz sitiena; pazīstamam čalim garāžas stūrī mētājas.

Komentāru jēga ir elementāra - tu esi iedomājies ka mašīnas [un citus transportlīdzeklūs] būvē tikai nabagi, kamēr turīgi cilvēki tās nopērk gatavas. Iemesls šādam domu gājienam saprotams - cilvēks kurš brauc ar jaudīgu opeli un kam "būvēt mašīnu" nozīmē "ielikt opelī lielāku turbīnu un sprauslas" , jo neko citu ar tādiem opeļiem neviens nedara, ir iedomājies ka visu var nopirkt gatavu. Lielākoties gan tas ir kā variantā ar Arūnu un gulošo divriteni - ja ir tikai nauda, tad nākas nopirkt "kaut ko", bet ja gribas kaut ko konkrētu, jābūvē pašam. Mans viedoklis apgrozoties daudzpadsmit gadus mašīnu marku, kas ir interesantākas un ilgtspēlējošākas par opeļiem, ir vienkāršs - atšķirība rocībā izpaužas tikai tajā, cik lielas summas un ar cik vieglu roku tiek tērētas mašīnas būvēšanai, un, lielākoties [bet ne vienmēr] pielietojumā.

msh 26.01.2024 21:43

Tur bija otrādi - viņš gribēja Pitonu, bet nosecināja ka neviens tos nebūvē, tāpēc izgāja uz to, ko var nopirkt - aizlidoja uz Nīderlandi un devās uz specializētu veikalu - bet tā kā veikals ir specializēts, tad vispirms viņam iedeva uz dienu kaut kādu gulošo divriteni, lai šis pabrauc un saprot ko viņam vajag

msh 26.01.2024 19:22

core rakstīja: 1) jo tu stāstīji, ka tev tāpat ir jaudīgs aparāts, pietiek atliektiem galiem. Jo šoreiz krāmējot motoru tu kaut kur izraki turbīnu?

2) es nezinu kāpēc tu viņu pazīsti.

1) Jau diezgan silts. Gadu gaitā izmainījās mans viedoklis pāris jautājumos. Bet tu te sapņo par mašīnu mainīšanu katru reizi kad papildinās zināšanas vai izmainās domas...

2) Ne par to ka pazīstu, bet kāpēc cilvēks, kam nauda nav šķērslis [viņa ričuks man liekas ka maksā kādu pusotru paku, kas nav maz priekš ričuka kurš pamatā uzbūvēts no, neatceros, alumīnija laikam] brauc ar savādāku velosipēdu nevis tādu, kādu vēlētos ...

msh 26.01.2024 12:51

Tavi apgalvojumi. Divi punkti tavas smadzeņu darbības rosināšanai - 1) Kā tev šķiet, kāpēc mans golfs tika pie turbīnas pirms gada, nevis pirms astoņiem gadiem? 2) Kā tev šķiet, kāpēc es pazīstu vienu pusmūža vecuma lietuvieti, ar jūtami labāku rocību par mani, kurš labprāt brauktu ar Pitonu, bet kuram nākas braukt ar parastu gulošu divriteni - ?

msh 25.01.2024 3:17

Haha , šis bija labs joks

msh 25.01.2024 1:38

Tātad, pirmkārt, devējs ir jāpārbauda - kā minimums aukstam motoram pieslēdzot kompi un salīdzinot ar apkārtējo temperatūru - es parasti arī ar testeri pamēru. Kas te notiek? Sviests.

Un tālāk seko šausmīga neprofesionalitāte - "vispirms jāizņem devējs!". Nu redzi - ja cilvēks vismaz sajēgtu kaut ko no mašīnām, tad zinātu ka pastāv dažādi detaļu katalogi - nu kaut vai automašīnu detaļu internetveikalos - atvērtu, sameklētu, salīdzinātu ar mašīnā esošo. Nu tas ir tad, ja nesaprot par konkrēto mašīnu, bet vienkārši ir vispārīga sajēga par mašīnām. Bet tad ja būtu sajēga par VAGmobīļiem, tad pat bez kataloga varētu mēģināt iztikt - deviņdesmito gadu griezumā paņemot VISUS fofāgena grupas motorus, pa visiem kopā tur sanāk uz pirkstiem saskaitāmi devēju veidi - vispirms bija kādu trīs veidu devēji kas skrūvējās alumīnija flančos vai galvās, tiem paralēli ieviesās apaļi devēji kas iespraužas apaļā caurumā un nostiprinās ar sprostu, ar kantainiem štekeriem un 2 vai 4 kontaktiem - tev, pēc visa spriežot, ir deviņdesmito beigu variants, apaļš devējs kas iespraužas caurumā, bet kam ir apaļīgs četru kontaktu štekeris.

msh 24.01.2024 6:30

No tās mašīnas, ko es neesmu pircis, ir palicis ļoti maz, un nevarētu teikt ka es būtu sācis ar ļoti vērtīgu mašīnu - un ja ne birokrātija, tad mašīnai gan jau būtu ričuka variants. Par ričuku - ilgāk - un?

msh 24.01.2024 6:26

kazabada rakstīja: Izskatās pēc temperatūras sensora. Nosprūdis pie auksta motora temperatūras

Bija auto pie elektriķa garāku laiku, viss strādāja perfekti, esot pielēdzis pie kompjūtera--rādījis šo temperatūras datčika/sensora?/vainu, kuru viņš nodzēsis, otrā dienā atkal pieslēdza un atkal rāda  temperatūras datčika vainu. Nezinu kāpēc elektriķis uzreiz man to neminēja, saka, ka jānoņem datčiks, lai redzētu kādu pasūtīt un tad nomainīt, varot braukt kamēr nomaina,,,Kā īstenībā ir?

Kas tas par dalbajobu kas vadās pēc kļūdām nevis pēc faktiski notiekošā, un kurš cilvēkam kurš pats nav spējīgs saremontēt [tev] nav spējīgs pasūtīt un samainīt devēju?

msh 24.01.2024 6:22

darklight rakstīja: Cilvēks, kurš slavē padomju iekārtu, ir dalbajobs un kretīns. Vai arī slims ar galvu. Tur nebija nekā, itin nekā laba pašos pamatos, atceros tos laikus pietiekami labi, lai varētu izteikties. Jā, kurš gribēja, varēja kruķīties, varēja zagt, viens otrs varēja tīri neslikti dzīvot. Jā, arī mana ģimene nebūt nedzīvoja tik sūdīgi, bija dāča, zapiņš. Mammas vecākiem arī bija dāča un Moskvič... Bet atpakaļ tajā greizo spoguļu karaļvalstī? Nemūžam!

Atslēgas vārdi "varēja kruķīties". Mūsdienās tā kruķīšanās lielākoties notiek strādāšanas ārvalstīs formā, ar pārcelšanos vai bez. Bet, tāpat kā gābešņiks, tu neesi aptvēris ka "slavēšana" notiek uz mūsdienu fona. Un skatoties apkārt, ir redzams ka tā laika greizie spoguļi bija daudz taisnāki par mūsdienu - nu ja tev vēl par maz, nekas, likumi ir pieņemti, sāksies nākamais šķībināšanas periods...

msh 24.01.2024 6:14

Ir lasīts purnagrāmatā komentārs, garāmejot, par līdzīgu tēmu, kādas sievietes piedzīvota situācija - autobusā Rīga - Bauska kādi kūpinātie aizskāra kādu sievieti, viens vīrietis viņu aizstāvēja, dabūja pa purnu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti