iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 27.12.2023 21:41

www.facebook.com/KarossChiptuning/posts/pfbid02tABvRpn3PoqBUxATUEidVjB4K2medJDzFrxyv5vTgXKmJe3YkmhqLfqjk58uQreml vai šis derēs? Un tas nav nekāds "uz dullo", tieši otrādi - lai grāmatvedības dokumentos ražotāja mašīnas neizskatītos sliktāk par cita ražotāja mašīnām, vajag LongLife - ražotāja inženieri izrēķina ka garantijas periodu izvilks, un aiziet - tas kā tur kāds pisīsies ar nopisteni pēc pāris trīs simtiem tūkstošu, tas pajāt, garantija tad jau sen būs beigusies un pirmais īpašnieks no tās mašīnas būs atkratījies. To pašu BMW sakarā cits BMW speciālists, Kaspars Sproģis aka Kaspich sava bloga ierakstos ir diezgan uzsvēris par šitās kapeikpišanas ietekmi uz viņa specialitātes - BMW benzīnnieku - valvetronic mehānisma ietekmi - ja īpašnieks piš kapeiku, tad mehānisms aiziet ciet un sākas auzas - bet garantiju parasti izvelk, lai arī vienā viņa bloga postā bija piemērs, kur mašīnai jau 100k nesasniegušai jau ar kompi varēja pamanīt gāzu sadales mehānisma darbības anomālijas.

msh 26.12.2023 1:09

Ā, un vēl par taviem stāstiem par to, cik neērti ir normālās mašīnās iekāpt - izkāpt. Šodien sanāca bik pabraukāties ar mk5 golfu. Novērojumi - mašīna ir zemāka, un attiecīgi sēdeklis ir zemāks. BET, galvenā problēma ir citur - tā kā tā mašīna ir uzblīdusi, izkāpjot slieksnis liek likt kājas jūtami tālāk nekā gribētos, līdz ar to kājas nav vairs 90 grādu leņķī. Sanāca pabraukt arī ar tikpat vecu Polo - tur viss normāli

msh 26.12.2023 1:06

Silts ieteikums visiem kuru īpašumā ir pēdējo 20 gadu laikā ražotas mašīnas, kam vairs nav garantija, un kuras ir domāts paturēt īpašumā ilgāku laiku, un kam motortelpā vadi ir vismaz daļēji sakrāmēti gofrās, nevis kembrikos, vai visā garumā notīti ar izoleni - lai novērstu nevajadzīgas problēmas nākotnē, noņemiet motora vadu buntam gofras, un ja zem tām vadi nav labi notīri ar izoleni, tos pārbaudīt vai nav bojāti, un notīt labi ar izoleni, pirms atlikt atpakaļ gofras. Ar visu to ka man halītes sanāk salīdzinoši reti, esmu pasācis saskarties ar nullto gadu fofāgeniem, kam ir radušās problēmas dēļ tā, ka gofrās sabāztie, nenotītie vadi ir pārrīvējušies pret gofrām - bet, cik zinu, citi ražotāji ar līdzīgu huiņu nodarbojās - ietaupīti pārdesmit centi ražošanā un sagādātas garantētas problēmas mašīnas tālākiem īpašniekiem, jo vadi gofrā atrodas brīvi un gofra var vibrēt un deldēt vadus. Pagaidām - un vai tik tas nav bijis tieši šī gada laikā [neatceros kad bija kadijs, šogad vai pagājušogad], ir sanācis saskarties ar pieciem gadījumiem, katrs savādāks modelis - mk3 kadijs, mk1,5 šarāns, T5, mk5 golfs un mk4 polo. Pazīstams čalis kas agrāk par mehāniķi strādāja, ir saskāries ar šādu problēmu mk2 oktāvijai kurai tolaik bija labi zem 10 gadiem... Tipiskā problēmu vieta - virs kārbas.

msh 24.12.2023 22:25

Volx rakstīja: Aa nu ok, tad lūdzu tos specifiskos smirdētājus novāciet no koplietošanas ceļiem. Citās mašīnās brauc arī bērni!

Kas ir ar tiem bērniem? Vai tavai mašīnai salons mēdz piepildīties ar redzamiem dūmiem, ka tu tā satraucies?

msh 24.12.2023 22:24

Paga, paga, ko? Kāpēc vāciešiem ir tāds paradums pārdot mašīnas kurām tuvojas laiks mainīt to pašu DPFu, vai kādi citi dārgi, plānoti izdevumi - ja jau spēj uzturēt? Un kāpēc šķilteņi no Vācijas ir ar tieksmi aizceļot uz Lietuvu, ko?

Attiecībā par "Vajag pirkt ienākumiem atbilstošus auto" - nu vajag, jā, bet tad vajadzēs aizmirst par lietotu mašīnu pirkšanu no Vācijas, un pastiprinātos apjomos visiem pirkt Dacītes, kā arī vilkt iekšā no Krievijas žiķeļus... Neaizmirsīsim - mēs dzīvojam Eiropā, mums ir paredzēts pirkt tikai dārgas mašīnas - nav kā dažādās Āzijas valstīs, kur ražo ilgus gadus vienkāršās un uzticamas mašīnas... Pasaki to arī jaunu tačku tofika lietotājiem, jo spēcīga spiešana uz garantiju kaut kā aizdomīgi velk uz nevarēšanu atļauties remontus...

msh 24.12.2023 12:16

Re, tipiska situācija - es runāju par diska izmēru, tu par riepas apkārtmēru, vai otrādi   Abi nav saistīti, ja kas.

 Jā, tieši tā, dubļu vannas - vienīgā situācija, kur mašīna ar pilnpiedziņu un viengabala tiltiem ir ar kaut ko pārāka par citām. Priekš "komfortabli izbraukt no pilsētas un tikpat komfortabli iekļūt tur, kur gribas" kāds C4 quattro būs vismaz divas galvas tiesas pārāks, jo ne tikai tā mašīna nav zaudējusi nekādas labās mašīnas īpašības, bet pilnpiedziņa, tā kā tā nāk komplektā ar neatkarīgo pakaļas piekari, tikai tās ir uzlabojusi, jo tur, kur uz grants tavs wannabe bezceļnieks ies krusteniski, kvatra pakaļu laukā nemetīs.

msh 24.12.2023 3:52

Kādi vēl tev nah kuģi - skaties tuvāk - kā tiltus remontēs...

msh 24.12.2023 3:30

"To, ka lielāks riteņa diametrs nozīmē "labāku" leņķi riepai atsitoties pret apmali vai bedres malu jau tu nezināsi, jo pat tik elementārus mehānikas pamatus neaptver." - nu lūk, tipiski tavi meli Nevis "lielāks riteņa diametrs", bet "lielāks riteņa apkārtmērs". Ja mērķis būtu bezceļš, nevis ponts, tad būtu 16" ripuļi vai vēl mazāki, un augstāka gumija. Un nevis es neaptveru elementāras mehānikas pamatus, bet tu neaptver ka to kasti diez vai kāds dzīs dziļākos bezceļos nekā es savu golfu ar R14 185/60. Un par to "crosss" bļembu - nebiju paskatījies bildes, un domāju ka modelis kura nosaukumā ir vārds "corolla" ir piepacelta corolla - izrādās ka tas ir bomžu rāvējslēdzējs, kam ar corollu kopīga ir tikai platforma - tas arī izskaidro lielākas riteņu arkas un lielākus ripuļus - izskatam.

P.N. Diezgan jautri ka tu aizstāvi bezjēdzīgi zemas mašīnas, vienlaicīgi braukājot pa Rīgu ar wannabe bezceļnieku. Wannabe, jo - pēdējā svešā mašīna kas pastāvēja manā sētā bija XJ čeroki, mašīna ar kuru nav iespējams iziet apskati, jo tā pielāgota lietošanai bezceļos - tā kā tev noteikti apskate ir, tas nozīmē ka tu brauc pa pilsētu un bāņiem ar pilsētai un bāņiem nepiemērotu sūdu, bet pabraukt vari, jo tā bezceļu potenciāls nav izmantots, respektīvi - bezjēdzīga mašīna

msh 24.12.2023 3:29

Lai pie pseidodžipa vai džipa pieejot varētu normāli apsēsties, tur laikam tiešām ir jābūt tam variantam, kur mašīna stāv uz ielas, bet iekāpšana notiek no trotuāra - izņēmums ir mašīnas, kas domātas praktiskam bezceļu pielietojumam, nevis pontam pilsētā ar lielu kasti, un kurām attiecīgi gan ir liels klīrenss, bet virsbūve ir zema, un sēdēšana notiek bezmaz uz grīdas, ar izstieptām kājām, lai nesapistu smaguma centru. Par ķeršanos pie meliem kad argumenti beigušies piekrītu, to tu tiešām dari regulāri lai pamatotu kāpēc pilsētai vajag lielu kasti

Man patīk ka arguments par "Nīcas bedrēm" nāk no cilvēka kurš dzīvo pilsētā ar vislielāko pseidodžipu koncentrāciju Latvijā Nīcā bedru īpaši nav, un Rucavā arī ir jāizbrauc kaut kur ārpus centra lai dabūtu bedres - atšķirībā no Rīgas vai Liepājas, kur māju pagalmos jāmočī pa trotuāriem vai zāli lai izbrauktu, par bedrēm un citiem brīnumiem nerunāsim Da nu - atceros, kādus gadus atpakaļ Stabu ielā posmā starp čakeni un Avotu ielu lēja jaunu asfaltu, atceros traģikomisku skatu - uzlieta pamatkārta, bet virskārta vēl ne - pie iebrauktuves pie bordas nolikti divi dēlīši, jo vietā, ko es ar savu golfu ne aci nepamirkšķinot varētu pārvarēt vismaz uz 30, kādam wannabergacing lowraiderim noteikti bez tiem dēlīšiem priekšas buferis skrāpējās pret trotuāru vai kas tāds

msh 23.12.2023 19:42

"spilvens uz zemes" var būt vienīgi mašīnām ar zemu klīrensu - ko tu, gabaliņu uz augšu, cītīgi aizstāvi - ceļi pie krūtīm ir piedomāti. Bet par "sēdēt SUV ir kā klubkrēslā" - labs joks; neesmu vēl ne reizes redzējis tik augstu klubkrēslu.

msh 23.12.2023 19:39

Vecākiem cilvēkiem ir ērtāk iekāpt mašīnā, kur vienkārši pieiet un apsēžas, nevis kur pieiet un jārāpjas iekšā ar rāpšanos - esmu jau divus piemērus nosaucis, bet sliņķim neder, jo viņa tantiņas radušas braukt ar MTZ-82, un tāpēc mašīnai jābūt ar vismaz vienu pakāpienu uz augšu, ja nē, nav pierastā rāpšanās sajūta...

msh 23.12.2023 19:34

Mans izejas punkts bija ka atšķiras tikai disku izmērs [par ko lika domāt tavs apgalvojums] un tas, ka tai tačkai arku izmērs nebūs mainījies. Izrādās ka te ražotājs ir pacenties čakarēties čakarēšanās pēc - lielākas arkas, savādāka spidometra vai ABS bloka kalibrācija, un tas viss, bez jebkādas jēgas, jo - kāds ir pamatojums tajā mašīnā 17" ripuļiem, nevis 16" ar tāda pat apkārtmēra riepām? Bāzītē 300 zs motors kam vajag lielas bremzes? Vai vienkārši vēlme pircējiem sagādāt iespēju pirkt dārgākas riepas?

P.N. Jau pierasts redzēt lielākus un mazākus pseidodžipus ar zemprofilu, un fakts ka ražotājs var izdomāt tos ar tādiem ripuļiem aprīkot jau no fabrīķa.

msh 23.12.2023 19:24

1)  KO?! Astoņdesmitajos un deviņdesmitajos Vācijā bāņi bija pakaļā vai nebija vispār? 😂 Pa kādu sapņu zemi diez visādas vecās, leģendārās vācu tačkas stiepa uz 250+, ja ne pa vācu bāņiem? 😂

2) Tā nav mana fantāzija, jo arī man ir pieredze, kas rodas no pieredzes, vienkārši atšķirībā no tevis, nav tā domu veida, kur sūdu gribas saukt par konfekti. Pēdējā pieredze - otrās paaudzes tuaregs - transportlīdzeklis ko pat var mēģināt saukt par džipu. Standarta pneimopiekares augstums dod tādu pašu klīrensu kā manam golfam - bet atšķirībā no mana golfa, kur man, nepilnus divus metrus garam, kāpjot iekšā vai ārā, ceļi jāsaliec 90 grādu leņķī, tuaregā ir jāierāpjas ar rāpšanos, jo tur ķeblis ir tik augstu, ka zem tā ražotājs pamanījies iebāzt aķi...

msh 23.12.2023 5:09
msh 23.12.2023 4:24

1) Kā braukšanai pa bāni traucē +5 cm klīrensa? Ļauj, es minēšu - nekā - pseidodžipiem, kuriem klīrenss ir kā manam golfam, uz bāņa traucē augstā kulba. Un tieši tā, tas klīrenss ir adekvāts braukšanai pa bāni, un labiem ceļiem un ielām, un nekur citur - tajā skaitā arī ne braukšanai pa Rīgu. Kaut kā pirmo trīs paadžu golfiem tādas problēmas standarta konfigurācijā nav.

2) Atceries tavu filosofiju ka pseidodžipos esot ērtāk iekāpt? Diez no kā tas rodas...

msh 23.12.2023 4:18

" jau disku izmērs Corolla Cross bāzes modelim ir lielāks" - nu re, vēl viens marazms, jau bāzes komplektācijā 😂 Jeb tavā izpratnē "džips" - mašīna ar plānākām riepiņām, ar kuru braucot sliktākos ceļos, bikses pildās aiz bailēm sasist kādu disku? Nē nu jā, tas ir tas, ko es regulāri redzu Liepājā pie Bātas pārbrauktuves - brauc kāds lepns "džips", teiksim, XC60, ierauga priekšā nelīdzenu bruģi un sliedes, un ir "oi bļē, spiežam bremzi grīdā, ka džipam kaut kas nesalūzt!"...

msh 21.12.2023 22:16

Fofāgenam vairs nav platformas to klasiskajā izpratnē - ir detaļu kopumi, kas šajā gadījumā ir MQB, kas visām četrām mašīnām ir viens, tikai tie gabali ir novietoti dažādos attālumos. No kā izriet ka Tu Krusts izmēros ir līdzīgāks Polo, un nevis golfam. Tevis piesauktā grabažnieka ietilpība gan jau ir panākta ar to ka grabažnieka plaukts ir novietots kādu sprīdi augstāk

Ar izvēles paradumiem ir vienkārši - golfam ir neadekvāts klīrenss, un adekvāts klīrenss kā opcija tam nepiedāvājas

msh 21.12.2023 17:58

Ha! Pirmkārt, Golfa pseidodžipa variants ir Tu Roc - tu šobrīd salīdzini Golfu ar paceltu Polo. Otrkārt, tu šobrīd apzināti ignorē aprīkojuma atšķirības, vai vienkārši pagrābi pirmos ciparus? Jā, tie pseidodžipi ir lētāki - jo Golfam noņēma bāzītes motoru lai bradīpuši pirktu par 2 pakām dārgāku pseidodžipu. Ja pareizi atceros, gadu atpakaļ cenas bija - 1.0 turbo Golfs 20 pakas, 1.0 turbo Tu Roc 22 pakas, 1.5 turbo Golfs 25 pakas, 1.5 turbo Tu Roc 27 pakas - tad to 1.0 turbo Golfu amputēja no modeļu klāsta, un, hujaks, Tu Roc palika par lētāko... Atceries - tās divas pakas ir par dažiem centimetriem klīrensa un tizlāku, wannabedžipa, izskatu - to kas reāli ir vajadzīgs, to klīrensu, varētu arī dabūt bez maksas, ja pircēji saņemtos un nobombardētu ražotāju ar sūdzībām.

msh 21.12.2023 17:54

Debīlisms. Mošk industriālo smilšu strūklu arī vajag aizliegt?

msh 19.12.2023 20:32

nomiks rakstīja: Var jau būt, ka tā arī ir kā jūs sakat. Redzēs, kā būs praksē. Ir ilgstoša pieredze ar 2,0 l benzīna CR-V. Tiem patēriņš ārpus pilsētas bija 7-8 litri (manuālā kārba) akarībā no ātruma. Šim izskatās, ka ir nedaudz mazāks patēriņš.

Tas, kas mani bessī šajā un citos līdzīgos topikos, ir, ka pēc tam, kad padalās ar pieredzi, seko uzbrukumi par izvēli, kas ir labāk, kas sliktāk. Katram mums ir savas izvēles, savi iecienītie un mazāk iecienītie auto zīmoli. Katram atškirīgs dzīves ritms, ienākumi, intereses. Man vienmēr ir interesanti lasīt citu viedokļus vai apsvērumus, kāpēc tieši šāda izvēle. Bet es respektēju šo katra izvēli!

Lai man piedod msh (tiešām cienu večus, kam rokas neaug no pakaļas), bet jaunu auto topikā kārtējo reizi iekakāt par to, ka vēsturiskais spēkrats ir labākā un pareizākā izvēle, ir pinīgs offtopic. Maniem senčiem ir bijis Golf II un Golf III. Lieliski auto, bet pirms 15-20 gadiem. Ne šodien.

Man ir bijjuši divi dīzeļauto - Opel Zafira un VW Multivan. Gemīti ar manu Multivan motoru pastāvīgie useri droši vien labi atceras. Benzīna dzinējam šādas problēmas noteikti nebūtu bijušas. Un es ar Multivan braucu maz, gaužām maz. 5 gadu laikā vien 51 000 km. Nu negribēju es vairs dīzeli. Un nedomāju, ka gribēšu vēl kādreiz.

Pat, ja Mitsubishi dīzelis, renault Plug-in vai EV Jaguar ir labāks, lai tā būtu. Pērciet to, ko vēlaties! Mana izvēle bija par labu Hondai CR-V hibrīdam. Savu izvēli ne mirkli nenožēloju

Šķirstīju agrākas lapas, uzdūros šitam, iekrita acīs trešā rindkopa - kurš saka ka "vēsturiskais spēkrats ir labākā un pareizākā izvēle"? Tev tiešām liekas ka es domāju ka tu no darba brīvajā laika skrūvēsi un metināsi mašīnu? 😂 Es tikai šur un tur "pielieku" to "veco un briesmīgo miskasti" kā lineālu blakus "jaunajiem kosmosa kuģiem" , lai visādiem tādiem cilvēciņiem kā tu, kas skatās tikai uz priekšu, ka tur tā briesmīgā, vecā miskaste ir labāka tajā, tajā un šajā jomā - jo tava suga jau ir aizmirsusi ka mašīnas varēja būt savādākas un ērtākas. Un jā, tādi kā tu ir līdzvainīgi pie tā, kādas miskastes šodien ražotāji ražo. Kāpēc tu esi pasācis pirkt pseidodžipus - krāns par īsu? Vai vienkārši normālās Hondas ir padarītas nelietojamas, un tev par to nospļauties, un tu dari to, ko ražotājs no tevis vēlas - nopērc dārgāku pseidodžipu - ? Bet tad ja 1000 Nomiki - nu varbūt 10000 - aizrakstītu sūdzības ražotājam ka Akords ir pārāk zems - nu varbūt ražotājs piedāvātu vismaz kā aprīkojuma līmeni tam Akordam ar +5 cm klīrensu. Kaut kā taču Honda saprata ka vajag prasties un Kivičā ielikt pogu rindu, domā tas notika tikai tā, ka Kiviču īpašnieki sāka pirkt citu ražotāju modeļus? Ir diezgan traģiski noskatīties kā JAUNU mašīnu īpašnieki samierinās ar visādiem nopietniem kompromisiem, un jā, pilnīgi aizmirsuši 20 gadus senu pagātni, tas nekas ka viņi to varētu ietekmēt - kā minimums liekot ražotājiem prasties un piedāvāt bik savādāku mašīnu konfigurāciju...

msh 17.12.2023 16:32

Te jau pat nav runa par blokiem bet korpusu...

msh 17.12.2023 16:32

Bet kurš saka ka neremontējami? Reku piemēram starteris arī ir elektromotors, un ģenerators arī, tikai darbojas otrādi - normālā autoveikalā abiem var nopirkt enkurus. Ā, un par to pārtīto elektromotoru - lielākoties elektriskajās mašīnītēs ir bezsuku elektromotori, lasīt - motori kam visi tinumi stāv uz vietas - kur ir problēma tādu motoru aiznest vietējajam motoru pārtinējam, kas tam motoram pie divīša notiks?

msh 17.12.2023 16:28

Par gulošo šaubos - bet uzbraucot uz estakādes tādu skrāpējumu dabūt mierīgi...

msh 14.12.2023 17:10

Nejauc pirkstu ar krānu, diktator.

msh 14.12.2023 12:38

Nja, diez kas nav...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti