iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 12.12.2023 19:43

Nav jau runa par pirkšanu - es vienkārši saku cik maksā septiņi vai astoņi tūkstoši VISLĒTĀKO elementu

msh 11.12.2023 22:58

topinamburs rakstīja: bet ne jau širpotreba chevy volt tipa autiņam, vai ne?

Elektroauto notiks un notiek tāpatās, kā visiem citiem remontiem - bateriju nost, atrod beigtās šūnas, nomaina, pieskaņo uzlādes līmeni, un hey presto, brauc tālāk. 

PS. Zini, cik man izmaksāja 90. gadu Landrovera dīzeļmotora parastā remonts - pēc zobsiksnas plīsuma? 3000 eiro (un vēl + viskautkas). Pilnīgi salīdzināmas izmaksas ar baterijas remontu.

Tā ka šitos clickbyte video a la vissirslikti vari paturēt pie sevis.

Tu laikam neesi sapratis vienu būtisku atšķirību - tu runā par remontiem kas nepieciešami dēļ ražošanas brāķa, bet kaut kā uzliec mīksto dabiskajam nolietojumam. Tevis aprakstītie remonti ir par tēmu "prežu lāpīšana" - ja tev ražošanas defekta dēļ nosprāgst 10 gadus vecs aķis, pēc tevis aprakstītā remonta tev ir atkal strādājošs, 10 gadus lietots, saguris aķis. Bet ja gribas dabūt labi strādājošu aķi - ui... Es kādu laiciņu atpakaļ intereses pēc sameklēju alītī lētākos elementus kas nāk Tesla Model S/X - lētākie ķīniešu elementi, tikai tos nopirkt, pat ne atsūtīt, sanāca virs desmit pakām - ja es mana golfa motortelpā ieliktu desmit pakas, es varētu ar Plaidu kurā ir jauns aķis, skrieties...

msh 10.12.2023 18:46

Nav obligāti jāspaida bremzes - var arī uzgāzēt

msh 09.12.2023 1:01

Uz šosejas nakts laikā tu viegli sapratīsi ka tu brauc nevis tuvo gaismu bet dienasgaitas gaismu gaismā, kamēr pilsētā var gadīties nobraukt dažus kvartālus līdz pielec ka nav ieslēgts nekāds apgaismojums Un, protams, Liepājā jauno lamatu ir jūtami mazāk nekā Rīgā.

msh 08.12.2023 21:30

Pa Rīgu īpaši nebraucu, tāpēc tumsā mašīnu ar tumšu pakaļu esmu redzējis tikai vienreiz - tas bija pirms dažiem gadiem kaut kāds jauns hujdaja pseidodžips.

msh 08.12.2023 19:48

Bradypus rakstīja:

ezis71 rakstīja: Man nav bijis ne viens auto kur miglinieki degtu bez gabarītiem.Un kas tas par Bradypus auto kur miglinieki kalpo kā dienas gaitas uguņi?!?

Volvo. Bet gabarītus gan slēdz vienmēr. Volvo automātiskās gaismas neparedz "tikai priekšā" varinatu. Cik esmu redzējis, visa VAG varza taupa elektrību un brauc ar tumšu pakaļu.

"VAG varza" noteikti ir ar centrāleiropas likumdošanai atbilstošu centralās elektrības bloka kodējumu. Es neesmu iedziļinājies kas ir kas, bet vandoties pa mk5 golfa platformas mašīnu centrālās elektrības bloku kodējumiem, esmu ievērojis ka tur ir kādi trīs dienasgaitas gaismu varianti piedāvāti - viens toč saucās skandināvu - vai zviedru, neatceros - iespējams ka kāds no tiem nesatur degošus pakaļas lukturus.

msh 07.12.2023 12:38

Ja kamerās, tad sūdīgas kameras ka menti jāsūta. Manā ciemā gadu vai divus atpakaļ kaut kas pasūdzējās ka centrā čaļi vakarā frēzējuši, a pie autobusa pieturas ir pašvaldībnieku kamera - pazīstams čalis dabūja samaksāt sodiņu, gan samazinātu.

msh 07.12.2023 12:36

Ūpi, ej dirst! Nopietni!

msh 06.12.2023 23:02

Paga, ko es nespēju dabūt - 17" koka ratu ripuļus uz 4x100?

msh 06.12.2023 22:54

Bradypus rakstīja: Šim nu var piekrist. Stulbi bez gala. Bet no drošības viedokļa - šie bērni tika mazāk apdraudēti, nekā vienkārši pa ietvi ejošie: degpunkta.tv3.lv/degpunkta-satiksme/sajauc-pedalus-un-ietriecas-siena-sofere-bez-tiesibam-rigas-centra-piedzivo-avariju/

Un no "pedāļu jaucējiem" nepasargās nekādas sodīšanas shēmas - tās ir paredzētas tikai "pokazuhai", lai iekasētu pēc iespējas vairāk no tiem, kas pārkāpj formāli un nevienu nepadraud. Un lai tās varētu "pārdot" noderīgajiem idiotiem, ir nepieciešams nodrošināt stabilu "pedāļu jaucēju" daudzuma nonākšanu satiksmē un attiecīgu upuru skaitu.

Pedāļu jaukšanu var novērst diezgan elementāri - nolikvidēt tomātkārbas vadītāja apliecību - tie kas jauc pedāļus diez vai noliks eksi ar mešalku.

msh 06.12.2023 22:43

Ir, bet kā jau WALA teica, dīzeļdegviela ir pārāk šķidra. Ir dzirdēts variants kur cilvēks nepievaktēja eļļas līmeni JaMZ-238 motoram, kuram sprauslas ar visu labu ir iebāztas ZEM vārstu vākiem, un kaut kas bija atrāvies sūcīti - satecēja motorā otrs līmenis un pizģec bija.

msh 02.12.2023 2:46

Man kādus pāris gadus atpakaļ, gribot kā labāk un uz neliela grants celiņa taisot četras sliedes, tas beidzās grāvī... 😂

msh 30.11.2023 20:03

Pēc šitāda apstāsta īsti neko nevar saprast. Paskatījos shēmās - abiem gadiem nāk spuldzes, kāds vēl "atslēdzas vidusdaļa"? Attiecībā par šo situāciju - ja nav žēl bufera, var jau arī pielikt atsevišķu miglu...

msh 27.11.2023 21:36

Jūtubē lasīts ka ķīnieši kultūras revolūcijas rezultātā ir palikuši par appisēju un rāvēju nāciju - attiecīgi viens otru cenšas appist un cenšas netikt appists, un uz tāda pamata arī bizītis notiek, ja var izvairīties no sekām.

msh 27.11.2023 17:16

Jā, vai pirms pāris gadiem nodarbojās ar špricēšanos vai nē... Kaut kā pārāk daudz tie pēkšņie nāves gadījumi šitai vecuma grupai parādījušies, jeb kā par to izteicās kolēģis, kuram ir labi vietējie sakari, "esmu jau pieradis pie regulārām sliktām ziņām".

msh 26.11.2023 18:59

Khm... Nu, viss normāli - pēdējo pāris gadu laikā tā vecuma grupa diezgan smuki mirst - es ar savu salīdzinoši ierobežoto paziņu loku zinu divus līdzīga vecuma vīriešus kas pēdējā pusgada laikā pēkšņi nomiruši - viens vienkārši tika atrasts stallī nokritis un nomiris, otrs, mans kaimiņš, atrāvās insultu - uz slimnīcu gan paguva aizvest, bet pēc dienas slēdza nost no sistēmas jo nebija jēgas.

msh 26.11.2023 18:38

Pieredzes ar šo lietu nav, bet es intereses pēc palūrēju elsā - sistēma izskatās pietiekami sarežģīta - ja neskaita to vadības bloku kas vada durvī esošās funkcijas, kā parasti, durves bīdīšanu veic virs aizmugures arkas esošs vadības bloks, kas vada trīs motorus un vēl viskautko - protams ka visa tā sistēma ir kalibrējama un regulējama, tā ka es iesaku to lietu apskatīties ar datoru, respektīvi, meklēt kādu kurš sajēdz ko dara un kurš izmantos VCDS.

msh 17.11.2023 19:27

Vienkārši nemāki atrast speciālistu, tas arī viss.

Nē, es nemainīju tikai vadības bloku, bet vadības bloku ar visu motora vadu buntu - jo tika mainīta MSA15 vadība uz pirmās paaudzes EDC15, kur ja gribētos tikai mainīt vadības bloku, vajadzētu nopietni pastrādāt ar lodāmuru - patrāpījās donors ar gandrīz veselu vadu buntu - tā kā B5 passāc un A4 ir uz vienas platformas, pārliecinājos katalogā ka abi izmanto vienādus vadu buntus, pēc tam izgāju cauri shēmām lai pārliecinātos ka jaunāku vadu buntu varēs vecākā mašīnā vienkārši iespraust un nevajadzēs štekeru stacijas štekerus mainīt - atlika tikai to visu iestumt mašīnā, kas mums divatā aizņēma kādas piecas vai sešas stundas piektdienas vakarā - kamēr atvienoja veco, kamēr salodēja septiņu kvēlsveču vadus, kamēr izkoda sīkus gļukus, un tā tas viss ievilkās... Motora kods nebija tas pats, 1Z tika pārtaisīts par AHU - es gan nezinu kāda ir starpība starp abiem, jo kā rāda shēmas, agrīnam AHU arī nāca MSA15 vadība - nu jā, vajadzēja arī samainīt vienu ieplūdes trubu, lai temperatūras devēja vietā būtu kombinētais temperatūras/spiediena devējs, un samainīt MAFu - un, par laimi, IMMO2 paredzēts vadības bloks draudzējas ar IMMO1

msh 16.11.2023 21:05

Freijers rakstīja:

msh rakstīja: Normāliem diagnosticētājiem? Vai tomēr kaut kādiem ķepļepiniem? Normāli diagnosticētāji izmanto datoru, nevis glabā čupu ar devējiem.

Tavai zināšanai, ir problēmas, kas neizmet datora kļūdu - pēc kā vadās vairums remontētāji, pēc prakses reti kurš māk/vēlas diagnosticēt pēc reāllaika datiem/diagrammām ko redz uz atsevišķām programmām. Ja neglabā čupu ar devējiem (tas gn vairumā uz dīzeļu motoriem attiecas), tad var sākt tos mainīt uz klienta rēķina....jo katrs kļūdas kods automātiski nenoved pie viena mezgla/devēja/sensora, kas ir jāmaina.

"Tavai zināšanai, ir problēmas, kas neizmet datora kļūdu" - ā, ja? Nevar būt! 😂 Man, ja kas, golfā ir programmējams motora vadības bloks, kuram nav nekādu avārijas režīmu un kurš kļūdas māk izmest tikai par motora stāvokļa devējiem - attiecīgi ja motors nedarbojas [ir bijušas pāris reizes piecu gadu laikā], ir raiti jāsaprot kas ir sagājis pilnīgās auzās. Bet atgriežoties pie tēmas par standarta mašīnām - kā jau teicu, normāli diagnostiķi skatās datus. Man pirms pāris gadiem vajadzēja risināt līdzīgu problēmu, tik dīzelim - kolēģim agrīna B5 A4 1.9 TDI vadība nesildīja kvēlsveces - vienkārši lietojot datoru, un bez jebkādas pipelēšanās ar devējiem, noskaidroju ka problēma ir vadības blokā, nevis devējos - nu neko, to pirmo ziemu šis ar roku sildīja sveces, bet gadu atpakaļ gadījās no viena Passāta izcelt un ielikt tajā A4 jaunāku vadību, pie viena ar čipsi - nu neko, tas atrisināja arī sākotnējo problēmu, kā bija cerēts Katru reizi, kad es saskaros ar kāda motora darbības problēmām un esošu kļūdu, ja tā ir par kādu devēju, es vienmēr pārliecinos ka devēja rādījums atbilst kļūdai. Vēl tas sīkumiņš ka kļūdas ir jāmāk saprast - teiksim, ja benzīnniekam gaisa masas mērītājs sāks gļukot, bet to darīs, dodot ārā signālu kas mainās, bet ir ar nobīdi, kļūda būs par lambdu, nevis gaisa masas mērītāju Pēdējo piecu gadu laikā ir sanācis pietiekami risināt motoru, pamatā dīzeļu, darbības traucējumus - lielākoties vadu bojājumu sekas.

msh 15.11.2023 19:19

"Starp citu, līdzīgi tas bija 1.Pasaules kara laikā" - muļķības. Tolaik dzelzceļš bija vienīgais kaut cik ātrais transporta veids kas spējīgs vest kravas. Attiecīgi pirmā pasaules kara laikā dzelzceļu visvairāk būvēja vācieši izlaupīšanas nolūkiem - protams, būvēja arī krievi stratēģiskiem nolūkiem - ne jau tāpēc ka tur būtu kaut kas "ātrāk", bet tāpēc ka varēja vest lielus kravu apjomus. Un sabūvēja tolaik diezgan daudz, ja kas:

Kretinga - Priekule

Darbieni - Dubeņi [starpkaru periodā pārtaisīja un uzlaboja kā Rucava - Liepāja]

Ventspils - Stendes lauka platuma dzelzceļu tīkls

Viesītes lauka platuma dzelzceļu tīkls

Tilzīte - Šauļi - Jelgava [faktiski divas atsevišķas dzelzceļa līnijas]

Pabrade - Lentupi [ īsa līnija Lietuvas austrumos - Baltkrievijas rietumos]

Un krievi ar kara gūstekņiem uzbūvēja Ieriķi - Gulbene - Abrene un pārbūvēja Pļaviņas - Gulbene par platsliedi [tam gabalam esot bijusi prasība būvēšanai - būvēt tā lai vajadzības gadījumā var pārbūvet] - bija arī kaut kādi pagaidu šaursliežu dzelzceļi, bet tie netika saglabāti.

msh 15.11.2023 18:56

Pie mums tā nedara, jo pārāk labi dzīvo. Laikam piemirsi ka vēl 15 gadus atpakaļ bija vismaz pusducis ar neizmantotām dzelzceļa līnijām - cik pa tām brauca? Esmu redzējis bildes no viena leišu tūrista, kurš kaut kādā desmitajā vai kurā tur gadā aizminās ar sliežu velosipēdu no Liepājas līdz Kretingai, tas arī viss - ja tam būtu pamatojums priekulnieki un vaiņodnieki varētu maukt uz Skodu iepirkties pa sliedēm. Leišiem vēl varētu būt lielākas iespējas - viņiem no Aukštaitijas šaursliežu dzelzceļa darbojas kaut kādi daži desmiti kilometru, bet kopā ir 180 km - uz Latvijas fona grūti iedomāties ka leiši tā vienkārši 1997. gadā to dzelzceļu pameta, un tā tas arī stāv, ja neskaita to ka ceļu rekonstrukciju laikā pārbrauktuves tiek nolikvidētas, un piedevām vēl ik pa gabalam kaut kur stāv uz sliedēm kāda TU2 lokomotīve kā piemineklis...

msh 14.11.2023 2:56

Sakrustot

msh 10.11.2023 0:48

Tu kaut ko esi sajaucis, te ir runa par benzīnnieku ar šprici, nevis karburatornieku vai dīzeli ar sūkņa motoru - te vaļīgi savienojumi nekādu gaisu nesūc, tie laiž āra benzīnu.

msh 10.11.2023 0:46

Normāliem diagnosticētājiem? Vai tomēr kaut kādiem ķepļepiniem? Normāli diagnosticētāji izmanto datoru, nevis glabā čupu ar devējiem.

msh 07.11.2023 20:20

Kādu vēl tev lopbarību privātiem lopiem?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti