topinamburs rakstīja: bet ne jau širpotreba chevy volt tipa autiņam, vai ne?
Elektroauto notiks un notiek tāpatās, kā visiem citiem remontiem - bateriju nost, atrod beigtās šūnas, nomaina, pieskaņo uzlādes līmeni, un hey presto, brauc tālāk.
PS. Zini, cik man izmaksāja 90. gadu Landrovera dīzeļmotora parastā remonts - pēc zobsiksnas plīsuma? 3000 eiro (un vēl + viskautkas). Pilnīgi salīdzināmas izmaksas ar baterijas remontu.
Tā ka šitos clickbyte video a la vissirslikti vari paturēt pie sevis.
Tu laikam neesi sapratis vienu būtisku atšķirību - tu runā par remontiem kas nepieciešami dēļ ražošanas brāķa, bet kaut kā uzliec mīksto dabiskajam nolietojumam. Tevis aprakstītie remonti ir par tēmu "prežu lāpīšana" - ja tev ražošanas defekta dēļ nosprāgst 10 gadus vecs aķis, pēc tevis aprakstītā remonta tev ir atkal strādājošs, 10 gadus lietots, saguris aķis. Bet ja gribas dabūt labi strādājošu aķi - ui... Es kādu laiciņu atpakaļ intereses pēc sameklēju alītī lētākos elementus kas nāk Tesla Model S/X - lētākie ķīniešu elementi, tikai tos nopirkt, pat ne atsūtīt, sanāca virs desmit pakām - ja es mana golfa motortelpā ieliktu desmit pakas, es varētu ar Plaidu kurā ir jauns aķis, skrieties...
Nav jau runa par pirkšanu - es vienkārši saku cik maksā septiņi vai astoņi tūkstoši VISLĒTĀKO elementu