iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 13.05.2023 21:33

Jā, labāk mācīties no citu kļūdām nevis savām Tepat piesauktais kasiņš ir labs piemērs arī par evakuatoru lietošanu... Par tavu pieredzi - cūcene.

msh 13.05.2023 14:34

Droši vien ka atkarībā no gada.

msh 13.05.2023 14:34

Jā, viss ir jauns un viss plīst Laikam esi palaidis garām ka garantija ir bezmaksas remontam, nevis nepalikšanai uz ceļa. Tikko atgādinājums par šo tēmu, gan ne mašīnu - zināms saimnieks nopirka jaunu Valtra traktoru - bik izbrauca, gatavs, jāmaina kaut kāda hidraulikas truba

msh 13.05.2023 12:19

Nu tad liec citu motoru. Kas vispār ir tam motoram par bēdu?

msh 12.05.2023 18:59

Diez kā tur īsti ir - ir uzlabojums uzrāvienā sešu robu kārbai pret piecinieci, ja abām galējie robi ir vienādi? Audī savulaik izveica šitādu gājienu deviņdesmito gadu S-mašīnām - viduvēju piecinieci nomainīja pret īsu [priekš sešinieces] sešinieci. Varbūt man jāpadomā golfam par īsākas sešinieces kārbas sastellēšanu - kaut gan es baidos ka pirmajos divos robos varētu būt problēmas ar saķeri...

msh 12.05.2023 18:43

Četru litru pikapi? Tu jau te runā par kaut kādu niecīgu daļu no amerikāņu pikapiem, jo tik mazi motori viņiem nav - klasika ir augšējo vārstu V8 5-7 litru diapazonā, un tagad jaunā mode, Ford EcoBoost 3.5 biturbo. Četri litri viņiem varētu būt tikai busos un mazajos pikapos.

Abet par tiem mūsu celtniekiem - vēl jau pastāv tādas lietas kā darba buss vai piekabe, un visiem jau nevajag lielas lietas vadāt apkārt.

msh 11.05.2023 19:36

Kāpēc man jābrauc ar kaut kādu garlaicīgu lamatu lai pārliecinātos ka ierīces kas laupa nepieciešamību vadīt mašīnu un rada drošības un pārliecības sajūtas, padara vadītāju neuzmanīgāku? Tas jau ir redzams statistikā un uz ceļiem, nekas man tur nav jāmēģina. Jā, iespējams ka tas viss skaisti izskatās - līdz brīdim kad tu sāc uz tiem mēsliem paļauties, un tālāk jau var mierīgi padročīt telefonu, vai paspaidīt ekrānu, un piepeši ir shit happens un tas mēsls neizručī - vai arī vienkārši fizikas likumi rodas esam pārāk dzelžaini. Un par automātisko bremzēšanu ir pietiekami daudz sliktas pieredzes lasīts lai es būtu priecīgs par to ka manā mašīnā bremzes spēj iedarboties tikai tad, ja es pats ar savu kāju nospiežu pedāli

Par fūristiem, kā jau teicu, man sūdzību nav - retāk par vienu no simta sagādā bik asākas sajūtas pabraucot garām cieši, jo pretī brauc kāda mašīna - daudz biežāk ir situācijas kad tādā variantā viņi man NEIET garām, lai arī varētu...

msh 11.05.2023 19:30

Paga, kas tieši ar to autopilotu nenotiek? Nemeklē izklaides? Tas jā. Bet ar visu to, kā jau zini, ir bijuši gadījumi kur teslas autopilotā ieliekas uz autostrādes noplīsušā un stāvošā mašīnā bez bremzēšanas.

Ja tu brauc ar garlaicīgu mašīnu, tā jāmaina uz interesantāku, nevis jāmeklē palīgsistēmas kas tevi izručīs kad tu sāksi skaitīt vārnas vai dročīt telefonu. Es nezinu, man kaut kā tavas problēmas nav saistošas - sēžu pie stūres un izbaudu braucienu, nevis garlaikojos

msh 10.05.2023 20:57

Droši zini ka visiem, un nevis tikai pilnākajiem?

msh 10.05.2023 0:58

"Tas auto bieži neļauj principā nonākt līdz avārijas pat situācijai..."

Kā velosipēdistam man ir vairāk bail no teslām nekā no fūrēm, lasīt - no fūrēm es nebaidos, bet labi zinu ka teslas gan var būt neprognozējamas - vai nu mazums, pie stūres sēdošais indivīds, autopilotu ieslēdzis, rauj kulakā, bet gļukainais autopilots izdomā ka es esmu tukša vieta un mani notriec nah...

Attiecībā par tevis piesauktajiem sūdiem, tos vajadzētu aizliegt ar likumu, nevis slavēt. Visi tie mēsli pilda vienu funkciju - iemidzina vadītāja modrību. Vai esi pamanījis ka visa tā virzība uz ahūni drošām tačkām pēdējo 30 gadu laikā nav praktiski devusi nekādu uzlabojumu? Kaut kāds purnagrāmatas lietotājs bija izrēķinājis cik dzīvības tikušas izglābtas, skaitlis bija mazs, neatceros tik cik, man liekas ka ar četriem vai pieciem cipariem. Nu lūk, tāpēc tas arī notiek - nepieciešamība pēc prasmēm kas nepieciešamas lai vadītu mašīnu visu laiku krītas, un visādas megadrošības sistēmas iemidzina uzmanību.

msh 09.05.2023 20:04

Sankcijas strādā tā, kā tām ir jāstrādā. Vien muļķīši tic ka sankcijas ir domātas lai sagrautu Krievijas ekonomiku un ka eirokrāti pēkšņi ir norūpējušies par Ukrainu.

msh 03.05.2023 12:37

Lai tas strādātu, jāaizliedz arī vecās mašīnas atjaunot.

msh 02.05.2023 2:34

Kā jau teicu, pārēdušai pelei milti rūgti. Es nezinu par kuras paaudzes loganu tu runā - pirmās paaudzes septiņvietīgajā universāli man ar maniem 1,95m vietas bija atliektiem galiem gan priekšā gan aizmugurē - nu pēdējajā rindā mani neviens nesēdināja, to cik maz tur ir vietas, izmēģināt nesanāca Un aiz pārāk lielas vipendronu sastopamības tu pat esi piemirsis ka mašīnu sliktumu vajadzētu vērtēt pēc lietām kas ietekmē tevi fiziski, nevis pēc vipendronu skaita. Vajag piemēru sliktai mašīnai? T4 ar pliku salonu un caurumu grīdā [izrauts aizmugures sildītājs] uz grants - pilns salons ar putekļiem un tāds trokšņu līmenis ka ja būtu bijušas pa rokai austiņas, būtu tās uzlicis. Kamēr tu te čīksti ka taksim nav ādas ķebļi un mīksta paneļa plastmasa.

P.N. Nezinu par padomju laikiem, mūsdienās taksis ir pietiekami ekskluzīvs transporta veids.

msh 01.05.2023 12:48

Var redzēt ka svētki un esi labi ieķēris ka raksti šitādas muļķības Takšiem modeļu ierobežojumu? Kā interesēs tas būs - noteiktu ražotāju un noteiktu, lielu, taksometru firmu interesēs? Tirgu neviens nekropļo, tieši otrādi - cilvēki maksā par to, par ko izvēlas. Un jā, man ir aizdoma ka padomju laikos taksometrs bija tāds pats luksuss kā mūsdienās lielai daļai Latvijas iedzīvotāju. Attiecībā par diršanu par dacīti un lietotas insignijas piedāvāšanu tās vietā, te laikam spēkā teiciens "pārēdušai pelei milti rūgti". Tas dusteris vismaz ir kaut cik lietojams, lasīt, tik viegli buferis nost nelidos un karteris netiks sasists.

msh 28.04.2023 23:38

Kanibaals rakstīja: BMW buferī norauts devējs rāda -40°C un neļauj kondišku ieslēgt. Gāzes reduktoram bojāts sensors neļauj pārslēgties uz gāzi ari nav nekāda rezerve. Galu galā termodevēja parametri var aizpeldēt un arī vairs nerādīt pareizi, jo ne jau temperatūru tie mēra.

Tātad bembim kaut kas ir caur dirsu uztaisīts - VAGmobīļu klimats tajā variantā darbotos bez problēmām, vienīgi āra temperatūras aprēķins paliktu nedaudz - pāris grādu robežās - neprecīzāks. Kamēr gāzes reduktora devēja gadījumā nevis "devējs neļauj pārslēgties", bet gan "vadības bloks devēja bojājuma dēļ redz tik zemu temperatūru pirms kādas pārslēgšanās nav paredzēta. Ko var mierīgi apiet savienojot devēja vadus uz īso, liekot blokam redzēt vārošu reduktoru.

msh 28.04.2023 23:36

Droši vien atkarīgs no iesaistīto inženieru izdomas lidojuma. Jebkurā gadījumā piesauktā Zemes Rovera gadījums ir pilnīgi loģisks - -30 paģēr ļoti niknu starta trekninājumu un stipru uzsilšanas trekninājumu - kādas 5-10 reizes vairāk degvielas startā un 2 pēc piešķilšanas.

msh 28.04.2023 12:46

Jā, protams ka klimats zina vai mašīna ir auksta vai nē Iedomājies tikai - klimats motora temperatūru "aprēķina" [de facto izzīž no pirksta, pēc principa "ja aizdedze ir ieslēgta, motors rūc un silst [uzsilšanas līkne atkarīga no tā, kāda veida motors piekodēts]], kā arī skaita to, cik ilgi mašīna ir bijusi noslāpēta, lai zinātu ko darīt ar āra temperatūras mērījumiem - pieņemt ka tos ietekmē siltums no motora vai nē - gala rezultātā izrēķinātā āra temperatūra ir ļoti precīza. Un es te joprojām par deviņdesmito gadu klimatiem...

P.N. Īpaši gudrām mašīnām, piemēram, VAGmobīļiem ir cieta aizsardzība pret tevis piesaukto nosalšanu - neatkarīgi no tā, ko klimats ir izmērījis, ja pieprasītā temperatūra ir HI, temperatūras klape ir līdz galam vaļā un ja pieprasītā temperatūra ir LO, tā ir līdz galam ciet un, mašīnām kam ir dzeses šķidruma padeves krāns, tas ir ciet. Bet jā, man būtu interesanti ko klimats darītu situācijā ja ārā būtu kādi -50 grādi - pieņemu ka pēc tā ka salona temperatūras devējiem pēc laika parādītos rādījums virs -40, pieņemtu ka ārā tiešām ir vismaz -40, un nevis uzreiz pieņemtu ka visi devēji ir pizģec

msh 28.04.2023 0:16

Nu un ko tu tur ceri noregulēt? Regulēt var tikai dīzeļiem ar mehāniskiem sūkņiem un benzīnniekiem ar mehāniskām vai primitīvām elektroniskajām špricēm - visiem pārejajiem ir jāsaremontē to kas ir beigts, jo neko noregulēt nevar.

msh 28.04.2023 0:04

Kam tas bija - kaut kādai amerikāņu misenei? Man šad un tad sanāk krāmēties ar VAG deviņdesmito gadu ražojuma klimatu dzelžiem - vadības blokus ražoja Hella, par devējiem neesmu īsti pārliecināts - beigtu temperatūras devēju kurš atrodas salonā man vēl nav izdevies ieraudzīt nekad - visi vienmēr darbojas, ja kaut kas izbeidzas, tad tie ir klapju motoriņi [jaunākām mašīnām] vai to potenciometri [tik vecām mašīnām kā C4 audī]. Par tādu gadījumu kā tavs, atkal - vācu inženieri ir bijuši gudrāki nekā jebkas, kas tur tevis aprakstīto dzelzi taisījis. Ja VAG Hellas klimats redz kāda devēja rādījumu -40 grādi, tad tas nozīmē "devēja nav", par to tiek atmiņā saglabāta kļūda un attiecīgā devēja rādījums tiek ignorēts/tā funkcijai piemērots avārijas režīms. Jā, iespējams ka situācijā kur buferī esošais temp devējs zaļā dēļ rādītu par 10 grādiem zemāku temperatūru [āra temperatūrai ir divi devēji, viens buferī, viens ieplūdes šahtā - nu, no mk5 un uz augšu buferī esošais devejs ir spidometram pieslēgts - klimats pieņem zemāko par pareizo], klimats tai noticētu, bet tam nebūtu nekādu īpašu seku, jo galvenais ir temperatūra salonā, nevis ārpusē. Ja kas, esmu ne reizi vien saskāries ar situāciju kur kāds ir uz fikso iemetis pliku klimatu iekš deviņdesmito pirmās puses audī, kas nozīmē neielikt nevienu pašu salona temperatūras devēju - iedomājies tikai, klimats kas nezina cik grādu ir salonā tomēr kaut cik adekvāti spēj sildīt - jā, protams, tur noteikti precizitāte ir pilnīgi nekāda, bet nu pats fakts ka es esmu tādas mašīnas redzējis nozīmē ka neviens tādu kombināciju pēc tam atmainīt uz trīs kloķiem nevēlas.

Attiecībā par divu salonā esošu devēju rādījumu nobīdi - nebrīnītos ja tik jaunam klimatam kam salonā ir vairāki temp devēji, vadības bloks varētu taisīt arī pašdiagnostiku salīdzinot to rādījumus. Galu galā, klimats labi zina to kad mašīna ir auksta un līdz ar to kad rādījumiem būtu jābūt daudzmaz vienādiem.

msh 27.04.2023 20:35

Pārdesmit eiras kaut kādā jebajā vai alītī par ross tech kabeļa ķīniešu klonu. Es personīgi lietoju pavecu kabeli, 12.12 versija, kurš manā īpašumā ir jau 8 gadus, un kurš skaitās "derīgs līdz 12. gadam" - kā esmu pēdējā gada laikā atklājis, pareizāk būtu "mašīnām kuru modeļi izlaisti līdz 12. gadam" - pieslēdzoties ar to veco programmu 2018. gada izlaiduma T6, visam varēja pieslēgties, tik programma šādas tādas kļūdas neatpazina.

Man nebūtu nekas pretī nopirkt oriģinālo Ross-Tech kabeli, ja vien viņiem nebūtu tāda pretīga cenu politika - lētākais piedāvājums, vismaz 2 gadus atpakaļ, bija 200 zaļie - bet ar ierobežojumu uz 3 šasijas numuriem - kamēr neierobežots kabelis, kāds vajadzīgs man, būtu kādi 500 zaļie...

msh 27.04.2023 20:31

Bradypus rakstīja:

msh rakstīja: Man patīk vārds "nopietnā diagnostika" Man kaut kā liekas pašsaprotami fofāgena grupas mašīnām slēgties klāt ar VCDS. Bet nē, neko nopietnu te nevajag, te pietiktu pat ar tik vecu kabeli kā manējais.

Par pārējo - problēma pilnīgi noteikti ir mehāniska - ne jau beigta devēja dēļ klimats pārstātu padot siltu gaisu; tie čaļi kas to klimatu programmēja nav ar pirkstu bijuši taisīti

Kurš teica, ka nevajag spīdēt ar savu analfabētismu?

"ne jau beigta devēja dēļ klimats pārstātu padot siltu gaisu" - nez ko vēl tas klimats darītu, ja devējs saka, ka padotais gaiss ir par karstu?! 

Bet, protams, tā ir tikai iespēja un problēma VAR būt mehāniska.

Tāda bojājuma varbūtība ir tuva nullei. Klimata temperatūras devēji, sevišķi tie kas atrodas salonā, ir ilgspēlējoši - es neredzu iemeslu lai tādi sāktu piepeši rādīt nepareizus lielumus - bet ja nu akurāt devējs "pazustu", klimata bloks tāpēc pārietu avārijas režīmā nevis taisītu pilnīgu sviestu.

Piedevām es šaubos ka pat tavā iedomu variantā kas tāds notiktu - es diezgan ticu ka klimats atkostu gļukainu devēju un to ignorētu

msh 27.04.2023 20:27

Pareizi - ko var dirst! Tu salīdzini pilnīgi atšķirīgus dzelžus, bet atšķirības noraksti uz ražotājiem Pieņemot ka "vienkāršais Audi" nozīmē kādu A3, tad pie viena tu vēl salīdzini divus plauktus ar makfērsonu. Atšķirībā no tevis, Zemesgrāmata vismaz salīdzināja kaut ko salīdzināmu, tik izzīžot no pirksta ka hondas brīnums ir ar kaut ko labāks.

msh 27.04.2023 12:54

Kārtējo reizi var pārliecināties ka japāņu spaiņu fani īpaši ar loģisko domāšanu apveltīti nav, un vajag pietiekami daudz piefantazēt lai pamatotu kāpēc spainis labāks par mašīnu Varēji vēl piebilst ka tur tas i iekš i-CDTI nozīmē "inteliģentu vadību", jo lai arī tā vadība nav nekas īpašs, bet priekš hondas spaiņiem ja dīzelim ir vadība kas dara to pašu ko normālām mašīnām jau vismaz 15 gadus pirms tam, tad tas ir kosmoss 😂 Jā, patiess pārsteigums ka relatīvi viegls spainis ar 200 zirgiem spēj noskriet jebko kas ir smagāks un zem 200 zs - es jau nu nelepotos ar spējām noskriet vājākas un smagākas mašīnas... Resurss kas esot "nevis kā vācu markām" - tiešām? Fofāgena grupai šis pirmais piegājiens bija deviņdesmito pašā sākumā - rezultāts bija labāks nekā tevis piesauktā japāņu kuļmašīna - 2.5 TDI bez dzelžu izmaiņām ražoja 15 gadus, 1.9 TDI kaut kādus 8 vai 9, un uzlabojums tam 1.9 pēc tam bija ne jau tāpēc ka kaut kas juktu ārā- spiest arī no tiem motoriem var vairāk nekā tos tavus 200 zirgus, bet atšķirībā no tā tava bijušā brīnuma, pat uz eļļas kvalitāti sevišķi nevajadzēja iespringt. Nullto gadu sūkņsprauslnieki kā reiz zināmās aprindās tiek uzskatīti par sūdiem tāpēc, ka ir apmēram tikpat jēli kā tas tevis piesauktais hondas dīzelis - dzelzis tur, bet jālej pareizo eļļu un regulāri jāmaina [10 štukas gan nav obligātas]. Par motora kodu maiņu - ja nav saprašanas kāpēc kodi mainās, tad labāk nekomentēt - nē, man arī īsti nav, bet tas ko es esmu pamanījis - fofāgena grupai tie kodi mēdz mainīties arī tad, ja nekas īsti nav izmainīts, un otrādi - mēdz nemainīties lai arī motoram ir notikušas nopietnas izmaiņas.

Vienvārdsakot tas 2.2 i-CDTI nav ne kripatu labāks par tā laika kaut kādu 1.9 PD TDI, un iespējams ka arī nav sliktāks - vienkārši tu tādu nopirki dēļ dumpinieka gara, un tāpēc mēģini atrast citur problēmas kuru īsti nav

msh 27.04.2023 1:36

Man patīk vārds "nopietnā diagnostika" Man kaut kā liekas pašsaprotami fofāgena grupas mašīnām slēgties klāt ar VCDS. Bet nē, neko nopietnu te nevajag, te pietiktu pat ar tik vecu kabeli kā manējais.

Par pārējo - problēma pilnīgi noteikti ir mehāniska - ne jau beigta devēja dēļ klimats pārstātu padot siltu gaisu; tie čaļi kas to klimatu programmēja nav ar pirkstu bijuši taisīti

msh 26.04.2023 23:28

Kur tu tādas mašīnas atrodi, man nav ne jausmas Man nekad, atkārtoju vēlreiz, nekad aiz tāda benzīnnieka nav sanācis braukt - aiz dīzeļiem "kur spēks slēpjas kvēpos", dēļ čipšķūninga vai dēļ kāda bojājuma, gan -  ir gadījies bik pabraukt pa apvedceļu ar benzīnnieku kur atmetoties spogulī varēja ieraudzīt aizmugurē migliņu - bet nu tur mašīnas īpašnieks uzbūvējot kartera ventilāciju bija nolohojies, dēļ kā brauciena laikā tika piedirsta visa motortelpa ar eļļu

Par tavu piemēru - nu ļoti skaista pirksta salīdzināšana ar krānu. Un tagad parādi to smirdīgo un kūpošo EURO 6 benzīnnieku 😂 Ā jā, pareizi - tu ne tikai brauc ar muti, bet arī ar jauniem dīzeļiem, un laicīgi tos maini lai nebūtu tā ka izbeidzas kvēpu filtrs un tas jāamputē... 😂

P.N. Par atgāzu nemērīšanu - skaista pasaka. Protams ka mēra, vienīgi negāzē. Mani deviņdesmito gadu dzelži tur ierakstītos pat EURO 4 normās bez jebkāda katalizatora, tik vien ka HC bik par daudz...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti