iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 23.03.2023 23:39

Kanibaals rakstīja: Noziņosi savam elkam Lukašenko? Nē batjkas aģent tev tas nav jāzin.

Lukašenko pats labāk zina kas notiek un ko viņam darīt, par cik darītāji ir vienā pusē, bet mēs - otrā pusē. Šajā gadījumā mani kā latvieti interesē kāpēc pa manu dzimto zemi, netālu no manas dzīvesvietas, nakts vidū, klusiņām un vientulībā braukā apkārt mašīna kas tumsā izskatījās pēc ballistisko raķešu transportiera. Diezgan stipri šaubos ka Latvijas armijai ir šāda veida bruņojums, nerunājot nemaz par to ka ballistiskās raķetes izmanto uzbrukumam, nevis aizstavībai. Nē nu ir neliela varbūtība ka tas bija ceļamkrāns, bet nu 1) nav dzirdēts par bezceļu ceļamkrāniem 2) kāpēc lai ceļamkrāns būtu tumšā krāsā; visiem redzētajiem parasti ir visādas dzeltenas strīpas vai krāsas visās malās 3) kāpēc lai parasts lēns lielgabarīta transportlīdzeklis brauktu bez diskogaismas un 4) kāpēc lai vienpadsmitos vakarā ceļamkrāns braukātu pa šoseju no Latvijas uz Lietuvu...

msh 23.03.2023 23:22

Kārtīgam mocim numuru nevajag, to pat tiguāns nenoķers...

msh 22.03.2023 17:16

Tā varētu būt Diez kādi ir tesloņu eiropas remontu izcenojumi - man patika kaut kādus 3 gadus atpakaļ viens Rich Rebuilds viģiks - tas čalis bija pasaukts uzmest aci vienam teslonim ko viņa paziņa gribēja pirkt - Tesla model S pa lētu naudu, jo bija bik nošķilts - kaut kas ielicis pakaļas labajā ritenī, attiecīgi spārnā bik lielāka bukte un piekarei viena svira beigta. Tesla bija iztāmējusi remontu uz 20k$, attiecīgi īpašnieks kratījās vaļā. Kas notiek ja ar tādu paņem kādu alni vai ko tādu, bail pat iedomāties

msh 22.03.2023 12:48

Tev pašam smiekli nenāk? Nevis eļlas kanālu esamība, bet gan līkroči, kas tos motorus pārprojektēja. Vai nav savādi ka visādiem veciem VAG rindiniekiem nav nekādu problēmu šajā sakarā? Jā, tieši rindiniekiem, jo V-veidniekiem laikam pat ir kaut kādi nevajadzīgi mēsli no tās šnites, ko tu tur pieminēji, un kas var izbeigties un noraut galvām eļļošanu - kamēr rindiniekiem uz galvu aizejošajā kanālā ir vienkārši ierobežotājs ieskrūvēts vai iepresēts.

P.N. Nav jau arī nekādu īpašu eļļas kanālu, vienkārši papildus šķērsurbumi galvas eļļas maģistrālē, kura tur tāpat atrastos arī bez kompensatoriem, jo sadalenei arī eļļu vajag...

msh 22.03.2023 9:49

Vakar vēlu vakarā gadījās uz šosejas (A11, protams) redzēt ko neparastu - ap 11 vakarā pāris kilometrus no robežas (šajā pusē) man pretī, Lietuvas virzienā, brauca ļoti liela, lēna bezceļu kravas mašīna kurai priekšpusē bija redzams liels, cilindrisks objekts. Vai kādam ir kāda nojausma kam tāda mašīna varētu būt un kāpēc tāda te braukā?

msh 20.03.2023 19:25

Nē. Lai viņu sašņorētu ieviesa jaunus federālos likumus lai būtu ko viņam piešūt.

msh 18.03.2023 1:35

Tāda paša hrena pēc kāpēc to pašu darīja šajā pašā tofikā atzīmējušās kijas izbraucēji Pavizinājos svētdienā ar jaudīgu mašīnu, pie viena ierakstot log failu lai vēlāk apskatītos vai viss darbojas kā vajag, atstiepjot trešajā tur, kur vieta to atļāva - tas bija ļoti veiksmīgi ka netrafarētie patrāpījās tur, kur tie patrāpījās, un nevis kaut kur agrāk, jo brauciena sākumā bija vismaz kādi 10 tādi paši pūtieni Rīgā, uz deglavenes un biķeru apkaimes platajām ielām, un pēc tam Ērgļu virzienā, tajā skaitā ceļa remontdarbu zonās.

msh 17.03.2023 19:50

Varētu padomāt ka braukšana uz 95 bet ar regulāru apdzīšanu ar pedāli grīdā to akumulatoru neizlādēs. Jautrs fakts - kad litija jonu akumulators attīsta pilnu jaudu, puse no tās jaudas izdalās kā siltums akumulatorā.

msh 17.03.2023 19:48

Jā, pielietojums ir - ļoti ātri padirst vadītāja apliecību, un tā kā te pat nav robu, tad piedevām nemanāmi. Kā tas notiek - braucu ar mašīnu kas ar pieredzējušāku vadītāju pie stūres simtu sasniegtu labi ja 4 sekundēs, pie apdzīvotas vietas beigu zīmes trešajā robā ieminu grīdā, mirklīti vēlāk motors ieiet pūtienā, 4 sekunžu garš atstiepiens, atmetos un sadzēšos , jo priekšā mašīna, skatos spogulī, kilometru aizmugurē manā virzienā brauc zila diskotēka - principā bišķi pietrūka - sods bija par 133, ar lielāko fiksēto 137, spriežot pēc datora ierakstītā log faila, bija visi 150. Ja vēl tāds cēliens nāk tik viegli kā elektriskajai spēļu mašīnītei un uz to sāk paļauties, es domāju ka atbrīvošanās no vadītaja apliecības ir tikai laika jautājums - ja vien, protams, nav kaut kāds ātruma ierobežotājs, kā arī tā mazā niansīte ka paātrinājumi elektriskajām mašīnītēm ir šausmīgi neekonomiski un visdrīzāk piespiedīs braucēju uzvesties prātīgi un to paātrinājumu censties neizmantot - kur mēs atgriežamies sākumpunktā par to ka tāds paātrinājums ir bezjēdzīgs ielas mašīnā...

msh 17.03.2023 19:39

Otrais teikums - nu tas tāpēc ka tu čupojies ar autobraucējiem vulgaris. Vajag sapīties ar normālu dragreisistu klubiņu, tur noteikti atradīsies ne viena vien astoņdesmito gadu kvatra kas to gātē ētronu spēs izpuļķēt. Te, protams, arī ir tā lielā starpība - no tām četrām sekundēm līdz simtam, vai vēl mazāk, ir jēga tad, ja tā ir svētdienas mašīna un ja lai to cēlienu dabūtu, ir jāieliek pareizā robā, jāgaida, par rāviena tuvošanos brīdina turbīnas svilpiens un rāvienu pavada attiecīgs skaņas celiņš un visādas izjūtas kas spēcīgi dod pa nerviem - kāda jēga no tāda paātrinājuma garlaicīgā ikdienas mašīnā, man nav ne jausmas - nu laikam lai mēģinot saprast kāpēc tā mašīna ir dārgaka par Leafu, procesā nejauši pazaudētu vadītāja apliecību...

msh 11.03.2023 21:12

Tā kā nav zināms par ko ir runa, paņēmu ELSĀ septītā gada leonu ar jaudīgāko TFSI; sadaļā pie gāzu sadales mehānisma neieraudzīju neko tādu kas man kā astoņdesmito un deviņdesmito gadu motoru lietotājam liktos īpašs, ja neskaita veidu kā sadalenes ir nostiprinātas.

msh 11.03.2023 21:04

Nekārdini, šitas variants izskatās jēdzīgāks "parastā" ričuka variants nekā karbonadņiks

msh 10.03.2023 18:12

Vai tad pirmās dilst šeibes nevis vārsti vai sēžas? Nezinu, nav man bijis neviens tik arhaisks motors un domāju ka arī nebūs - bet nav nekad gadījies dzirdēt ka būtu kādam sanākuši sūdi dēļ izdilušiem kompensatoriem

msh 10.03.2023 18:00

eidis rakstīja: Un kāpēc tie štrunti būtu vajadzīgi? Savai Hondai vārstus regulēt vedu vienu reizi pa 10 gadiem. Vairāk nebija vajadzīgs.

Gan jau ka atkal kāds no VAG lieliskajiem izgudrojumiem, kuru vienīgā funkcija ir salūzt aukstā ziemas rītā

Tu pasaki labāk labu iemeslu kāpēc ielas mašīnai tie NEBŪTU vajadzīgi Nē, tas nav nekāds "VAG lieliskais izgudrojums", honda man liekas ka ir vienīgais autoražotājs kas ir tik ilgi noturējies pie šī arhaisma, un, kā reiz, ar to salūšanu aukstā ziemas rītā, ir tieši otrādi - tur nav kam izbeigties - vienīgo gļuku, un arī tikai gļuku, ar kompensatoriem, ko man gadījies dzirdēt, bija kaut kādiem turbodīzeļiem noteiktos apstākļos varēja pamanīties uzkarināt kompensatorus, bet tur bija kaut kāda specifiska apstākļu sakritība, vai tik nevajadzēja ar kaut kādu TDI ar aukstu motoru brutāli atvilkt, eļļas spiediens uzpūš kompensatorus, vārsti vairs nenoslēdzas līdz galam, pazūd kompresija, motors noģībst, pēc brītiņa, eļļai izplūstot, atkal ir iedarbināms un var braukt talāk - vai varbūt vīlētam dīzelim ielieta ļoti bieza eļļa, vai kaut kas tāds - viennozīmīgi kaut kas rets un ikdienā nesastopams. Ja neskaita šādu īpašu gadījumu, viss kas var notikt ar kompensatoriem - tie nodilt un sākt tikšķēt - un tu ar tikšķošiem kompensatoriem vari braukt tik ilgi līdz tev apnīk. Atšķirībā no šeibēm, kur ja tev padils vārsts vai sēža, bet tu regulē reizi 10 gados, nevis kā ražotājs izrakstījis - ik pa 60k - var sanākt vai nu izdedzināt vārstu vai, labākajā gadījumā, palikt uz trīs cilindriem līdz nākamajai regulēšanai/remontam

Fofāgena grupa uz hidrokompensatoriem pārgāja astoņdesmito pirmajā pusē, un uz pirkstiem saskaitāmie motori kam kopš tā laika tikušas liktas šeibes, uzskatāmi parāda to, kam šeibes ir derīgas - un citu ražotāju piemēri to apstiprina - motoriem kas domāti zāgēšanai augstos apgriezienos - ja tu gribi ieraudzīt audī kas jaunāks par B2 kam ir šeibes, tev nāksies skatīties uz S8 - vismaz pirmās paaudzes S8 bija šeibes, kamēr A8 bija kompensatori. Hondas gadījumā šeibēm pamatojums varētu būt kaut kādā Type R civikā vai S2000, ne jau CR-V.

P.N. Paskaties uz amerikāņu V8 motoriem - 16 augšējie vārsti, lasīt, mehāniski arhaiski motori - bet arī tur ir hidrokompensatori. Tas gan, protams, ir saprotams - amerikāņi mašīnas ļoti bieži nekopj, un kaut kādas regulāri regulējamas vārstu atstarpes ir vēl viens problēmu punkts.

msh 09.03.2023 23:49

"Ar virkne jaunām "fīčām", kas agrāk nebija, bet šodien jau ir kļuvušas gandrīz par must have normu. " - piemēram? Vai 1.5 turbiķis, vai kas tur par mazmotoru nāk, BEIDZOT [!!!] ir saņēmis hidrokompensatorus?!

msh 09.03.2023 0:06

Kuras paaudzes tūrānam?

msh 08.03.2023 22:07

Volksi, ja man būtu tavas problēmas... Aizmugurē pa vidu ieliek mazāko vai otru mazāko cilvēku.

msh 08.03.2023 22:04

Tunelis pilnībā nebūt nevar, jo tad jau tā zemajām mašīnām izpūtējs vilksies pa zemi. Cita lieta ka te pieminētais xtrails ir pa pusei elektromobīlis kuram laikam zem grīdas ir akumulatori, tur arī varētu tunelis pazust...

msh 08.03.2023 21:01

Nu redzi, jūtams tunelis normālām mašīnām ir tāpēc ka kaut kur ir jāiebāž gan izpūtējs, gan kardāns - nu un pēdējos 35 gadus, kopš pilnpiedziņa vairs nav nekas ekskluzīvs, ražotāji grīdas parasti unificē priekš pilnpiedziņas. Kamēr tevis pieminētā kaste ir pseido elektromobīlis un tāpēc arī tam kardāns nekad nav vajadzīgs.

msh 08.03.2023 12:40

Kā tas ir - četrarpusvietīgs?

msh 07.03.2023 12:47

Ha, bomžu speciālists ieradās! Laikam man tev jāatgādina ka es braucu ar lūk, šādu velosipēdu - tur tas karogs vidējā auguma cilvēkam sanāk bik zem acu augstuma, lasīt - diezgan uzkrītošs

Šajā sakarā vakardien sanāca Palangā prikols, kurš kārtējo reizi apstiprināja manu novērojumu - pa ceļam iebraucu Baltic Petroleum benzīntankā ieliet 5l kanniņu ar benzīnu - astotais ir sūknī kas tālāk no veikala, un man pēc pieraduma [braucot ar velosipēdu un lejot benzīnu kanniņā kura tiek likta kreisās puses somā es joprojām piebraucu tā lai sūknis būtu labajā pusē... ] sanāk izvēlēties to pusi kas ir prom no veikala - pieleju, eju uz veikalu, skatos, pārdevēja stāv nevis pie kases bet pie loga - ieeju, šī aiziet aiz kases un man saka - lietuviski, protams - "skatos, skatos, neko neredzu, mašīnas nav" - ejot atpakaļ skatos, nu jā, no kases noteikti nekas redzams nebija, bet no turienes kur viņa pēc tam nostājās bija redzams pakaļas ritenis un karogs - un atkal nekādu kompleksu uzsākt sarunu lietuviski, lai arī redzams ka priekšā ir latvis nevis lietuvis

msh 07.03.2023 12:41

Zināma taisnība diemžēl viņam ir - bet nu vecām mašīnām kas reāli tiek lietotas un netiek milzīgi laizītas tas ir neizbēgami.

msh 07.03.2023 7:57

Ekofašisms dara savu. Jebkurā gadījumā tas deforsāžas līmenis kas bija 20 gadus atpakaļ bija čau - kur LTeškai jaudīgākais 2.5 TDI bija 110 zs/270 nm, apmēram tas pats kas ceškai vājākais, tas nekas ka liels radiators un liels kūleris - T4 vismaz fofāgens pratās pielikt klāt 115 zs versijai bez 90 zs nīkuļa arī 150 zs motoru - tik, pēc visa spriežot, tas motors nebija nokomplektējams ar visām versijām - tas ka nāca iekš Kalifornijas liek domāt ka to motoru lika versijās kurām kravu nebija paredzēts vest. Benzīnnieki bija cits stāsts, nīkulīgi lai dabūtu vairāk zirgus apakšās - bet nu diezgan zīmīgi ka T4 2.5 benzīnnieka apakša tur 500 zs, vairāk nekā audī 2.2 20vt apakša

msh 07.03.2023 7:53

Dārgi - bet gan jau serviss lika nevis pats. Es nesen golfam dabūju uzlikt jaunu radiatoru - pērkot dārgāko ko varēja nopirkt, sanāca 60 eiras + vēl bik dzeses šķidruma.

msh 06.03.2023 16:00

Nomik, tu katru reizi pēc uzpildes pieraksti burtnīcā sūkņa rādījumu?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti