iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 18.01.2023 9:59

Kādam dīzelim, V8? Neminos īpaši redzējis nevienam motoram zemāku brīvgaitu par kādiem 700 apgriezieniem, un zemāk tieši motoriem ar lielāku cilindru skaitu.

msh 16.01.2023 12:59

"Ja mēģināt pie kāda hakera, tad viņam tāpat būtu jāiegūst vienreizēja (maksas) pieeja šim passākumam, tāpēc klientam īsti nav saprātīgas alternatīvas."

Šis īsti nebūs pareizi. Kaut kad sen atpakaļ kad viens pazīstams čalis gribēja savam C6 nomainīt klimatu, bik papētīju par šito tēmu - atradu vienu itāļu risinājumu šitam - tādu kam pastāv arī ķīniešu klons Bet nu protams, vienkāršākais un vieglāk pieejamais variants ir sarunāt ar tuvākā VAG dīlera čaļiem haltūriņu.

msh 16.01.2023 12:56

Tur nav nekā ironiska. Cilvēki labāk izvēlas dzīvot ar skatu uz upi nekā reizi 50 gados VARBŪT tikt pasargāti. Reku video nointervēja tantiņu kura bija piedzīvojusi 1981. gada plūdus, kurus šitie nepārsita, un kura ar to visu pieredzi dambi nevēlējās - nu tad par ko ir runa? Ironiski būtu bijis ja esošo dambi būtu ūdens pārrāvis.

P.N. Tie kas tajā variantā izvēlētos dambi noteikti arī brauc ar "džipu" "lai pasargātu savu ģimeni".

msh 14.01.2023 14:03

Neviens nemotors visu laiku neatrodas "forsētā režīmā". Tas pirmkārt. Otrkārt, pat ja gāzes patēriņš pieaugtu neproporcionāli, tam nebūtu nekāds sakars ar enerģijas saturu, bet vistiešākais ar neoptimālu aizdedzi darbojoties ar gāzi. Dabiski ka gāzeri to diez vai atzīs - vieni vienkārši nesaprot motora darbības principus, citi saprot bet karina klientam makaronus, jo īsto problēmu risināt viņi nav spējīgi. Pasaki - cik gāzes plītīm tev ir bijis "aizdedzes korektors"? Un cik bieži citiem tu esi dzirdējis par tādiem? Un cik bieži - par vārstu eļļotājiem vai "gāzes sausumu kas nobeidz motorus"?

msh 14.01.2023 13:57

fckns rakstīja: Vilto Castrol, Motul, Sunoco un citas "Brendīgās" eļļas, bet ar tādu huiņu tikai Krievijā nodarbojas. Par šādām izdarībām iekš LV var konkrētos sūdos iebraukt, un es gribētu ticēt ka pie mums veikalnieki tā nedara. Kas notiek kkādos mazākas nozīmes veikalos vai servisos - tas jau ir cits stāsts.

Ko nozīmē "veikalnieki tā nedara"? Esi kaut reizi redzējis kādu viģiku kur salīdzina viltotu eļļu ar īstu? Es esmu. Tur ir rūpnieciski izgatavotā kannā ielieta lēta eļļa - tie nav nekādi veikalnieki, tie noteikti ir starpnieki - attiecīgi vienīgais veids kā tu, nezinot nianses, vari būt drošs ka tu nepērc viltojumu ir pērkot no tik lieliem kantoriem kas, domājams, eļļas pērk pa tiešo no ražotājiem.

msh 13.01.2023 8:32

Kaut kā īsti tos vojāžerus nemana lai to būtu daudz, nu kaut vai - mūsdienās tak ir pseidodžipu mode, attiecīgi tie kam ir nosliece izrādīties ar lielu kasti, to dara ar pseidodžipu, jo to ir vairāk un plašākā klāstā, nevis vojāžeris ar iespēju izvēlēties starp četriem motoriem

msh 13.01.2023 8:30

Atgādināšu tev ka runa bija par gāzes iekārtas atmaksāšanos uz mazmotora. Tātad, ja slodzē mazmotors benzīnu "strebj kā izslāpis zīlonis" un gāzi tāpat, tad rezultātā gāzes iekārtas atmaksāšanās no tā tikai uzlabojas Bet vispār tev kā bijušam gāzes plīts lietotājam vajadzetu zināt ka gāzes patēriņš mēdz nebūt proporcionāls benzīna patēriņam, bet gan būt ar savu specifiku.

Kāpēc tu te piesauci propāna enerģijas saturu, man nav ne jausmas - neviens nemēģina iestāstīt ka gāzi patērē tikpat litrus cik benzīnu...

msh 12.01.2023 12:46

Man neko paplašināt nenākas - tas esi tu kas visu laiku runā absurdus - te mazmotori ir tikai ar kosmosa tehnoloģijām, un tagad kārtējā pērle - "Ieguvums, savukārt, visai niecīgs, jo tas mazmotors pie jebkādas slodzes to gāzi tāpat strēbs kā izslāpis zilonis un rezultātā naudas izteiksmē ietaupīs vēl mazāk par jau tā nelielo ieguvumu." - paga, ko? Jo lielāks degvielas patēriņš jo mazāks ieguvums? Tad nah tiem vojāžeriem ir tā gāze? Nē, jo tālāk jo interesantākus brīnumus tu te stāsti - manā personīgajā pieredzē gāzes plīts slodze pieaugošā patēriņā īsti negrib atspoguļoties - bet nu, protams, tas pareizi sagāzētam motoram - parastam varbūt gāzes patēriņš staigā līdzīgi kā benzīna [lai arī bik šaubos, jo uzpildi pēc odometra es pats neizdomāju] - no kurienes nāk pieņēmums ka gāzi zem slodzes varētu patērēt proporcionāli vairāk nekā benzīnu?

msh 12.01.2023 12:40

Tu par ko, vojāžeriem? Iespējams. Poloveidīgie te vēl īsti nav sastopami - nu divus zinu, vecākus par desmit gadiem, protams

msh 12.01.2023 5:31

Apmēram jebkurā. Atceries - polo - tas ir ne tikai polo, bet arī ibiza, cordoba, fābija [ā, un rūmsteris arī], jaunākos laikos arī A1. Un tagad aizbrauc uz jebkuru stāvlaukumu, un pasaki kā tur ir vairāk - desmitgadīgas manis nosauktās mašīnas, vai desmitgadīgi vojāžeri

msh 11.01.2023 19:43

Un kāds tam sakars ar šo tēmu? Manis pieminētajai centrālajai atslēgai uztaisīt lai vadītāja durve bloķētos būtu šausmīgi sarežģīti

msh 11.01.2023 19:39

Nav teikts ka inženieru - ļoti iespējams ka kaut kur to pieprasa birokrāti

msh 11.01.2023 19:37

Koks ar diviem galiem. Manam golfam no sākuma visa motortelpas daļa tika ielikta, 10 gadus lietota, no šrota C4 egles - tāds nebija sākotnējais plāns, bet pie tā ka man par labu vidusmēra iekārtu paprasīja 20 eiras, tā sanāca - vēlāk pakāpeniski sanāca nomainīt mehāniskās daļas.

msh 11.01.2023 19:34

Dārgais loh [šeit ļoti prasās pēc šīs uzrunas ] - paskaties uz jebkuras paaudzes VW Polo, atkārtoju vēlreiz - jebkuras - un parādi kaut vienu kam nebūtu motors ar darba tilpumu viens apaļš litrs. Protams ka to par to īso resursu tu izzīdi no pirksta - nu reku piemēram manam golfam no dzimšanas bija 1.3 ar četrinieci kārbu [uz 95 pulkstenī bija 3,5k] - pieņemot ka ar tādām mašīnām neviens Vācijā kilometrāžas negriež un attiecīgi odometrs atkruķīts nebija, es to, 28 gadu vecumā, ar kaut kādu 310k noskrējienu nomainīju, ne jau dēļ "resursa kas bija beidzies" dēļ, bet gan tādēļ ka gribēju jaudīgāku motoru

Un tālāk seko pirksta salīdzināšana ar krānu - un tiek salīdzināts jauns zvēru karalis ar vecu amerikāņu miskasti. A kāpēc tam amerikānim jābūt vecai miskastei, ja sagāzējamo zvēru karali var paņemt svaigu? Kāpēc ne 3.5 ekobūstam? Iedomājies tikai - tas arī ir endžin of ze jēr un to arī viskautkur liek. Iedomājies tikai - VAG piedāvāja netiešās iesmidzes mazmotorus līdz tam brīdim kad savu uzvaras gājienu sāka 1.0 turbo - četrlitrīga amerikāņu miskaste būs tādā vecuma grupā kurā nav nekādu problēmu ieķert netiešās iesmidzes mazmotoru.

P.N. Cik sagāzētus tiešās iesmidzes motorus pats esi redzējis?

msh 11.01.2023 0:14

Paga, kurš tas lauķis, Bradypusis? Jeb tu mēģini apgāzt manis teikto man piebalsojot?

msh 10.01.2023 21:22

Šitie ir pieklājīgi ražotāji? Pirmie divi vēl varētu būt kaut kāds vidusmērs, pēc principa - ja liela naftas kompānija, tad noteikti tirgo paši savu produkciju un gan jau pilnīgus sūdus neražo - no otriem diviem es jau agrāk turējos pa gabalu.

Par viltošanu vari nešaubīties - ir gadījies redzēt krievu jūtubista viģiku kur šis salīdzina īstu un viltotu eļļu, respektīvi, divas ārēji +/- vienādas kanniņas. Protams, neviens nevilto mannoli vai komu, bet eļļas kur kanniņa maksā 40-50 eiras - aizmirsu tos brendus, bet pats vari iedomāties.

msh 10.01.2023 19:22

darklight rakstīja: Tankos eļļas vispār drausmīgi dārgas palikušas. Tai pat laikā visādos Senukajos daudzmaz pieklājīgu ražotāju eļļa mēdz būt krietni lētāka, ja vēl kādu akciju noķer, tad trīsreiz lētāk kā tankā. Arī specializētie autodetaļu veikali ir neslikta opcija.

Jautājums kas ir "daudzmaz pieklājīgi ražotāji". Ar vienu acs kaktiņu lasīts ka krutu ražotāju eļļas mēdz arī viltot.

msh 10.01.2023 19:06

Nu tā, uzsūtīju gabalus - SP ģeneratorrumbu, DT Swiss otru rumbu, lētāko priekšas bremzes komplektu ar četriem virzuļiem un PastiprinātājVilni - kas noveda pie apakšgala supporta un kāda iepriekšējās paaudzes kloķa [tikai I spec II] kas paredzēts elektrovelosipēdiem , ar bremžu kloķi saderīgu priekšas pārslēdzēju, īso Sora kaseti [kas vismaz pagaidām nonāks uz plaukta] un pudeli Brunox Kett Top. Vēl jānopērk dangi [Gandrā], spieķi, trīs 10.9 M14 skrūves vajadzīgajā garumā, divi garie M14 uzgriežņi un M14 vītņstienis lai metinot dabūtu ģeometriju. Ar spieķiem laikam būs interesanti - man ir rasts pirkt spieķus kopā ar galviņām pa kādiem 15 centiem gabalā - tā kā te es gribu melnus spieķus, te nebūs tas variants - jebajā eiropas tirgotājiem mans izmērs, vismaz lētajos piedāvājumos, nebija, Liepājas Gandrā gan vajadzētu būt pa 29 vai 40 centi gabalā bez galviņas un galviņas pa 10 vai 14 centi gabalā... Spieķu sakarā vismaz labi ka DT Swiss rumbai flanču ģeometrija +/- sakrīt ar ģeneratorrumbas ģeometriju, līdz ar ko vajadzes 72 vienādus spieķus.

Kad nonāks līdz pakaļas bremzēm, droši vien būs jāuzsūta bikko kloķis un viens supports, un jauni kluči esošajam priekšas supportam. Pieņemu ka tos trubas gabalus starp supportiem un trejgabalu varētu uztaisīt no kapara

P.N. Piektdien bik paslidinājos pa peļķēm un pamanījos dabūt ka aizmugures riteņiem augša skatās diezgan daudz uz āru...

msh 10.01.2023 18:46

Uz kuras planētas tu dzīvo? Tu vari nopirkt jebkāda vecuma mazmotoru, labrīt - tas jau ir šitās bagātnieku loģikas stūrakmenis - jo tas 1.2 visdrīzāk atradīsies iekš kaut kāda polo vai fābijas. Bet par to lielmotoru - neesi tik pārliecināts

msh 10.01.2023 18:42

Cik jānobrauc? Visdrīzāk necik. Tu laikam piemirsi ka dīzelis ir dārgāks, kamēr benzīna nemotoram, sevišķi lietotam, cenas nav, tā ka gāzes iekārta to visu var vienīgi novest vienādos līmeņos

P.N. Gāzes iekārtas ietaupījumu rēķina pret benzīnu; tu laikam piemirsi ka dīzelis ir feniņdrāte jau noklusējumā un propāna balons ir vienkārši patīkamāks variants.

msh 10.01.2023 18:29

Te vairāk jāprasa - kā pastāv centrālās atslēgas kurām nav mehāniskas atslēgšanas opcijas?

Ap gadsimtu vidu ražotiem VAGmobīļiem ar elektromehāniskajām slēdzenēm slēdzenes tiek bloķētas, BET - ne vadītāja durvis, jo sabloķētu slēdzeni ar atslēgu atslēgt nevarēs. Attiecībā uz pārējajām durvīm centrālā atslēga tās abloķē jebkurā situācijā kur mašīnā varētu nonākt kāds cilvēks [piemēram ja tiek atslēgts grabažnieks] un vienīgais veids kā tās sabloķēt ir aizslēgt "no ārpuses", tb pagriežot durvīs atslēgu vai dodo aizslēgšanas komandu ar pulti - un es tiešām neesmu pārliecināts vai tajās mašīnās sabloķētas durvis nevar atslēgt raustot iekšējos rokturus; nav gadījies pamēģināt.

msh 10.01.2023 1:50

core rakstīja: Tev liekas ka 1.2 vai 4.0 motoriem gāzes uzstādīšana atmaksājas vienādi?

Pirmkārt, es tev pačukstēšu noslēpumu - tam kas pērk 1.2 naudas visdrīzāk ir mazāk nekā tam, kas pērk 4.0, līdz ar to skaitliski mazāks bet proporcionāli tāds pats ietaupījums ļoti iespējams tiks izjusts vēl vairāk.

Otrkārt - tevis pieminētajā variantā ja man būtu jāsalasa no jauniem un lietotiem gabaliem [neredzu īpašu jēgu pirkt jaunu vadības bloku bez īpaša iemesla] , 1.2 noteikti arī sanāktu 2x lētāka iekārta nekā 4.0 [kas noteikti būtu V8], gāzes kantora gadījumā starpība varētu būt pusotras reizes.

Dienas beigās tā bagātnieku loģika ir traģikomiska - likt gāzi 4.0 lai braukšana izmaksātu kā ar 1.2 drīkst, bet likt 1.2 lai ar to braukšana izmaksātu lētāk nedrīkst...

P.N. Manai mātei ir 1.4 16v ar 75 zs un gāzi - iekārtu uzlika mašīnas aizpagājušais īpašnieks, nopircis ar domu braukt vairāk [laikam kaut kādas 60 štukas uzgrieza] - manai mātei tavas problēmas nav, nesūdzas ka ietaupītu pārāk daudz

msh 08.01.2023 17:41

Nu kā - bet citi lohi tak skandina "jaunas riepas garantē drošību" un "jauna riepa paliek jauna riepa", nu tad ko tu gribēji?

msh 08.01.2023 17:37

Es šito loģiku nevaru saprast - kāda starpība kāda tilpuma motoram to gāzi liek?

msh 06.01.2023 12:44

Jā, pieradīs un kļūs par normu. Un norma ari būs arvien lielāks daudzums vadītāju bez vadītāja apliecības. Un man likās ka sodi ir domāti lai audzinātu un novērstu, nevis lai sūdus tikai vairotu...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti