iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 22.11.2022 12:23

Angļu valodas vārds "grille" tulkojams kā "reste"

msh 21.11.2022 22:04

Tu jau nezini vai viņiem nav arī kāds strāvas ražotājs vai vismaz rezerves avots sūkņu palaišanai.

Protams, vislabāk ja apkurei elektrību nevajag nemaz

msh 18.11.2022 15:49

Dzeses šķidrums nezūd? Pabraucot kādu laiku ar mašīnu nav saldena garša uz lūpām?

msh 13.11.2022 20:49

Mašīnu paātrina ņūtonmetri, zirgspēki ir tie kas patērē degvielu. Attiecīgi arī tiem 2k nebūtu ne vainas , pie noteikuma ja motors spētu turbīnu iegriezt pie 1,5k, tā lai būtu rezerve.

msh 13.11.2022 2:32

Par drošību nezinu, bet mani interesē cik izmaksās lukturu remonts vai maiņa kad tās diodes nosprāgs H4 spuldzēm nebūtu nekādas vainas, un lukturiem arī ne - pie tā ka Dacia kapeiku piš tik nežēlīgi ka nevar pat atļauties lukturiem uzlikt 1,5 kvadrātu vadus [pat japāņi ar saviem tievajiem vadiņiem lukturiem tos 1,5 kvadrātus tomēr uzliek, padarot tos par vieniem no resnākajiem vadiem mašīnā] , pats fakts ka braucēji tomēr kaut ko redz, liecina ka halogēnspuldžu lukturi ir vienkā­rši lieliski, ar labu spēju savākt zem nožēlojami zema sprieguma esošo spuldžu gaismu. Tā pa lielam jebkurai dacītei vajadzētu uzreiz uzlikt resnus vadus un relejus - tajā skaitā arī šitām, jo tālie joprojām ir halogēns.

msh 13.11.2022 2:28

Pārnesumu skaitļu sakarā kļūdīties var tikai lietotājs savos secinājumos nevis ražotāja inženieri, sevišķi mūsdienās, ekofašisma laikmetā, kad šāda kļūda ražotājam var dārgi maksāt burtiskā nozīmē. Neskatoties specenē un tīri minot [visi te ir apzelējuši izskatu un tādas lietas bet neviens nav pat pacenties novērot pie kādiem apgriezieniem motors ieiet pūtienā ], izteikšu savu minējumu - mašīna relatīvi smaga, zem haubes 1.0 turbiķis ar trīs cilindriem kāds atmosfēras režīmā ir pilnīgs mironis bet pūtienā ieiet ne ātrāk par 2k - attiecīgi pārnesuma skaitļi tādi lai varētu normāli braukt, un nevis lai pēc katra sēņotāja kas velkas uz 80 nāktos katru reizi pārmesties uz ceturto.

msh 11.11.2022 22:00

darklight rakstīja: Bet kāpēc Škoda visu var uztaisīt normāli? Man pilnīgi pajāt par VW marku - ja VAG bosi nolēmuši to nogalināt - lai tā būtu! Bet man patiesi žēl, ka Seat/ Cupra vadībā neviens nav spējis saprast, ka nevajag pārņemt pilnīgi visus šizofrēniskos un neveiksmīgos VW risinājumus.

Sasmējos Visi tie pēdējās piecgades jauninājumi [ar dažiem izņēmumiem] ir mūsdienīga kapeikpišana, vienīgi lielākoties pasniegti kā ahūns uzlabojums [tāpēc arī ekrāns bultu vietā vispirms nāca krutākajās komplektācijās, nevis loģiskajā secībā, otrādi] . Un tu te tagad brīnies par to ka SĒDEKLIS, kurš ir budžeta fofāgens, tāpat kā Škoda [tikai Škodai bik lielāks spiediens uz kapeikpišanu, kamēr SĒDEKLIM ir nosliece uz sportisku tēlu], pārņem fofāgena palētinājumus, tā vietā lai saglabātu dārgās lietas

msh 11.11.2022 21:56

Es ceru ka "kompaktie gabarīti" ir kaut kas mazāks par milzīgo ID3?

msh 11.11.2022 21:55

Man uz šosejas reizēm leišu virzienā brauc autovedēji ar mašīnām. No kurienes uz kurieni, nezinu, bet liekas ka leišu virzienā vairāk nekā mūsējā.

msh 11.11.2022 21:53

Ārprāts. Nu kur vēl tālāk krist - nevēlēties "uztraukties par stūres grozīšanu"? Nē nē, nu var jau būt, tu tur brauc ar tik jaunām tačkām ar kādām es neesmu braucis, tur varbūt kopā ar kvalitātes kritumu žiķeļa līmeņa virzienā ir arī sasniegtas citas žiķeļa lietas un tev tur nav bremžu pastiprinātāja un stipri jāspiež pedālis - es te pieradis pie otrā golfa kur Manual Hold ir viegls spiediens ar labās kājas īkšķi un problēmas nesagādā...

Bet nu pa lielam var saprast kāpēc šitas mēsls tiek tik cītīgi stumts - jo mūsdienās ir modē mainīt tačku ik pēc pieciem gadiem un lietot "pist un slavēt" režīmā. Ja tu mašīnu pirktu bez domas to pēc 5 gadiem nogrūst, un kaut ko pats arī tai darītu, tu no tā sūda visdrīzāk muktu kā no nelabā. Iedomāsimies ka tev rokas aug no pareizās vietas un tu vēlies savai mašīnai nomainīt bremžu klučus - nu, aizmugurei bik sarežģītāk, vēlams instrumentu ar ko ieskrūvēt virzuļus - a te, hujaks, vēl vajag datoru lai to izdarītu - un , nezinu kā tagadējajiem blokiem, 15 gadus veciem blokiem pieeja ir apmēram kā melnā maģija, čupiņa ar darbībām kuras noteikts izdarīt [tajā skaitā piespraust mašīnu pie lādētāja] un ja kaut kas noiet greizi, rocenes vadības bloks var nosprāgt. Kaimiņam ir ar B6 pastēti kaut kādi brīnumi ar roceni, labā ziņa, sarkastiski, protams - ja neiet kāds no motoriem [viņa gadījumā ir aizdoma ka bloks tiešām nosprādzis], tad ja izrauj ārā abus jaudas ķēžu drošinātājus, tad spidometrā visi brīdinājumi izdziest un tu vari mierīgi lietot mašīnu - nu jā, bez rocenes, protams. Jebkurā gadījumā, šis vismaz ir fofāgens, ar kuru vismaz kāds ņemas un kuram kaut ko var izdarīt - zinu cilvēku kurš bija izdarījis kļūdu - nopircis līdzīga perioda C-max fordeli ar pogu rocenes vietā un tā izdarīja to, ko poga dara - nosprāga - un tad nu šis centās atrast kādu kurš to sūdu varētu ja ne sataisīt, tad vismaz amputēt un nomainīt uz normālu roceni...

msh 08.11.2022 3:07

" lai pie tām pogām tiktu klāt, ir visai tālu jāstiepj roka, atraujot muguru no atzveltnes."

Ļoti loģiski. Klimats ir domāts lai to NEAIZTIKTU. Ja neskaita defog pogu, tikpat labi viss pārējais panelis varētu atrasties bardakā.

msh 06.11.2022 11:58

Nūūū... Tā ir Škoda. Lai Škoda varētu pārdot mašīnas kas bāzetas uz fofāgena platformām un satur fofāgena tiltus, kārbas un motora dzelžus, un diezgan daudz fofāgena elektronikas, bet tās būtu lētākas par attiecīgajiem donorfofāgeniem, tad ražotājam jācenšas iepist kapeiku kur vien var, un tas notiek diezgan brutāli. Un tā kā mūsdienās modē ir diožu lukturi, tad brutālā kapeikas iepišana izpaužas tā, kā tu to redzi. Un ir sanācis ļoti labi - pats saki ka "apgaismojums ir lielisks" Tuvās gaismas nodrošināšanai gan jau vajag tikai kādu trešo daļu no jaudas ko vajadzētu lai to staru pavilktu tālāk, un tālajiem droši vien vajadzētu arī sarežģītāku optiku. Piedevām gan jau mērķauditorija tālos pārāk daudz nedabon izmantot - un tā nu inženieri nonāca pie tevis aprakstītā risinājuma.

Pie viena tas ka tu apraksti tālos kā "apsmieklu" ir gan jau uz diožu fona, kuras vēl gan jau ir vēsi baltas un tā rada lielāku spožuma iespaidu nekā patiesībā ir, un, protams, uz lukturu konstrukciju un vadiem gan jau arī ir pietiekami iepista kapeika lai tās halogēnspuldzes nedotu 100% atdevi. Ja kas tad savulaik C6 audī ražotājs ar halogēna tālajiem ručīja ārā bihrenonu; pirmsfeisliftam nāca bihrenons un halogēna dienasgaitas gaismas; tuvie lieliski kamēr tālie ir kā tuvie kas apgaismo koku galotnes; tantes stāsta ka feisliftam nomainīja dienasgaitas spuldzes uz normālām halogēnspuldzēm kā papildus tālos...

msh 05.11.2022 23:57

Es neko nekošļāju un necenšos iedabūt tavā mutē, es cenšos no tevis kaut ko izdabūt ārā Mani vienkārši interesē vai priekš tā, lai četru virzuļu supports pārvietotu savus klučus tikpat tālu kā divu virzuļu supports ir jāpārvieto divreiz vairāk eļļas vai nē. Internetā atrodamās bildes būs neko neizsakošas, četru virzuļu supoortu dabā aptaustīt bez tā pasūtīšanas laikam nesanāks, jo diez vai kāds Liepājas veikals tur plauktā 120e+ vērtu bremzi.

msh 05.11.2022 16:41

Joprojām nav atbildes par četru virzuļu supportu virzuļu diametru...

msh 05.11.2022 0:41

Kaut kad tālākā nākotnē gan jau iziešu Pitonam priekšā uz četriem virzuļiem, bet par to nav runa. Man vienkārši galvā stāv no galvas neizmetama doma par disku bremzēm uz divu riteņu aizmugures tilta, un es prātoju par to vai parasts Shimano kloķis divus supportus pavilks ar adekvātu diapazonu. Internetos salasīju ka pa lielam visi Shimano kloķi darbojas vienādi, tb ražotājs pats atļāvis maisīt visu kopā - un tikko pat ieraudzīju ka viens ražotājs piedāvā bremžu dalītāju lai no parasta Shimano kloķa vadītu abus supportus priekš invalīdiem. Jebkurā gadījumā, kā tad tur ir - tie četru virzuļu supporti diametrā ir mazāki nekā divu virzuļu supportu virzuļi?

Par iesildīšanos prasu, jo prātoju cik pareizi ir nobraukt pāris kilometrus vidējā slodzē un tad dod pilnu slodzi. Pirms nedēļas bik samocīju labās kājas celi, gan jau pēc remontdarbiem vēl nav par 100% notrapīts vidusass attālums un gan jau labā kāja kādu kripatu garāka par kreiso un attiecīgi tās celis cieš pirmais. Vakardien izbraukāju Palangu - viss normāli ejot sestajā robā; septīto gan labāk necensties izspiest.

msh 04.11.2022 19:11

Slinkais, iemācies tak vienreiz ielikt jūtubes viģikus, nav nemaz tik grūti - vajag tik nospiest to ikonu "Pievienot video" un iekopēt saiti

Bet kad jau reiz tu te esi uzradies, man tev ir divi jautājieni. Pirmais, Shimano 4 virzuļu supportiem virzuļi ir mazāki nekā 2 virzuļu supportiem? Otrais, pirms sākt mīt pilnā slodzē, cik ilgi tu iesildies minoties ar mazāku slodzi un vai iesildies kaut kā īpaši?

msh 03.11.2022 23:53

Man liekas ka tas bija gābešņiks kas aprakstīja tādu situāciju - servisā laikam bija pagriezts slēdzis, bet tā kā slēdzis nav domāts grozīt katru reizi, tas ir iebāzts tik tizlā vietā ka to uz pirmo acu uzmetienu neredz. Vārdu sakot dienasgaitas gaismas nakts laikā ir sekas dīvainai situācijai kur autoražotāji, kas lielākoties jaunu tačku pircējus uztver par lohiem un tā ar viņiem arī apietas, ir iedevuši gaismas slēdžus ar pārāk daudziem stavokļiem. Vajag kā manas mātes fābijai - kur dienasgaitas gaismas ieslēdz ar slēdzīti kas paslēpts zem vāka zem kura atrodas drošinātāju tureklis, vai kā mk5 golfa platformas mašīnām, kur dienasgaitas gaismas vispār ir kodējums centrālās elektrības blokā, izmaināms tikai ar kompi, bez jebkādiem fiziskiem slēdžiem.

Svaigajām tačkām vēl noteikti ir vēl viena blēdīga fīča kas traucē pamanīt braukšanu ar dienasgaitas gaismām - noteikti nospiedošajam vairākumam šo mašīnu spidometra vietā ir multeņu ekrāns, un multeņu ekrānam - automātiska apgaismojuma regulācija. Kamēr īstam spidometram apgaismojums ir sasaistīts ar lukturiem; nav ieslēgti lukturi - spidometrs tumšs.

msh 03.11.2022 23:43

Tam ir risinājums - tālie pakaļā...

msh 02.11.2022 0:23

Nu redzi, mūsu dienvidu kaimiņiem īpatnējā kārtā ziemenes ir obligātas SEŠUS mēnešus gadā, no pirmā novembra līdz pirmajam maijam - tajā pašā laikā naglenes pie viņiem ir atļautas tikai četrus mēnešus. Un tā kā man ziemenes ir notrāpījušās ar naglām, tad es Lietuvā novembrī un aprīlī ar golfu rādīties nedrīkstu...

msh 01.11.2022 21:55

Angliski runājošās tautas vienkārši dzīvo diezgan siltās vietās. Tiem pašiem britiem vissezoneņu lietotāju skaits noteikti stipri pieaugtu ja kāda riepu tirgotāju ķēde noreklamētu tādas. Bet jauki ka tev patīk visgudro ierēdņu visgudrība. Man, ja kas, šāda faktora dēļ golfs Lietuvā iebraukt drīkst tikai 10 mēnešus gadā - tikai tāpēc ka leišiem bija kāds visgudrs ierēdnis.

msh 01.11.2022 18:05

Krokodils rakstīja:

MMX rakstīja: Stāsts jau nav par to, kas patīk, bet par to kas palīdz nenosisties pašam un nenosist citus, dienas beigās mērķis riepu pirkumam ir nopirkt tādas riepas, lai ziemas beigās tās var nomontēt un nolikt glabāšanā, nevis kopā ar mašīnu nodot lūžņos.

Riepu izvēle principā jau būtu jāsāk nevis pēc protektora raksta, radžu esamības vai brenda, bet gan izpīpējot pa kādiem ceļiem cilvēks ikdienā pārvietojas. Es Hankookus ņēmu jo testos bija labs sniegums uz slapja asfalta, kā arī sniegā. Ledus sniegums mani praktiski neskar, jo uz tīra ledus es nonāku maksimums reizi gadā, bet pateicoties Rīgas maģistrālo ielu iesālīšanai akvaplanēšana ir reāla problēma.

Laukos senču mašīnai riepu izvēle arī krita par labu visu gadu braucamiem modeļiem, kam ir laba uzvedība sniegā, jo tur ledu arī praktiski neredz. Vai šipenes būtu labākas? Bez šaubām jā, bet noliekot visu pasākumu price/performance kategorijā, bezšipu riepas braukšanai visu gadu izrādījās labāks variants. Vai es liktu savai mašīnai šipenes ja dzīvotu laukos? Noteikti, pie tā cik manā galā kaisa sāli es ar tām riepām mierīgi nobrauktu 3 ziemas saglabājot visus šipus.

Diemžēl vidējam latvietim ir vienalga gan par savu gan citu drošību(jo visi domā kad ir pro brauceji un nekas 'ar mani' nevar notikt) un ziemas riepas pērk un montē virsū tapēc, kad to liek likums. Ja tādu likumu nebūtu katra otrā vai trešā masīna uz ceļa bravurīgi brauktu ar vasarenēm! simt punkti!

Un tad tur nevar būt runa nedz par kādu paša izpēti, kādos apstākļos pamata jabrauc pašam, nedz vēlmi iztērēt 100€ vairāk par kvalitatīvāku produktu... Vārākumam galvenais, ka vismaz 4mm dziļums ir un ir m+s marķējums un lieta darīta! Pat nebaidās pirkt šunlingšaņ ķīniesu 'atjaunotās' riepas jebkurā saimniecības veikalā pa 30-40€/gabalā un braukt ar viņām pa šoseju 90..100..vai apdzenot kādu 120km/h ātrumā.

Un ko tu te nodirs latviešus? Parādi tautu kura tā nedarītu. Reku piemēram briti - viņi ir tāds uzkrītošs piemērs gan tāpēc ka lielākā no divām eiropas valstīm kurās runā starptautiskajā angļu valodā [un līdz ar to internetos sanāk dabiskā kārtā čupoties ar viņiem vienos forumos], gan tapēc ka viņiem ziemenes nav obligātas, gan arī tāpēc ka klimata izmaiņu dēļ viņiem pa ziemu mēdz biežāk uzsnigt sniegs nekā agrāk. Tātad, normāli pa ziemu viņiem ir kaut kas bik virs nulles, var arī nokrist bik zem nulles, var arī uzsnigt sniegs. Nospiedošais vairākums brauc ar vasarenēm un ļoti neliels procents personīgajai drošībai nopērk ziemenes. Ja uzsnieg sniegs, tad ir PIZGEC, jo satiksme vienkārši apstājas un pabraukt nevar. Audī forumā ir gadījies lasīt divu veidu izteikumus. Viens, zīmīgākais - "pamēģināju ziemenes [kaut kādas baigās viduvējības] un atklāju ka ziemā var arī iztikt bez quattro". Otrs - "pa ziemu ļoti uzmanos bremzēt ja aiz manis vēl kāds brauc - man ir ziemenes bet aizmugurējajam visdrīzāk nav un var gadīties ka viņš ieliksies man pakaļā".

msh 28.10.2022 1:45

Aizvakar gadījās atrasties darbā darbnīcā, kur vienmēr klusi skan radio, noskaņots uz kaut kādu leišu staciju, kad tur skanēja ziņas un bija kaut kāda ziņa kur es tikai sapratu ka ir runa par "elektrostacijām". Kolēģis kas lietuviešu valodu saprot labāk par mani pateica ka tur runa bija par to ka tīkls nespēj ņemt pretī saules paneļu saražoto - izklausās kaut kā pazīstami...

msh 25.10.2022 19:01

Nesatrauc? Tev šķiet ka traktori un fūres, kuru darbība ietekmē dažādu tevis patērēto preču un pakalpojumu cenas, arī šitā var un optimizē?

msh 24.10.2022 12:17

Es vienkārši vienlaicīgi izmantoju visus iespējamos līdzekļus lai vairs nekad nebūtu pie tās vietas jāatgriežas.

msh 24.10.2022 8:03

Es mēģinu atcerēties kādu reizi kad kādas mazās kurpju kastes lukturi man pie golfa stūres būtu cirtuši acīs, pagaidām nesanāk. Laikam neesi pamanījis ka lukturu augstumā ir bišķi atšķirība starp, teiksim, Tu Roc un Džīp. Tā ka dabūsi vien pats iet grēkus izsūdzēt - lepnums arī pie tiem pieder, un tā kā visu laiku citos meklē skaudību, tad šitas tev noteikti ir lielos daudzumos

Lasītākie raksti

Jaunie raksti