iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Kredoks 14.11.2002 9:02

padalishos pieredzee - vakar SAAB iemetu aktiivo Subu.

Pie instalacijam vecajos AUDI biju pieshavis rokas bet SAAB bija kas jauns.

Tatad ja Juus esat noleemushi izlist arpus standarta raamjiem un bagazhniekaa ievietot pastuuzhus vai aktiivos Subus tad jums noteikti ir vajadziigs tieshais baroshanas vads no akumulatora un vadiibas signaals:

nos sakuma izskatijas ka nav nekadu realu iespeju bez chakara dabuut lielo plus vadu uz motortelpu - izradas viss ir vienkarshi - nonjemiet parsegu virs pedaljiem unz dziljumaa ir liels gumijas korkis kas iet pa taisno uz motora telpu - ta ka nav pat jaskruvee valja ta plastmasa kas atrodas starp logu un motora trelpu.

Vadiivas siganalu varat dabuut no viena liela savienotaajshtekera kas iet uz releju kasti kas piestiprinata pie automatiskas antenas kronshteina - tam shtekerim viens no malejiem vadiem ir sarka-balts -pie ta pievienojiet "vadu zagl" ar vadu un jums bus vadibas signals pastiprinataaja ieslegshanai/izslegshanai!

Veiksmi![addsig]

Kredoks 12.11.2002 21:04

To Snow

Sorry - visa jucekli aizmirsu apskatiit! rit to izdariishu![addsig]

Kredoks 12.11.2002 15:57

To ieris

Sorry - ta nepateikshu - varetu but iistajos Auto Plusos kaa piemeram aiz Juglas Nestes. Pats dabuuju Cool blue pa 1,50Ls/gab. kas ir letaak pat par parastajaam H1, bet diemzejeel kaa saproti nevaru sho klanaalu "ljaunpratiigi" izmantot.[addsig]

Kredoks 12.11.2002 10:43

Es iemetu CoolBlue H1 - it ka pa 5 kapeikam labaak - galvenais jau apzinja. Migliniekos iemetu dzeltenaas OSRAM H3 + 50% - tiem gan riktiga dzeltenaa gaisma! H1 CB es domaju veikalos maksaa vismaz 5-6Ls. Ar to cool blue lieta tada ka tuvo lampas ir kopaa ar gabariitiem un baltie gabariiti noeed to zilumu - zilus gabaritus neesmu redzeejis - tata saka ka esot bet ni fantastiski daargi![addsig]

Kredoks 08.11.2002 8:57

to gr

pilniigi piekriitu 165 bija no sakuma un 175 paradijaas tikai uz 80 gadu beigaam.[addsig]

Kredoks 08.11.2002 8:08

man bez visa aero ir Turbo/apc raditajs ka ari elljas spidiens un temperatuura. Vinakarsji 9k 2.3T.[addsig]

Kredoks 21.10.2002 14:08

Tur jau ta lieta, ka tukshgaitaa nesilst - man sievai ir veca quattro bundzele - pat pie -20 gradiem paaris minutes salona ir tashkenta - a manaa SAABaa tikai skujas un ziepes![addsig]

Kredoks 21.10.2002 13:46

Manam 9k ja piesklij aukstu un darbina nebraucot pat peec 5 minuteem salonaa nav iipashi silts - ja nobraucu kadus 500m kaut vai nesildot dzineeju atinsh silts. vai tas ir normali vai arii man jaadomaa ka termostats pa pieskari?[addsig]

Kredoks 21.10.2002 12:56

Delfi komentaros par zimas riepu teemu viens no CSDD teica ka jebkadas naglenes var likt sakot no 1.oktobra un javac nost lidz 1 apriilim. pats shoden metishuvirsuu naglas.[addsig]

Kredoks 17.10.2002 12:48

Es savam 9k 2.3HOT netaisos neko iipashi tjuuneet. Ar 200 lopiem priekshai velkoshai pilniigi pietiek - ta jau izskataas ka katru sezonu jauni ripulji bus japeerk, uzmetiishu Koni, ielikshu CoolBlue tuvos/talos H1(daljeji jau izdariits) un migliniekos iemetiishu OSRAM H3ar 50% lielaku atdevi. Vizuali uzskatu, ka tas auto jaatstaaj kads ir piedzimis - lai ir kaa saciit autentisks. Spidiigs izputeja gals varbuut buus tikai tad, kad pats izpuuteja bundulis sapuus - nav jega uz kaut ka puspuvusha kaut ko spiizdiigu maukt virsuu.

Pieticiiba dziives norma![addsig]

Kredoks 02.10.2002 9:18

Iesaku topiku partaisiit par SAAB humor site!

Baibai SAAPistei diezgan labi sanaak.... oj atvainojos SAABistei.[addsig]

Kredoks 25.07.2002 9:54

Normālam SAABamtjīnungs nav vajadzīs. pat Abbot Racing piedāvā tikai mehānisko tjūningu un sēdināt SAABu, kas ta jau ir zems priekš mūsu ceļiem nav īsti vajadzības.[addsig]

Kredoks 05.07.2002 15:25

Ja runā par Blaupunktu vislabākais kantoris kan attieksmes gan cenu ziņā ir Ķīpsalā. Ja man ir pareizi piekstīts: 7089200.[addsig]

Kredoks 05.07.2002 15:24

Ja runā par Blaupunktu vislabākais kantoris kan attieksmes gan cenu ziņā ir Ķīpsalā. Ja man ir pareizi piekstīts: 7089200.[addsig]

Lasītākie raksti

Jaunie raksti