Kā cilvēks, kas ilgāku laiku strādājis zvejniecības nozarē, teikšu, ka, pateicoties Eiropas naudai par kuģu sagriešanu, Latvijas vietējie palikušie zvejnieki ir tikai ieguvuši. Kuģus uz sagriešanu centās dabūt visas sīkfirmiņas, kuras vairāk zaga, nekā godīgi zvejoja. Palikušajiem zvejniekiem vairs nav īpašas vajadzības šmaukties, limitu pietiek efektīvai darbībai, jūrniekiem ir samērā labas algas, firmas, ja labi saimnieki, spēj attīstīties. Kāds sakars ar iauto? Varbūt tāds, ka sagriezto kuģu jūrnieki saņēma uz rokas ap 7000eiro, un gan jau kāds nopirka kādu autiņu. Krietna daļa bijušo Latvijas zvejnieku atkal ir uz kuģiem, strādā gan citās jūrās, un labi strādā. Un Latviju nav pametuši, jo te viņi atgriežās pēc darba.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Zēni vienkārši eksperimentējuši, kādā max ātrumā ar vissezonas vai pat vasaras riepām var izņemt to lēzeno līkumu nokalnītē. Laba mašīna - visa priekša lupatās, upē iekšā, bet neviena cietušā!