iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Chankaishi 19.06.2012 16:12

Jā, vārga tautiņa sāk palikt - un tik tēlot krutos! Jau kopš kaut kāda 1974. gada, kopš piedalos satiksmē ar motiorizētu transporta līdzekli, neatceros, ka būtu sodīts nevainīgs. Nemākat braukt, esat aizmirsuši noteikumus - paši vainīgi. Tiešām tā kā tādas vecas bābas - mani tā un šitā, kaut gan neviens ij drāzt negrib!

Chankaishi 16.06.2012 11:02

Cenas un kvalitātes attiecība pietiekoši laba tai merivai. Labs autiņš ģimenei ar pāris trīs maziem bērniem braukšanai uz laukiem vai jūriņu. Ja paši dzīvo lielpilsētā un darbdienās izmanto sabiedrisko transportu vai velosipēdus. Arī bērneļu izvadāšanai pa skolām-bērnudārziem ideāls. Vispār pat ļoti praktisks autiņš.

Chankaishi 14.06.2012 15:08

Piekrītu slinkajam - reti neizteiksmīgs autiņš pēc izskata.

Chankaishi 11.06.2012 18:42

Kādi lati! Naftas cena krīt, Krievija drīz būs uz sēkļa. Varēsim būt starpnieki humpalu piegādē

Chankaishi 11.06.2012 18:32

Slokā labs riepu servisiņš, cenas tiešām patīkamas. Jau divreiz tur esmu iegādājies vasaras riepas, Rīgā tādu cenu servisos nedabūt. Interneta bodes īpaši gan neinteresē.

Chankaishi 11.06.2012 13:32

Shiirs rakstīja: 2005 gada getz maksa kautkur 2000 eiro. nu kas tur var but no tadas mashinas? tapec vina ari maksa tik leeti, jo ir vienkaarshi s.uuds

Nedomāju, ka īpaši lielāks sūds par kaut kādu golfu, toties uz pusi lētāks vismaz

Chankaishi 08.06.2012 22:27

smaidiigais rakstīja: eu! ir kāds kas pērk lietotus gecus!

A par tēmu - derēs jubkurš serviss kas patīk pēc skata. ..

Domāju, ka tas nemaz nav tik slikts pirkums. Visi viņi lielākoties iegādāti Latvijā uz līzingiem, garantijas apkopes, nupat garantija beigusies, vēsture pietiekoši caurspīdīga. Nav kā mazlietotam Vācijas mazauto, kuru lietojusi sirma omīte baznīcas apmeklējumam. Tik nav pateikts, ka baznīca 500km attālumā un omīte parasti steidzās nokļūt laikā, tāpēc jāvelk tuvu 150km/st

Chankaishi 05.06.2012 10:31

GB12 rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Lidosta. Piebraucu, izkāpju, izceļu bērnu ratiņus, paņemu somu un pavadu sievu līdz reģistrācijai. Iedodu buču, eju atpakaļ, 30 lati sods. Tikko uzlikts. Pilicists sēž mašīnā, un tikko redz, ka šoferis aiziet, raksta protokolu. Pārsūdzēt?

Pārāk ilgi buču devi...

Nav jēgas, tikai laiku iztērēsi un naudu. Tur drīkst apstāties, lai izkāptu, izņemtu bagāžu. Bet ne lai atstātu mašīnu stāvot. Var kasīties par minūtēm, bet nedomāju, ka tas ko maina. Ja kas - tur stāvēt ir cūcība - aizņem vietu, īpaši rīta stundās.

Chankaishi 31.05.2012 10:59

Ja kas - nav principiālas atšķirības starp TNVD, augstspiediena sūkni un to komonreiļa maģistrālo sūkni, ja nu tikai plunžeru skaits. Bet vai tad nav vēl degvielas sūknis pie bākas? Varbūt par to ir runa? Nepazīstu gan to autiņu.

Chankaishi 24.05.2012 21:37

Skatos un brīnos - jau 121 lapa piepļūtīta! Nupat 3 dienas pavizinājos pa Igauniju - radari ik pa apm. 10-30 km, brīdinājuma zīmes, tauta brauc normāli, apm. uz 100-120, pie radariem piebremzējot. Interesanti - viņiem arī tāda pat šūmēšanās? Varbūt dzīvokļu zagļiem arī vajadzētu sākt šūmēties - kāpēc nav pieejamas atslēgas redzamā vietā? Jo noziedznieks paliek noziedznieks - pārkāpi likumu, noteikumus - saņem sodu. Mūsu tūdaliņiem kārtējā skaudības lēkme - vitroniks iedzīvojās nelikumīgi. Jo reizēm slēpj radarus aiz staba. Un ko jūs teiktu, ja valsts būtu izgrūdusi pāris -trīs miljonus, pie tam vēl samaksājot bankai papildus kādu pusmiljonu jūsu, nodokļu maksātāju naudas? Ja kāds vispār Latvijā godīgi maksā nodokļus, ja nu vienīgi valsts iestādēs strādājošie. Dibiniet mierīgi savas biedrības noziedzības aizstāvēšanai, to biedrību vienīgā jēga un ideoloģija ir prasta skaudīiba! Esmu runājis! Un pie kājas man noziedznieku centieni slēpt savus nodarījumus, es par savējiem esmu gatavs atbildēt bez ierunām.

Chankaishi 16.05.2012 11:36

Ak jā, vēl jau ir iespēja valcēt caurulīšu galus, attiecīgu štuceri var uzvirpot, uzgriežņus piemeklēt. Arī blīvējums labs, gan alumīnija caurulītei, gan kapara, ja kapara caurulītes galu atlaidina.

Chankaishi 16.05.2012 11:33

Turbīnai lāpstiņas aprauj tikai tad, kad sabrūk gultnis. Tā tevis piesauktā īdēšana varēja būt signāls, ka gultnis izdilis. Gultņi dilst arī labā , svaigā eļļa darbojoties Ja remontētāji saka, ka vainīga dzinēja galva, tad nav skaidrības, kāpēc tādas aizdomas. Ja nu kāda detaļa, piem. vārsts vai vārsta daļiņa izlidojis caur turbīnu. Tas varētu būt iespējams, īpaši, ja gultņi bija labā stāvoklī. Tātad jāremontē arī dzinēja galva, ja servisvečiem taisnība.

Chankaishi 16.05.2012 11:23

DekstersFF rakstīja: Lai gan, hidraulikā jau arī uz dzelzs trubas uzmauc gredzenu un ar uzgriezni ievelk, neko trubai nemetinot, spiediens līdz 300 bar.

Tieši tā! Bet, kā jau teicu - neesmu tādu lietu darījis ar alumīnija caurulītēm, iespējams, ka neder, vai vajadzīgs savādāks, varbūt alumīnija, blīvgredzens.

Chankaishi 15.05.2012 22:46

EZ rakstīja: un (Neredzot to situāciju grūti ko citu ieteikt.), kas tur ko redzēt? Alumīnija uzgrieznim vītne nost un čau.

Par to neredzamo situāciju - ja ir iespēja nogriezt trubiņu galus, ja ir veikalā atrodami attiecīgi štuceri, kuri pēc diametra der trubiņām, tad tikai skrūvēšanas vaina. Kā jau teicu - uz vietas nekādas vītnes nav jāveido, tikai jāsaskrūvē štuceris, tam iekšā ir attiecīga diametra buksīte, kas cieši apnem savienojamo caurulīti un ar uzgriezni noblīvējās. Caurulīte pārsprāgs, bet ne sūce štucerī radīsies!

Chankaishi 15.05.2012 20:41

Nepievienojoties ši brīža aktuālajai informācijas apmaiņai, pateikšu savas domas par konkrēto jautājumu. Ja metināt, ņem tik nost. Neredzot to situāciju grūti ko citu ieteikt. Bet ir varbūt iespēja savienot caurulītes ar citu štuceri. Gan nav gadījies to darīt ar alumīnija caurulītēm, bet ir tādi risinājumi, kur nekas nav jāmetina un vītne arī nav jāgriež. Painteresējies hidraulikas veikalos!.

Chankaishi 11.05.2012 21:06

M77 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Manam bembikam ir tieshi taa pat! Apdzenot uzspiezh gaazi, iestaajaas taada kaa bedre, tik peec juutama mirklja, gan diez vai 2 sekundes, mazaak, paraadaas iistais uzraaviens. Diezgan nepatiikams variants, viss it kaa kaartiibaa, bet taa nu tas ir Taa bijis vienmeer, ja tev tas saacies nesen, varbuut arii ir kaada vaina.

Re kur bembim arī tie filtriņi jāpatīra: e46club.ru/...

Tas it kā nedaudz cits - tipa mazinoties slodzei, turbīna nesamazina spiedienu, iet tālāk pēc inerces. Arī tai angļu saitā problēma izklausās nopietnāka. Domāju tomēr, ka manā variantā ir tas pats parastais dīzeļa variants - strauji palielinot degvielas daudzumu, gaisa ieplūdes palielināšanās aizkavējās. Tas ir nepatīkami tikai situācijās, kad strauji jāapdzen, nedaudz uzsit pa nerviem, ne vairāk

Chankaishi 08.05.2012 11:47

Dīvaini - zēni apspriež dragreisu teorētiski! Domāju, ka tas ir neproduktīvi. craig.backfire.ca/... - te var palasīties visu, par ko spriežat.

Chankaishi 03.05.2012 13:09

GB12 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Elektromotora efektīvai vadībai, lai tas autiņš daudz-maz normāli kustētos kopējā plūsmā, jāizmanto arī sarežģītas vadības ierīces.

Chankaishi, vari lūdzu pakomentēt šito? Nekā neiebraucu, ko tu ar to biji domājis.

Cik zinu, tad izmanto asinhronos 3-fāzu elektromotorus, bet baro no akumulātoriem, tātad līdzstrāvas. Apgriezieni arī jāregulē, pie tam sen vairs neizmanto tās tramvaju pariktes - tipa reostatus un tamlīdzīgas lietas. Nav gan tie aparāti ļoti lieli, bet sarežģīti un dārgi gan.

Chankaishi 03.05.2012 12:20

Tīrs elektromobīlis, manuprāt, pagaidām ir utopija. Tas neatmaksājās nekādā veidā, lielākoties nepilnīgu akumulatoru dēļ - tie ir ļoti dārgi, tajos izmanto ļoti dārgus materiālus, kuru uz zemes nemaz nav tik daudz. Elektromobīlis kopumā nav arī ekoloģiski tīrs. Pat ja uzlādē ar elektrību, kura saražota, neizmantojot kurināmo. Domāju, ka elektromobīļi apsveicami kā eksperimentālas ierīces, lai labāk varētu attīstīties hibrīdi. Bet, tā kā valsts gatava maksāt par elektromobīļiem un līdzīgām lietām, tas jāizmanto apsviedīgākajiem. Elektromotora efektīvai vadībai, lai tas autiņš daudz-maz normāli kustētos kopējā plūsmā, jāizmanto arī sarežģītas vadības ierīces. Esmu par veloceliņu attīstību un par velosipēdu ar papildus elektromotoru ieviešanu. Tas būtu daudz reālāk, ja piem. Rīgā būtu veloceliņu tīkls ar pietiekoši biežām akumulatoru uzlādes vietām Nezinu, vai tas būtu lētāk kā sabiedriskais transports, bet veselīgāk gan.

Chankaishi 02.05.2012 10:00

Pārāk daudz te juristu saradies, ka tik pārspriest un debatēt! Darba diena ir darba diena, brīvdiena ir brīvdiena, nekāda sakara ar nedēļas dienu nosaukumiem.

Chankaishi 02.05.2012 9:54

Par tēmu - vakar Topgier skatījāties? Salīdzināja jaunu auto-špickkastīti ar veciem mersi un BMW par tādu pat cenu. Secinājumā jautājums - kāpēc cilvēki vispār izvēlās tās lētās špickkastes? Otrs secinājums -iespējamība, ka nopērkot mersi vai bembi, kaut arī lēti, pircējs izputēs. Tā kā principā atbildes uz jautājumu - jauns vai vecs auto - nav!

Chankaishi 18.04.2012 16:35

Jā, tādi nu mēs, bembisti esam Pirms pāris dienām mierīgi braucu pa Jelgavas šoseju, pārkāpjot ātruma ierobežojumu par nieka padsmit km/st, kad garām man aiztraucās satraukts Audi vadītājs ar vismaz 150km/st ātrumu. Satrauktais vīrietis ietriecās ar savu auģiku priekšā braucošā automašīnā un notrieca to no ceļa. Kad mierīgi ripināju garām, no grāvī uz jumta guļošā autiņa izpūtēja kūpēja zili balti dūmi, jo motors vēl darbojās, pa logiem tika vilkti ārā cietušie. Satrauktais AUDI vadītājs apstulbušu ģīmi sēdēja pie sava sadauzītā autiņa stūres, kuru klāja nošļucis drošības spilvens. Bet ziņās šis gadījums laikam nav iekļuvis, jo BMW negadījumā netika iesaistīts.

Chankaishi 12.04.2012 11:44

Shitaadas mantiņas nav lēti uztaisāmas kvalitatīvas. Asinhronais vienas fāzes el. motors ir shtrunts, jo jauda krietni mazāka (zuud daļa kondensatoros), kā attiecīga lieluma un svara 3-fāzīgam. Mūsdienās nav problēmu 3-fāzīgo pielikt pie akumulatora, ir jau sen izgudroti invertori. Pirmā ieteiktais variants ar pietiekoši ietilpīgu akumulatoru bateriju un nelielu, ar benzīnu darbināmu, ģeneratoriņu, 3-fāzu el. motoru, apm. 1.5kw, ar invertoru, ar iespēju lādēt gan no ģeneratora, gan tīkla - tas varētu darboties. Divritenis iznāktu pasmags, varētu taisīt 3-riteņu velosipēdu. Bet ir milzīga problēma - drošība uz koplietošanas ceļa. Ja kas, 1-fāzīgais motors no zāles pļāvēja apm. tādas jaudas.

Chankaishi 05.04.2012 8:15

Man gan shkjita laba mashiina tas i30, kad pa tv raadiija un staastiija. Dziivaa gan nav redzeeta

Chankaishi 04.04.2012 7:35

Japnis rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Un vispār - tā vietā, lai tērētu naudu leišu ātomstacijai...

kur tad ņems elektrību elektroauto uzlādei?

Elektroauto pagaidaam ir visu resursu totaala izshkjeerdiiba, nekaada sakara ar zaljo dziives veidu!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti