Gofrēto trubu no radiatora uz kabīni, ja jau viss paštaisīts!) Lai pūš radiatora ventilators!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gofrēto trubu no radiatora uz kabīni, ja jau viss paštaisīts!) Lai pūš radiatora ventilators!
Kads brīnums par ceņņiku? Tas tak kruta - ar plikām riepām kūpināties bezjēgā
Senos laikos prostoj russkij šofjor bij izdomājis primitīvu, bet, pēc viņa pieredzes, efektīvu maisījumu. Epoksīda sveķi, pret karstumu - asbests, elastībai - gumijas pulveris, pluss vēl čuguna pulveris. Visu to samaisot un uzsmērējot uz sagatavotas plaisas iznācis ideāls plaisas līmējums!
Klausi Pirmo! Par to skrūvgriezi un klemmēm)
Tieši tā pat, braucot pa apli ar vairākām joslām, ārējā joslā braucošai mašīnai jāpalaiž garām iekšējā joslā braucošā, lai tur iebrauktu. Un arī otrādi.
Komentējot uzzīmēto shēmu - braucot pēc noteikumiem abas mašīnas rāda kreiso pagriezienu. ja mašīna no vidējās joslas ietriecās otrai labajos sānos, vainīga vidējā, jo tā nebija savstarpēja pārkārtošanās, bet gan abu braukšana, nemainot iepriekš uzsākto virzienu un trajektoriju.
Šķiet, ka tur ir neliels līkums, krustojumā joslas mainīt nevar. Tāpēc drošības pēc. Nu protams, ka tās joslas turpinās pāri krustojumam.
Es gan tādu vietu neesmu noteikumos atradis, bet tā acīmredzot māca kursos, pareizāk, traktē diezgan nesakarīgus noteikumus.
Trakākais ir tas, ka noteikumos nav noteikts, kā tieši krustojumos jānogriežās. Pēc uupa teiktā - no kreisās malējās nogriežoties pa kreisi - māšīnas no abām pusēm brauc it kā līdz iedomātās joslas vietai, kur pa 90gr pagriežās, krustojumā no abām pusēm iebrauc augstākais 3 mašīnas un sastrēgums gatavs. Un tādu duriku ir pietiekoši!
Metināt galīgi neiesaku, būs cita plaisa blakus, nezinu īpašus jaunumus čuguna metināšanā, Centis nūdele laikam pareizo līmēšanas tehnoloģiju ieteica, vēl iesaka plaisas galos ieurbt caurumus, lai tālāk neplīst, izvēlies sveķus, kas tur temperatūru un noteikti armējošo materiālu, pa virsu stikla audumu vairākas kārtās, virsējās lielākas.
Tas viss ir štrunts, jāskatās apzīmējumi un jāgriež tā, lai citiem netraucētu, ievērojot labās rokas principu. Bet agrāk noteikumos bija labs punkts, kas regulēja nogriešanos krustojumā pa kreisi - iedomātais krustojuma centrs jāatstāj labajā pusē. Tagad reizēm muļķīgas situācijas veidojās, īpaši uz ielām ar zaļo joslu pa vidu.
Noteikumi, protams, ir jāzin un jāievēro. Bet, ja ievērotu visu burtiski, Rīgā diez vai varētu normāli izbraukt!
Ir jau arī kaut kas līdzīgs ventilatoriem ar gaisa jonizāciju un vēl putekļu savākšanas funkciju. Noteikti veselīgāki, nekā tādas lampas. Vienkārši dezinfekcijai tak ir visādi mazgājamie līdzekļi, kaut vai arī amonjaks - pareizāk - ožamais spirts!
Ja tālāk ir divas joslas - kāpēc gan ne? Pat ja noteikumi aizliedz! Ir tomēr pie mums pārāk daudz stūrgalvīgo aunu, kas dēļ savas noteikumu izpratnes streso par velti!
Piekrītu tam, ka var atstāt. Par kvēpu šķīdināšanu - tikai etiķa esenci, tā nekaitēs metālam, bet kvēpus varbūt atmiekšķēs!
Re kā nezini, šitai zapaska līdzi nenāk!) Pat vietas nav. Ko tur īpaši dročīt, bet bremzējot uz slidena ceļa, liekās, ka daudz grūtāk apstādināt, nekā ar mehānisko kārbu, izmantojot bremzēšanu ar motoru.
Es zinu ne tikai to, ka tur ir divas sviras, bet arī to, ka mašīnai 4 riteņi! Tā kā vairāk par tevi!
It kā topiks atbilstošs! Vai kāds nevarētu paskaidrot, kā pareizi jābremzē ar automātisko steptronic ātrumkasti uz slidena ceļa? Jo ar motoru it kā īpaša piebremzēšana nesanāk.
Virtuālā var parādīties kā procenti par aizdoto naudu un uz to rēķina izsniegtie aizdevumi. Bet es galīgi neesmu finansists!
Vēl reiz - virtuālās naudas nav! Ir centrālās valstu bankas ar savu nemainīgu naudas daudzumu un lērums privātbanku ar galīgi samudžinātu savstarpēju aizdevumu un ieguldījumu sistēmu. Principā nauda visa pieder valstij, bankām tā tiek aizdota pret procentiem, tās tad tālāk taisa savu biznesu, kā nu kura māk. Tā vismaz es to saprotu. Kad nu visa nauda ir izdalīta, vairāk nav ko dot kredītiem un iestājās krīze ar visām tās sekām. Tāpēc jau visur runā par kreditēšanas ātrāku atjaunošanu, tik nav tās naudas vairs.
Ka tik tās pastiprinātās runas par devalvāciju nav provokācija - rudens pusē valūtas maiņas kantori feini nopelnīja, no sākuma pārdodot eiro, pēc tam latus!
Virtuālā nauda ir tikai kompjūterspēlēs!
Varka - brokeris ir profesionālis ar individuālu pieeju! Nerunājot par to, ka vienkāršāk būs saņemt apdrošinājumu. Kantoris Kasko aprēķināja ap 500ls, nedaudz+. brokerim iznāca tomēr zemāk.
A priekš kam ātrumkastes kloķis?
Nekāda vaina! Kāda jēga pēc plašas informācijas, ja kas, tik un tā jāzvana un jānoskaidro, kas un kā! Atsauksmju grāmata gan derētu!