iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Yetti 12.06.2008 10:16

Gregers rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

Ar kādu likumu tā ir noteikta un kā tiek aprēķināta? Nu tā, intereses pēc.

LTAB katru gadu nosaka un kā standartu no kura atgrūsties un strīdus gadījumā kur taisnību meklēt izsūta kompānijām kuras savukārt izsūta brokeriem un filiālēm. Ja vajag varu iedot.

jauns likumdevēja orgāns

www.ltab.lv/...

Yetti 11.06.2008 22:15

Magistrs rakstīja: Tas trekteris izklausās pēc cimperlīgas vecmeitas.

To autiņš viņam neklausa, to sēdeklītis spiež uz hemoroīdiem, to galvu nevar noturēt braucot.

Iesaku tev uzreiz iegādāties katafalku un braukt viņa bagāžas nodalījumā ar kājām pa priekšu.

Yetti 11.06.2008 11:49

tas viss ir dikti jauki - ķīmiķi, viršanas temperatūras utt...

tā krava IR pakļauta \"Eiropas Nolīgumam par bīstamo kravu starptautiskajiem pārvadājumiem pa autoceļiem\" jeb ADR...

un vielai ar kodu 3375 ir speciāli nosacījumi pārvadāšanai S9 un S14, kur

S14 - Šā pielikuma 8.4. nodaļas noteikumus par transporta līdzekļu uzraudzību jāpiemēro tad, ja šo vielu kopējā masa transporta līdzeklī pārsniedz 100kg...

un 8.4. nodaļa

picasaweb.google.com/...

gribējās teikt, ka nav nemaz tik nevainīgs tas draņķis un ne par velti visi tā iespringa...

Yetti 11.06.2008 11:03

šitas tika panākts ar ~2300kg amonija nitrāta...

en.wikipedia.org/...

Yetti 11.06.2008 10:42

Yetti rakstīja:

Gregers rakstīja:

UUSA rakstīja: Jā,bemberus gan liek kopā Kaļiņingradā,arī no "mašīnkomplektiem",arī tikai iekšējam tirgum.

A vot i nē, nesen ar klientu Rīgā salonā spriedām par modeļu plusiem un mīnusiem pirms pirkšanas un kā vienu no argumentiem par labu pēdējā BMW iegādei salona tirgonis minēja, ka kopš pagājušā gada krievijas rūpnīcā ir kļuvuši stingrāki nosacijumi un līdz ar to kāpusi kvalitāte

fufelis...

biežāka kadru mainība, bet rezultāti tiem paši...

NEKAD vairs nepirkšu Krievijā ražotu auto...

P.S. jaunajā club 4x4 paši krievi aplikuši, uz vietas kopā vākto KIA Sorento un minētie defekti - tīri attieksme pret darbu - kā līdz galam nesasprausti štekeri, montējot saplēstas putekļugumijas, slikti attaukotas/gruntētas virsmas kā rezultātā lobās nost krāsa...

tur nekad nav spējuši strādāt kvalitatīvi...

Yetti 11.06.2008 10:28
Yetti 11.06.2008 0:23

pļē, sāpīgi...

Yetti 11.06.2008 0:18

Chankaishi rakstīja: Tad ta briesmas - minerālmēsli pārkarsuši!

jebanāts...

Yetti 11.06.2008 0:15

vzinis rakstīja: Ka tik strādājot nenākas secināt - nav kas novērtē, izņemot skaudīgos kolēģus ... tfu, tfu, tfu

un gunāriņš tāc mīksts...

Yetti 10.06.2008 23:49

Gregers rakstīja:

UUSA rakstīja: Jā,bemberus gan liek kopā Kaļiņingradā,arī no "mašīnkomplektiem",arī tikai iekšējam tirgum.

A vot i nē, nesen ar klientu Rīgā salonā spriedām par modeļu plusiem un mīnusiem pirms pirkšanas un kā vienu no argumentiem par labu pēdējā BMW iegādei salona tirgonis minēja, ka kopš pagājušā gada krievijas rūpnīcā ir kļuvuši stingrāki nosacijumi un līdz ar to kāpusi kvalitāte

fufelis...

biežāka kadru mainība, bet rezultāti tiem paši...

NEKAD vairs nepirkšu Krievijā ražotu auto...

Yetti 06.06.2008 21:50

Huligaans rakstīja:

Ideots rakstīja: skatīt Yetti komentu....

autoram jautajuma: par kuru C klasi ir runa?

W202

W203

W204

?

Kāds AutoBild? kas tas tāds?

Nezinu vieniem to kodus.. es liidz sim biju Bembists 96. gads.

tad w202, ar kantainajiem lukturim, ja?

Yetti 06.06.2008 11:03

superb rakstīja: Yetti netrāpīji - tā ir AutoBild ekspertīze, turklāt pamatota uz daudzu lietotāju un Eiropā atzītu izdevumu ekspertu atsauksmēm.

bljee, nu likies gudraaks esam...

izlasi veelreiz ko rakstiiju un padomaa, kaada liimenja eksperti to auto ir veerteejushi...

Yetti 05.06.2008 23:35

superb rakstīja: Trūkumi un biežākie atteikumi

Focus diemžēl nav spēris būtisku soli kvalitātes uzlabošanā. Statistika rāda stabilu rādītāju krišanos no gada uz gadu. Ja TUV Report 2002 Focus slavēja, tad katru nākamo gadu tas zaudē 15 pozīcijas un patreiz atrodas 31 vietā no 113 apskatītajiem modeļiem. Tas vēl ir labs rādītājs, bet tendences satrauc. Modeļiem līdz 2001.gadam pastiprināti izgāja no ierindas riteņu gultņi, kuri kalpo 30-40000 km. Tikpat iztur priekšējā tilta stabilizatora atsaites. Pirmo izlaiduma gadu mašīnām ar noskrējieniem virs 150000 km nākas sastapties ar sinhronizatoru bojājumiem ātrumkārbās. Motortelpa nav aizsargāta no apakšas un ceļa dubļi bagātīgi noklāj visus agregātus. Pirmie atsaka indukcijas spole un ģenerators. Pēc vairāku sāļo ziemu baudīšanas nevienmērīgi ņemoša rokasbremze un ieēdušies sailentbloki ir daudzām mašīnām. TDDi dīzelis ar 90 Zs ir skaļš, ar palielinātu vibrāciju un viduvēju dinamiku. TDCi ar 115 ZS jau nesalīdzināmi labāks. Tam savukārt mēdz atteikt augstspiediena sūknis. Virsbūvei un īpaši bamperiem ir viegli ievainojams lakojums. Neskatoties uz 155 mm klīrensu sliekšņi pakļauti deformācijai un tos ieteicams aprīkot ar plastmasas uzlikām. Priekšējā bampera apakšējā uzlika izdzīvo tikai līdz pirmajai saskarei ar trotuāra apmali vai sniega kupenu. No pakaļējo riteņu arkām nākošā mitruma dēļ sarūsē atpakaļgaitas un miglas lukturi. ESP (elektroniskā stabilitātes kontrole) sērijveidā tikai ST 170. Mašīnām bez kondicioniera pastiprināti svīst logi. Pagriezienu un elektrisko logu pievada slēdži tāpat var paniķoties vairāk kā gribētos. Lai arī kā, bet Fords vienmēr būs pieprasīts, jo pircējs zina ko saņems un ar Focus tas būs vairāk kā jebkad iepriekš.

kur tu to huiņu grāb?

bleķa sliekšņus no deformācijas pasargās plastmasas uzlikas - pašam smiekli nenāk?

Yetti 05.06.2008 23:03

superb rakstīja: Lūdzu autordarbs

Mercedes C klase (1993 – 2001)

Trūkumi un biežākie atteikumi

Ātrumu pārslēgs ar gariem gājieniem un nepietiekami precīzs. Stingrs, neinformatīvs, gara gājiena sajūga pedālis. Pat īpašais palīgmehānisms tā spaidīšanu nedara par patīkamu nodarbi (līdzjūtība dāmām). Vēl arvien maz vietas pasažieriem aizmugurē. Nepietiekama un grūti dozējama salona ventilācija. Sistēmu uzlaboja pēc 1997.gada. Pārāk gausa elektriski vadāmo logu un lūkas darbība. Lūku mehānismi mēdz niķoties. Logu tīrītājam stiprā lietū nepietiekama ātrdarbība. Nevajadzīga ir antenas automātiska izbīdīšanās ik reizi ieslēdzot radio. Mūsu ceļa apstākļos notiek regulāra posmu ieķīlēšanās ar vēlāku piedziņas motora bojājumu. Bāzes aprīkojumā nav aizsarga zem motora, šķīdonī tas ātri kļūst netīrs. Akumulators, kurš izvietots bagāžas nodalījumā no daudzajiem strāvas patērētājiem bieži zaudē kapacitāti, bet ģenerators to cenšoties kompensēt ilgtermiņā mēdz atteikt. Kaitinās klakšķīši mērinstrumentu panelī, elektroniskā spidometra izdzišana, vibrējošs salona atpakaļskata spogulis. Ik pa ~ 80-100000 km nāksies daļēji restaurēt piekari – sviras, stūres pirkstus, stūres svārstsviras bukses un amortizatoru, sailentbukses, bremžu diskus u.c.. Ilgāk kalpojušām mašīnām jāmaina piekares atbalstspilvenus, kardāna atbalstgultni un blīvslēgus dažādās vietās. Motori, ātrumkārbas, tilts un pievadi nav hermētiskuma paraugs. Pēc ~150000 km parasti sāk trokšņot diferenciālpārvads. Četrcilindru benzīna motori kūtri apgriezienu uzņemšanā, kick-down režīmā troksnis caursit salona izolāciju. Pirmajiem CDI dīzeļiem pārāk daudz atteikumu galvas blīvēm, augstspiediena sūkņiem, spiediena regulatoriem un sprauslām. Korozija kopumā nav problēma, taču tā mēdz skart dažnedažādas virsbūves vietas un lokāli darīt savu kaitējumu. No ātrumkārbām lielākais atteikumu skaits ir 5 pakāpju automātiskajām. Tāpat kā citi nekopti un aizlaisti Mercedes arī šis prasīs ievērojamus līdzekļus savešanai kārtībā. Gandrīz neticami – NCAP bēdīgie rezultāti trieciendrošībā (1997.g.) tika uzlaboti tikai pēc modeļu maiņas 2000.gadā.

da sviests kaut kāds... next līmeņa ekspertīze...

1

Ātrumu pārslēgs ar gariem gājieniem un nepietiekami precīzs. Stingrs, neinformatīvs, gara gājiena sajūga pedālis. Pat īpašais palīgmehānisms tā spaidīšanu nedara par patīkamu nodarbi (līdzjūtība dāmām)...

pērc automātu...

2

...Vēl arvien maz vietas pasažieriem aizmugurē....

un tagad ar nav daudz vairāk, tas ir mazākais MB modeļu gammā (A un B neskaitās)...

3

...Pārāk gausa elektriski vadāmo logu un lūkas darbība...

tad taisās vai nē? ar ko salīdzināts "gausums"?

4

... Nevajadzīga ir antenas automātiska izbīdīšanās ik reizi ieslēdzot radio. Mūsu ceļa apstākļos notiek regulāra posmu ieķīlēšanās ar vēlāku piedziņas motora bojājumu. ....

kāpēc nevajadzīga? labāk sīkiem pimporikiem laušanai? par ķīlēšanu tiesa, bet ja atceras ziemā pirms izslēgt aizdedzi nobraukt ar lupatu pa antenu ilgi kalpo... beigās, ja safisās var ielikt nebīdāmu...

5

...Akumulators, kurš izvietots bagāžas nodalījumā no daudzajiem strāvas patērētājiem bieži zaudē kapacitāti, bet ģenerators to cenšoties kompensēt ilgtermiņā mēdz atteikt...

ilgtermiņā visi ģenerātori atsaka... kāds sakars aku izvietojumam?

un tie daudzie patērētāji un kapacitātes zaudēšana vienkārši, kā šīris teiktu, "iespārda"...

6

...Kaitinās klakšķīši mērinstrumentu panelī, elektroniskā spidometra izdzišana, vibrējošs salona atpakaļskata spogulis.

interesanti, ar ko tas "eksperts" ir braucis, kā un kur?

7

Ik pa ~ 80-100000 km nāksies daļēji restaurēt piekari – sviras, stūres pirkstus, stūres svārstsviras bukses un amortizatoru, sailentbukses, bremžu diskus u.c. Ilgāk kalpojušām mašīnām jāmaina piekares atbalstspilvenus, kardāna atbalstgultni un blīvslēgus dažādās vietās..

labs rādītājs - stūres pirkstiem 100K km

un kuriem tā gada auto tas viss nav jādara aptuveni tajā pašā kilometrāžā?

8

...kick-down režīmā troksnis caursit salona izolāciju.

jebkuram automātam kikdaunā motors sāk rēkt un čaursit salona izolāciju"

9

...Tāpat kā citi nekopti un aizlaisti Mercedes arī šis prasīs ievērojamus līdzekļus savešanai kārtībā....

vienkārši varu citēt ar nelieliem labojumiem: "Tāpat kā citi nekopti un aizlaisti tā gada un tās klases automašīnas prasīs ievērojamus līdzekļus savešanai kārtībā"

fufelis īsāk sakot...

Yetti 03.06.2008 22:26

Aigarcix rakstīja: Yetti;Kad pēdējo reizi redzēji ORD veikalā?Pēdējos mēnešus neesmu manījis.Žēl ja vairāk šeit nebūs.

ar nav manīts...

Yetti 29.05.2008 23:19

un?

Yetti 29.05.2008 23:04

Uh_ti rakstīja: ... Degvielas veids neko daudz nespēlē. Varbūt gāzei ir par ~3% mazāka jauda, salīdzinot ar benzīnu.

un to visu Kandavā māca?

Yetti 29.05.2008 22:16

Peksiic rakstīja: Karoč, moš kādam ir ideja, ko varētu realizēt.

Vajag noliktavai uzstādīt kādu signalizāciju. Doma sekojoša. Vajag uzlikt kustību sensorus, ieslēdzamus ar parastu slēdzi. Tiklīdz telpā sākas kustība, tā sāk skanēt zvans. Tip sistēma kāda "senos" laikos lika noliktavām uz durvju, logu atvēršanu, bet šoreiz uz kustību sensora pamata.

Jēgas likt klāt pie apsardzes pults nav, jo teritorija ir slēgta un "apsargāta", vajag vienkārši uzparikti, kas pamodina sargu.

Kādas idejas? kā to visu dabūt gatavu? Man pašam elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd.

ja pareizi saprotu, tad "teritorija ir slēgta un "apsargāta", vajag vienkārši uzparikti, kas pamodina sargu"

sen ko tādu nebiju lasījis...

tu tur jau gravētus kapu pieminekļus glabā? (i to tos labo) un par ko tiek "guļošās skaistules" kantorim maksāts?

Yetti 28.05.2008 0:02

joffannije stūlPeņi...

nu par autoru pat nav jēgas klaviatūru bakstīt...

P.S. un copēt ar viš nemāk!

Yetti 27.05.2008 9:39

Master_D rakstīja:

Alberto rakstīja: Vai Bauskas ielas mapītē, kurā tiek piedāvāti t.s. izvēles numuri, mēdz būt arī tādi numuri kā 1, 4, 5, 7, 17, 55, 77, 88, 99, 777, 7777 un tml?

Man čoms csdd strādā, zvani viņam 7025757. Varbūt citreiz, kad kādam ar skati jāpalīdz, viņš nav uz vietas - tad ieslēdz autoatbildētāju. Atstāj ziņu, ka vajag numuru un savu tel. nr. Saki, ka no garā.

ja neiznāk caur Master_D, tad mēģini šeit:

www.knab.gov.lv/...

Yetti 26.05.2008 18:35

Alberto rakstīja: Kādi ir nosacījumi pie "galiem"....Ls...EUR...USD....citas vienības?

Vārdus, uzvārdus un telefona Nr gan jau ar, ka vajadzēs...

Yetti 25.05.2008 19:54

RE-VO rakstīja: Pats atradu! Ta ka, tie stūlbie komentari ir lieki!

laipni lūgts nākošreiz... petiņ...

Yetti 25.05.2008 19:17

tadsjautues rakstīja: man sotakam shitaadus suudus taisiija sharniirs

bremzējot... ne gāzi dodot...

Yetti 25.05.2008 13:05

motora/kārbas spilvens... ritenis vaļā...

Yetti 24.05.2008 11:59

Kanibaals rakstīja: Nu ciparus ar burtiem jau nemainīs. Ja mainīs un būs AA-AA tad var sanākt visādas interesantas kombinācijas, tipa KA-KA, PU-PS, PE-ZA tā kā neticu.

apdāvinātajiem:

doma bija ciparus ar burtiem VIETĀM samainīt...

KA-KA, pļē

Lasītākie raksti

Jaunie raksti