iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Yetti 25.02.2010 14:02

kaksi, tu diskusijā sāc līst iekšā niansēs, par kurām tev ir zero saprašana un jūtot, ka ir "auzas" sāc neveikli locīties vai ar dumju joku centies nolekt no tēmas...

Yetti 25.02.2010 13:24

and12321 rakstīja:...

Cik un kam jaamaksaa par normaalu sludinaajumu?

www.iauto.lv/...

Yetti 25.02.2010 13:18

globāli skatoties no tevis sanāk tikai tāda ātri gaistoša smaka...

Yetti 25.02.2010 12:50

Kaksis rakstīja:....

VP reizēm pielaide dokumentiem ir augstākā pakāpē nekā armijniekiem. Un apvienošanas gadījumā būtu viena struktūra ar vienu vadību, vienotām pielaidēm u.t.t. VP pavada bīstamās kravas, MP militārās. Abas ir "bīstamās", tad nah vajag divas institūcijas? VP veic visdažādāko pasākumu apsardzi, MP tikai militāro pasākumu, atkal funkcijas dublējās. VP ir operatīvais transports, MP arī - atkal dublējam.

klau, nu ja nav saprašana, par ko tirgus, varbūt nedeldē klaviatūru?

VP dalību tevis pieminētajā "Bīstamo" kravu pārvietošanā nosaka tīri civils akts -ADR, stratēģiskas nozīmes kravas ir pa visam kas cits...

tāpat ar atļaujām, krimināllietās ir vienas atļaujas, un piekļuvei ar aliansi saistītiem dokumentiem būs pa visam citas, (esmu par 100% pārliecināts, ka tādas VP ir uz pirkstiem izskaitāmas), kuru pieprasīšanai ir jābūt visai nopietns pamatojums un viņu neizsniedz divu dienu laikā...

pat "parastās" atļaujas saņemšanu var gaidīt vairākus mēnešus...

Yetti 25.02.2010 12:24

strādā ar militārpersonām, tāpēc, ka nevienmēr VP ir iespēja dabūt pielaidi ieiešanai kādā objektā vai piekļuvi kādiem dokumentiem... un nez vai VP ir/būtu jāpavada militāra rakstura kravas un jānodrošina objektu apsardzība, jeb kaut vai (piemērs) ārzemju militāro kuģu drošība ienākot LV ostās...

Yetti 25.02.2010 12:04

Kaksis rakstīja: Man šorīt radās doma, kāpēc nevarētu armiju un policiju apvienot vienā struktūrā. Varētu ietaupīt daudz miljonus uz administrāciju, telpu īri, trenniņu bāzēm u.t.t. NBS ir ļoti laba kadru atlases sistēma, to uzlabot ar mentiem nepieciešamajām zināšanām un būtu profesionāla armija-policija.

Ķipa miera laikā ments, kara laikā karavīrs.

to sauc par militāru diktatūru...

Ja virspusēji, tad vienus māca jebkuriem līdzekļiem iznīcināt iedomājamo pretinieku, tā tehniku vai citus objektus, otrus daudzmaz tos aizsargāt...

Tā tēlaini:

Karavīrs - policists nedaudz sajauc, kurā mirklī, kas viņš ir, un aptur tavu auto, lai aizrādītu par neieslēgtām tuvajām gaismām, ar prettanku raķeti...

Yetti 25.02.2010 11:46

jā, tik akcīzes preces licenci var saukt par paaugstinātu riska avotu, kas raisīs paaugstinātu interesi ne tikai PēVēDē... pagasta municipālis, pilsētas municipālis, dažādas VID, VP struktūras un nedo Dievs ja kādas policijas funkcijas piešķirs zemessargiem (vienu mirkli tāda doma pavīdēja)...

Yetti 25.02.2010 11:29

WALA rakstīja: Ā un vēl šāds sencim reiz bija darba auto:

catalog.auto.ru/...

pašam tāds bija, tik reliņus neesmu nevienam redzējis...

Yetti 25.02.2010 11:28

Centis_Nuudele rakstīja:

...sasalst ūdens rocenes troses apvalkā.

jā, tā tas bija domāts

Yetti 25.02.2010 11:26

brmbrmm rakstīja: ...

No 1. aprīļa būs galam maiss vaļā: db.lv/...

Nebūs, cilvēki centīsies izvairīties... tās ieguvei būs nepieciešami pāris kg dažādu saskaņojumu, atļauju un pati licence noteikti labi maksās un šāda licences esamība dos papildus iespēju kādam kontroles dienestam šo ražotāju "uzvilkt uz žaņa"...

Yetti 25.02.2010 11:19

gadus 4 vai 5 atpakaļ bijām Sāremā, tur apmeklējām lielāko privāto etnogrāfisko muzeju (pēc saimnieka vārdiem) un tur saimnieks oficiāli tirgoja vairākas zortes (ābolu, ērkšķogu un vēl kaut kādas) pašdarināta vīna. Smuki aizdarītās pudelēs, uz etiķetes muzeja ēku ainavas (izpildījums zīmējumam gan bija dikti neveikls), bet vīns bija labs...

Yetti 25.02.2010 11:09

Redaktors rakstīja:

Yetti rakstīja: skaidrs

vai pozitīva vērtēšana arī ir paredzēta?

Bieži ir saturīgs koments, ko gribētos pozitīvi novērtēt.

Būs, bet "nododot" savus punktus citam.

vai tas izslēgs iespēju reitinga pumpēšanai izmantot profilu - klonu?

Yetti 25.02.2010 11:07

riepu izmērs tabulas apakšā:

catalog.auto.ru/...

catalog.auto.ru/...

Yetti 25.02.2010 10:55

brmbrmm rakstīja:

WALA rakstīja:

CCCP mobiļiem bija tā priekšrocība, ka jamiem bija pārsvarā šauras (IMO 185) un augstas riepas + vēders bija gana augsts, līdz ar ko caurmērā caurgājamība bija labāka.

185 un šauras.. nu, nu. Cik atceros, žiguļiem bija 155 un 165.

185 ir šauras priekš mūsdienu auto ar 1,5 tonnu pašmasu, žigulim, kas sver 2x mazāk, šauras varētu būt 145/80 R13

Savulaik sievas zālespļāvējam (Mitsubishi Colt) uzliku 155 vai 145/80 R13... tas mazais sūc, pa piesnigušu mežu gāja ārprātā...

Yetti 25.02.2010 10:52

Kaksis rakstīja:

Yetti rakstīja:

Kaksis rakstīja: ....

nezināju, ka tu izmanto bidē

Kaksi, atkal pa grāvi... to sauc par "očko" un Japānā (un vēl daudzviet bijušajā eSeSeSeRā) tas tiek pielietots visai plaši...

Ne tikai tur, tepat Rīgas Satiksmē arī...

Nu re!

Tad tagad tu zināsi, ka tur muti vai pakaļu mazgāt nevajag, ka tas ir domāts kakāšanai...

Yetti 25.02.2010 10:48

skaidrs

vai pozitīva vērtēšana arī ir paredzēta?

Bieži ir saturīgs koments, ko gribētos pozitīvi novērtēt.

Yetti 25.02.2010 10:32

Redaktors rakstīja: Reitingu kačātājiem!

Turpmāk +1 par komentāru/postu tiks pievienots tikai ik pēc 10 sekundēm.

un ko tas mainīs?

Yetti 25.02.2010 10:31

smieklu parāva it kā veca anekdote:

Kā sauc Sniegbaltīti ar nelielām krūtīm?

Par sniega dēli...

Yetti 25.02.2010 10:25

Kaksis rakstīja: ....

nezināju, ka tu izmanto bidē

Kaksi, atkal pa grāvi... to sauc par "očko" un Japānā (un vēl daudzviet bijušajā eSeSeSeRā) tas tiek pielietots visai plaši...

Yetti 25.02.2010 10:10

Centis_Nuudele rakstīja:

Yetti rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: Kurš no šiem dzelzīšiem ir Audi bremžu detaļa?

par audi nezinu gan... priekš audi un reno šitādu atradu:

buvgruzuizvesana.lv/...

Nu kāpēc uzreiz ar dubļainiem zābakiem dvēselē....

...

kaksim tā dvēsele plaša... japanisanisland.files.wordpress.com/... un noskalojama, viņam var pat ar abiem zābakiem uzreiz

Yetti 25.02.2010 10:07

Centis_Nuudele rakstīja:...Ja roceni izmanto katru dienu, tad nav nekādu problēmu.

Nu nezinu, vakar kaimiņu stiepu ārā no sētas ar iesalušu roceni... kolēģi, laiku atpakaļ, atstāja dienesta auto ar novilktu roceni... dabūja sagaidīt plusus

Ja pavecāks auto un nav pārliecības kādā stāvoklī tā bremze ir labāk neaiztikt... tas mans subjektīvs viedoklis...

Yetti 25.02.2010 9:50

Centis_Nuudele rakstīja: Kurš no šiem dzelzīšiem ir Audi bremžu detaļa?

par audi nezinu gan... priekš audi un reno šitādu atradu:

buvgruzuizvesana.lv/...

Yetti 25.02.2010 1:56

Gachs rakstīja: ...

nu nu nekas tur nav \"caur pakaļu\", vieglāk bremžu cilindri atpakaļ iespiest, ja to reizē spiež un griež pa plkst. virzienam, nevis dauza ar kuvaldu...

mnja... kurš no viņiem un kur tur īsti jāspiež un jāgriež?

bremžu cilindrs, bremžu cilindra virzulis vai bremžu mehānisma skava suports?

bremžu cilindrs - www.puredieselpower.com/...

bremžu cilindra virzulis - images.cmsnl.com/...

bremžu mehānisma skava/suports - engineceramics.com/...

Yetti 24.02.2010 15:52

Kaksis rakstīja: ...Izbrauca tur, kur volga netika cauri.

nu gan atradi ar ko salīdzināt to govi, ziemā, 2cm apledojušā bedrītā varēja nosēdināt...

Yetti 24.02.2010 15:39

Kaksis rakstīja:

Uhu, un tad pa ziemu un kupenām kā uzsnieg sniegs tā šēžam un

A vot ņikuja uzliek riepas "balonus" un brauc dziedādams. Uz cik colām bija diski žiguļiem un moskvičiem? Neviens īpaši kupenās nesēdēja...

kā tad... tad tu vienkārši tēta kulē sēdēji un neatceries...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti