draco, ar ieslēgtu pazemināto un pa dubļiem/smiltīm patēriņš benzīniekam patēriņš sāksies ar tevis pieminēto augšējo robežu (23 L)...
arī 4x4 versijā tukšam auto pakaļu mētās, izlīdzas, pēc kravas kastes grīdas kontūras, piegriežot 5 - 10mm bleķi (tas tika izdarīts 1500 RAMam ar pakaļpiedziņu)...
ar tiem mājas remontiem - nomainīt kārbai remkomplektu vai kādu stulbu solenoīdu - nu fig viņu zina...
jo lielāks vietu skaits, jo mazāka kaste...
tad 1500tā vietā labāk skaties 2500to...
man joprojām ir 4x4 K1500 Suburban ar 6.5 TD... tikai kaut kāda pastiprinātā versija, jo rati uz 8 skrūvēm kā 2500 nevis 6 kā 1500 + amerikānis bija ielicis "kalnu bremzi" (kā KAMAZam) uz izplūdi un pakaļā air suspension starp lāgu un rāmi... tie gaisa spilveni Suburbanam ir riktīgi labi, jo ar laiku aizmugure nosēžas... vilku čomam laivu - spilvenos pa 0.5 - 0.7 atmosfērām un ne vainas...
P.S. tev ideāls cena/pielietojums būtu kaut kas šim līdzīgs (Chevrolet K5) armijas humpals, nevis civilā versija:
suchen.mobile.de/...
Ja ņemsi benzīna modeli, tad vajadzēs lielo gāzes balonu, bet tas aizņem dauja vietas kravas kastē...