iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Yetti 09.08.2009 20:42

Gachs rakstīja: Nākamreiz ierakstām goglē "vaditaja aplieciba lielbritanija" un spiežam linku www.mfa.gov.lv/...

ja Tu vēl spētu to ieskaidrot viņu CēPistiem, Tev vispār cenas nebūtu...

Yetti 09.08.2009 20:37

ne tikai izplūdes gāzes pārbuda uz UK ceļiem...

ja būs "tjipa sēdināts" saīsinot atsperi, tad ir visai reāla iespēja tālāk doties kājām...

Yetti 09.08.2009 19:46

jefiņi, pljad...

Yetti 09.08.2009 17:54

smaidiigais rakstīja: danke vai nedanke, bet lūdzu paskaidro kā var griezties kārba, ja sadalene ir neitrālajā?

varu to parīt?

nav tagad vēlmes iespringt...

pat ražotāja rokas instrukcijā bija ātruma un distances ierobežojumi...

Yetti 09.08.2009 17:50

gadu... tas pats kas LV... tik, tur Tev menti pakratīs ar pirkstu, bet šeit... nu sam nje tupoi...

obligāti jābūt soc apdrošināšanai, mājvietas izziņai un apdrošinātam auto...

Yetti 09.08.2009 16:05

edgars80 rakstīja:

Yetti rakstīja: fimpis...

es tokš kādreiz Tevi satikšu...

būs Tev i' rokas virs segas un kaijas...

vienreiz jau Tu mani satiki, ne Tev sega bij, ne kaijas līdzi!

piedo, ja vari šoreiz būs... un bura ar'...

Yetti 09.08.2009 15:59

fimpis...

es tokš kādreiz Tevi satikšu...

būs Tev i' rokas virs segas un kaijas...

Yetti 09.08.2009 15:53

P.S. un ko katrs uzskata par džipu...

variātors ir xtreilim un kašķim... ar jamajiem var tikt lidz inerces beigām... pēc tam ir jāiet pēc džipa vai traktora...

Yetti 09.08.2009 15:48

Crankshaft rakstīja: P.S. un variātors tiek izmantots pēdējās paaudzes mobīļiem...

=========================

Nu vispaar jau variatori ir dazhaada tipa, paziistami jau no Da Vinchi laikiem Kjiiljsiksnas "velkoshaa" tipa variatorus patieshaam VIEGLAJIEM automobiljiem ieviesa jau 1950-o gadu beigaas. Bet tie bija variatori ar gumijas kjiiljsiksnu / -aam, kaa DAF , piemeram. CVT ar metaala "stumjosho" kjiiljsiksnu patiesi saaka ieviest tikai 1980-ajos gados, pirmie bija Subaru un Ford, 198-o gadu otrajaa pusee. Runa laikam ir par tiem, jo metaala "siksna" straadaa iegremdeeta ellaa

Klasiskajam automaatam , velkot ar nedarbojoshos dzineeju, patieshaam suuknis nestraadaa , nestraadaa attieciigi arii hidraulika, (visi sajuugi un bremzes ir "valjaa"), sliktaak ellojas shiis daljas, kaa arii gultnji. Iznjeemums ir, piemeeram, vecaas Mercedes kaarbas, kuraas ir 2 suuknji, otru piedzen izejoshaa vaarpsta, taapeec shos vecos Mershus var vilkt taalaak un aatraak, kaa vairumu AT, bez tam pastaav iespeeja iedarbinaat auto ar vilkshanu, bet vienmeer tas nenostraadaa. Hidrotransformatoram pofig, tas vienalga negriezhas - nav saites ar ritenjiem, ja sajuugi un bremzes ir valjaa. Vispaar jau labaak neeksperimenteet - tas papiirs uz diskiem un lenteem ir visai vaariiga padariishana ...

danke, Tev... man tā neiznāktu...

Yetti 09.08.2009 15:38

edgars80 rakstīja: švaļi!

pac neesi dikti glītāks...

Yetti 09.08.2009 15:37

Centis_Nuudele rakstīja: Sēžu smiltīs ar slapju pakaļu un dzeru pupiņu kafeju. Bet tā baltā bura peld prom.

pamēģini, nomaini, peldbikses... un padzērienu... varbūt, tad tā, bura, peldēs atpakaļ...

Yetti 09.08.2009 10:31

Uzskatu, ka nav Tev taisnība... nokausi vienos vārtos... drātēsies Tu, vai nākošai auto ieguvējs...

Yetti 09.08.2009 10:18

bet ja Tev patiešām vajag, domāju, ka atradīšu...

Yetti 09.08.2009 10:15

un regulāri tur kaimiņu puikas čurās...

mošk nevajag?

Yetti 09.08.2009 8:47

Tu uzskati, ka Tev taisnība, es uzskatu, ka man...

Yetti 09.08.2009 0:06

g ar k jāmaina...

Yetti 09.08.2009 0:05

Slinkais rakstīja: pachuksteshu noslepumu, chysleru sigas ir joks. tikai durvis un viss. neko neblokjee, saliek vadus un brauc. vinu var piesaistiit pie normalas sigas tik kaa durvju virinamo, jo feini realizejas fiicha, kad no pirmaa pieskariena attaisaas tik vaditaja durvis

tagat jau tev pashan arii skaidrs kas tas ir, amerikas auto serviss.. un tava gadijumaa gredzeni negrieziisies pa apli. daudziem motoriem tie vispaar negriezhas, delj atdures virzulii. vispaar ne remonts, bet naudas iskrapshana

man nupat "'aizgāja"...

kam un kur tur īsti jāgriežas?

laikam jāprasa Arnijam, a to tāc vieglāgs par Kinddzuli jūtos... viš arī tāc oselis ir?

Yetti 08.08.2009 23:08

fcuk, zinu, ka pārējiem liekas debīli...

ar abiem ratiem vienlaicīgi bremzējot izpildīsies pakaļvākā... nevēlu teu ļaunu, bet tas varētu būt nepatīkami...

Yetti 08.08.2009 22:44

Nortel rakstīja: ...ekspluatācijā, nav izteikto šarāna tehnisko un amerikāņu patēriņa problēmu. ...

galvenais, pašam tam noticēt...

Yetti 08.08.2009 22:36

ups...

vai ar galvu....

Yetti 08.08.2009 22:35

Nortel rakstīja: ...

Abi rati vienlaicīgi bremzējas salīdzinoši jauniem močiem. ...

mnja? ar labo, kreiso roku, vai ar kāju?

Yetti 08.08.2009 22:31

www.maxmoto.lv/...

piedur teksts par bremžu trupiņiem... es pat mājās meisterotu šperriņu tur nedzītu...

Yetti 08.08.2009 15:47

msh rakstīja:

Yetti rakstīja:

saac ar to, ka meegjini ieluukoties mentu statistikaa... un tad Tev varbuut pieleks, ka orighinaals nebuut nav sliktaaks par visaadaam skanjaam...

Da pričom tur mentu statistika. Pārāks ir veikli un atjautīgi ielikta siga, jo atšķirībā no oriģinālās,kur pat shēmā var sameklēt, kā to apiet, ar gudri liktu tā nebūs. Manējā gan nav gudri likta, jo tās galvenā funkcija ir atslēgt durvis...

es gribēju teikt, ja Tu nebrauc ar tautā mīlētu, tad viš pakaljaa nevienam nav vajadzīgs... un ja kādam interesi raisīs, tad tevi, kaut kur pusceļjā izgrūdīs...

Yetti 08.08.2009 15:42

Chankaishi rakstīja: ... Tachu ne jau prieksheejaa ritenja bremze?

tas gan būtu jautri... vienreiz...

Yetti 08.08.2009 11:15

Ronalds, nu nezog LV amerikaanjus!

Infra, ultra un kaadas veel nebuut skanjas vietaa labaak nomaini "augsheejo trubu" vai dempferi..

Lasītākie raksti

Jaunie raksti