iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Yetti 08.05.2009 21:58

MJanis rakstīja:

MJanis rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Crankshaft rakstīja: ...

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

ETs tur nebūs vainīgs...

US vēl ir jēdziens "backspace", nozīmē to pašu ko ETs... no viena auto, mainot diskus, var uzrauties uz suportu nesaderību...

tas tā, no pieredzes...

....tā īsti vairs neatminu tos izmērus, bet reiz mēģināju B Omegai uzmuģīt disku no A Omegas - šamajam ET bija mazāks (ET A

plēē - puse pazuda no rakstītā ....

nekas tur nesanāca, jo mazāka ET dēļ disks atdūrās pret suportu .....................

Yetti 08.05.2009 21:38

Kārbas kulises...

tik to var zinošs izdarīt...

Yetti 08.05.2009 21:38

Pirmais rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Uggga rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Crankshaft rakstīja: ...

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

-----------------------------------

nevis it kaa, bet palielinaas, un var palielinaaties krietni Mees kaadreiz reekjinaajaam intereses peec shito lietu peec reaalas stupicas Sanaaca , ka no taada pat , kaa standarta platuma, diskam palielinot ET par 20 mm virs standarta 45 mm, izliecoshais speeks / vertikaalais speeks uz gultni pieauga gandriiz 2 reizes. Tas ir tas efekts, kas tiek panaakts liekot zem diskiem "flanchus", un kura deelj rallijvaz'iem regulaari bija jaamaina prieksheejo ritenju "kulaki" Citaadi asis meedza arii noluuzt ...

Veel viena detalja, uz kuru stipri pieaug slodze "flanchu tuuninga" gadiijumaa, ir McPherson statnes mezgls "amortizatora shtoks / augsheejaa vadiikla", resp. strauji aug saanu slodze, jamais mezgls , kursh satur arii bliivsleegu, straujaak izdilst, ar visaam no taa izrietoshaam sekaam. Protams, shii palielinaataa slodze darbojas arii uz augsheejo atbalsta gultni un taa gumijas aptveri.

Vai tas nozīmē, ka, uzliekot diskus ar mazāku ET nekā paredzējis ražotājs, ceļa ietekme uz piekari būs saudzīgāka?

Piemēram - Vectrai (ET 49) uzliekot Omegas (ET 33) diskus (pārējie lielumi sakrīt)?

Kāpēc ļoti bieži cilvēki domā, ka inženieri, kas projektējuši mašīnas, ir galīgie dunduki un viss ir jāpārtaisa pa savam?

.ru mašīnas neskaitam

Man jau ar' bij' aizdoma, ka inženieri ir tādu vai citādu ET izvēlējušies ne jau no zila gaisa, bet aizdomāties par cita ET ietekmi uz auto lika tie "gudrinieki" ss.lv u.c., kas pārdod Omegas diskus un raksta, ka der arī citiem (Astra, Vectra, Meriva, Zafira).

Vēl vairāk "priecē" tie sludinājumi, kur pārdod kkādus diskus ar 4x100 caurumiem un apgalvo, ka der VW, Opel, Honda utt (neko par ET, centrālo caurumu u.c. nemaz neminot).

fofāhenam un žopelim centra caurums atšķiras par pusmilimetru

arī ir nianses...

Yetti 08.05.2009 19:18

reizes trīs rakstīju atbildi... pieļauju, ka Elmucis sajuks prātā, ja visa čupa+ aizies...

Eskvellai - būs Tev lielāks "lauziens" uz lodbalstiem, + a/m savādāk stūrēsies...

kreņķis sākas tad, ja vietējie tūdaliņi uz ET43 uzliek ET0...

Yetti 08.05.2009 13:48

WALA rakstīja:

anonimikis rakstīja: rallijreidos nebija aizliegti benzīna turbodzinēji?

2 lietas -

a) kompresors un turbīna nav gluzi viens un tas pats !!!

nav gan...

turbīnu pie noteiktiem apgriezieniem iegriež gaiss, kompresoru piedzen siksna...

Yetti 08.05.2009 13:41

Crankshaft rakstīja: Un runājot par Dambi - mums visiem līdz viņam vēl augt un augt un tādēl pateikt kādēl vinš tā daºīja es tev nevaru. Varu tikai minēt, ka BMW motors iepējams ne tik labi pakļaujas piemēram "tūnēšanai", varbūt noteiktos sacīkšu režījumos ir neizturīgs, vai ir kaprīzāks un grūtāk remontējams

----------------------------------------

Nu vispaar taa ir, augt un augt Kaa pats un liidzgaitnieki staastiija, tad BMW dzineejs visaadi esot labs, vien ilgstosha kaarpiishanaas pa smiltiim un tamliidziigi rezhiimi jamajam nepatiikot - rodoties probleemas ar dzeseeshanu Korvetes dzineejs shai zinjaa esot labaaks. Nu un svariiga poziicija ir remontspeeja - ja taas pashas paarkarseeshanas deelj virzulis BMW dzineejaa "piekjer" cilindra sienu, tad baibai, shaads bloks ir remonteejams tikai ruupniicas apstaakljos. Taa teikt "Laipni luudzam KOLBENSCHMIDT" pasaulee )) Korvetes dzineejs shai zinjaa esot ieveerojami izdeviigaaks, var remonteet pashi vajadziibas gadiijumaa. Bez tam Korvetes dzineeja tuneeshana tieshaam iznaak leetaaka, jo vairaak taapeec, ka vinji nespiezh uz baiso jaudu, bet uz griezes momentu un taa liiknes "plakanumu"

tur sākas "īsais" vai "garais" bloks,,,

Yetti 08.05.2009 13:37

Kaksis rakstīja: ...

Problēmas, petuh?

ej tokš jaunēkli...

Yetti 08.05.2009 13:15

Kaksis rakstīja: Izskaidrojiet man kā platāks disks var sajāt piekari?

Svars labam platajam ļitakam reizēm ir mazāks nekā orģinālajam dzelziniekam.

Labi, flancis un ET noliek diska centru nedaudz tālāk uz āru (dažreiz). Tur itkā var palielināties slodze uz gultni.

pļe, tevi izdirsa vai dzemdēja?

ērms tāds...

Yetti 08.05.2009 11:50

WALA rakstīja: Ak jā standarts manam autosam ir ~ 195/55 R15, bet tagad valkājos apkārt ar 205 /55 R16 ( kas ir arī absolūtais maksimums ko tajās arkās var ielikt kopējā diametra un platuma ziņā). Tiesa ja piekrauj pilnu auto un uzrauj pa bedrēm tad riepa ķeras arkās.

var jau uzlikt 245/35 R16...

tikai 2us vīrus vajadzēs, lai stūri valdītu...

Yetti 08.05.2009 10:25

Ozz rakstīja: ...

kaada zorte

images.google.com/... :lv:IE-SearchBox&oe=&um=1&ie=UTF-8&ei=XN4DSplQyMOyBtPipawI&sa=X&oi=image_result_group&resnum=1&ct=title

Yetti 08.05.2009 10:23

sēžu pohains, pienāk mazulis...

paskatās acīs un vienkārši atvieglojas (pa lielam)

mazais skatās, skatās, un nebaudot no manas puses nekādu reakciju, vienkārši apsēžas... turpat...

bļē...

Yetti 08.05.2009 10:17

zajebalo...

trijos pa nakti spēļu biedrs trūkst... ej, spēlējies, minūtes 30, tad miers...

Yetti 08.05.2009 10:11

man ir 10, titulēti, suņa bērni...

Yetti 08.05.2009 8:55

Kaksis rakstīja:

vot dirsējs

Volvo automāti ir vieni no labākajiem. Motori plīst, reduktori plīst, bet automāts strādā.

lai kā negribētos, jāpiekrīt...

saprastu, ja Audi kārba ar slēgšanas iespēju, tiktu pieminēta...

Yetti 08.05.2009 8:52

kontradmiral rakstīja: A vot pasakiet man vai lētāk no visiem aspektiem un saglabājot normālu komforta līmeni (Ok zemāku) nebūtu pērkot Subara Outbacku???

lētāk būs iegādāt ebiļeti...

Yetti 08.05.2009 8:51

Sretsked rakstīja:

pinguin rakstīja: Starpcitu, varu piedāvāt visa veida rezerves daļas ārzemju traktortehnikai, par viszemākajām cenām latvijā...

Same Rubin 150 2003. gads, sajūga disks-demferis. Varu iedot Valeo kodu.

Tikai prātīgi ar to 'viszemākās cenas'.....

Yetti 08.05.2009 8:49

jo ETs ir tuvāks 0, jo disks izskatās "platāks"... diezgan stipri iespaido stūrēšanu, kā arī palielina lauzienu uz priekšējām detaļām (biežāk jāmaina)...

Yetti 08.05.2009 8:46

WALA rakstīja: ... ( lielāks diska diametrs parastā ielas variantā arī parasti nozīmē lielāku platumu !!!) ...

es sapratu, ko tu domāji, bet no malas - murgs...

Yetti 08.05.2009 8:43

Shiirs rakstīja:

Zoo rakstīja: Iznesums.no centra līdz ārmalai.lai arku malās neķeras.

tu tak esi duraks!!!

ET ir izmērs no diska vidus līdz iekšējai diska malai. sho izmeeru meera milimetros.

tie kuri te runaa par iznesumu - jus smagi kljudaties, jo jus ar to domajat aareejo diska plauktu. arejam diska plauktam ar ET ir tik daudz sakars, cik plats ir disks. jo plataks disks un mazaks ET, jo lielaks aareejais plaukts. Bet ET nekada gadijuma neapzime arejo plauktu. tas apzime attalumu no diska vidum lidz ieksmelai.

šoreiz (atkal) duraks esi tu...

ET ir attālums no diska (kur montējas riepa) vidus līdz vietai (plaknei) kuru pieskrūvē pie stupicas... jo ETs ir tuvāks 0, jo disks izskatās platāks... ETs var būt ar "-", parasti džipiem...

Yetti 07.05.2009 20:12

Kanelis rakstīja: Turpinam iesākto!

Tādas 3 gab. mētājas pie Arēnas Rīga!

īpašnieks Sia "Pomme"

Varbuut kaadam ir kaads paziistams! nekur nav telefona! tikai aderese!

uzmanīgi tikai...

ka neatņem ar visām desām... ja liegums virsū stāv...

Yetti 07.05.2009 16:43

Centis_Nuudele rakstīja: degvielas sūkņa relejs tas nav.

Kauko citu izdomā, jefiņ!

nomaini Pozjku, aizies...

Yetti 07.05.2009 6:41

Kaksis rakstīja: ...

Kāpēc Latvijas labākais motoru būvētājs Dambis pārgāja no bmw dzinējiem uz korvetes?

tāpēc, ka tas ir vienkāršs kā āmurs...

Yetti 28.04.2009 11:23

Kaksis rakstīja:...

Ja uz dzīvi skatās caur pudeli, tad viss ir tumšs. Viņam vēl bija kautkādas problēmas ar ievadīšanu deksterā laikam

jā, jaunēkli...

pārfrāzēta veca anekdote...

es rīt būšu skaidrs, bet bet tu tāds pats kā līdz šim...

bet tā ievadīšana, tomēr, uztrauc...

značit, latents gailis?

Yetti 27.04.2009 19:00

tt rakstīja: Vēl jautājums - vai Audi un Volvo tā laika audio sistēmām var pievienot kādu nebūt MP3 atskaņojošu iekārtu? AUX IN nemanīju nevienam.

tas varētu būt noteicošais faktors auto iegādē...

Yetti 27.04.2009 12:51

visticamāk, ziemā, ar izgrieztiem ripuļiem esi apmali "pajēmis"...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti