iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
endurists 14.12.2007 15:03

skutais rakstīja: Jautājums par S40 (1996-1997g., 2.0i vai arī 2.0t), vai ir vērts ņemt vai nē. Saka, ka dārgs remonts. Kas jūk šādam aparātam, kas jāņem vērā pērkot šādu mašīnu. Lūdzu padalaties ar viedokļiem, bet tikai vēlams pamatotus.

Paldies!

Man ar pavisam nopietna doma S vai V40 benzīnnieka iegādei. Labprāt uzklausītu lietotāju pieredzi. Volvoklubs.lv par tik maziem auto neko jēdzīgu nediskutē

endurists 14.12.2007 14:21

Pirmais rakstīja:

Tuktuks rakstīja: Manam focusam (dīzelis, 1,8 TDCi) problēma, ko neatklāj pat auto diagnostika, kas taisīta Baltic Motor-ā, tur saka, jūsu autiņs ir ideālā kārtībā. A problēma tāda ka nevaru normali iedarbināt, ilgi jāstartē, kamēr pielec, dažreiz ar pirmo reizi nemaz nelec. Vai kādam ir kāda ideja, kas par vainu?

tagad klausies uzmanīgi - te būs 99.9% apraksts, kas viņam kaiš....

kautkur ir pušu degvielas vads no bākas līdz sūknim

tie, ka stagad drisīs (nu kā ursis - pļā ursi, tas ir komonreils... un audī nekādu komonreilu vispār nav, tāpēc tu nemaz nezini, kas tur var būt), ka sūknis ir bākā, uzreiz var iet nauhj....

viss tas pasākums strādā tā, ka degviela tiek SŪKTA nevis spiesta no bākas ārā....

ko darīt???

atrast caurumu vados - parasti kautkur ir pārberzies bišķi... (visticanām starp degvielas filtru un sūkni, jo tajā vietā tas vads ļurkājas un beržās gad citām detaļām)

sameklē kautkur sistēmā ir jābūt rokas pumpītim, pakačā to un skaties, kur vads paliek slapjs.... (ja neatrodi, tad noņem šļauku pie bākas un papūt pa turieni iekšā degvielu, jo var gadīties, ka esi apakšā pārberzis starp bāku un filtru)

kāpēc vads nav slapjs visu laiku???? tāpēc, ka vadā NAV speidiena un pa to caurumu nevis pūš ārā degvielu, bet sūc iekšā gaisu....

šī problēma elektroniski NEDIAGNOSTICĒJĀS....

Japp, tēva Volvo 460 1.9 TDi tieši tā pati vaina, kaut kur sūce, bet ar rokas pumpīti iepriekš uzkačājot var pielaist bez problēmām.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti