iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
AutoNets 02.01.2007 18:46

deksters rakstīja: Paskatījos tai pašā mobilē. 03 gada sprinteris ar 140 000 maksā 35000 eur. 20 vietas. Nez kāds ir cipars par jaunu,kuru viņš grib nopirkt no dīlera lēti?

Tapec jau es arii jautajumu uzdevu Bet izskatas, ka kartejais gadijums - man ir svietmaize, a davai mainamies pret mashinu.

AutoNets 02.01.2007 18:34

deksters rakstīja:

AutoNets rakstīja:

maxxim rakstīja: Gribu savai iestādei busu, jaunu, komfortablu, ar kondicionētāju - taču nevis neoplānu, bet gan vidēja izmēra aparātiņu

Tas arī viss !

Tad kura gada un cik esi gatavs maksat?

Interese tak bija par JAUNU.

Te puisim jaapskaidro viena lieta, ka nereti jaunas mashinas var buut Vacija, Lietuva, Skandinavija, bet nopirkt tas var TIKAI dileris, nevis privatais, jo ta ir letaak.

Un veel viena nianse - ja jau cilveks taa shausminaas par jaunu autobusu cenaam, tad kaa vinjsh pardzivos tas jauno diieru obligaato apkopju izmaksas? Nenomainiisi ellju par 3x lielaku ciparu ka parasta servisaa garantijas laika, sore, garantijas nebuus vair busam. Un tad kaada jeega tadam pilnigi jaunam busam?

AutoNets 02.01.2007 17:58

maxxim rakstīja: Gribu savai iestādei busu, jaunu, komfortablu, ar kondicionētāju - taču nevis neoplānu, bet gan vidēja izmēra aparātiņu

Tas arī viss !

Tad kura gada un cik esi gatavs maksat?

AutoNets 30.12.2006 17:18

Pats atzisti, ka ripinaaji...parsniedzi atrumu.....un parkapi noteikumus galu galaa. Un tagad raudi, ka par parkapumu liek maksaat. Apbrinojami!!!

P.S.

es gan pirms ziimes neripinu, bet lieku robaa un spiezu gaazi, jo ziime tacu. Un ja nokjer, tad arii atzistu savu vainu kaa vecis un maksaju.

AutoNets 17.09.2006 15:10

Vienu eksemplaru var papetiit te siikak: www.jzmotors.lv/...

AutoNets 07.08.2006 20:16

Aicene rakstīja: Esmu atbraucis Šodien meistars pateica , ka motoram šāles čau. Remonts varot vilkt uz Ls 800. Paprasīju citam - šamais saka , ka nav tik traki ap 200Ls. Kam taisnība??? Un vai varat ietekt kādu servisu normālu , kas ar šito noņemas. Vispār man ar to mašīnu bēdu ieleja skatos vēl citas probas arī jānovērš. Izskatās ka lētāk jaunu pirkt.

Shales Tev nav gan beigtas, bet pamatgultnji klokjvarpstai gan. Es vakara biju pie Ziedonja un dzirdeju sho bedu stastu. Vel jau bez motora remonta Tev veel tur shaiziites, cik sapratu ar karbu.

AutoNets 06.07.2006 20:27

Andreass rakstīja: Nelielas probleemas ar atpakalgaitu. Pirms uzsaaksanas braukt auto noraustaas, briiziem speeciigaak, citreiz vaajaak. Meeginaajaam saprast kaapeec, taada sajuuta, ka bremzes nokiileejusaas un tad strauji atraujas.

Auto: volvo 850 automaats 2.5 benziins

Peec ellas mainjas ieks MMR teicaas, ka buutu jaamaina arii bremzu diski un kluči. Varbuut tur taa vaina?

Man chomam V 70 R ari ir lidziiga problema ar atpakaljgaitu. Nebiju pat iedomajies, ka pie vainas varetu but bremzes. Noraxtijam to vainu uz automatu.

AutoNets 16.06.2006 13:10

draco rakstīja: starp citu - saliidzinaajumam. radinieks nesen panjeema v70 ar turbodiizeli. tie pashi 140 hp, ja nemaldos, tik grieze,kaa jau diizelim, lielaaka. manuaalaa kaarba.peec izjuutaam juutami niknaak celj nekaa mans 2.5 10v automaats. un pateerinsh mazs. peec izjuutaam gan tas diizelis uzvedas apm kaa turbobenziinnieks - "pakjershana" pie turbiinas iesleegshanaas gan nav tik izteikta, bet jauda diezgan strauji aug liidz apgriezieniem, un griezas diegan labi. zeel dieselji tik no 96 gada naaca ar attieciigaam cenaam...

Pec divam nedeljam buus tirgoshana VOLVO 850, 1996.g. 2,5 TDI, sedans, visas extras (pusada, kondicionieris utt). Realais nobraukums ~320 000 km.

AutoNets 05.05.2006 19:25

DAGS rakstīja:

morningrise rakstīja: Shodien peedeejo dienu esmu 740 2.3 TURBO iipashnieks (ira paardots korisham).Baigi jaunu uzticiigs un labs maita bija...Pa chetriem gadiem vieniigais nopietnais pasaakums bija turbiinas kapremonts (km 604 000).Parcik benziina pateerinsh dotajaa mirklii nav aktuaals , tagad gribu 940 2.3 TURBO universaali.Kaadu 94-95 gadu. Ja ir kaads info rakstiet bitina@inbox.lv

Sorry par offtopic,bet cik pavilka tāds turbīnas remonts?

Auto Exotica bija 2 vietas stendi, kas piedavaja turbinu remtus. Volvo turbinas remontkomplekts maksaja 150 Ls un garantija peec tam ir 100 000 vai gads. Vizitka kaut kur ir...

AutoNets 27.04.2006 18:44

draco rakstīja: zhopa!

visiem 850 iipasniekiem,kuri to veel nezin, iesaku tuvu apmalei ar purnu nestaaties - shodien nostaajos. braucot nost nolauzu apaksheejo spoileri un kaukaadu aizsardziibu plasmasas apakshaa. nezheeliigi zems tas volvo tomeet,liidziigas izdariibas uz turboeskorta pie taadaam sekaam neveda

Aizej nosveries

Parasti shads efekts ir tad, kad noparkojas pie apmales un auto sez tikai soferis, tad iekapj blakussedetajs (-a) un braucot nost jau rauj nost buferi

AutoNets 21.04.2006 6:45

ermondo rakstīja: A kā ar dinamiku tiem 2.0 un 2.4 motoriem? Kādi patēriņi visiem tiem motoriem?

Visreālāk jau laikam 2,5..., jo cik saprotu, tad lieli motori ilgāk dzīvo...?!?

Nu neesmu dzirdejis,ka kaads S70 ar 2,0i ipasnieks buutu cietis kada avarija, jo nespeej veikt apdzishanas manevru uz sosejas. Ko nozime dinamika? Man ar T-5 ta dinamika ir vairak ka vajag, koleegjim ir V70 R un tas mekle chiptuning, jo tiem 250 Hp vajagot vel 30 Hp klat.

Nedomaju, ka ja te interneta kadam pasakot, ka dinamika ir OK Jus tagad skriesiet un pirksiet. Vai nav shadus gaumes nenosakamus jautajumus atrisinat vieglak pasham - vienkarshi aizejot uz placi un izbraucot ar 2,0, 2,4 un T-5 ?

AutoNets 20.04.2006 18:09

ermondo rakstīja:

curmis rakstīja: Es esmu nonācis pie secinājuma , ja gadā nobrauc mazāk kā 40kt tad čakarēties ar dieseli nev vērts. Nervi maksā dārgāk. Tas tāds mans subjektīvs viedoklis. Pats gan pašlaik braucu ar dieseli, bet nākamais noteikti būs benzīnnieks.

OK... man ir kaut kur 30k... un ja godīgi, tad man ar sāk likties, ka dīzeli varbūt nemaz nevajag...

A kas tiem S70 ir pa benzīnniekiem? Esmu redzējis sludinājumos 2,5; 2,4; 2.0, bet neko vairāk par tim nezinu! Mož kāds pakomentēs? Un kurš no tiem ir tas t5?

2.3i 20v T-5 => ta arii stav uz 'pakaljas' Volvim raxtiits. Un vai tiesham vajag T-5 ar 240 Hp? Apdoma labi. Nu jau 1.5 gadus ar tadu vizinos, ok, patiik jau bet nav jeegas, jo iepriekshejam 850 VOLVO ar 2.5 GLT un 170 Hp dinamika bija pietiekoshi laba.

AutoNets 19.04.2006 21:42

senuks rakstīja: Pirms gada pac biju sadomājies V70 dīzeli iegādāties biegās piegriezās, jo visi dīzeļi dalās divās kategorijās ~200Km un sisti vai ???km ar visām lietām. Novēroju dažus 70 raksturīgus efektus :

odometru var nogriezt pēc vajadzības un Volvo centrā var pateikt nobraukumu tikai pēc pēdēja ieraksta servisa apmeklējuma datu bāzē,

trokšņi priekšas piearē pie galēji izgrieztiem riteņiem (ne pusasis),

nospārdīta-plēsta apšivka priekšējām durvīm,

tiem auto kuriem bija grozīts odometrs čikstēja sajūga pedālis,

pievērs uzmanību vai nav pumpējamie amortizātori, jo ja būs jamaina, tad pumpējamā sistēma ir dārga

1. Odometru var atgriest gan pa 25 Ls un nobraukumu var nolasit ped kompja, ja atgriez jau pa 100 EUR, tad korekcijas izdara arii kopjutera.

2. Ja ir troksnis izgriezot ritenjus, tad vienkarshi ir uzlikti 16 collu diski un platas riepas un nedaudz skaras pie sparnu ieliktnju plastmasam. Reizem ir arii tads efekts pie 15 collu ritenjiem, jo tas plastmasas nav piekniedetas normali.

3. Sajugs snjirkst rezem ari manam, jo tur ir tada pastulba gumija un atspere, ko gruuti saelljot. Bet esmu sho efektu-defektu noverojis vairakiem citiem S70 ari.

AutoNets 12.04.2006 22:40

curmis rakstīja:

wiests rakstīja: Nomainiiju visus bremzju elementus diski, kluči, .....kamēr vēsi vis ok, kad uzsilst, tad bremzeejot saak cjiiksteet. To var kā novērst ?

Kluči noteikti ka nav orģinālie, man ar tas bija, līdz brīdim kamēr mainīju vēlreiz un uzliku orģinālos. Tās pretčīkstēšanas smēres līdzēja ļoti minimāli.

Es arii pirms 3 nedeljam nomainiiju klucus. Prieksha uzliku dargakus, bet aizmugure letuchus. Rezultats - aizmugureejie ciikst drausmiigi. Vieniigais realais risinajums ir uzlikt nedaudz normalakus, dargakus.

AutoNets 16.03.2006 22:38

kaspx rakstīja: Paldies Arnij. Zvanīju uz MM prasot pēc oriģinālā, bet tur man pateica lai gāžu iekšā parasto zilo kas dabonams uz katra stūra.

Man veel ir saglabajushaas paris bildes, kur es savam vecajam 850 esmu nojaucis visu paneli nost, konsoli utt, visu provodku, lai ciniitos ar sekaam, kad ielej ieksha ZILO antifrizu, jo tas ir reaali agresiivs un bija saeedis baltaa pulverii peckas radiatoru. Peec 3 meneshiem nokjiileja arii termostats un veel peec 1/2 gada samainiiju arii lielo dzeseshanas radiatoru. TIKAI zaljo, kvalitatiivu un neko leetu!!!!!

AutoNets 07.03.2006 17:55

Flints rakstīja: Labi silda. Neteiksim ,ka uzreiz paliek karsti bet pēc 10min parasti jau slēdzu ārā.

Tur jau taa lieta, ka jasledz araa, jo paliek par karstu. Cik esmu citaam mashiinam sho visnotalj patikamo fiichu testejis, tik citur t vienmeriigi silda visu laiku un var pat atseviskjiemeksemplariem to padarishanu reguleet.

Volvo uzcepina un kad saak smarzot peec ceptas galjas, tad vai nu izsledzas vai arii pats izsledz.

AutoNets 17.02.2006 14:38

Crash rakstīja:

Aicene rakstīja: Kurš zin cik maksā 850 93g. 2.5 10v radiators apmēram. Manīju jau agrāk , ka šķidrums kau kā pazūd biki pa ātru, bet nupat jau pa traku. Nostāvēja 4.dienas , un tur kur stāvēja kārtīgi nolijis. Vēl ceru , ka varbūt kas cits. Pazīmes tādas , ka abās pusēs sulojās, no kurienes nevaru pateikt, nebija iespējas pacelt vēl.

Tu esi pārliecināts ka radiators tek? Vai nav kāda truba vai stiprinājums atnācis vaļā?

Jauns radiators maksaja ap 70-80 Ls vagonu ielaa. Uzzvani uz 1188 un pajauta telefona numuru un uzzini precizak. Viekals ir tieshi pretim ATLAS MOTORS.

AutoNets 18.01.2006 23:14

Crash rakstīja:

Galvenais rakstīja: jā, džeki. Šitik garš defektu uzskaitījums, un vēl viens otrs te klāsta cik volvo slavējama mašīna... ieejiet kādā toijotas forumā, tur mašīnu defekti tiek apskatīti ~ 70 % mazāk... nez par ko tas liecina? Nu bet ņematies vien, katram savs

Uzradaas mljin gudriitis, tad nu ar seedi savaa toyotas topikaa taalaak , paskatiisimies kas notiks kad kaadaa krustojumaa tava izslaveetaa tojota satiksies ar Volvo (es te protams nerunaaju par lancruizeri) Un vispaar te runas ir ne tikai par remontiem...

Vienkarshi VOLVO cilveki (normaali) taisa visu liidz pedejai skruuvitei, lampinjai utt. savaam mashinam.

Bet Tev to nesaprast

AutoNets 17.01.2006 15:03

draco rakstīja: veel jautaajums par 850taa bez kondicioniera, "airmix" sisteemu - cik instrukciju lasiiju,iisti neko nesaprotu.

cik sapratu, to airmix riteni griezot uz vienu pusi divu centraalo puuteeju pluusmai piemikseejas aara aukstais gaiss,uz otru pusi aara aukstaa gaisa piemikseeshanai vajadzeetu aizveerties?

man experimentaaali jebkuraa airmix staavoklii pa abiem centraalajiem deflektoriem naak auksts gaiss...

Tad tev ir saluzusi ta svirinja, kas virina luuka ciet klapi. Kad sava laika njemu nost 850 panelja augshu, tur to sviru var redzeet.

AutoNets 16.01.2006 16:50

Yonas rakstīja:

draco rakstīja: kaads nav saskaaries ar B5252 motora uzvaariishanu ( volvo 2.5 litru 5katlu 10 vaarstu motors)?

kaadas probleemas peec taa var rasties,ko peec vaariishanas ieteicams izdariit,uttp?

Nu, un ko tu gribi darīt? Uzreiz jaukt ārā? Brauc un skaties, kas notiek.

Ja nekas galvai nenotiek, tad jau viss OK - brauka talaak.

AutoNets 13.01.2006 16:55

draco rakstīja: help. gribas pielikt papildraadiitaaju - voltmetru.

vish ir shitaadaa housingaa:

www.biltema.se/...

shodien seedeeju,luureejos - nekaadi nevaru izstukot. baigi augsts panelis.

bija doma uz panelja kreisajaa pusee pie stoikas, jebshu labajaa virs ventilaacijas atvereem, bet pastiijos pa taam atvereem iexaa - izskataas,ka starp vinjaam un paneli uz augshu tur nemaz skjirbas kur vadus izlaizt, nav.

mok kaads ir licis papildraadiitaajus,un kautko deriigu vareet ieteikt?

straavu imho buutu ok njemt no piepiipeetaaja piesleedzoties taaa vadiem kkur apakshaa. droshinaataajs uz 1A man jau tam priboram iepirkts.

saliidzinaajumam uz eskorta tos papilddeveejus daudz vienkaarshaak izvietot:

sten.lv/...

sten.lv/...

Kapec gan nevar izvietot uz viduskonsoles pie rokasbremzes. Neticu, ka tev tur novietoti 4x elektriskie logi un 2x elektriskie spogulji. Manam vecajam 850 tur bija novietotas paris pogas, kas nebija origjinala mashinas instalacija un vadus ka reizi tur vareja pievilkt, pat neko neskruvejot, tikai panelja apaksejo dalju un viduskonsoli ar nevajadzeja celt nost pilniiba.

AutoNets 10.01.2006 10:28

Arnijs rakstīja: Par tiem 200Ls tad arii tie 24 vaarsti sanaak.... Var nokraameet blakus motoram un priecaaties... Jo nekaa jau vairaak nevajag! Ne galvas bliives, ne vaarstu bliivsleegus, ne sadalenes bliivsleegus u.t.t. Un shie pashi saleks iekshaa un vecie aaraa... un nav ne jaasliipee, nekaa! Un zobsiksna ar nav jaapeerk...

Normaali cipars shaados gadiijumos apstaajas pie 400-500Ls...

Es savu S70 dabuju ar motoru bagaznieka pirms gada. Nomainiju visus blivslegus, siksnas rulljus, galvas bliivi, iepludes-izpludes kolektora bliives. Tika parbaudiita un slipeeta galva, sliipeti varsti utt. Jaa, un summa tiesham nostajaas pie 400 Ls ar visu darbu.

Vajadzeeja veel to ielausto skruuvi no dzineeja bloka darbut araa un tas maksaja veel plus 30 Ls. cenaa bija ieksha arii jauna ellja, filtri.

AutoNets 09.01.2006 23:09

kapec neljauj mashinai vienkarshi normali stradat???

Kas mekle tas atrod kasjakus, bet ir tachu mashina konkreta gada un konkreta cena...

AutoNets 09.01.2006 18:53

barbarossa rakstīja: Sveiciens!

Nesen iegaadaajos Volvo 960 3,0 i 24v `95 gada, jau ir probleemas: auto negrib lekt,,,ne no riita ne vakaraa, pietiekami, ja griezj starteti - pielec, var arii nepielekt, tad nekaa- ejam kaajaam...kad pielec nav nekaadu duumu vai benziina smakas, viss it kaa buutu kaa jaabuut, tikais jaazaagjee kaadas 10 min...

nebuutu automaats, tad savaadaak...

biju servii...saaka man visaadas pasakas staastiit...nu tu svechvadi, degvielas filtrs, aizdedzes atsleega,,,atstaaju paarbaudiit...nedeelja pagaaja,,,nekaa, viss esot ok...ko nu?

Uzzvani jau manis pieminetam VOLVO meistaram: 9101655 (Ziedonis)

AutoNets 09.01.2006 14:17

Crash rakstīja:

Gunars_V rakstīja: Tātad - kur Volvo speciālisti vislabāk ieteiktu braukt mainīt zobsiksnu un citus iespējami vajadzīgos pričendāļus Volvo S70 ar 2.5 20V. Gribētos tā, ir normāla kvalitāte, normāla cena un lai var paļauties, ka uz to, ka meistari nemaina, to kas vēl nav jāmainai (ja nu rullīši vēl ir labā kārtībā) - šī iemesla dēļ MM varētu nebūt labākais risinājums. Vēlams Rīgā.

Tieshi ieksh MM ruliishus , ja tie ir labi< nemaina. Citur tev meejinaas iesmeereet siksnu ar visiem ruljiem. Un pie tam orgjinaalajai siksnai resurss buus 120tkm a aftermarketam -60tkm...

120 t km pie nosacijuma, ja maina arii skjivokus

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti