kaspx rakstīja: Visi filtri nomainīti;
Visas kvēlsveces nomainītas jau pirms paris mēnešiem;
Smidzinātājus taga nomainīs un ta redzēs (servī apgalvoja ka tas nelīdzēs);
Paregulēs biki agrāku iesmidz momentu;
Atliek vārstu kontrole kādā citā servī;
Nu ja tad neies ... vasarā jau ies (un tā drīz iestāsies)
It kā labi palīdzot Cold Start aerosols kad -20 grādi ielās
Iesaku sazvanities ar sho meistaru - Ziedonis (9101655). Es domaju, ka tas Tev taas lietas aatri saliks pa plauktinjiem.
draco rakstīja: taa,nopirku speeciigu 850to,
'93, motors 5252,automaats.
noskreejiens peec spidometra 293k.
nolasiiju caur diagnostiku no priborkas kompja (A7) 4. reziimaa uz kodu 1-1-1 vish izdod 852, uz 1-1-2 izdod 293
cik saprotu tas ir reaalais noskreejiens,kursh ariidzan sakriit ar odometra raadiijumu? shii metode ir tas pats,ko diileris caur savu kompi redz,jebshu tur kas savaadaaks ir?
paarsteidza pateerinsh - spriezhot peec baakas raadiitaaja ap 10 litriem uz 100 km pa trasi uz 90 kmh. kas veel - duumo diezgan nevaaji,ja straadaajosham atveert elljas pielieshanas korkji. vainu virzulju / gredzenu dilums,. vai nu iesp vareetu buut ieguulushies gredzeni? jeb pie 300k nobraukuma tas ir pilniigi ok? vienk dzirdeets par volvju izturiigajiem motoriem,kad liidz gredzenu mainjai pa 400 tkm iet un so...
Dumo kura vieta iisti? Caur elljas pielieshanas korkji vai izputeeja gala? ja caur korkji, tad 99,9%, ka ir ciet vienkarshi kartera ventilacijas-recirkulacijas sistema. Varetu pat teikt VOLVO standarta vaina.