iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
AutoNets 09.01.2006 9:28

draco rakstīja: taa,nopirku speeciigu 850to,

'93, motors 5252,automaats.

noskreejiens peec spidometra 293k.

nolasiiju caur diagnostiku no priborkas kompja (A7) 4. reziimaa uz kodu 1-1-1 vish izdod 852, uz 1-1-2 izdod 293

cik saprotu tas ir reaalais noskreejiens,kursh ariidzan sakriit ar odometra raadiijumu? shii metode ir tas pats,ko diileris caur savu kompi redz,jebshu tur kas savaadaaks ir?

paarsteidza pateerinsh - spriezhot peec baakas raadiitaaja ap 10 litriem uz 100 km pa trasi uz 90 kmh. kas veel - duumo diezgan nevaaji,ja straadaajosham atveert elljas pielieshanas korkji. vainu virzulju / gredzenu dilums,. vai nu iesp vareetu buut ieguulushies gredzeni? jeb pie 300k nobraukuma tas ir pilniigi ok? vienk dzirdeets par volvju izturiigajiem motoriem,kad liidz gredzenu mainjai pa 400 tkm iet un so...

Dumo kura vieta iisti? Caur elljas pielieshanas korkji vai izputeeja gala? ja caur korkji, tad 99,9%, ka ir ciet vienkarshi kartera ventilacijas-recirkulacijas sistema. Varetu pat teikt VOLVO standarta vaina.

AutoNets 05.01.2006 21:45

kaspx rakstīja: Visi filtri nomainīti;

Visas kvēlsveces nomainītas jau pirms paris mēnešiem;

Smidzinātājus taga nomainīs un ta redzēs (servī apgalvoja ka tas nelīdzēs);

Paregulēs biki agrāku iesmidz momentu;

Atliek vārstu kontrole kādā citā servī;

Nu ja tad neies ... vasarā jau ies (un tā drīz iestāsies)

It kā labi palīdzot Cold Start aerosols kad -20 grādi ielās

Iesaku sazvanities ar sho meistaru - Ziedonis (9101655). Es domaju, ka tas Tev taas lietas aatri saliks pa plauktinjiem.

AutoNets 05.01.2006 9:06

Flints rakstīja: Es atļāvos pēc blīvslēga ielikšanas iekernēt trīs,četrās vietās punktiņus, jo iegāja diezgan brīvi un dzirdēti gadijumi, kad pabrauktiem motorīšiem dēļ iekšējā spiediena vai aizsērējušām ventilācijas caurulēm to nabaga blīvslēgu izspiež.

Manam vecajam 850-tajam taa arii bija, ka nospruko np bloka shii recirkulacijas cauruliite. Neko ljaunu nedomadami Kantora ielaa to trubu man iebakstiija atpakalj un taa pamatiigi iebakstiija, lai jau turaas.

Nu un tad arii sekoja peec menesha reakcija ka saaka tecet vairaaki blivsleegi, arii lielais klokjvarpstas blivsleegs.

AutoNets 29.12.2005 17:11

Arnijs rakstīja: 850tā stabilizatoram "skantech" piedāvā maināmas bukses, bet kā jau teicu, pastāv reāls čakars ar kronšteinu skavām u.t.t.

Nomainja ir 15 min. Atskuve skavai 2 skruves un buksi mauc nost. Pirms skruveskanas arka gan vajag ielikt kluciiti, jo peec tam atspist stabilizatoru buus vienam gruutak.

AutoNets 24.12.2005 16:50

Tiek tirgoti R15 tērauda diski ar labām ziemas riepām. Der VOLVO 850, S70, uz piecām skrūvēm. Cena 150 Ls par visu komplektu.

Precīzāka informāsija šeit: www.autonet.lv/...

AutoNets 21.12.2005 12:20

pacem rakstīja: laba diena

Man 850 zūd eļļa (šķiet, ka tikai tad, kad motors ir uzsilis) - paliek plankums uz zemes. Varianti droši vien ir vismaz 4-5, bet gribēju jums pavaicāt, vai varat ieteikt kādu servisu, kur uzceļot uz pacēlāja, man ar lielu ticamības pakāpi pateiks, pa kurieni tek, lai varu izlemt ko darīt.

99%, ka variants ir viens un tas pats bediigais - tek aizmugurejais klokjvarpstas blivslegs. Tas saistas ar to, ka jacelj nost karba un jamaina tas blivslegs. Ja jau nocelj karbu, tad japadoma, vai nav lietderiigi pacekot sajuugu (disku, gultni un kurvi) un to arii visu samainit jaunu. Janomaina butu arii atrumkarbas blivslegs ari pie viena.

Paceljot augsha mashinu, labi buus redzama elljas noplude pie karbas.

Ja tas taa ir, tad man ir puishi, kas nocelj un uzcelj karbu pa 50-70 Ls shados gadijumos.

AutoNets 18.12.2005 0:08

if rakstīja:

Gunars_V rakstīja: Nav nācies tā precīzi nomērīt, bet kopumā rēķinos, ka S70 ar 2.5 20V motoru un automātisko kārbu patērē aptuveni 10 litrus vidēji. Ārpus pilsētas - kaut kādi 8,5 litri vidēji.... pilsētā - HVZ.

Izskatās, ka visi Volvo šitā izmēra rij vienādi, neatkarīgi no dzinēja un kārbas. S60 T5 Geartronic ēd tieši tik pat - samērā nemierīgi braucot.

Es savu S70 T-5 (240 Zs) esmu testejis visados apstakljos un visvairak 12 l/100 km rij tieshi korkjos (kaut arii leni un mieriigi ripinoties uz priekshu). Ir megjinaats arii agresiivi braukt un spiest lidz turbiinai, bet vairaak kaa 10-11 l/100km nesanaak. Tad vieniigais ir jaspiez griida, tad strauji jabremzee un viss no saakuma - tad varbuut ar var izspiest tos 15 l/100 km.

Uz sosejas ir ap 7l/100 km, bet ja ir sniega pljura uz celja vai pilna mashiina, tad 8-10 l/100 km.

AutoNets 15.12.2005 22:43

draco rakstīja: pag,pag, tiem datiem var ticeet?

tas vien,ka 10 vaarstu motors izraadaas peexnji dohc ar 4 vaarstiem uz cilindru ( kas ta tur,2.5 cilindri,nevis 5? ) un veel shaadi taadi jaukumi...

tie radiitaajie iekavaas,laikam domaati automaatam?

man te boree,ka baigi benziinu rijot, bet ja jau 6.8 ( trase, pie nezinaama aatruma, 90 kmh?) un 11.7 pilseetaa - itkaa diezgan ok....?

Un parasti tie boretaaju ir tadi, kas pat nav sedejushi tada VOLVO, kur nu vel braukushi

AutoNets 13.12.2005 6:40

Ta ari neviens nav parekjinajis, cik izmaksa $/100km....

Te var nedaudz palasiit: www.autonet.lv/...

Ir pieejami ari letaki modelji: www.autonet.lv/...

Jau 3 gados Vitols vien ir pardevis padsmit shos modeljus, parsvara gan S80, jo 70 ir retums un ja arii ir, tad Vacija maksa nezeligu naudu. Zinu 2 cilvekus kas brauka ar S80 BI-FUEL. Ir tiesham sajusma par zemajam izmaksam. Tam auto ir 3 bakas - 2 gazei un 1 benzinam. Smuki viss no rupnicas sabuveets un nav taa, ka viss bagaznieks aizbuveets.

Esmu izbraucis ar tadu - parslegshanas notiek automatiski - iedarbojas pats ar benziinu, uzsilstot pats parsledzas uz dabasgazi. Ir arii panelii specials sledzitis, kur pats var parslegties. Iet paraleli 2 degvielas sistemas (divas sprauslas arii) - degvielai un gaazei. Piedomaats tieshaam ir pamatiigi, kad ieraugu ko liek virsuu vieteejie kantori, tad gandriiz jaraud, ka ir samociitas mashiinas.

AutoNets 11.12.2005 18:17

if rakstīja:Jautājums par turbīnu (S60 T-5).

Kā un kur visvienkāršāk notestēt jamās funkcionalitāti? Var jau būt, ka viss ir OK, bet galīgi nejūt to cēlienu, kāds ir piemēram, turbo Subaru pēc 3500 rpm. Mēģināt mērīt sekundes 0-100 šādos laika apstākļos uz ziemas riepām negribas.

Paldies

Aizbrauc uz MM, lai izmera spiedienu. Vecajos 850 T-5 bija spiediena daciks, jaunajos pat taa nav. Un vajag arii nonjemt gaisa trubas no turbinas, nevajadzeu buut pilnaam ar ellju.

AutoNets 09.12.2005 23:46

kaspx rakstīja:Nevaru saprast kur labāk dzinēja elektronikas diagnostiku taisīt (deg lambda lampele) - pie Sašas Mārupē vai arī Šmerļa ielā.

Autonets: Kas tas par meistaru Juglā, varbūt iedosi koordinātes? Kādus darbus tur var izveikt?

Ziedonis: 9101655

AutoNets 07.12.2005 20:41

Starpcitu JUZE, nupat musu rajona (Jugla) ir paradijies labs VOLVO meistars. Apjautajos par cenam, tiesham sakariigi, kaut kad braukshu jau shadas tadas sikas apkopites taisit, tad maniis preciizaak. Ja ir doma kaut ko paremontet,dod zinju

AutoNets 07.12.2005 7:22

Ta vibracija ir braucot vai stavot????

AutoNets 22.11.2005 20:15

Atslabsti, un tver lietas vieglak Neviens te neko nepamaca, nevajag parprast, bet saprast

AutoNets 22.11.2005 19:40

Talina rakstīja:

Gvido28 rakstīja:Ar maigu pieeju varēsiet nobraukt atlikušo sprīdi. Tik ātri beigas nepiezogas.

Mans novilka ~2000km + volvo rallijs. Un sazin kad vēl pirms tam bija pieteicies.

Brīdināti ir, ja sadomāsiet ātrāk, tad dabūsim.

Kā jau mēs šodien runājām, man mašīnu diezgan grūti izbrīvēt un tā kā cerīgi izskatās, ka es tikšu pie 6 gadu neizmantoto atvaļinājumu izmantošanas (2nedēļas decembra sākumā), tad no tā arī vienu dienu būs jāziedo.

Ptpū, ptpū, ka tik kaut kas nenotiek.....

Peec jauna darb alikuma (ja njem likumiigi), tad ja neiznjem atvaljinajumu, tad esi to zaudejis un tas vairs nenododas no gada uz gadu.

Ja es nevaru panjemt atvaljinajumu, es paprasu naudinjaa kompensaciju

AutoNets 04.11.2005 8:53

Arnijs rakstīja:Autonets.... Lielais kloķenes blīvslēgs pa 3 Ls Es neriskētu... Jo darbs tiešām tur ir, lai nomainītu. "Victor Reinz" blīvslēgs maksāja, šķiet 15-16Ls un tur vēl bija iestrādāta filca maliņa papildus netīrumu noblīvēšanai.

es 850 nomainju blivslegu pa tiem 3 Ls un nobraucu 3 gadus, pardevu un nebija ne mazakas pazimes, ka neturetu. Viss atkariigs, cik ilgi taisas ar mashinu braukt. Bet man kaa reizi tagad prieksha ir karbas celshana, paldies par variantu, nemaz nezinaju par tadu blivslega variantu ar filca malinju utt. japadoma

AutoNets 04.11.2005 7:39

Gunars_V rakstīja:A es arī varu palielīties Šodien bija ar savu balto gulbi (tobiš manu S70) uz tehnisko apskati - bez jebkādas iepriekšējas gatavošanās (atskaitot priekšējo durvju tonējuma noņemšanu)tika izieta praktiski pa nullēm, tikai ar vienu vienīgu "1-nieku" - "eļļas noplūde". Sasodīti jauki...

Kura vieta Tev ta elljas noplude bija? Ja stures reikai, tad bus jastuko par reikas remontu, bet ja ta elljas nopluude ir pie dzineeja-karbas, tad diagnoze skaidra - saacis suloties klokjenes gala blivslegs karbas galaa. Samera izplatiita vaina 850/70 modeljiem. Manam vecajam 850 tada bija, tagad arii tada paradijusies S70, cik esmu skatijies, katra 3. mashina ar to slimo. Ko tas no sevis izsaka - jacelj nost karba un jamaina tas blivslegs, jo teceshana palielinas samera strauji un jutams elljas zudums. Blievslega cena ap 3 Ls,bet karbas nocelshana ir no 60-120 Ls. Sava laika Autostars ceela nost un lika atpakalj par 50 Ls. Bet taa ir tikai saapes viena puse, jo ja nocelj nost karbu, tad normali paceko arii kas notiek ar sajuga kurvi+disku+izspiedejgultni. Es noteikti nomainitu visu komplektu.

Ceru, ka nesabiedeju parak, bet padalijos tikai pieredze, ko nozime VOLVO nelielas elljas nopludes.

AutoNets 27.09.2005 12:17

Krancis rakstīja:Manam 850 ģimenes loceklim vakar notikās šaize .

Īsāk sekot griežot uz Vanšu tilta no ūzbrauktuves tā pavairāk uzbēru gāzi un strauji liku 2ajā ātrumā.. Rezultātā atteicās strādāt (nevar ielikt kloķi robā) visa augšējā ātrumkārbas daļa (1.,3. un 5.robs) un apakšējā daļa tāda ļumīga, bet vismaz strādā.

Pabraukt varēja un nu jau auto stāv servisā, tikai par cik lielākā daļa mehāniķu slimi, tad droši vien līdz nākamajai nedēļai būs jāgaida diagnoze.

Varbūt kādam ir gadījies līdzīgi? Kādas prognozes - jāmaina kārba, vai tikai regulēšanas vaina?

Ja jāmaina tad jau šodien iešu par m.a.u.k.u.r.u strādāt lai atmaksātu tos tēriņus

Cik atminos, tad tur kulisei ir trosites. Nedomaju, ka karbu esi sacakarejis, drizak slegshanas mehanismu ka tadu. Neatceros vai vareja tikt klat nenonjemot karbu, bet ja to dari, tad nomaini blivslegus un padoma par sajugu ar.

AutoNets 20.09.2005 20:22

Pakaljejais regulejas gan. Dodu 99.9 %, ka vainiiga ta liela sturejosha pakaljeja tilta svira.

Aizbrauc uz EIRO STOP, tur var uz kratekli izkratiit visu piekari kaa CSDD pa 2 Ls. Ja nav taa vaina, tad liec uz regulejama stenda un saregule vienkarshi.

Interneta diezvai kads regules un pateiks kura bukse vainiga

AutoNets 15.09.2005 7:25

Baigaas nekartiibas....tiek izpardoti kluba Volvo((

AutoNets 12.09.2005 15:56

Tas, ka taja bridi nedeg, tas jau nenozime ka atminja ta kljuda netiek kompim ieraxtiita.

AutoNets 07.09.2005 7:50

Labs skats vakar bija arii pie Krasta ielas LIDO no riita. Tur blakus STATOIL tukshs, bet A24 un DINAZ stav vairakas mashinas pie katra no tankiem

AutoNets 04.09.2005 20:19

Jelgava shuj visleetaak - gan salonus, gan stuures ut. - 9153355 (Vilnis). Atsaucies, ka kontakti naak no Doebeles, no Henrija un tad jau sakariigak dialogs buus. Noslogots jua ir, bet kvalitaate un materialu izvele liela.

Kaut kad dabushu arii datus Riiga, bet te stures shushana zem 20-25 Ls diemzeel nebuus.

AutoNets 03.09.2005 16:50

Raser rakstīja:

ildars rakstīja:vau kādam ir s-70 2.0 bez turbo?

neizskataas, ka tu vispaar kaut ko pirksi

Pilniba piekriitu...

AutoNets 01.09.2005 8:56

ildars rakstīja:tiek piedāvāts s-70 ar 2ldzinēju 98g.itkā ar mazu noskr. 80t.k.ievests no beļģijas vēstniecības,šeit nobraukts 1g.15t.k.`šeit regulēta savirze(????).tirgotāja ir dāma-pamatojums-iedots cits darba auto.cena-7000eur.PIEKRIT visām iesp. pārbaldēm.`Vai 2l. nau par švaku?Cik zirgu viņa pati nezin! varbut 2l+turb. var ņemt? ....vai par-8000eur...mekle`t ko niknāku/??Kāds opt. var. labāks no dzinējiem šai klasei?? VIENKĀRŠI APRIEBUŠIES TIE VĀCU GRABUĻI.....

Kapec aiz 'šeit regulēta savirze' ieliec ???? Normali savirzi regulee ik pec katras piekares remonta un arii peec jaunu riepu uzlikshanas piemeram pirms ziemas.

Un ko nozime NAV PAR SVAKU? Nu ja gribi dragreisos braukt, tad buus par svaku, taisniiba. Man ar 240 Zs ir par daudz, nav vajadziiga tada jauda, neizmantoju vinju.

Un kamer domasi, tikmer cits nopirks

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti