iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
AutoNets 31.08.2005 19:02

curmis rakstīja:Viņa gan jau ir ādas, bet var jau pa virsu arī.

Ok, man 6-dien kaa reizi reids pa placiem, savakshu informaciju. Bet pa virsu nekas nav jashuj, tur diira to veco aadu nost un shuj normalu jaunu.

AutoNets 31.08.2005 18:40

Ja Tu, GNOMS man prasi peec noteiktas adreses un telefona, tad man japainteresejas siikak.

Riiga shuj pa 25 Ls, Jelgava 10-18 Ls. Jebkuraa placi tac tiek parsuutas stuures, man tad jasazvana

AutoNets 31.08.2005 18:37

hammers rakstīja:vai tieshaam tik gruuti ieraudziit

Paljcem nado pokozatj. Paljcem njepokazesh, njepoimjot

AutoNets 31.08.2005 18:29

curmis rakstīja:Kāds nezina, kur vai ar ko var pārkrāsot stūri, krāsa nedaudz padilusi.

Nav labak iedot smuki pa 20 Ls ar aadu apvilkt?

AutoNets 31.08.2005 12:32

Spogulja stiklam jau nav nekada vaina. Uzmanigi novelc vinju no tas pamatnes nost, jo tas turas uz 3-4 'tapinjam'. Par pamatni CRASH taisniba, to vieglak nopirkt jaunu ar visu apsildamo spirali.

Ir vienigais umnjiki, kam tas 'tapinjas' ir no stiklinja noluzushas un stikls pielimeets, tad gan naksies pirkt gan stiklu, gan pamatni - plastmasas groziklis.

AutoNets 31.08.2005 9:22

Nu jaa, turaas jau taa pusass ieksha uz vienu sprostgredzenu. Ar likajam spiceneem paplesh valjaa no ass rievas un velkas taa pusass araa. Nav nekads briinums, ka nomalies nost tas gredzens un pusas izlien araa.

AutoNets 27.08.2005 22:21

Chumiks rakstīja:

AutoNets rakstīja:Ja nolaidigi attiecas pret siksnu mainjam, verpj varstus utt., tad gan ir nopietnaki kjirurgjiski darbi tam motoram vajadziigi.

Cik var noprast tad 850 motoriem nav tada navarota, ka ja plīst dzensiksna - autiņš apstājas, nenodara nekādu ļaunumu motoram, tiek uzlikta jauna dzensiksna bez papildizdevumiem un var braukt tālāk.?

Jaa, un noverpj ne tikai varstus, bet sacakaree arii to vadiiklas un reizeem arii galvu pashu.

Siksna 850 -tajam tiesham ir jauzmana, citadi remonts ir ap 300 Ls.

AutoNets 27.08.2005 9:37

T-5 ir 2,3i, 20v 240 Hp peec visiem papiriem. Izskatas jau identisks no arpuses tam pasham 2.5i 20v

S70 manuprat ir tikai divi varainati - 20 vai 10v.

AutoNets 26.08.2005 16:15

ivka rakstīja:

Pieļauju ka pašam, "uz aci" bez diagnostikas, motora stāvokli noteikt nevar!?

Te džekam no vietējā servisa, kurš ar Volvjiem ņemās ir sekojošs jājamzirdziņš - izgāžam ar mašīnu kādas piecas minūtes un tad brīvgaitā, bez motora slāpēšanas pavelkam ščupu ārā. Ja nāk dūmi, tad motors drīzāk kaput. Esot 2/3 850-to tirgū ar šādu (d)efektu. Lai gan amīšu webos lasīju, ka neturbo motoriem bieži varot līdzēt "flametrap" iztīrīšana, pie nosacījuma ka problēma ilgtermiņā nav aizgājusi tālāk un vārsti vēl labā stāvoklī.

Tagd nu gan sarakstiiji tuftu. 850 ir viena laba slimiiba, ko remonte,neremeonte un reizem vispaar amputee - taa ir dzineeja ventilacijas sisteema. Tur ir speciaala dzineeja ventilacijas siteema - filtrs, 'atstoinjiks' utt. Un ja shii sisteema ir ciet, tad viss gazas araa pa to schupa caurumu logiski. Nav dzinejam nekada vaina, ir jatiira vai jalabo taa ventilacijas sistema. Janjem nost iepludes kolektors, kas automatiski izsauc ta blives meinjau utt. Chakars ir, bet dzinejs pat normali nestrada, ja ta sistema nav kartiiba.

No savas pieredzes - man aizgaja ciet ventilacijas sistemas filtrs un izspieda no dzineja bloka ventilacijas cauruli. Neko ljaunu nedomadami, to cauruli pacakarejas un Kantorila taa kartiigi iestuma atpakalj. Kads bija rezultats - izspieda lielu dalju dzineja salnjikus - klokvarpstas, sadales utt. Nu tad remonts man ieberzaas uz konkretu summu, lai nomainitu salnjikus.

CRASH, pakomente biki pilnigaak, bet cilveks shoreiz tiesham auzaas iebraucis. Ok, ne jau visiem 850 ta ir 9ir arii tiesham nobraukti), bet pateikt, ka dzinejs tapec kirdih ir totals bullshits.

AutoNets 25.08.2005 8:47

CRASH pats ar iepriekshejo turbobideli bija noripinajies pari 300 000 km. Un kada vaina?

Ja nolaidigi attiecas pret siksnu mainjam, verpj varstus utt., tad gan ir nopietnaki kjirurgjiski darbi tam motoram vajadziigi. Bet taa savadak, nekada vaina.

AutoNets 25.08.2005 7:45

Pieļauju ka pašam, "uz aci" bez diagnostikas, motora stāvokli noteikt nevar!? Es to auto taisos no vacijas caur pazinjam dabut tapēc diagnostika man nespīd.

Vai ir zināms kas 850 taisa motorus?

Kapeec motors uzreiz jataisa?

AutoNets 20.08.2005 16:15

wiests rakstīja:autinjam stuure saakusi taa stingraak groziities. kas pa vainu vareetu buut? pastiprinaataajaa it kaa ellja bija pa "iisu", papildinaaju, bet bez izmainjaam..??

850 ir tipiska vaina, kad kustas sture ar pamatigu brivgajienu un it kaa reikas galaa nav nekas manams - papeti stuures stienja krustinjus. Gan jau kaads buus beidzot pieteicies. Visticamak, ka apaksejais, to var pat ljoti labi no augshas redzet, kad atver haubi.

AutoNets 15.08.2005 17:52

ivka rakstīja:Kāda aiztikšana ? Drīzāk lokālais 850-to eļļas kapsētu klubiņš, no kuriem vienam vismaz problēma ir zināma.. Diemžēl ne manējam..

Normala problema. janoperk salnjiku komplekts un pie vienas karbas celshanas nost, vajag arii sajuuga komplektu samainiit. sapiigs remonts, bet toties peec tam var aizmirst par to mezglu.

AutoNets 14.08.2005 15:19

Tur tiesham nav tie drenazas caurumi, kadi bija 850 Volvo. Udens no stikla, bagaznieka savacas vienkarsgi gar malam, tad smuki tek gar luktura malu garaam un lejaa. Tad atliek tikai viens variants - lukturu blivejoshas gumijas.

Visnormalakais variants ir panjemt valja absifku, pacelt griidas paklaju un tad redzetu no kura luktura konkreti nak tas udens ieksha. Ta arii varetu but, ja bija uzsista pakalja un ielika lukturus bet to gumiju ielika nekvalitativi vai vispar pat nav ielikushi.

AutoNets 14.08.2005 11:17

vissvienalga rakstīja:Jā, 850.jam bija tie caurumi ik pa laikam jātīra.

Nupat papētīju to bagažnieku.

?: Tās trubiņas, kas novada ūdeni, te vispār nav. Vēl vairāk, to caurumu pat tur nav. Kur liekas viss tas ūdens, HVZ!

Secīgi uz leju paskatījos- gumijas itkā ir nedaudz sadragātas. Tad tas ūdens varētu tecēt līdz slēdzenei un tad iekšā. Lai kaut tas ir tikai minējums.

Andri, uzmet lūdzu aci, vai tavam tie caurumi ir tādi paši, kā 850. vai tev viņu arī nav, jo man radās aizdomas, ka tik vietējie gudrīši nav vienkārši aizmetinājuši tos caurumus ciet (manam pakaļa bij sista un laikam taisīta šeit uz vietas).

Ok, darga beigs vizinaties, paskatishos. Pecpusdiena infu iemetiishu.

AutoNets 14.08.2005 10:39

vissvienalga rakstīja:Vakar atklāju vienu nepatīkamu parādību. Bagažniekā zem rezerves riteņa vāka pēc mūsu lietiem sakrājies ūdens. Rezerves riteņa labais sāns viscaur slapjš. Varbūt kāds zin, kur meklējama vaina?

No apakshas uz augshu tas uudens gan netiek, bet no aizmugures gan. Manuprat tur ir meklejamas divas vainas:

1.atverot bagaznieku, gar malaam ir stuuros uudens drenazas cauruminji. Tie reizi pa reizei ir jaiztiira, jo tur savacas viss-lapas, smiltis utt. Un ja tie drenazas caurumi ir ciet, tad uudens mekle savu celju un tek tur, kur nevajag. Zinu, ka divi caurumi ir tieshi, kad atver bagaznieka vaaku, augshaa katra stuuri.

Man lidziigi bija ar luuku vecajam 850, kad tie caurumi bija ciet, udens teceja ne tur,kur vajag.

2.Kas notiek ar lukturu blivejumiem? Nav bijusi ta mashina sista un nav taa smuki viss salikts vieta varbuut? Papeeti, kas ir ar blivejumiem.

AutoNets 11.08.2005 17:42

Arnijs rakstīja:Tur, kur vedu es, maksaa atkariibaa no sarezgiitiibas pakapes 10-20Ls. Taa ir tikai lodbalsta restauraacija. Skatees bez probleemaam un tur arii labaak par visaadiem RTS, Sidem un tmldz. Ja pasham ir bukses, arii paarpreseet nav probleemu.

Ok, un cik jau no topika nopratu, tad terminji ir paris dienas. Vienigais zeel, ka nav kaut kads apmainjas fonds - nodod savu veco plauktu un sanjem pretim jau atrestaureetu. Preteja gadijuma tas paris dienas jadzivo bez dranduljeta. Vienigais veel janoperk tagad jauns, un lietotais jaatrestaure un janoliek rezerve uzreiz.

AutoNets 11.08.2005 17:27

Arnijs rakstīja:googoo.... Ir kaareiz labaa puse! Ja interesee, dod zinju! Tad varu riitdien ievest restaureet un uz kaadu otrdienu buutu kaartiibaa! Ar kvalitaati tieshaam nav probleemu. Tikai Tavu veco plauktu gribeeshu pretiim.

Cik iisti maksa restauret to plauktu? Un vai restaure tikai lodveida balstu, vai arii parpresee tas abas sailentbukses ar? Kas notiek TA?

AutoNets 11.08.2005 11:37

A cik km aptuveni tas plaukts (lodveida balsts) kalpo? Nu puslīdz normālas firmas ražojums ...

Man pazinjas braukaa jau vairakus gadus un iet apskates pa nullem un nezin pat ko tas nozime mainit VOLVO plauktu.

Es vinju iznicinaju mercejot cauri palielai pelkjei un tur atduros pret asu bedri. Taa kaa ja noperk jaunu, tad nav garantija, ka kada pelkje nepatrapas kada bedre-sharu iznicinataja

AutoNets 11.08.2005 7:10

googoo rakstīja:arnij.. man te pa restaurāciju ar ieminējās. tik cipars lielāks - +/-40 ls! a no tādas restaurētas ir tolks? vai tā tik tāda caurumu lāpīšana??? btw kur ar to griezties - mans regulāri apmeklētais serviss uz to neparakstās.

Vakar ka reizi biju uz piekares diagnostiku un ieminejaas, ka labaja pusee sharene ir uz robezas, driiz jasaak kaut kas domat. Un cena ir no 85-105 Ls. Bet tas ir plaukts, sailentbukses un lodveida balsts viena gabala.

AutoNets 08.08.2005 9:50

Thnx CRASH, katra zinja gadus 2-3 var braukt mieriigi, ja nomaina kvalitatiivi un saliek origjinalus.

AutoNets 05.08.2005 16:46

Caune rakstīja:To visu jau izdarīju. MM sanāca viss kopā ap 180 ls.

Ja nemaldos, tad origjinala zobene iet 140 tukstoshus shitam modelim. Vecajam 850 zobene gaaja tikai 70 stukas un bija jau jamaina.

AutoNets 05.08.2005 8:43

Vajadzētu nomainīt arī dzinējā ellju, filtrus, zobsiksnu ar rulljiem, blivslegiem utt. Tad sirds mieriiga, ka var arii atvilkt un nekas nepartruuks un neko nesalauzis un nesalociis.

AutoNets 04.08.2005 21:05

Kruta, kruta

AutoNets 01.08.2005 21:59

Ehh,...nu jau aiziet OFFTOPIC

Volvo C 70 ir teema...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti