iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
AutoNets 01.08.2005 12:02

tt rakstījarincipā C70 T5 verdikts - klusa, ātra, bet nesportiska mašīna ar labu aprīkojumu

nesportiska tāpēc, ka smaga, lēnu bremzē, izspolē pie lielākiem apgriezieniem, un ja nav tcs, stūrei nepietiekama pagriežamība salīdzinot ar sorta auto, jāpārliek roka.

Par spoleshanu nepiekriitu, jo izspole TIKAI uz neadekvaata celja seguma. Ja darbojas TRACK un ir normalas riepas, tad viss kartiiba. Par bremzeem ar nevar sudzeeties.

Bet par pagriezamiibu - jaa, tur piekriitu, taa arii ir.

AutoNets 27.07.2005 8:59

Mjaa... Par to, ka sēdināts, pārdevējs mani, protams, nepapūlējās pabrīdināt. Arī par defektiem viņi apgalvoja- viss 100% kārtībā. Nav jau brīnums, ka viņi tik ļoti negribēja, lai to ved uz MM. Kas zin, kas odometrā vēl atklātos. Vispār man uz to kantori jāsāk skatīties ar šķību aci. Intereses pēc aizbraukšu aptaustīt zaļo T5, kas tur stāv un paskatīšos, kādu dziesmu viņi dziedās.

Starp citu, pie tā iepriekšējā sludinājuma arī stāvēja rakstīts 2.5l T5, tāpēc arī uzreiz aizbraucu skatīties (lai gan protams aizdomīgi, T5 tak ir 2.3l). Izrādījās, ka mustangā pārdevēji(visi kā viens!!!) paši nav spējīgi (negrib) atšķirt auto dažādas modifikācijas, tādējādi maldinot (ķerot uz muļķi?) potenciālos pircējus. Jau pirmajos metros es pēc dzinēja skaņas un auto gaitas (baigais profiņš, ne ) vaicāju, vai viņi ir droši, ka pārdod man T5. Pēc tam pēc pāris tehniskām diskusijām galvenais pārdevējs man atzinās, ka "nekādas lielās atšķirības starp šiem abiem modeļiem neesot" un "viņš pats tā īsti nav drošs".

Lieki piebilst, ka uz manu lūgumu nemaldināt cilvēkus un nomainīt sludinājuma tekstu līdz pat auto pārdošanai reakcijas nebija.

Tas nebija T-5, kads ir man ar 240 Hp un 2.3 litru dzineju, tam bija 2.5i 20v un LPT turbiina (zemspiediena), cik tadam to zirdzinju, es nezinu, CRASH lai pakomente.

Pardevejs ir makaronu karinataajs un tikai. Tas ir normali, ka vinji neorientejas ne modifikacijaas, ne tehniskaja stavokli utt. Tas gan nav normali no pardoshanas servisa puses, bet reala situacija nu autoplacos tada ir ar pardevejiem.

Manu T-5 mekleja virakus meneshus un neatrada sistu,kadu es gribeju, bet ar izjauktu motoru un sacakaretam skruvem bloka. Bet toties mashina ar origjinalu nobraukumu,nenojaata un pilniiba viss pakojums salonam no S70R.

AutoNets 27.07.2005 7:12

vissvienalga rakstīja:

AutoNets rakstīja:

vissvienalga rakstīja:

AutoNets rakstīja:Hmm...karstums vainiigs vai kas, ka tagad taa visi njem un tirgo nost Volviishus

Tu vēl brauc ar sarkano T5? Nepārdevi?

Nee, nav viegli atrast nakamo tik ekskluziivi pakotu, nesistu un ar origjinalu nobraukumu. Gribas jau njemt nakamo,bet NAV!!!

Kāpēc neņēmi to pašu nelaimīgo mustanga automātu? Biji tak noskatījis!?

Seedinaats.. Vinjam bija viens defekts - stuures reika.Saakuma vinju saremonteeja, tad vispaar pirka jaunu. Tas VOLVO tagad vizinaas Tukuma-Kandavas-Sabiles rajona. Esmu vinju tur jau 3x redzejis.

AutoNets 26.07.2005 22:47

vissvienalga rakstīja:

AutoNets rakstīja:Hmm...karstums vainiigs vai kas, ka tagad taa visi njem un tirgo nost Volviishus

Tu vēl brauc ar sarkano T5? Nepārdevi?

Nee, nav viegli atrast nakamo tik ekskluziivi pakotu, nesistu un ar origjinalu nobraukumu. Gribas jau njemt nakamo,bet NAV!!!

AutoNets 25.07.2005 12:59

Kas tieshi Tev Mustangaa pateica to? Tirgotaajs-puishelis?

www.autonet.lv/viss.php?id=46355

Shis mashinas pardeveejs ir Edgars, tad ar vinju ar runaa normala valodaa. Ja pasaka vinjsh pats, ka uz MM nee, tad atsakies no shiis domas nopirkt sho mashinu.

AutoNets 25.07.2005 12:54

Caune rakstījaveiki!

Lieta sekojoša - esmu nolēmis iegādāties s70 T5, čoms brauc ar 850 T5, pašam ar kaut ko tādu sagribējās. Autiņš nācis no šveices. Tipa spidometra rādījums bija 124 000, bet kad pārdevējs pavēra haubi vaļā, pavērās skatam uzlīme, ka 04 gadā mainīta siksna pie 280 000 km. Tā ka reāli autiņam pie 300 tk. Mani te sabaidīja ka turbomotoriem pie 300 - gan motoram gan turbīnai resurss iet uz beigām. Varbūt kāds var pakonsultēt!?

A un vēl, kad gribēju sarunāt diagnostiku MM, man pateica da jebkur citur tikai ne MM!

Diagnostiku pieteicu Grosauto, tikai tā arī nespratu vai viņi var turbīnu riktīgi notestēt vai nē!

Pakonsultējiet lūdzu!

Skaidrs, iet runa par sho: www.autonet.lv/viss.php?id=46355

Un kada tad motivacij, kapeec nevar MM diagnostiku veikt? Tapec, ka piesledzot kompim paradiisies visi 400 000 km?

Varbuut nav verts, ja japerk kakjis sava zinja maisa, ja tirgotajs grib pardot un nebuus tur visu sacakarejis,tad vinjam buutu taa kaa vienalga, kur diagnosticee - MM vai kur citur. Ja jau baaz spiekjos sprunguljus tagad, tad varbuut ir verts no tadas mashinas attekties?

AutoNets 19.07.2005 17:42

Man shitaja weekenda jasamaina stures stienim puteklju gumija. Nieks isteniiba, bet japamegjina pafocheet un tadu aprakstinju klaat.

AutoNets 19.07.2005 17:40

Crash rakstīja:

ivka rakstīja:850 T-5: Konkrēts eļļas patēriņš - tā ap 1l/1000km. Eļļa 5W40 sintētika. Tecēšana nekur nenotiek, motors arī sauss un saļņiki it kā ok. Rekomendācija no meistara - pāriet uz 10W40 pussintētiku (pie kam pofigā varot liet iekšā 10W40 virsū uz esošās) un kaut kādas mīkstinošās piedevas paprovēt, jo sākt jaukt ārā motoru un meklēt/mainīt neesot prātīgi. Ko sakat? No motora viedokļa it kā būtu ok, bet vai tas uz turbīnu kaut kā neatsauksies?

Pilniigi noteikti turbiina noeed to daudzumu, kaut gan 1L uz 1000km ir par DAUDZ tur arii pussinteetika neatrisinaas sho lietu. Jaapapeeta kas notiek ar bliivsleegiem. vaarstu bliivsleegi, gredzni utt Jaapaskataas kaads duums, vai gaazeejot ir zili duumi vai naf, vai atmetot paraadaas duumi. T5 ar normaalu atvilkshanu eljas pateerinjsh vareetu buut ap 3L uz 10kkm...

Isteniiba, jaa, ja ellja jamain ik peec 15 t km, tad peec 5 t km juzlej 1.2 litri, peec nakamajiem 5 atkal 1.2 l un kad jau taisaas liet nakamos peec 5 t km, tad jau elljas mainja ir klaat.

Kopumaa sanak uz tiem 15 t km no elljas mainjas lidz nakamajai uzliet ap 3 l kaa CRASH teica. Ja ir vairaak, tad viss - turbiina reali laiz garam un jatisa remonts. Sava laika AS veda taas turbinas kaut kur remonteet pa 70 Ls. Es pienjemu, ka remonts maksaja ap 50 Ls un 20 Ls AS lika varku virsuu.

AutoNets 19.07.2005 8:56

Ir isteniiba vel viena neslikta ideja. Te vairaki njemaas ar remontiem pashi, jo VOLVO ir tieshaam taa mashina, ko var arii reizem remonteet bezmaz mezaa uz celma. Uztaisiit kaut kur laba vieta tadu kaa galeriju ar komentariem zem bildeem. taa teikt - vispirms noskruvejam shito (bilde klaat), tad to un to (un atkal bilde klaat) utt. Varbuut tas ir cakars no taa remonteteaja puses, bet es mieriigi noziedotu laiku un pieliktu tadas paris lietas, ko mainu pats ar bildeem, aprakstiem utt.

AutoNets 19.07.2005 7:37

Crash rakstīja:Nu vot differs atpakalj iecelts, var rulleet atkal . Bet nu ka var neiet....izskataas ka konishkai viens savienojums ir atnaacis valjaa pie ieejas salonaa, izskatiijaas viss zaljsh... laikam atkal jaadodaas pie kaadiem amatniekiem remonteet...

Kur vareetu buut kaadi jeedziigi un ne par kosmisku cenu?

Pie ieejas salona manuprata vienojas uz tadas specialas plastmasas muftes kopaa 2 trubinjas. Kad es mainiiju savam vecajam 850 peckas radiatoru, tad nepareizi saspiedu ausis un vienu to plastmasu saplesu. Tur ir tada plastmasas muftiite ar 2 vai pat 4 gumijas gredzeniem.

Es domaaju - papeeti tik pats sikaak, kaa vinja naak valjaa un nomaini to savienojuma datalju ar blivgredzeniem un viss. Vai var vinju nopirkt atseviskji - nu jabuut tac tadai iespejai.

Peec tam uzpildishanas - palasi topikos, tur info bija vairakkarteja, bet es tomeer noziedoju 5 Ls celjam un par uzpildi 10 Ls un Jelgava man uzpildiija 20 min un ar tieshaam cilvecisku sapratni un attieksmi.

AutoNets 12.07.2005 8:48

Aicene rakstīja:Nea nava Bet labi ka nav , pārāk piķojama apkope cik dzirdu .

Te labu brīdi forums negāja tāpēc tik tagad atbildu .

Kas kondicionierim/klimatam ir tik briesmiigi pikjojams? 10 ls uzpildishana? toties seedi korkjii un apmierinaats noskaties uz blakus mashinaam, kur visi logi valjaa, shoferiitis pa pusei parkaries paar durviim araa, visas paduses liidz ausiim slapjas utt.

AutoNets 08.07.2005 12:52

Gunars_V rakstīja:Klau kolēga, varbūt vari pateikt arī precīzu adresi tam Jelgavas servisam?

p.s. Man gan laikam ir kaut kāda nopietnāka vaina - AC kompresors nemaz neslēdzas iekšā

Varbūt kāds zina - kādi tam varētu būt iemesli (auto ir Volvo S70 ar klimatu). ?

Vai pārāk mazs spiediens sistēmā varētu būt pie vainas?

Vai arī kāds no spiediena datčikiem ir izgājis no ierindas?

Jāmin, ka nekādi kļūdu paziņojumi netiek doti (cik zinu, ja sistēma konstatē kādu elektroniski diagnosticējamu defektu, tad tiek signalizēts ar AC un REC lampiņu midžināšanos - to nevarētu nepamanīt).

AutoNets rakstīja: es aizvakar Jelgava parbaudiijos, pildijos utt. SUPER attieksme un samaksaaju 10 ls. Kaut kad japiebrauc uz 3 min, lai parbauda kas ar spiedienu un kaa taa sistema elpo. Par to nekas papildus nav japiemaksaa.

Adresi varu pateikt tikai vakara, shobriid pieejamaja vizitkarshu blokaa man tas vizitkartes nav. Bet atrast ir samera vienkarshi - jabrauc Jelgavas Universalvaikalam seetas pusee un jasameklee ledusskapju remonts. Jelgava ir tikai viens vieniigs vecais universalvaikals netalu no Autostacijas.

AutoNets 08.07.2005 12:49

Vetal rakstīja:Velams Rumbulaa - mazliet tuvak Ar benzinu ceru ka ari letak sanaks

Diemzeel nezinu Rumbulai to telefonu. Jabrauc uz vietas. Atrast tac elementaari - brauco araa no Riigas kreisaja pusee tuliit aiz BRC un AUTOHOF. Pirmaas garazas ir signalizacijas utt, tad talaak ir kondicionieri.

AutoNets 08.07.2005 11:46

Vetal rakstīja:AutoNets, varbut tu zini talruni vai nosaukumu?

Jelgava vai Rumbula?

es aizvakar Jelgava parbaudiijos, pildijos utt. SUPER attieksme un samaksaaju 10 ls. Kaut kad japiebrauc uz 3 min, lai parbauda kas ar spiedienu un kaa taa sistema elpo. Par to nekas papildus nav japiemaksaa.

AutoNets 08.07.2005 8:56

Pusasis mainaas sameraa elmentaari - gan kaarbas galaa, gan pie mironjgalvas ir sporstrinkji. Tads seksinjsh gan sanaak, kameer vinjus smuki atspiez valjaa un taas pusasis izvelk araa. Reizeem sljices ir padilushas un tik viegli tasa araa nemaz nenaak -ieedusies pusass. Un to proceduuru apgruutina nezeliigie kalni ar smeeri, kas jaslauka araa utt.

Nesen mainiju pusass pilnjikus, nju ja paveicas, tad var apmainiit 40 min, ja nee, tad japaciinas vairakas stundas pat.

AutoNets 08.07.2005 7:27

Hmm...karstums vainiigs vai kas, ka tagad taa visi njem un tirgo nost Volviishus

AutoNets 07.07.2005 7:32

Crash 2 jautajumi:

1 - kas taa par AS reinkarnaaciju vai kada tur izkarnijumizaacija???

2 - vari piemest ciparus, cik izmaksaaja gultnji, salnjiki utt Tev shitaja remonta, un cik tas viss buutu izmaksaajis, ja skruveetu serviss + detaljas vinju cenjika.

AutoNets 28.06.2005 18:39

Taa, biju Jelgavaa. Normaali aprunajos. Pakalpojums maksaa 15 Ls. Vispirms parbauda vai vispaar ir verts kaut ko pildiit, vai nav reaalo caurumu. Tad uzpilda un jau ir klaat zaljais luminiscents, lai vareetu nocekot mazaas nopluudes.

Viss ietverts jau tajos 15 Ls.

Atrodas tas pasakums seetas pusee vecajam Uniitim Jelgavaa. Diemzeel telefona palika mashiina bardacokaa. Strada no 6 riita liidz 6 vakara.

AutoNets 28.06.2005 11:59

PELSVIX rakstīja:Aptuveni skaidrs,bet vai nav kādam iformācija cik tas radiators varētu maksāt,jo ciemā runā ka padārgs tas prieks(negribās pa reklāmām zvanīties).

Nekur nav jazvanaas - uzzvani uz 118 un paprasi Vagonu ielaa veikalu, kur tirgo radiatorus. Tur man cik ir nacies pirkt prieksh dazadam mashinaam, tad jauna cena ar nelielu izkauktu atlaidi ir tuvu lietota radiatora cenai.

Un jauns ir tomeer jauns, nevis lietots, kam TU nezini, kuraa briidi atversies kada plaisa un vienalga naksies pirkt jaunu vienalga.

AutoNets 28.06.2005 11:57

Es sodien iebraukshu Jelgava un aprunashos tur. Biki velaak iemetiishu info kas un kaa. Es domaju, ka tur mierigi ap 10 Ls tas prieks vareetu apieties.

Nav ko barot taadus nuugjus kaa GVIDIS, ja negrib un nemaak stradat ar klientiem, tad antireklama atri vien apsteigs to reklaamu!!!

AutoNets 28.06.2005 11:51

Gunars_V rakstīja:Man jautājums radies... vai S/V70-tajiem tas tā ir paredzēts, ka aizmugurējo durvju logi (elektriski vadāmie, of course) atveras tikai līdz pusei??? Vīkendā pirmoreizi atverot logu, man bija nepatīkams pārsteigums, ka aizmugurējais sānu logs šofera pusē aptuveni tikai līdz pusei aizbrauca, bet bišk nomierinājos, kad vēlāk ziņkārības labad pārbaudīju arī otru, kurš akurāt tieši tāpat strādāja. Spriežot pēc tā, ka abi logi strādā precīzi vienādi, secināju, ka laikam tā jābūt (tipa, kaut kāds kinderzu protekšens ) , tak sirdsmieram labprāt gribētu dzirdēt apstiprinājumu.

Jaa, nolaizas gan tikai liidz pusei

AutoNets 28.06.2005 7:11

Braucot araa no Riigas uz Rubmulas pusi kreisajaa pusee ir liels autoplacis aiz BRC - AUTOHOF. Tuliit aiz taa ir garazas, serviss utt. Tur uzpilda kondisku pa 15 Ls un praatu iipashi necakaree.

Ap 10 Ls maksaa Jelgava (Vecaa universalveikala pagalmaa). Normaali uzpilda, iekraso ja vajag utt. Arii nav dzirdeets, ka kads buutu no autoplachiem neapmierinaats.

Ar GVIDI ir sekojoshi - 'paeedushai peliitei milti ruugti'

AutoNets 22.06.2005 13:48

Vienadi..vai nevienaadi...

Labak CRASH izstasti, kas ar Tavu vaagji -sataisiiji difu, ko remonteeja un cik apgajaas???

AutoNets 19.06.2005 17:34

Diagnostika ir kaa ieskats mashiinas tehniskaja stavokii, nevis taas expertiize.

Shiis vainas apzinjaa MM izdariija samera daudz - uz problemu noradiija, pirmos pasakumus ar veica. Gribeejaas noskaidrot siikaak - ok, maksajam naudinju un peta to problemu siikaak. Bet 99%, ka tikai pasutiita TIKAI diagnostika un tai ir cita noziime, kaa te apraxtits.

AutoNets 19.06.2005 15:09

Jaa, miiljie cilveecinji....

Ja kaads veel nezinaja, tad mashina ir dzelzs gabals un tam ikpalaikam kaut kas notiek. Jauns vai vecs, tam nav noziimes. Un ja kadam ir 'abidna' , ka kaut kas notiek vinja mashinai, tad varbuut nevajag vienkarshi braukt, bet tureet kaa muzeja eksponaatu

Un lupa te ar pie petiishanas nelidzees, ir vienkarshi jarekjinas, ka mashina ir lieta, kas luzt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti