ferrari maserati sagribeejaas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ferrari maserati sagribeejaas?
Yetti rakstīja: bet dziesma dikti laba...
par gaumi jau nestriidas, kad saak gaudot pa swh tad naakas paarsleegt
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja: A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
nu 225 ēzelīši no tā fofāgena 1.8 motoreļa nav nemaz tik maz
iet taa nekas maasaj ieksh TT taads ir
Gregers rakstīja:
Kindzulis rakstīja: nav jams pieredzeejis laikus... ar rAudi 100 1.6 un bumeru 518.. i pasaatu 1.3...
pasakiet man pls... ar ko e34 520 ar 150Ps i suudiigs? vai arii E60/1 520d?
Nu kas var kaitēt auto kuram uz gandrīz divu tonnu pilnu masu ir nieka 150 HP un kuj cekih kuj desjatih NM... 1.3 Golf 2 nekabina jamajam gadījumā?
ir taads 1.3 ar 75 z/s
Gregers rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Gregers rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Gregers rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja: Gaidu konkrētus piedāvājumus ar datumu un laiku, ibio.
Škoda paliks mājās, ja kas
A ja precīzāk?
Ko tieši vēlies noskaidrot? Ja to vai spēju atbildēt par saviem vārdiem tad piedāvāju Koblenz Apsardze treniņ zāli, ja par to kuram no mums ir miskaste, tad vari izvēlēties kuru no maniem auto gribi salīdzināt ar savu, piedāvājumā Skoda SuperB, Chrysler Vojager vai SAAB 95 Griffin.
Joprojām uzskatu, ka biji neprav komentējot par A80.
300m paardevi?
Jā, pazīstamai sievietei un varu brīvi saņemt lietošanā ja ievajagās
Vienu brīdi jau gandrīz pārdomāju, bet tad kliente pati pieteicās un es padevos.
saabis labaak patiik?
Sena vājība
Tā arī nespēja neviens atrast kas par vainu stūrei, ka čīkst, klienti godīgi par to pabrīdināju un tākā auto citādā ziņā bija perfktā stāvoklī tad kliente viņu nopirka neminstinoties.
Pati bieži viesojās Krievijā un tur vietējais kulibins dienas laikā visu salaboja paņemot par to 40$.
Izrādijās tie smerdeļi no Atlasa tiešām bija distancerus pie atbalsta gūltņiem izmetuši u tādēļ atbalsta gūltnis slīpi stāvēja vot i čīkstēja.
kaads tad dzineejs saabam?
es Tevi pazīstu?
nemaaku teikt
Gregers rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Gregers rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja: Gaidu konkrētus piedāvājumus ar datumu un laiku, ibio.
Škoda paliks mājās, ja kas
A ja precīzāk?
Ko tieši vēlies noskaidrot? Ja to vai spēju atbildēt par saviem vārdiem tad piedāvāju Koblenz Apsardze treniņ zāli, ja par to kuram no mums ir miskaste, tad vari izvēlēties kuru no maniem auto gribi salīdzināt ar savu, piedāvājumā Skoda SuperB, Chrysler Vojager vai SAAB 95 Griffin.
Joprojām uzskatu, ka biji neprav komentējot par A80.
300m paardevi?
Jā, pazīstamai sievietei un varu brīvi saņemt lietošanā ja ievajagās
Vienu brīdi jau gandrīz pārdomāju, bet tad kliente pati pieteicās un es padevos.
saabis labaak patiik?
Sena vājība
Tā arī nespēja neviens atrast kas par vainu stūrei, ka čīkst, klienti godīgi par to pabrīdināju un tākā auto citādā ziņā bija perfktā stāvoklī tad kliente viņu nopirka neminstinoties.
Pati bieži viesojās Krievijā un tur vietējais kulibins dienas laikā visu salaboja paņemot par to 40$.
Izrādijās tie smerdeļi no Atlasa tiešām bija distancerus pie atbalsta gūltņiem izmetuši u tādēļ atbalsta gūltnis slīpi stāvēja vot i čīkstēja.
kaads tad dzineejs saabam?
Gregers rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja: Gaidu konkrētus piedāvājumus ar datumu un laiku, ibio.
Škoda paliks mājās, ja kas
A ja precīzāk?
Ko tieši vēlies noskaidrot? Ja to vai spēju atbildēt par saviem vārdiem tad piedāvāju Koblenz Apsardze treniņ zāli, ja par to kuram no mums ir miskaste, tad vari izvēlēties kuru no maniem auto gribi salīdzināt ar savu, piedāvājumā Skoda SuperB, Chrysler Vojager vai SAAB 95 Griffin.
Joprojām uzskatu, ka biji neprav komentējot par A80.
300m paardevi?
Jā, pazīstamai sievietei un varu brīvi saņemt lietošanā ja ievajagās
Vienu brīdi jau gandrīz pārdomāju, bet tad kliente pati pieteicās un es padevos.
saabis labaak patiik?
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja: Gaidu konkrētus piedāvājumus ar datumu un laiku, ibio.
Škoda paliks mājās, ja kas
A ja precīzāk?
Ko tieši vēlies noskaidrot? Ja to vai spēju atbildēt par saviem vārdiem tad piedāvāju Koblenz Apsardze treniņ zāli, ja par to kuram no mums ir miskaste, tad vari izvēlēties kuru no maniem auto gribi salīdzināt ar savu, piedāvājumā Skoda SuperB, Chrysler Vojager vai SAAB 95 Griffin.
Joprojām uzskatu, ka biji neprav komentējot par A80.
300m paardevi?
msh rakstīja: Nu un kā tu domā, kāda primārā funkcija reiz bijusi otrajam golfam vai mucai ar 1.6 ķīseli?
P.S. VAG četriem katliem pie 500k šāles kaput
nu tur es tev nepiekritiishu pus gadu atpakal pardevu vecteeva b3audi 80 ar kuru savaa jauniibaa biju nobraucis ap 60tkm visai agresiivi, un tad vinjsh peec manis kaadus gadus 4us nobraukaaja, 1.8 karburaatornieks kuram 200 km/h nebija probleemas attiistiit iipashnieks pirms maniim arii pazinja bija mainiijis tikai vaarsta gumijas vairaak neko motooram protams siksnas ellas- motors straadaaja ljoti klusi un ellu needa vispaar kaut odometrs raadiija jau 496tkm aptuveni, vot tos dzineejus arii augstu veerteeju tieshi 1.8
msh rakstīja: Kā tad Palasot te daža laba lasītāja pieredzi, tāds iespaids gluži neradās
nu ja vinjsh savaa laikaa pa baani ir atvilcis pus ljimonu un kaads nopeerk peec tam ar uzkrukjiitiem 120tk- visaadi gadaas man taa negadiijaas bet dziineeji ljoti izturiigi, bet tu palasi veel afigenna gudrs buusi
Kindzulis rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
msh rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
msh rakstīja: Bet cik ilgā laikā tos 180 kmph var izveikt?
nu liidz kaadiem 150 - 160 tev buus gruuti tikt liidzii ar savu bendziinmucu
Interesanti, kāpēc? Gribi teikt, ka tam motoriņam ir vairāk par 150-160 nm?
vinjsh ljoti labi skrien tajaa 80z/s versijaa- viegls jaudiigs dzineejs- izsveerts, bet pie dziishanas intensiivas regulaaras dziishanas galvaaa rodas mikroplaisas
nu jaa.. tad jau arii piemini M5 uttt... kam paarkarseejot tb nepaartraukti redlainaa griezjot galvas piikst
bet vecajam labajam bmw 2.4td redlains pokuj ja nekarsee
msh rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
msh rakstīja: Bet cik ilgā laikā tos 180 kmph var izveikt?
nu liidz kaadiem 150 - 160 tev buus gruuti tikt liidzii ar savu bendziinmucu
Interesanti, kāpēc? Gribi teikt, ka tam motoriņam ir vairāk par 150-160 nm?
vinjsh ljoti labi skrien tajaa 80z/s versijaa- viegls jaudiigs dzineejs- izsveerts, bet pie dziishanas intensiivas regulaaras dziishanas galvaaa rodas mikroplaisas
msh rakstīja: Bet cik ilgā laikā tos 180 kmph var izveikt?
nu liidz kaadiem 150 - 160 tev buus gruuti tikt liidzii ar savu bendziinmucu
msh rakstīja:
Gregers rakstīja:
repsih rakstīja:
anonimikis rakstīja: īsts fans rumbulā nopērk 1,9TD nakļeiku
agree agree
Nē, tevis pieminētie fani sāk ar to, ka savam bezmotora dīzelim uzliek milzīgu izpūtēja trubu, kādu šķību spoileri un nokasa uzrakstus lai neviens nezinātu cik ir dzinēja tilpums.
Tādu tāda veida fanu ir baisi maz, ķīseļmucas ir retums, "bezmotora ķīseli" aizstāt ar "1.8 karburatornieks"
P.S. 1,9 TDI [tas, kurš iekš B4 atrodams] rullz, bet sev vienalga tādu negribu
bet tas 1.6td ar cooleri arii forshi griezhas 180 mieriigi, vieniigais resurss taadeejaadi lietojot aatri saruuk
msh rakstīja: Piedod neesmu vainīgs, ka tāda ir tam modelim kļička Ir jau kas sauc par ziepjutrauku, bet tas ir "neaļo" - muca ir muca
Tehniskais stāvoklis ir viena lieta, cita lieta ir tāda kuiņa, kas saucas "tirgus cena" Un vai nu tur ir līkroči darbojušies, vai arī tas aparāts ir baisi pliks
tadsjautues muca, noteikti, 1991. gads, B4 sāka laist 1992. gada sākumā. Ir redzēti eksemplāri, kuriem pirmais regošanas datums pēc modeļa beigām [teiksim B2 ar regošanas datumu 1987. gadā], bet otrādi ne
P.S. Greger, tas īpašnieks ir tāds pats audi fans kā ursis piecu cilindru fans
bet vai tad vinjiem nenaaca 1.6td ar 80 z/s un 1.9d parastais atmosferiskais
b3 vaj b4
Yetti rakstīja:
Gregers rakstīja:... a vajadzētu, kaut tajos pašos krievu laikos viņus lika īpašā kamerā ar nāviniekiem, bet tagad kāds stimuls nebēt....
vo, bļe... krievu laikos nāvinieki sēdēja pilsētu KPZ?
dalbajobs...
vinjsh vienkarshi filmas parskatijies- bumer brat brigada
fanks rakstīja:
juriz rakstīja: Magnetolu varu piedāvāt cenā līdz kādiem 2000Ls, aktīvo subi nu līdz kādiem 300Ls, šķiet dārgāk neesmu manījis, lai gan ...
Tā ka padomā tomēr, cik esi gatavs tērēt, jo tad būtu tas pats, ka Tu man prasītu piedāvāt auto, nenorādot budžetu.
Nu kādu 100Ls ietvaros!
nava taa kaa nedaudz pa maz
aizej uz veikalu un nopeerc, jeb shitaa bija tava lieliiba, vot es peerku
arba rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
M77 rakstīja: Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.
Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.
par to naudu atdzen no leishiem taadu pashu tikai otraa pusee stuuri, parmet to suukni un brauc, detaljas veel buus
un pēc 1/2 gada būs divi ar neejošiem sūkņiem
nevajag nobrauktus pirkt vajag kaut ko arii sajeegt
M77 rakstīja: Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.
Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.
par to naudu atdzen no leishiem taadu pashu tikai otraa pusee stuuri, parmet to suukni un brauc, detaljas veel buus
VWfans rakstīja:
Bams rakstīja:
Ar Merivu braukt tik tālus gabalus- tur tak apaļam idiotam jābūt! Ar šito hlamu jau pēc stundas brauciena esi noguris kā pēc 12 stundu fiziska darba! Priekšējās logu stokas un tie mini logi vien ir ko vērti!
Nepiekrītu. Manai Merivai tagad 2 gadi un 5 mēneši, nobraukums 51253 km. Šad tad gadās dienā braukt 6-7 stundas (vairāk nav vajadzības), un vienalga pēc brauciena jūtos pavisam svaigs. Ķermenī nav stīva neviena vietiņa, gaisa kondicionieris vienmēr nodrošina komfortu, bet degvielas patēriņš ar 1,3 CDTI dzinēju ir minimāls:
www.spritmonitor.de/...
es ar a6 visu latgali izmiiciju bet taa ieveerojot noteikumus parmainjas peec, videejaqis pateerinjsh sanaaca 5.2
2.5tdi
Fridrihs rakstīja: Plīsusi zobsiksna?
vinjam tak kjeede
trekteris teica ka vinjam pateerinjhs pa diviem litrim nokritaas kad izkvarceeja kraisleru, graamatvede vispaar staraa esot
kas tur nieks kaads vaarsts streiko