vot volviķos liek to motoru 2.5tdi no busa t4, bet izskatas vins savadak neka a62.5tdi
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vot volviķos liek to motoru 2.5tdi no busa t4, bet izskatas vins savadak neka a62.5tdi
Yetti rakstīja:
tadsjautues rakstīja: a kas vainas tam 1.9TDI? chomam darba buss ir taads, kad piekrauj ar visadiem celtniecibas instrumentiem, ta pat 155 skreja, vairak gan ne tukshaa nav meginats, a tam 2.5tdi siksnas mainja darga
tad pērc tačku un bomzi...
tei jau droshvien tavi chomi kas stumjas pari tiltam uz tolmetu ritos agros, man nekas nav japeer
a kas vainas tam 1.9TDI? chomam darba buss ir taads, kad piekrauj ar visadiem celtniecibas instrumentiem, ta pat 155 skreja, vairak gan ne tukshaa nav meginats, a tam 2.5tdi siksnas mainja darga
tiem dzinejiem sakot dzeseshanas shkidrums zust, laikam vainigas tas galvas
RLaguna rakstīja: Lai onka paņem hundaju bez pirmās iemaksas -pēc diviem mēnešiem paziņo ka nepatīk un atdod atpakaļ.
ta doma var?
dunduks, ej iepildi gaazi kupejaa labajā
man ari liekas ka pa dargu, es 93.g passatu pa 500ls panjeemu
vakar pie talsiem riigas virzienā aizgaaju garām ekobrauceejam kursh brauca uz 90-85km/h ar tadu kaa gregera kungam taj bilde
msh rakstīja: Pats vēl nesen ar tādiem šrotiem braukāja, uz ko tad šīris ir pārkāpis?
w123 240D ar KEEDI
audjuhaj zem kapota man raxtiic ik peec 100'000 bet tas laikam lietojot orginalaas
msh rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
rrupucis rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja:
Gregers rakstīja: youtube.com/...
šādi braucot ap 24l/100km bet tā skaņa
youtube.com/... ;feature=related
kam nav slinkums var uzrēķināt cik ir 70 mp/h kurus 300m sasniedz 9 sekundēs.
Skaņa ka 80to gadu e30,pisec limuzina ar tadu troksni
Normāls troksnis pie atvērtiem logiem!
Pietam dzinēja skaņa man patīk+ tur ja lasīt neesi iemācijies ir uzstādīts caurais izpūtējs.
Ja pats macetu lasit tad butu izlasiji ka tur bij rakstits par K&N sporta gaisa filtruCaurais izputejs nu kur tad ta var pateikt:lol:
Gaisa filtrs maksā kapeikas un papildus jaudu nedod ja nezināji.
A kā tos tiposportakrutossudus vēl lai nosauc!? Vispār nesaprotu kā tie mega šķūnētāji atšķir kad ir krutā skaņa bet kad caurs bundulis!
kapeikas? normāls sporta gaisa filtrs pie sotaka maksā, a tie kas pa 10-15 Ls, ar tiem visus tūdus dzinējā ierausi. un sporta gaisa filtrs palielina jaudu par pāris zirgiem un arī tukšais, it īpaši taisnais izpūtējs. bet tam jau nava nozīme, jo 300M ir tāds superauto, ka tur nava ko uzlabot. iet lopā, neēd neko, stabils un kluss un vispār nava nekā kur piesieties
te tocna var paarreekties
Par ko tur jārēc? Par to, ka koniskie filtri ir fufelis? Taisns izpūtējs, starp citu, atmosfēriskajam motoram arī īsti neder, drīzāk sanāks jaudas zudums nevis ieguvums
par gregera centieniem
greegera kungs dzer nervu zaales un aizbrauca luureet saulrietu- graamatvede atlaava pofig tapat tik 6,5l/100km
rrupucis rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja:
Gregers rakstīja:
batka rakstīja:
Gregers rakstīja: youtube.com/...
šādi braucot ap 24l/100km bet tā skaņa
youtube.com/... ;feature=related
kam nav slinkums var uzrēķināt cik ir 70 mp/h kurus 300m sasniedz 9 sekundēs.
Skaņa ka 80to gadu e30,pisec limuzina ar tadu troksni
Normāls troksnis pie atvērtiem logiem!
Pietam dzinēja skaņa man patīk+ tur ja lasīt neesi iemācijies ir uzstādīts caurais izpūtējs.
Ja pats macetu lasit tad butu izlasiji ka tur bij rakstits par K&N sporta gaisa filtruCaurais izputejs nu kur tad ta var pateikt:lol:
Gaisa filtrs maksā kapeikas un papildus jaudu nedod ja nezināji.
A kā tos tiposportakrutossudus vēl lai nosauc!? Vispār nesaprotu kā tie mega šķūnētāji atšķir kad ir krutā skaņa bet kad caurs bundulis!
kapeikas? normāls sporta gaisa filtrs pie sotaka maksā, a tie kas pa 10-15 Ls, ar tiem visus tūdus dzinējā ierausi. un sporta gaisa filtrs palielina jaudu par pāris zirgiem un arī tukšais, it īpaši taisnais izpūtējs. bet tam jau nava nozīme, jo 300M ir tāds superauto, ka tur nava ko uzlabot. iet lopā, neēd neko, stabils un kluss un vispār nava nekā kur piesieties
te tocna var paarreekties
Gregers rakstīja: Nu gūūūdrs... apskatijos, 740d ir 255 hp un 600Nm, smagāks viņ;s ir par 300 kg...
Manam ja piemirsi ir tikai 258 hp un 319 nm... un ja tas bembis manējam ar visu savu jaudu un pakaļējo piedziņu ieliek tikai 0.9 sek tad tas ir savādi...
ko tu te par ciiparim gramatvedis taads, ta dziive kaut ko izdari, salasijies razotaaja broshuuras,
batka rakstīja: A pareizi tev tak bij ta super Primera kas tereja 2 litrus
ellu
brauc tik ar savu burbuli
Gregers rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Gregers rakstīja: Un 97 gada modelis ar TSi bļambu neskatoties uz savu cienijamo svaru ieskrienās līdz sotakam 7.8 sekundēs kas ir apsolūti pietiekami , bet uzrāviens no 90-150 ir ātrāks nekā A6 3.0, pārbaudīts!
bet cik apeed tas luznis un cika apeed audii
Ja tieši par šiem diviem auto runājam tad varu samērā precīzi minēt- Vision šoseja 6.8-8.2, pilsēta 11-16. A6 3.0 šoseja 6.5-9.3 pilsēta 12-19. Abi bija ilgstošā lietošanā un A6 pietam bija ar manuālo, bet Vision ar automātu un AWD
vienalga vinjsh peec skata nebaudaams, man no amo pec skata patiik sebring divdurvnieki
Gregers rakstīja: Un 97 gada modelis ar TSi bļambu neskatoties uz savu cienijamo svaru ieskrienās līdz sotakam 7.8 sekundēs kas ir apsolūti pietiekami , bet uzrāviens no 90-150 ir ātrāks nekā A6 3.0, pārbaudīts!
bet cik apeed tas luznis un cika apeed audii
Magistrs rakstīja:
msh rakstīja:
Magistrs rakstīja: Ar D5 var iekļauties zem 5 litriem pa štrāsi vēsā mierā. Pat braucot uz 130. Tas nav nekāds pagājušā gadsimta tehnoloģiju dīzelis. Tur visa elektronika ir gandrīz kā benzīnniekam, ar zondēm, dačikiem ut.t.
Vot tas ir kas jauns - izrādās, VAG kopš deviņdesmito gadu sākuma izmanto šī gadsimta tehnoloģijas Maģi, pamosties, paskaties apkārt - visi VAG 1.9 TDI un 2.5 TDI ir ar kārtīgu elektroniku aprīkoti ļurboķīseļi
Ka tur ir tajās VAG tehnoloģijās? Nekā nav. Pat opelim ir labāki dīzeļi. Padomā pats, kādēļ volvo savā laikā atteicās no domas izmantot neekonomiskos, kupošos un mazjaudīgos VAG dīzeļus!
Un tikai nevajag te pieminēt TDI Lemānā. Tur viņi uzvar tikai vienā, pielāgotā klasē.
labi ka pateici tulit uz sitiena paarieshu uz opelj
viktors1961 rakstīja:
tadsjautues rakstīja: da vinsh zadjorganijs, pac nezin grib pardot vaj ne, daudzi taadi
Pac zadjorganijs)) Es skaidri zinu, ka par 700 Ls to mašiņu nevienam neatdošu)) Remonta izmaksas jau piemetu, sanāks ap 1kLs.
nu ja es tevi saprotu, muuzha ieguldijums un taa
da vinsh zadjorganijs, pac nezin grib pardot vaj ne, daudzi taadi
Gregers rakstīja:
UUSA rakstīja:
Andrik rakstīja:
Kaapeec rakstīja: pats braucu ar S60 (2007. gada) – vietas aizmugurē līdz ar nagiem, bet pietiekami. S80, protams, ērtāks, bet, ja salīdzina S60 un S80 ar vienādiem dzinējiem, tad S60, protams, krietni labāks gan uzrāviena, gan ekonomijas ziņā
nu nezinu nezinu vismaz ar d5 s60/s80 uzrāviens vienāds
D5 var būt divas dažādas jaudas-163 vai 185 zs,bet pašmasa S60 ir mazāka nekā S80.
Ar to D5 interesanti, gadījās pabraukt Rīga-Aluksne-Rīga, nekur nesteidzos, braucu kruīzā tā ap 100 un biju pārsteigts, ka tā lielā govs beigās parādija 3.7l uz sotaku vidējo.
auzas , tu nejauc ar LUPO 3L TDI
RHINO rakstīja: Apdrošināšanas speciālistam gribētu ieteikt nomierināties zīmēties ar to ka pat sievu izmīlē speciālists - jo viņš to prot labāk
labs
man poliķim arii staav iekshaa recaro, afigetj erti
viktors1961 rakstīja: Sorry par offtopics, bet viens jautājums ārpus apdrošināšanas - konstatēju, ka priekšējā pasažiera drošības siksna pēc kraša noķīlējusies Vai ir versijas un ko tur var lietas labā darīt?
ja rokas no pecpuses neaug tad jau var ari ko izdarit