iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Gregers 07.07.2008 1:15

centis rakstīja: Neviens tā arī nav bildis ne vārda par tēmu-ko ņemam T4,2.4 vietā.Labi,lai ir elektronika,taču lai viss turas kopā un strādā tikpat uzticīgi kā T4 2.4. bez elektronikas?!!Vai tiešām jaunie autiņi ir s.....gi?(no privātlietotāja skatījuma)P:-renim-masteram-lai pieliktu āķi-jābrauc uz Centru pārprogrammēt elektrību-pašrocīgi nesanāks-vai tas nav stulbums!!!!

Nu nav jaunie autiņi neviens uzticams! kā tu domā kādēļ neņemu ko jaunāku, bet gan tik ap 2000 gadu grozos, tieši tādēļ, ka esmu saskatījies cik kujofviji ir jaunie auto, gļuks uz gļuka un gļukom pogoņaet... Vienīgais kā dabūt normālu jauno auto ir razotāja valstī pirkt, bet ne visiem tas ir ok.

Gregers 06.07.2008 0:26

Sandis_UR rakstīja:

Uggga rakstīja: Šeit www.autokrasas.lv/... vari ilustrēti papētīt, kas un kā būtu jādara, tad arī izlem, vai pats esi gatavs savu auto piekrāsot? Turpat arī adresi un kontaktus atradīsi, kur materiālus var iepirkt.

Paldies

Ir doma autiņam dažas šīkas piekrāsot, gribēju zināt tapēc ko var pasākt.

A kā ir ar tām krāsām, kuras dīleri pārdod tādās mazās pudelītēs kā nagu laka, priekš švīku aiztaisīšanas? Reāli palīdz, jeb padara situāciju vēl sliktāku?

Uz vecā saaba mēģināts, ja pasipjās tad nevar pat no pusmetra redzēt ka kkas krāsots, bet pēc automoikām bieži bij jāpiekrāso atkal+ ja kko izdari nepareizi, piem nenotīri, neattauko un neizžāvē tad piekrāsošanas vietā rūsa iemetās ļoti ātri.

Gregers 06.07.2008 0:04

F323F rakstīja: Ir iespēja iegādāt teicamu auto teicamā stāvoklī - Saab 9-3 2003.g. 2.2 TiD par 9450EUR

Pārējais

www.ss.lv/...

Kur var apskatīt? Rīt???

Gregers 03.07.2008 12:57

Seene rakstīja: "Klients pats gan normāls cilvis, bet biznesa un respekta vajadzībām nu rukā lai nopelnītu lielo garo mello karti"

Nu nemaz jau šis teikums neiet kopā. Vārds vajadzības te ir galīgi nevietā un cilvēku, kam šāda veida zīmēšanās ir motivācija rukāšanai, par īsti normālu nespēju uzskatīt.

Ar Gold pilnībā pietiek, lai pret tevi neizturētos ar necieņu, kas diemžēl ir diezgan izplatīta pret "parastiem" cilvēkiem. Bet pūkaina tepiķīša izritināšana pie kājām un apkalpotāju klanīšanās man nav vajadzīga.

Nu ja tev no kartes krāsas un auto lieluma būtu atkarīgs tu darijumā nocelsi 100k vai 5 miljonus tad arī tu krātu lai dabūtu īsto krāsu.

Zinu vienu latvijas biezo kurš izejot krievijas tirgū ilgi nevarēja uzņemt apgrozijumu, bet tad ieķīlāja savu dzīvokli un biznesu lai nopirktu Aston Martin auto, kā rezultātā pusotra gada laikā uzņēmuma apgrozijums pacēlās no 500-600k līdz šobrīd zolīdajiem 20 ml! Un tādi piemēri ir daudz, bieži strādāju ar krievijas biznemeņiem kuri drošina Latvijā nopirktu īpašumu un visiem viena situācija un stāsti, Krievu un Amerikāņu biznesā ja tev nav dārgs pūlkstens un zolīds auto tev ir ļoti mazas iespējas pacelties, jo abām tautām ir priekšstats-ja tas vecis atvilkās ar lūzni značit viņš nav nopietns cilvēks un viņam uzticēties nevar, noteikti piečakarēs jo normālu biznesu var taisīt tikai cilvis kam nauda nav mērķis, bet biznes ir tikai sports. Nu tā apmēram.

Gregers 03.07.2008 1:21

Seene rakstīja:

apaljais_buss rakstīja: 'Gold' karte galīgi nav nekāds ohohoo ne Eiropā ne kur citur(kādreiz bija). Ir vēl 'platīna' kartes un 'virs' platīna ir MC Signia (neatceros kā Visas analogs saucās). Šo Latvijā neviens neizdod..

nu nu... Pašam jau laikam nav tāpēc arī skauž. Bet attieksme mainās jūtami. Protmas zelts nav augstākais standarts, bet Platīna standartem ir tiešām grūti izpelnīties.

Nav jau arī tas Gold vairs kruts, pat platīns vairs nerullē!

Kāreiz divas dienas atpakaļ biju Pēterburgā pie klienta un šis man pļāpājot visu fišku izskaidroja- No sākuma bij Golds, pēcāk lai varētu pagarināt ieviesa platīnu, bet īsā laikā radās situācija kad brālīši lai pagarinātu sadalija savas finanses pa dažādām bankām un garināja ar to cik nu kuram daudz plīnu i', bankām tas nepatika un pēc ilgas domāšanas šie ieviesa īpaši grūti sasniedzamo Melno, jeb patiesībā melni zilo karti kura nu ir visvis lielākais pagarinājums, ja tev i gold tu i nabags, ja platīns tad gandrīz cilvēks, bet ja esi dabujis mello tad īsts baltais cilvēks un visi tev ūkā bibi Klients pats gan normāls cilvis, bet biznesa un respekta vajadzībām nu rukā lai nopelnītu lielo garo mello karti Tā vot!

Gregers 01.07.2008 19:33

Pirmais rakstīja: be nu tik un tā - apdirsināšana ir BIZNESS neizbēgami kāds uz tā vārās....

pie tam to, kas vārās ir dauhjā.... sākot ar gregeru un beidzot ar pārapdrošināšanas kompānijām.....

Un ko tu ar to gribēji teikt?

Es ar varu pabļaut-KARTUPEĻU AUDZĒŠANA ir BIZNESS neizbēgami kāds uz tā vārās....

pie tam to, kas vārās ir dauhjā.... sākot ar BLABLABLA un beidzot ar centrāltirgus sētnieci!!!

Un???

Pats pa velti strādā?

Gregers 01.07.2008 12:57

Magistrs rakstīja: Ir redzēts airu sābs ar divām turbīnām. Iet jau nejēgā.

Vi'n's jau ar vienu t'iri labi skrien

Lab'akais ko esmu redz'ejis bij 2002 gada grifins ar lielo Aero turbu, vot blje tas g'aja k'a kurlm'emais ja nemaldos kkadi 290 zirgi bij, bet realizet tikai uz 'sosejas apdzenot var'eja, jo no vietas tik tupeles plesa

Gregers 01.07.2008 12:46

Kaspersky rakstīja:

Gregers rakstīja: Klau!

Par traktoru ciposanu tik daudz rakstits un runats, bet ka ir ar benzinmotoru ciposanu?

Ko var iegut, ko zaudet, kadi rezultati?

Iegūt no tādas benzīnnieka čipošanas neko daudz neiegūsi, tikai naudu patirsīsi. Un Tavā gadījumā tur no elektronikas tikai bremžuguņi un logu mazgātāji ir, ko tur sačipot var? Tas pats ar LandCruiser 4,2TD.

Starpcitu, man sen atpaka'l bij jautajums kuru bij slinkums kkur jautat speciali, ka piem manam auto dabut lai maksimalie NM pie zemakiem apgriezieniem izpauzas? Darit nedarisu, bet incanti, zinu vienu kuram ir pie 3200 maksimalie NM, bet standarta pie 4300 ja nemaldos.

Gregers 01.07.2008 12:43

Magistrs rakstīja:

Gregers rakstīja: Klau!

Par traktoru ciposanu tik daudz rakstits un runats, bet ka ir ar benzinmotoru ciposanu?

Ko var iegut, ko zaudet, kadi rezultati?

Atmosfērisko benzīn nav jēgas. Bet uz turbo benzīna ieguvums ir daudz lielāks nekā uz turbo dīzeļa. +50 zs var dabūt vēsā mierā.

SAAB 95 Aero vai Grifin k'ads ir ieguvums? Kads kait'ejums pa'sam auto?

Gregers 01.07.2008 12:41

Kaspersky rakstīja:

Gregers rakstīja: Klau!

Par traktoru ciposanu tik daudz rakstits un runats, bet ka ir ar benzinmotoru ciposanu?

Ko var iegut, ko zaudet, kadi rezultati?

Iegūt no tādas benzīnnieka čipošanas neko daudz neiegūsi, tikai naudu patirsīsi. Un Tavā gadījumā tur no elektronikas tikai bremžuguņi un logu mazgātāji ir, ko tur sačipot var? Tas pats ar LandCruiser 4,2TD.

Nedom'aju jau savu! Man ar 258/318 piln'igi pietiek un p'ari paliek, ja nolemsu kko dar'it tad jau nopietn'ak, bet saubos, nav Latvija kur realizet a trasei kkadu BMW kuliganku labak vai imprezu veco. Bet visp'ar, par tize'liem visi run'a, bet par benz klusums! Vot i palika incanti. Par elektro tu kludies, kgan protams mazak neka jaunajos auto, i slavo bogu.

Gregers 01.07.2008 0:27

Klau!

Par traktoru ciposanu tik daudz rakstits un runats, bet ka ir ar benzinmotoru ciposanu?

Ko var iegut, ko zaudet, kadi rezultati?

Gregers 01.07.2008 0:06

Graberis rakstīja: Ko jūs te vipendronus taisat kā kaska jūs čakarē. Lūk man reāls gadījums:

- sievai jātaisa kreisais pagrieziens, pa galveno no kreisās tā lēnu garu nāk auto un rāda labo. Sieva padomā, padomā un izdomā, ka laikam jābrauc. Fig vam - otrā auto 20+ gadīga čiksa ieraugot priekšā autiņu sačurā pastalas un sajauc gāzi ar bremzi. Sieva, redzot ka nu ir mēsli, beidz griezt stūri un vīlē taisni (T veida krusts). Rezultātā, pateicoties blakussēdētājam otram auto stūre tiek sagriezta līdz galam pa kreisi un abi auto apstājas purniem kopā ielas otrā pusē pie apmales.

- skāde: sievas auto ielocīts kreisais spārns, nošņāpts un atrauts bampers, pēc demontāžas - arī lukturim apakšējais stiprinājums (bojājumi tādi, ko vienā nedēļas nogalē ar pīpēšanu un kules kasīšanu par 100 lašiem ne-garantijas auto var savest kārtībā). Otram auto - nošņāpts bampers labais stūri un sadauzīts logu skalojamā šķidruma bačoks (tagad tā pārpīpējot - visticamāk ne no sadursmes, bet pret trotuāra malu)

- pēc Amserva novērtējuma pirmajā piegājienā 5xx laši. Pakasīju pauri, izdomāju, ka nav ko apdrošināšanas vēsturi čakarēt un gaidīt n-tos mēnešus uz naudām. Saku, davai taisiet, samaksāšu pats. OK. Braucu mājās, Amservs atzvana - tā un šitā, sarēķinājām, sanāk 765: spārns, bamperis, krāsošana (lukturis vēl nebija zināms). Nu ja jau, tad jau - atrādīju Ergo, lai šie sarēķina.

- tikmēr pieteicos Amservā rindā uz krāsošanu ar norunu - ja Ergo laikā neapstiprina tāmi, es pa to rindu vienkārši bīdos uz priekšu.

- 2 nedēļas oficiāli nogaidīju, 3 sāku trezvoņīt

Un neko - pāris zvani, pāris meili un viss. Auto sataisīts, no manis pašrisks un uz redzēšanos.

Kas būs nākamgad ar KASKO, nezinu, OCTAi gan atkal 6 klase.

Aizmirsu pebilst- nakamreiz ja gadisies tudi tad trezvoni jau otraja nedela, Ergo maksa zibenigi, bet biezi speci aizmirst, resp. kurs trobele vairak tas atrak sanem, vai perc polisi no brokera un lai vins nemas ar trobelesanu.

Gregers 01.07.2008 0:04

ValdisM rakstīja:

Gregers rakstīja:

Magistrs rakstīja: Kasko tā ir zemē nomesta nauda. Liekēžu barošana.

Ja braukā ar 500 eur vērtu auto tad tev piekritīšu, citos gadījumos Kasko ir veids kā saprāīgi plānot savus izdevumus t.i. izvairīties no neplānotiem izdevumiem.

Bet visā visumā PN, tirsējs jeb kā tev pašam patīk teikt TUKŠPĻŪTIS tu esi vecais!

Kasko atkarībā no auto vecuma maksā 200-100Ls, nu vidēji kādi 400-500ls.

Tie ir ikgadējie izdevumi.

Ja auto nākas remontēt, apdrošinātāji to novilcina, marinē mēnešus 3. Tātad tajos 3 mēnešos man ir nepieciešams auto, tad ir jānopērk vismaz kaut kāds 500Ls šrots ar apskati ar ko pārvietoties.

Un beidzamais- ka remonts bieži vien parasti tiek izpildīts viduvējā vai sliktā kvalitātē, uzliek tavam auto lietotas daļas,u.t.t.

Nu nez, manuprāt tas ir vērts tikai ļoti jauniem, ļoti dārgiem, retiem auto. Parastam 10 gadīgam širopotrjobam (fordi, audi, WV,Opel, Mazda, Toyota) nav vērts, ja ņem vērā cik daudz rez.daļu par kasko gada cenu var iepirkt piem.Lietuvas šrotos.

1.kasko atkariba no auto ir 100-5000!!!

2.Marine videji 20 dienas, bet visbiezak 7-10!!!

3.Remontu izpildis sunaini ja izvelesies sunainu servi, neviens tev neliek izveleties apdrosinataja servi!!!

4. ...

Gregers 01.07.2008 0:01

Graberis rakstīja: Ko jūs te vipendronus taisat kā kaska jūs čakarē. Lūk man reāls gadījums:

- sievai jātaisa kreisais pagrieziens, pa galveno no kreisās tā lēnu garu nāk auto un rāda labo. Sieva padomā, padomā un izdomā, ka laikam jābrauc. Fig vam - otrā auto 20+ gadīga čiksa ieraugot priekšā autiņu sačurā pastalas un sajauc gāzi ar bremzi. Sieva, redzot ka nu ir mēsli, beidz griezt stūri un vīlē taisni (T veida krusts). Rezultātā, pateicoties blakussēdētājam otram auto stūre tiek sagriezta līdz galam pa kreisi un abi auto apstājas purniem kopā ielas otrā pusē pie apmales.

- skāde: sievas auto ielocīts kreisais spārns, nošņāpts un atrauts bampers, pēc demontāžas - arī lukturim apakšējais stiprinājums (bojājumi tādi, ko vienā nedēļas nogalē ar pīpēšanu un kules kasīšanu par 100 lašiem ne-garantijas auto var savest kārtībā). Otram auto - nošņāpts bampers labais stūri un sadauzīts logu skalojamā šķidruma bačoks (tagad tā pārpīpējot - visticamāk ne no sadursmes, bet pret trotuāra malu)

- pēc Amserva novērtējuma pirmajā piegājienā 5xx laši. Pakasīju pauri, izdomāju, ka nav ko apdrošināšanas vēsturi čakarēt un gaidīt n-tos mēnešus uz naudām. Saku, davai taisiet, samaksāšu pats. OK. Braucu mājās, Amservs atzvana - tā un šitā, sarēķinājām, sanāk 765: spārns, bamperis, krāsošana (lukturis vēl nebija zināms). Nu ja jau, tad jau - atrādīju Ergo, lai šie sarēķina.

- tikmēr pieteicos Amservā rindā uz krāsošanu ar norunu - ja Ergo laikā neapstiprina tāmi, es pa to rindu vienkārši bīdos uz priekšu.

- 2 nedēļas oficiāli nogaidīju, 3 sāku trezvoņīt

Un neko - pāris zvani, pāris meili un viss. Auto sataisīts, no manis pašrisks un uz redzēšanos.

Kas būs nākamgad ar KASKO, nezinu, OCTAi gan atkal 6 klase.

Nekas neb'us, kasko vnk pa standart cenu ka pirmo reiz, a octa gan skrobigi...

Gregers 30.06.2008 23:53

rrupucis rakstīja:

theerny rakstīja: ja un vel uz nakamo dienu bija sarunats sekss ar kaiminieni uz aizmugureja benkja. tas ari izpalika. nez to ari pieprasit no apdrosinataja vel civiltiesiska karta no avarijas izraisitaja?

tagam lietam ir kasko, kuru var papildinat ar punktu par transporta lidzekla ires segsanu uz laiku kamer auto ir remonta utml.

kad tev ieliks viens daunis sānā un varēsi pāris mēnešus braukt ar sabtransu uz darbu + maksāt līzi par savu jauno auto, domāju dziedāsi citu valodu

Gandr'iz visam kompanijam var ielikt punktu par auto aivietosanu, nevajag sipt vardi, bet to punktu nopirkt...bet protams, kurnu, ne katrs pat normalu polisi nopirks...

Starp citu ir kompanijas(2) kuram jau standarta ir nomas auto apmaksa.

Gregers 30.06.2008 23:50

Gregers rakstīja:

nomiks rakstīja: Izmaksātā atlīdzī'ba neierobežo tavas tiesībvas vēlāk vērsties ar civilprasības pieteikumu tiesā pret avārijas vaininieku.

Tas nozīmē, ja apdrošinātājs izmaksā, tavuprāt, nepamatoti mazu atlīdzību, tad par starpību, ja spēj to pierādīt vari vērsties tiesā prt vainīgo. Cits jautājums, kā tiesa novērtēs papildus izmaksas. Principā, degvielas čeki, nomas auto, tramvaja biļetes u.tml. varētu būt OK, ja tie nav pārspīlēti un ir reāli pamatojami.

Ierobezo gan, ja sanemsi kkadu naudu no vainiga tad apdrosinataja samaksato vai samaksas dalu vairakuma gadijumu bus jaatdod.

Sory, ieprieksejo komentu oficiali atzistu par tuksu tirsanu, neizlasiju uzmanigi.

Bivaet, nogurums pec gara brauciena

Gregers 30.06.2008 23:47

nomiks rakstīja: Izmaksātā atlīdzī'ba neierobežo tavas tiesībvas vēlāk vērsties ar civilprasības pieteikumu tiesā pret avārijas vaininieku.

Tas nozīmē, ja apdrošinātājs izmaksā, tavuprāt, nepamatoti mazu atlīdzību, tad par starpību, ja spēj to pierādīt vari vērsties tiesā prt vainīgo. Cits jautājums, kā tiesa novērtēs papildus izmaksas. Principā, degvielas čeki, nomas auto, tramvaja biļetes u.tml. varētu būt OK, ja tie nav pārspīlēti un ir reāli pamatojami.

Ierobezo gan, ja sanemsi kkadu naudu no vainiga tad apdrosinataja samaksato vai samaksas dalu vairakuma gadijumu bus jaatdod.

Gregers 30.06.2008 23:46

rrupucis rakstīja:

theerny rakstīja: ja un vel uz nakamo dienu bija sarunats sekss ar kaiminieni uz aizmugureja benkja. tas ari izpalika. nez to ari pieprasit no apdrosinataja vel civiltiesiska karta no avarijas izraisitaja?

tagam lietam ir kasko, kuru var papildinat ar punktu par transporta lidzekla ires segsanu uz laiku kamer auto ir remonta utml.

neesi tik tups!!! lieta vnk - esi vainīgs, maksā! kasko domāts, ja pats tūdus savāri. vispār jau tas būtu normāli, ja vainīgā apdirsinātājs man nomas auto vai tml apmaksātu, jo arī man ir jābrauc normāls gabaliņš uz darbu un tml.

Tiem kuri tanka- Kasko ari gadijumos kad neesi vainigs var tev palidzet, resp. izmaksa pa kasko bez pasriska, sipsanas un uzreiz+pasi tiek gala ar vainigo+nesipjas ar tamem ka octas speci+izpaliek attieksme ka pret noziedznieku+++++

Gregers 30.06.2008 23:41

Petka rakstīja: Ko Tu, Greger, saki par šo?

Atsūti savu telefona numuru, man lai kko sadarītu vajag vairāk info.

Dom'aju, ka par vair'akiem m'ene'siem nerun'ajam, bet 30 dienas l'idz izmaks'am parasti paiet, reiz'em 45 dienas ja sare'z'gijumi ar policiju, vair'ak gan neb'us.

Apdrosinatajs@inbox.lv

Gregers 30.06.2008 12:44

Magistrs rakstīja:

Gregers rakstīja:

Magistrs rakstīja: Nupat piemetu aptuvenu aprēķinu.

Braucu apmēram 10 gadus. Kasko gadā ap 500 Ls. Značit 5000 Ls 10 gados. Kautkādu sīku bojājumu un pašizraisītu avāriju seku likvidācijai esmu iztērējis ar rezervi max 300 Ls.

5000-300 = 4700

4700 Ls pēc trektera būtu saprātīgi jāatdod viņam. Ta tādi procenti nav pat parex līzingam.

Parēķini cik nodzēri pa šo laiku!!!

A cik tu pazaudētu ja būtu savu braucamo norakstījis?

Ja pareizi noraksta, tad paliek vēl diezgan lielos plusos. Braukt vajag mācēt.

Tad kāda mārrutka pēc tev kasko 500 LVL??!!! Pat rupji piemetot 200!!!

Gregers 30.06.2008 11:54

Magistrs rakstīja: Nupat piemetu aptuvenu aprēķinu.

Braucu apmēram 10 gadus. Kasko gadā ap 500 Ls. Značit 5000 Ls 10 gados. Kautkādu sīku bojājumu un pašizraisītu avāriju seku likvidācijai esmu iztērējis ar rezervi max 300 Ls.

5000-300 = 4700

4700 Ls pēc trektera būtu saprātīgi jāatdod viņam. Ta tādi procenti nav pat parex līzingam.

Parēķini cik nodzēri pa šo laiku!!!

A cik tu pazaudētu ja būtu savu braucamo norakstījis?

Gregers 30.06.2008 11:53

Magistrs rakstīja: Cik švīkas var sataisīt par 500 Ls gadā un kā ir jābrauc, lai tā sašvīkātu auto? Trekteriski...

Normālam auto viena švīka un kasko atpelnijies...

Gregers 30.06.2008 11:37

Magistrs rakstīja:

Gregers rakstīja:

Magistrs rakstīja: Kasko tā ir zemē nomesta nauda. Liekēžu barošana.

Ja braukā ar 500 eur vērtu auto tad tev piekritīšu, citos gadījumos Kasko ir veids kā saprāīgi plānot savus izdevumus t.i. izvairīties no neplānotiem izdevumiem.

Bet visā visumā PN, tirsējs jeb kā tev pašam patīk teikt TUKŠPĻŪTIS tu esi vecais!

Atkal kārtējais tukšais koments no tevis. Kasko ir veids kā saprātīgi plānot izdevumus??? Bet protams, katru gadu pa pus štukai atmest apdrošinātāju tukšajām rīklēm. To par saprātīgu var nosaukt tikai ieinteresētā puse...

Jā esmu, esmu ieinteresēts lai nebūtu pārsteigumu! Samaksāt reizi gadā kasko ir sīkums, bet ja nolikšu auto mierā tad izvairīšos no izdevumiem kuri saistīti ar jauna aut iegādi un punkts, ja man ir kasko tad man absolūti neuztrauc tas ka kkāds līkrocis pārkingā man ar durvīm saskrāpē auto, vai akmeni paceļ priek'sā braucošais vai zvērs izskrien utt a tu bez kasko ja kas notiks varēsi ietūkāt un meklēt naudu jaunam auto!

Gregers 30.06.2008 11:23

Magistrs rakstīja: Kasko tā ir zemē nomesta nauda. Liekēžu barošana.

Ja braukā ar 500 eur vērtu auto tad tev piekritīšu, citos gadījumos Kasko ir veids kā saprāīgi plānot savus izdevumus t.i. izvairīties no neplānotiem izdevumiem.

Bet visā visumā PN, tirsējs jeb kā tev pašam patīk teikt TUKŠPĻŪTIS tu esi vecais!

Gregers 30.06.2008 11:19

sintris rakstīja: Greg, cik var vecs Opels maksāt? ss.lv ;reklama.lv & co tirgus cenu ap 3200-3500 eiro stāsta.

exParex tagad Gjensidige gribēja gadā ap 200Ls, un pašrisks ap 50 latiem; ja ir kas labāks-lūgtum

Nu cenas ja es izvēlētos kompāniju tad 200 LVL pie 60 LVL pašrisku, kompāniju iz'vēlos jo izmaksās vidēji 10 dienās.

Ja ieinteresēja došu pārējos datus.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti