iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gregers 10.06.2008 22:48

msh rakstīja: Nevarēju noturēties - garlaicīgs salons, garlaicīga āriene, drūma braukšana... Nu nevajag pirkt smagu A6 ar vājāko bīdeli, tad nebūs drūmi jābrauc

bet joprojām apbrīnoju vecās kupejas un jauno R8... īsti adrenalīna auto un po ka kupejai defaultā nav salons, bet gaita un skaņa...

Gregers 10.06.2008 22:46

msh rakstīja: Nevarēju noturēties - garlaicīgs salons, garlaicīga āriene, drūma braukšana... Nu nevajag pirkt smagu A6 ar vājāko bīdeli, tad nebūs drūmi jābrauc

Uz to brīdi kad pirku 3.0 beņa bija zirgotākais no tā ko Audi piedāvāja

Gregers 10.06.2008 22:44

Ideots rakstīja: ei nost....varbūt salīdzini nākamreiz Bentley Continental, Hyndai Getz un Subaru forester ?

Bez agresijas un tiršanas vari lūdzu paskaidrot ko tieši domā apgalvojot ka izvēlētie auto ir no dažādām kvalitātes gruppām?

Es kā jau izteicos domāju tāpat, bet nepiekrītu izkārtojumam, manuprāt ir šādi-

Volvo-Bentley jo padomāts par vadītāja komfortu un auto ikdienas lietošanas ērtumu, kā arī ļoti ērts salons un pareizi izkārtoti visi vadības slēdži, niecīga iespēja nopirkt nodzītu zirgu.

A6-Getzz-viss krutums aiz ūsām pievilkts un balstīts uz kādreiz fantastisko auto sniegumu un radīto revolūciju, salons ļauj justies kā cienijama uzņēmuma direktora sekretārei, tā pati smalka kantora uzgaidāmās telpas atmosfēra. Tehnoloģiskie risinājumi kā mikrosoft ražojumiem-noklāties var da jebkas un nav svarīgi kā tu pret to auto izturies, iepriekšējais īpašnieks visdrīzāk ir bijis sipējs un novedis to auto līdz kliņķim un tad pārdevis, noskrējiens visdrīzāk atkruķīts līdz 180k lai nebiedētu jauno, laimīgo īpašnieku ar sešciparu skaitļiem... Hmm...kādas vēl ektras...ak jā, katram audi nāk komplektā mugursāpes pēc pusstundas brauciena.

Runāju no personīgās pieredzes ar jaunu A6 3.0+esošo A6 īpašnieku objektīvas atsauksmes.

Mercedes...hmm...nu mersis ir mersis, ja vari pavilkt finansiāli un morāli regulāros remontus un elektroķibeles tad forš auto ar patīkamu auru un vadītājam klasiska vīrieša vai sievietei attiecīgi smalkas sievietes slavu.

Gregers 10.06.2008 22:28

Viennozīmīgi Volvo.

Ertību ziņā un izturības kā arī kalpošanas ziņā, ļoti atbilstoš ziemas apstākļiem un saloni bez vijiboniem-viss lai tu justos kā cilvēks.

Ja gribās sal;idzināt tad var 2002 gada S60 T5 piemērīt, klients šobrīd tirgo.

Mersi labāk nevajag, pēc 2000 gada un līdz 2007 tādus draņķus ražoja, ka vemt gribās, visi agrākie fani izklīda un sapirkās Keksusus un arī tagad krievijā tiek vākti, bet jau drusku patīkamākā kvalitātē.

A6, līdz 2005 gadam ir hemoroids, piekare, elektronika un vispār...pēcāk kad visas šaizes novērsa kļuva patīkamāk, bet joprojām garlaicīgs salons, garlaicīga āriene, drūma braukšana un neadekvāti cipari remonta tāmēs kā arī milzīga iespēja, ka tev viņu nočieps un drausmīgas apdrošināšanas prasības un izmaksas.

Tas tā sausi un bez emocijām.

Gregers 10.06.2008 20:06

Nenu gluži par raustīšanos es to nosauktu, bet asāk slēdzas. Personīgi zinu ka Infinity Fx45, keksusam GS un S klasei toč tā ir kādu brīdi, ja pagāz straujāk un uzreiz kļūsti mierīgs tad slēdzas ar kavējumu vai ar sitienu. Useru manuāļi kā reiz raksta par pielāgošanā īpatnībām

Gregers 10.06.2008 19:57

Neiet jau runa par dārgu vai lētu, pat Jettu vecmuteres dzenu uz VW centru jo tā ir vienkāršāk, protams vecmuteres vīrs neļauj ar izvittībām nodarboties, riepas un eļlu pats maina, bet man pilsētā pat to nav kur darīt da i negribās. Es ne tik mašīnas cik mājas audio un kino zāles lieku, jo tāds hobijs, auto instalēt nemāku, tikai izstrādāt proektu varu.

Mans hobijs ir kalnu velo un labāk to laiku pabraucu pa mežu un palēkāju. Katram savs hobijs, nepatika tava attieksme, nievajoši nolikt jo nevēlos jaukties pa eļļām ir neattaisnojama.

Starpcitu, pie mājām tirgo Pioneer pastūzi pa kkādiem 60 LVL, moš kādam interesē! Samērā labs modelis, nav ahti akunais, bet par to cenu...

Gregers 10.06.2008 19:34

Neuztraucies, gan nopirksi jaunu, ir jau šrobe, bet ar viņu jārēķinās pērkot tik dzenamu auto.

Izsaku patiesu līdzjūtību.

Ceru, ka normālā kompānijā apdrošināts.

Jarodās kādas problēmas ar apdrošinātājiem vai ir kādi jautājumi par tālāko rīcību tad labuprāt palīdzēšu...bezvozmezdno protams.

Gregers 10.06.2008 19:22

Pats ķeros klāt tikai ja runa iet par auto pulēšanu, vai mājas akustikas instalāciju, piemeklēšanu jo to labi pārzinu un māku, bet citas lietas uzticu cilvēkiem kuriem tās ir maizes lieta, jo nejūtos slikti samaksājis kādam par labu darbu un patīkamu servisu.

Kā ekselena servisa un un perfekta darba piemēru labuprāt minēšu Amservu un Vikingu, šie cilvēki māk strādāt un apzinās kā ir jāstrādā ar klientu un ko viņam jāsniedz lai tas nesūkstītos par cenām, iegriezties pie iņiem ir kā pie friziera, patīkami pavadīts laiks lasot žurnālu un dzerot kapiju, un nekad nav jāuztraucās vai darbs ir padarīts labi.

Gregers 10.06.2008 19:16

rrupucis rakstīja:

Gregers rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gregers rakstīja: Un vispār, ahūnie prieki jums diviem idiņiem, vismaz arī manam lūztošajam musarņikam kkāda šaize, a to braukāju kā tāds lunis un par servisu pat neiedomājos!!! Cik reizes paši esat bijuši servisā pa pagājušajiem diviem gadiem?

ne reizes neesmu bijis servisā, jo lai gan esi mani pagodinājis ar epitetu Idiņš atšķirībā no tevis, krutais apdrošināšanas ekspert, es kārbai eļļu māku nomainīt pats. Un tāpēc man nav nevienam jāprasa lai pēc garšas nosaka eļļas vecumu.

Saproti, ne visi ir tik nabagi un ne visiem ir tik daudz briva laika un nevēlēšanās brivo laiku pavadīt ar ģimeni...

kāpēc uzreiz cilvēki par nabagiem jāsauc? domā, ka tikai nabagi savam auto pieķeras? man ir priex, ja varu pats savam auto kau ko salabot un arī ko jaunu iemācīties. par eļļām un tml nemaz nerunājot. baigais laiks aiziet uz padsmit tūkstošiem eļļu nomainīt. man tas sanāk 2-3 reizes gadā maximums. tāpat piemēram ziemas/vasaras riepu maiņa. ja man viņas stāv garāžā uz diskiem, man nav grūti pašam nomainīt un laika ziņā tas neaizņems vairāk kā braukt uz servisu gaidīt rindā/pieraxtīties utt. bet naudiņa ietaupīta

Nēapvainojies, par nabagu ieminējos jo negribēji saprast kā var maksāt servisam. Es arī laukos būdams pucēju savu auto.

Bet eļļu mainīt vai remontēt principā negribu jo nedz zinu, nedz gribu zināt kā to jādara, nedz ir kur to darīt. A riepas vispār, vakarā uzzvanu cilvēkam, šis nākamās dienas laikā atbrauc pakaļ auto un padarijis darbu atdod man auto, viss prieks par piecīti vairāk nekā parasta riepu maiņa, pietam riepas gan vasarā gan ziemā ir uz vieniem diskiem.

Gregers 10.06.2008 18:52

Graberis rakstīja: Visu kas deg, ja

Un to, kas nedeg, to atšķaida ar to, kas deg

It īpaši visu kas ozolkoka mucās izturēts un deg...

Gregers 10.06.2008 18:50

elf rakstīja:

Gregers rakstīja: Ha! Tiko atdzina no servisa manu auto, bija jāmaina eļļa un pie reizes nolēmu arī kārbai nomainīt, jo pēdējo reizi to mainiju 40k atpakaļ Atlasā.

Servisa vecis bij atvedis to eļļu man parādīt jo zvēºeja ka tai eļļai ir vismaz 100k!

Tātad pēdējais no Atlasa darītajiem darbiem ir izrādijies kujova padarīts.

Savilkšu visu kopā:

Mainiju amīšus-kko sasipa un čīkst stūre,

Pie reizes ieteica nomainīt atbalsta gūltņus-ielika brāķētus un'kā vēlāk izrādijās arī vecie bija ideālā stāvoklī.

Nomainija stabilizātora atsaiti- pēc 2k noklājās, nomainija vēlreiz, noklājās pēc 5k, bet oriģinālā kurai jau 136k vēl pat netaisās mirt.

Nomainija eļļu kārbā- izrādās nenomainija.

Nu tāds ir mans mīļais AtlasMotors.

Kopumā viņu eksperimenti un to novēršana nu jau pašiem 2 gadiem ir izlīdzinājušies ar A6 uzturēšanas izmaksām

Kāpēc neremontē ar orģināldaļām un kā tu zini ka eļļu neapmainija??? Pats gribi lai pa lēto sataisa un tad brēc ka jūk ārā.

To oriģinālo biju domājis otrā pusē, jo mainīta tikai labajā pusē, bet kreisajā vēl original

Gregers 10.06.2008 18:49

rrupucis rakstīja: konkrēts piemērs no kolēģa pieredzes: aizveda savu pasātu, vajadzēja 1 gultni nomainīt. šis iet pastaigā pa pilsētu. pazvana no servisa pēc 45 min, "mēs jums visus 4 gultņus nomainījām". pirmkārt maksā ragā vai arī sāc nu tagad skaidroties otrkārt neticas, ka viņi tik ātri varēja 4 gultņus nomainīt.

Es līdzīgā situācijā nesamaksāju, jo darbu nebiju pasūtijis.

No šādām situācijām parasti izvairijos izmantojot dīlerservisu, bet tā kā TC arī nav nekāda sālsmaize tad sākās problēmas ar normāla mehāniķa meklēšanu.

Gregers 10.06.2008 18:46

Centis_Nuudele rakstīja: Tā kā Gregers te nesmuki apsaukājās, teikšu ka mani patiesi priecē, ka kāds serviss piečakarējis krutu apdrošināšanas speciālistu. Tieši apdrošināšanas speciālistu.

Dots pret dotu.

Pats sāki!

Notiršot kādu rēķinies, ka var gadīties kādreiz vienu ceļa gabalu iet kopā jo Latvija ir sasodīti maza...

Gregers 10.06.2008 18:43

rrupucis rakstīja:

Velomens rakstīja: Un man likās,ka cilvēkam ir jābūt profesionālim savā jomā un jāmāk nopelnīt nauda WC remontam un arī auto remontam.....

tā jau pēc idejas ir, bet ir lietas, par ko servisi plēš naudu nejēgā, bet var arī pats mierīgi izdarīt. tad kāpēc dažreiz biki nesasmērēt rokas? man piemēram nav nekāds svaigais auto un cik nu iespējams daru pats. servisā katram noplēš trīs ādas un vēl brīnies, vai vispār ir kas darīts utt utt

Ādas mani neuztrauc ja darbs labi padarīts, škrobe kad samaksu paņem, bet darbs slikti padarīts, besī pārbaudīt un uz pirkstiem skatīties.

Rokas nesmērēšu pat ap riepām, jo neuzskatu sevi par kompetentu šajā jomā, tam ir speciālisti, bet es pa to laiku labāk pastrādāšu vai ar ģimeni uz jūru aizbraukšu.

Gregers 10.06.2008 18:40

elf rakstīja:

Gregers rakstīja: Ha! Tiko atdzina no servisa manu auto, bija jāmaina eļļa un pie reizes nolēmu arī kārbai nomainīt, jo pēdējo reizi to mainiju 40k atpakaļ Atlasā.

Servisa vecis bij atvedis to eļļu man parādīt jo zvēºeja ka tai eļļai ir vismaz 100k!

Tātad pēdējais no Atlasa darītajiem darbiem ir izrādijies kujova padarīts.

Savilkšu visu kopā:

Mainiju amīšus-kko sasipa un čīkst stūre,

Pie reizes ieteica nomainīt atbalsta gūltņus-ielika brāķētus un'kā vēlāk izrādijās arī vecie bija ideālā stāvoklī.

Nomainija stabilizātora atsaiti- pēc 2k noklājās, nomainija vēlreiz, noklājās pēc 5k, bet oriģinālā kurai jau 136k vēl pat netaisās mirt.

Nomainija eļļu kārbā- izrādās nenomainija.

Nu tāds ir mans mīļais AtlasMotors.

Kopumā viņu eksperimenti un to novēršana nu jau pašiem 2 gadiem ir izlīdzinājušies ar A6 uzturēšanas izmaksām

Kāpēc neremontē ar orģināldaļām un kā tu zini ka eļļu neapmainija??? Pats gribi lai pa lēto sataisa un tad brēc ka jūk ārā.

Oriģinālās izmantoju, vai iepriekšējiem auto parakstijos uz neoriģinālo ja serviss ieteica.

Eļļu mehāniķis nosauca par vecu un nav iemesla neticēt jo vecis jau daudzus gadus ar eļļām nodarbojās un tādēļ, ka sadarbojamies jau sen-es viņa servim apdrošināšanu pa lēto, viņš man eļļas par pašizmaksu un par darbu neņem.

Gregers 10.06.2008 18:36

Centis_Nuudele rakstīja:

Gregers rakstīja: Un vispār, ahūnie prieki jums diviem idiņiem, vismaz arī manam lūztošajam musarņikam kkāda šaize, a to braukāju kā tāds lunis un par servisu pat neiedomājos!!! Cik reizes paši esat bijuši servisā pa pagājušajiem diviem gadiem?

ne reizes neesmu bijis servisā, jo lai gan esi mani pagodinājis ar epitetu Idiņš atšķirībā no tevis, krutais apdrošināšanas ekspert, es kārbai eļļu māku nomainīt pats. Un tāpēc man nav nevienam jāprasa lai pēc garšas nosaka eļļas vecumu.

Saproti, ne visi ir tik nabagi un ne visiem ir tik daudz briva laika un nevēlēšanās brivo laiku pavadīt ar ģimeni...

Gregers 10.06.2008 18:16

anonimikis rakstīja: motoram ik pa 10K sen jau vairs nav taisnība

Ja domā ar auto braukt ilgstoši un neesi pircis jaunu tad ir aktuāli.

Jebkurš tehniķis tev pateiks, ka jāmaina ir tik bieži cik var, bet 10-15k ir kompromiss starp vajadzīgo un patīkamo.

Gregers 10.06.2008 18:14

ooPIS rakstīja:

Gregers rakstīja:

Moš tev adaptīvā kārba un ikdienā brauc strauji, bet kad sāc braukt mierīgāk tad kādu brīdi vajag lai kārba saprastu ko jādara.

varen bremziiga smadzene tad tam adaptiivajam...

Nevis manējam, bet visi adaptīvie, manam lai pielāgotos vajag apm 30 km, jaunajam keksusam 15 km, s klasei 20km, BMW X5 no 17-23, un šie ir ražotāja/izplatītāja dati! Liekas bremzīgs būsi izrādijies tu?

Gregers 10.06.2008 18:11

Magistrs rakstīja: Normāliem auto kārbas eļļa vispār nav jāmaina. Spečuks, bļe.

Pazvani uz RAAp vai ja nav slinkums paskati auto instrukcijas! Nespečuk Blje!

Gregers 10.06.2008 18:09

mansotraises rakstīja: Tā kā man ir izdevies atrast labus meistarus, kas mīl savu darbu, tad es visus savus auto remontēju pie viņiem. Un viņi atbild par savu paveikto. Labs meistars ir kā ģimenes ārsts tavam auto. katrā vizitē pārbaudīs vai viss ir ok un viņa iepriekšveiktie darbi/detaļas/škidrumi/utml ir kārtībā. Ja kaut kas ne tā, viss tiek nomainits.

Diemžēl nav izdevies vēl atrast labu autoelektriķi, tādēļ ari pagaidām meklēju tādu.

Jo nav māksla iebraukt pie tēvoča Koļas aka megašķunēris. Un tas tad nočipos/upgreidos tā to autokompi, ka pēc tam puse autoelektrības nestrādās. Pilns ss ar tādiem zenon/čip meistariem.

Varbūt padalīsies ar adresīti?

Gregers 10.06.2008 14:55

Raustīties arī dēļ ātruma devēja var, slēgties pie augstākiem nekā grāk apgriezieniem nav sākusi? Pabrauc vēl biku, ja pazudīs arī spidometrs tad remonts ap 50 LVL.

Spamotājiem piebildīšu, ka normāli cilvēki zin-motoram eļļu ik pa 10k, kārbai ik pa 30-40k jāmaina un tad nebūs nekādu problēmu.

RAAP var sataisīt, bet iztestēt tak labāk audi centrā Mežciemā.

Moš tev adaptīvā kārba un ikdienā brauc strauji, bet kad sāc braukt mierīgāk tad kādu brīdi vajag lai kārba saprastu ko jādara.

Gregers 10.06.2008 10:37

msh rakstīja: Tātad pie lētajiem un labajiem amūrikāņiem aizmirsi pieskaitīt lētus un labus servisus

Lēti ir, bet tagad zinu, ka Atlas nav pie labajiem

Ne es viens braukāju ar amo un zinu, ka gandrīz visi paziņas remontējas pie mājām, jo nopietni remonti nav vajadzīgi, bet sīkumus kā stabilizātora atsaite vai eļļas maiņa var izdarīt katrs normāls vecis jebkurā piemērotā vietā.

Un vispār, ahūnie prieki jums diviem idiņiem, vismaz arī manam lūztošajam musarņikam kkāda šaize, a to braukāju kā tāds lunis un par servisu pat neiedomājos!!! Cik reizes paši esat bijuši servisā pa pagājušajiem diviem gadiem? Es tikai šo Atlasa šaizi risināt esmu bijis, da nesen nomainiju Stab atsaiti, tātad viens remonts par 45 LVL divos gados!

Gregers 10.06.2008 10:31

Centis_Nuudele rakstīja: Divreiz ir bijusi darīšana ar Atlasu . Sajūga maiņa - nav īpaši kur piesieties. Problēmas ar iešprices elektroiekārtu - Atlasa elektriķis bija super.

p.s. kā var paskatoties uz kārbas eļļu noteikt noskrējienu.... ta varbūt tā kārba tik nojāta ka nedēļas laikā piedrāž eļļu pilnu ar skaidām.

kārba kā reiz ir ok. Tas kurš māk tas var pateikt vai ēļļai ir trīs mēneši vai vairāki gadi.

Gregers 10.06.2008 10:29

Magistrs rakstīja:

Gregers rakstīja: Ha! Tiko atdzina no servisa manu auto, bija jāmaina eļļa un pie reizes nolēmu arī kārbai nomainīt, jo pēdējo reizi to mainiju 40k atpakaļ Atlasā.

Servisa vecis bij atvedis to eļļu man parādīt jo zvēºeja ka tai eļļai ir vismaz 100k!

Tātad pēdējais no Atlasa darītajiem darbiem ir izrādijies kujova padarīts.

Savilkšu visu kopā:

Mainiju amīšus-kko sasipa un čīkst stūre,

Pie reizes ieteica nomainīt atbalsta gūltņus-ielika brāķētus un'kā vēlāk izrādijās arī vecie bija ideālā stāvoklī.

Nomainija stabilizātora atsaiti- pēc 2k noklājās, nomainija vēlreiz, noklājās pēc 5k, bet oriģinālā kurai jau 136k vēl pat netaisās mirt.

Nomainija eļļu kārbā- izrādās nenomainija.

Nu tāds ir mans mīļais AtlasMotors.

Kopumā viņu eksperimenti un to novēršana nu jau pašiem 2 gadiem ir izlīdzinājušies ar A6 uzturēšanas izmaksām

Tas bija tavs super auto, kuram ir tikai 3 mainītas detaļas? Dirsējs tu esi, kā teiktu deksters - tukšpļūtis.

Izturīgais amerikāņu auto.

Bet ta saskaiti Maģi, cik ir mainītas? Iepūt ļipā!

Gregers 10.06.2008 10:12

Master_D rakstīja: nu tā IR līku disku pazīme.

Varbūt diski brāķis?

Vai pusasis līkas...

Bet par diskiem, loti iespējams, A6 diski savērpās pie štukas noskrējiens-sabremzējos no 170 km/h un uzreiz peļķē.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti