iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gregers 10.06.2008 0:02

Ja offtop tad offtop. Parunāsim par labām mašīnām kuras ir savas naudas vērtas tāpat kā šis 5k eur vērtais Passat.

Labākais veids kā iegūldīt 80k eur, šim nu vācieši diskus tīra, tāpat kā amo diemžēl

autoweek.ru/...

Laikam tikai šim vēl leksus nav ticis klāt...

autoweek.ru/...

Lielisks dizains, vairāk nekā lielisks salons un tas viss par 40k eur

autoweek.ru/...

youtube.com/...

Jauka manta ja vajag nobraukt no asvalta, un tikai par 26k eur cienijamā komplektācijā

autoweek.ru/...

Bezceļu klasika...

autoweek.ru/...

Slapjais sapnis

autoweek.ru/...

Viens no labākajiem parketniekiem...

autoweek.ru/...

Ja gribās paskriet...

autoweek.ru/...

Jauks p\'\'arītis cilvēkiem kuriem galvenais ir izlēkt un pārējais ir po...

autoweek.ru/...

Rrrrrrrrrrrr...pa ilgiem laikiem atkal īsts Audi

autoweek.ru/...

Labākais kabriolets...

autoweek.ru/...

Forš muzons un pirmatklājējs...cienu par to, ka bija pirmie

autoweek.ru/...

Vnk glīti...

autoweek.ru/...

Īstiem bezceļiem un āgenskalna rajonam

autoweek.ru/...

Tāliem braucieniem...

autoweek.ru/...

Lai ko tur visi neteiktu, savas fukcijas pilda...bet tas patēriņš-7 km/l...

autoweek.ru/...

Labākais parketnieks kurš arī dubļos neapjūk...

autoweek.ru/...

Parketnieks kurš pārsteidz+ lielisks dizains...

autoweek.ru/...

Lielisks darba auto...

autoweek.ru/...

Mednieku un zvejnieku auto nr 1...

autoweek.ru/...

Sirdij ...

youtube.com/...

Dvēselei...

youtube.com/... ;feature=related

Brivdienām ar mīļoto...

youtube.com/...

Kad mociic uz laukiem jāaizved...

youtube.com/... ;feature=related

Kad biķernieki sauc noteikti E36 Huļiganku, bet nevaru neko labu atrast uz sitiena.

Nu tā apmērām, a viss pārējais tik kkādi kompromisi starp šiem...

Gregers 09.06.2008 22:59

WALA rakstīja: Mja pazīstama sajūta šajā valstī, ka tev vienmēr un visur ir jācenšas pierādit ka neesi "ēzelis", nevis ka kompetentās iestādes spētu sakomunicēt un uzvilkt raspisdjajus pēc pilnas programmas, kamēr tevi pašu liek svētā mierā.

+1

Gregers 09.06.2008 22:58

krupiss rakstīja: Kasko neko nevar palīdzēt!?

Nekāda iemesla nav, atslēgas tak pats labprātīgi atdeva!

Gregers 09.06.2008 22:52

lucky rakstīja:

Gregers rakstīja:

lucky rakstīja:

Smart7 rakstīja: Kā beidzās ar BTA?

Nekāda vaina. Džeks sākumā sāka pētīt un skatās logs vietā, uzreiz- ko gribi ja logs vietā, atbildu ka vajag dabūt piķi. Nolaižu logu pilnībā lejā(viņš pilnībā ieiet durvīs) un rādu lai fotogrāfē un stāstu, ka caurums izskatās tieši tāds pats kā izsistam logam. Palika tāds domīgs bet saka ka varētu būt o.k., tā ka gaidīšu piķi un paldies saku visiem, kas palīdzēja ar padomu.

Pēcāk aizved tam čomam 0.5 Visīti, viņš pievēra acis uz tevi

"Krievu standarts" 0,7 jau tika apsolīts

Viņš visi dzer tici man

Gregers 09.06.2008 22:46

tiiniz rakstīja: Ir pieejams šāds modelis, ja nu kādu interesē

5 ātrumi, melna, metālika, koka apdare, visi četri elektriskie logi, tikko veikta apkope un izieta TA.

Marka Volkswagen Passat

Izlaiduma gads: 2000

Motors: 2.8 benzīns

Ātrumkārba: Mehāniska 5 ātrumi

Nobraukums, km: 170 000

Krāsa: Melna metālika

Virsbūves tips: Universāls

Tehniskā apskate: 05.2009

Komplektācija:

Kruīza kontrole

Kondicionieris

Centrālā atslēga

Lūka

Stūres pastiprinātājs

Signalizācija

Stereo iekārta

ABS

El.logu pacēlāji

Sēdekļu apsilde

Spoguļu apsilde

El. spoguļi

Lietie diski

Gaisa spilveni

Miglas lukturi

Cena 4999 eiro.

[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]

[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]

[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]

[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]

Vienam klientam apjautāšos, viņš nesen meklēja auto meitai, varbūt ieinteresēs.

Gregers 09.06.2008 22:44

azors rakstīja:

Gregers rakstīja:

msh rakstīja: Nejauciet VW fanu ar vwfanu Bet par fanošanu - synchro pietrūkst...

Greger, piemēram, ja es meklētu sev pēdējajā desmitgadē ražotu aparātu, es, protams, ka uz kaut kādiem amūrikāņiem arī nemaz neskatītos. Tomēr VAG ražojums, kvalitatīvs, detaļas viegli pieejamas, mašīna nav jāizkropļo ar lukturu izmaiņām, passātam ir normāli gabarīti [lai arī man vislabāk patīk golfi ] un tā var paturpināt

A no biksēm vēl neesi izlecis?

Hm...kā izpaužās VAG ražojuma kvalitāte un amo vai saaba nekvalititāte uz viņu fona?

Detaļas arī brīvi pieejamas, katrā pilsētā vismaz divi, trīs, bet Rīgā pat desmitiem veikalu kuri pārdos un piegādās tev detaļas vienas dienas laikā. Pēc pieredzes spriežot jaunajiem vācu ražojumiem ir problēma nopirkt pat ejošas detaļas jo patēriņš/lūzšana ir katastrofāla.

Lukturi nav jākropļo, vizuāli pat redzēt izmaiņas nevar un pietam tas nav jādara pašam, to tavā vietā gādīgi ir izdarijis pārdevējs, bet piem 300m, 300c un citiem arī eiropai domātajiem modeļiem ar lukturiem jau kopš 1997 gada ir viss ok.

A par gabarītiem, nu tas jau ir gaumes jautājums, man piemēram nav pieņemama tā šaurība kura valda pat lielajos vācu auto, jūtos kā kastē iespundēts-par kko sodīts. Pat 7 sērijas BMW un A8 jūtos neērti jo ir šauri un cieti krēsli un slidena plāna āda kuru var caurdurt pat ar bikšu rāvējslēdzi. Man patīk ka varu sasēdināt 5 cilvēkus ar ērtībām, sakraut viņu bagāžu bagāžniekā un aizšaut uz 1000 km attālu pludmali, tāpat vien jo tas nav tālu ja brauc ar ērtu, mierīgu, jaudīgu auto. Un viss par to pašu naudu kuru Tu atdod par Golf 4 vai A4.

Agrāk, sen atpakaļ kamēr nebiju pamēģinājis amo un saabus arī uzskatiju, ka Audi ir super, bet tad nāca vilšanās jauna Golf 4 2.0 izskatā, pēcāk jauns A6 3.0, bet kad sapratu, ka draugi kuri braukā ar ērtām, stabilām mašīnām, kuriem jau standartā ir visas jaukās ektras, labas patīkami skanošas stereo sistēmas,ādas saloni un paneļi, kuriem ir vizuāli patīkami saloni un elastīgi dzinēji, kad sapratu ka mani gadīgie vācu brīnumi remontu vai vnk būšanu servisā prasa ievērojami biežāk un izmaksā man gadā ievērojami vairāk da vēl arī ir trausli, baidās no bedrēm un ziemā ir nestabili tad nopirku savu pirmo amo. Pirmos mēnešus nevarēju uz vietas nosēdēt jo nevarēju vien pārtāt apbrīnot to cik patīkami ir atrasties amo salona, nepārtraukti pārsteidz, ka vienkārša braukšana var sagādāt tādu baudu. Ka negribas nekur skriet, nevienu apdzīt, nebesī korķi...tad es padevos un nu jau daudzus gadus palieku uzticīgs Amo autiņiem Cadillac, Chrysler un Chevrolet, kā arī apbrīnoju SAAB auto sniegto brauktprieku un esmu gandrīz visus paziņas pārvilcis vai nu uz saabiem vai amo autiņiem un pārvilcis nevis ar pierunāšanu, bet vnk iedodot kādam BMW 5 vai A6, A8, Passat utt īpašniekam uz brīvdienām aizbraukt kkur ar savu auto, un tādejādi papildus no tā ko uzzinu no klientiem arī iztestēju paziņu autosus un ikreiz nonācu pie slēdziena ka mans auto ir labāks. Vienīgie gadījumi kad nosvārstijos bija Nissan Murano un Infinity FX45 kā arī Range Rover Supercharge un S klases jaunais mersis maksimālajā exclusif kompletācijā.

Nē, kādēļ gan būtu jālec?! Man dzīvē viss ir labi!

Gregers 09.06.2008 22:25

lucky rakstīja:

Smart7 rakstīja: Kā beidzās ar BTA?

Nekāda vaina. Džeks sākumā sāka pētīt un skatās logs vietā, uzreiz- ko gribi ja logs vietā, atbildu ka vajag dabūt piķi. Nolaižu logu pilnībā lejā(viņš pilnībā ieiet durvīs) un rādu lai fotogrāfē un stāstu, ka caurums izskatās tieši tāds pats kā izsistam logam. Palika tāds domīgs bet saka ka varētu būt o.k., tā ka gaidīšu piķi un paldies saku visiem, kas palīdzēja ar padomu.

Pēcāk aizved tam čomam 0.5 Visīti, viņš pievēra acis uz tevi

Gregers 09.06.2008 22:22

jugasvilli rakstīja:

batka rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja:

batka rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja:

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Un aizmirsi piebilst ka apdrošinatajus interese tikai un vienigi liela peļņa un nekas cits.Citu iemeslu neredzu ka tiek apčakareti cilveki

Būtu dīvaini ja viņus neinteresētu peļņa!

A cilvēki tiek čakarēti jo nezin savas tiesības!!!

Ja tu zini kas tev pienākās, bet kas ne, vai tāvā vietā visu dara cilvēks kurš zin kas tev pienākās tad nekāda čakarēšanās nenotiek!

Čalis novakoja Boru,apdrošinataji norakstija un izmaksaja summu bet 2000eiro mazaku neka tada mašina maksa.Normali ne???Tas gadijums bij ar OCTU Ergo

oj nu labi lai arii ergo nav nekaadi jeerinji un shad tad bez iipashiem kontaktiem nekas nenotiek aatri un labi, tomeer, katrs latvju baalelinjsh savu shrotu veerte vismaz par 40% daargaak par tirgus veertiibu taatad, arii tavs pazinja ir latvis-tipiskais... pieljauju, runa iet par pirmo boru, taatad veertiiba ap kadiem 3500-5500 EUR un tie 2000 EUR izsklausaas tiiri likumsakariigi, jo cilveekam likaas ka vinja 1.4 l sudrabots agregaats ar super duper pastuuzi un sabu, ka arii prieksheejiem elektro-logiem un luuku, maksaa vismaz 8000 EUR

Nu dzejnieks tu esi,bet stulbs

stulbs ir tavs pazinja, kas nejeedz dabuut no apdirshinaataaja to kas vinjam pienaakas, ja vispaar pienakas. 2000 EUR nav paaraak maza nuda, lai samierinaaties ar izmaksu, taatad - vai nu tavs pazinja ir taads pats kaa tu, vai nu tu te mums visiem smuki fleitee, veciit ja mani kaads apdirsinaatajs gribeetu peec kasko vai octas apsipt par 35-40% no auto veertiibas, es laikam riikotos savaadaak bet nu tev, veciit, laikam pazinjas taadi pasi kaa tu

Ne mans paziņa ir stulbs ka tu

Bērnu dārzs kaut kāds. "Tu stulbs" "Nē tu stulbs". Idiņi.

+1

Gregers 09.06.2008 22:18

Pēc klientu atsauksmēm un pieredzes varu ieteikt V4 motors.

Bet tad jāiet caur mani jo citādi var arī ne tik labi nostrādāt.

Cena viduvēja, bet kvalitāte tāda, ka pat garantijas auto droši sūtu pie viņiem un izplatītāji vēl ne reizi neko nav teikuši.

Gregers 09.06.2008 22:14

Ha! Tiko atdzina no servisa manu auto, bija jāmaina eļļa un pie reizes nolēmu arī kārbai nomainīt, jo pēdējo reizi to mainiju 40k atpakaļ Atlasā.

Servisa vecis bij atvedis to eļļu man parādīt jo zvēºeja ka tai eļļai ir vismaz 100k!

Tātad pēdējais no Atlasa darītajiem darbiem ir izrādijies kujova padarīts.

Savilkšu visu kopā:

Mainiju amīšus-kko sasipa un čīkst stūre,

Pie reizes ieteica nomainīt atbalsta gūltņus-ielika brāķētus un'kā vēlāk izrādijās arī vecie bija ideālā stāvoklī.

Nomainija stabilizātora atsaiti- pēc 2k noklājās, nomainija vēlreiz, noklājās pēc 5k, bet oriģinālā kurai jau 136k vēl pat netaisās mirt.

Nomainija eļļu kārbā- izrādās nenomainija.

Nu tāds ir mans mīļais AtlasMotors.

Kopumā viņu eksperimenti un to novēršana nu jau pašiem 2 gadiem ir izlīdzinājušies ar A6 uzturēšanas izmaksām

Gregers 09.06.2008 22:00

VWfans rakstīja:

Gregers rakstīja:

Jā, man no 29.08.2003. līdz 21.01.2006. bija 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu un klimatkontroli. Baudāms auto. Nobraucu ar to 42,1 tūkstoti km. Par benzīnu iztērēju 1972,48 latus. Kopējās izmaksas, neskaitot iegādes cenu, bija Ls 4707,44 uz 42100 km jeb 11,2 santīmi uz kilometru. Tagadējai Opel-Meriva 1,3 CDTI izmaksas, neskaitot iegādes cenu, ir mazākas - tuvu 9 santīmiem uz kilometru.

Un ko tu ziedo 2 santīmu dēļ?

Visu!

Nebūt nē. 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI uz ceļa turas ne sliktāk kā 1993.gada Volkswagen-Vento VR6, labāk nekā 2004.gada Toyota-RAV4 un daudz labāk nekā parastais Volkswagen-Vento ar 1,8 litru benzīna motoru. Opel-Meriva salīdzinājumā ar Volkswagen-Vento ir daudz ietilpīgāka un praktiskāka ģimenes vajadzībām.

Par Rav4 pilnīgi piekrītu, tizls, nesaprotams auto, vrodi uzvedība uz ceļa kā džipam ar izrietošajiem mīnusiem, bet pretī dod Getz ietilpību un Lada ērtību, vienīgi uzticams kā jau ikkatra toyota.Bet Meriva ir sliktāk vadāma, neērtāka un mazāka par piemēram Chrysler Vojager 2.8 TDi, kuru arī uzturēt ir lētāk.

Kā arī mana auto ietilpības rādītāji ir pārāki, vai līdzvērtīgi kā tavai Merivai.Doma, ka tu kko ekonome ar savu auto ir tikai pašapmāns. Es pat nerunāju par psiholoģisko komfortu. Kgan ja tev patīk un nerunājam par loģiku tad galvenais lai pašam patīk, man piemēram patīk Camaro vecais, nu tas kas Transformeros bij, no loģikas naglu kaste, bet patīk un viss, un es necenšos to attaisnot vnk skaidri saku ka tā ir mana vājība, nevis kā tu te visiem spraud par ekonomiskumu un ērtībām. Ir auto ekonomiskāki, ir ērtāki un uzticamāki...

A Vento VR tev nobaukts bijis, jo ar normālām riepām un strādājošiem amīšiem priekš tik maza auto ir ļoti braucams.

Gregers 09.06.2008 21:50

Uh_ti rakstīja: Labā tehn. kārtībā 2,8 Passat pie mums ir nereāli atrast. Parasti šādus auto pārdod tad, kad viss ir uz sabrukšanas robežas. Bet, ja normāli saremontē, šāds verķis ir tā vērts.

He, ir bijusi pieredze salīdzināšanai divi čomi nopirka no saloniem amerikā un vācijā 2003 gada Vojager un A6. Par tadu pašu naudu kuru iegrūda A6 pa gadu savā auto Jerists joka pēc iegūldija vizuālajā un izklaides apdeitā savam busam. Tagad ir Standarta A6 vienam un pa pilno nopakots Jeris. Tagad gan arī A6 īpašnieks braukā ar amo-CTS Seville 2000 gada un ir pārsteigts cik reti ir kkas lūzis.

Gregers 09.06.2008 21:46

VWfans rakstīja:

nomiks rakstīja:

Gregers rakstīja:

Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.

Reiz VWfanam līdzīgs auto (VW Vento) jau bija, pie tam, ja nemaldos, arī ar 2,8 l benzīnmotoru.

Jā, man no 29.08.2003. līdz 21.01.2006. bija 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu un klimatkontroli. Baudāms auto. Nobraucu ar to 42,1 tūkstoti km. Par benzīnu iztērēju 1972,48 latus. Kopējās izmaksas, neskaitot iegādes cenu, bija Ls 4707,44 uz 42100 km jeb 11,2 santīmi uz kilometru. Tagadējai Opel-Meriva 1,3 CDTI izmaksas, neskaitot iegādes cenu, ir mazākas - tuvu 9 santīmiem uz kilometru.

Un ko tu ziedo 2 santīmu dēļ?

Visu!

Gregers 09.06.2008 21:45

msh rakstīja: Nejauciet VW fanu ar vwfanu Bet par fanošanu - synchro pietrūkst...

Greger, piemēram, ja es meklētu sev pēdējajā desmitgadē ražotu aparātu, es, protams, ka uz kaut kādiem amūrikāņiem arī nemaz neskatītos. Tomēr VAG ražojums, kvalitatīvs, detaļas viegli pieejamas, mašīna nav jāizkropļo ar lukturu izmaiņām, passātam ir normāli gabarīti [lai arī man vislabāk patīk golfi ] un tā var paturpināt

Hm...kā izpaužās VAG ražojuma kvalitāte un amo vai saaba nekvalititāte uz viņu fona?

Detaļas arī brīvi pieejamas, katrā pilsētā vismaz divi, trīs, bet Rīgā pat desmitiem veikalu kuri pārdos un piegādās tev detaļas vienas dienas laikā. Pēc pieredzes spriežot jaunajiem vācu ražojumiem ir problēma nopirkt pat ejošas detaļas jo patēriņš/lūzšana ir katastrofāla.

Lukturi nav jākropļo, vizuāli pat redzēt izmaiņas nevar un pietam tas nav jādara pašam, to tavā vietā gādīgi ir izdarijis pārdevējs, bet piem 300m, 300c un citiem arī eiropai domātajiem modeļiem ar lukturiem jau kopš 1997 gada ir viss ok.

A par gabarītiem, nu tas jau ir gaumes jautājums, man piemēram nav pieņemama tā šaurība kura valda pat lielajos vācu auto, jūtos kā kastē iespundēts-par kko sodīts. Pat 7 sērijas BMW un A8 jūtos neērti jo ir šauri un cieti krēsli un slidena plāna āda kuru var caurdurt pat ar bikšu rāvējslēdzi. Man patīk ka varu sasēdināt 5 cilvēkus ar ērtībām, sakraut viņu bagāžu bagāžniekā un aizšaut uz 1000 km attālu pludmali, tāpat vien jo tas nav tālu ja brauc ar ērtu, mierīgu, jaudīgu auto. Un viss par to pašu naudu kuru Tu atdod par Golf 4 vai A4.

Agrāk, sen atpakaļ kamēr nebiju pamēģinājis amo un saabus arī uzskatiju, ka Audi ir super, bet tad nāca vilšanās jauna Golf 4 2.0 izskatā, pēcāk jauns A6 3.0, bet kad sapratu, ka draugi kuri braukā ar ērtām, stabilām mašīnām, kuriem jau standartā ir visas jaukās ektras, labas patīkami skanošas stereo sistēmas,ādas saloni un paneļi, kuriem ir vizuāli patīkami saloni un elastīgi dzinēji, kad sapratu ka mani gadīgie vācu brīnumi remontu vai vnk būšanu servisā prasa ievērojami biežāk un izmaksā man gadā ievērojami vairāk da vēl arī ir trausli, baidās no bedrēm un ziemā ir nestabili tad nopirku savu pirmo amo. Pirmos mēnešus nevarēju uz vietas nosēdēt jo nevarēju vien pārtāt apbrīnot to cik patīkami ir atrasties amo salona, nepārtraukti pārsteidz, ka vienkārša braukšana var sagādāt tādu baudu. Ka negribas nekur skriet, nevienu apdzīt, nebesī korķi...tad es padevos un nu jau daudzus gadus palieku uzticīgs Amo autiņiem Cadillac, Chrysler un Chevrolet, kā arī apbrīnoju SAAB auto sniegto brauktprieku un esmu gandrīz visus paziņas pārvilcis vai nu uz saabiem vai amo autiņiem un pārvilcis nevis ar pierunāšanu, bet vnk iedodot kādam BMW 5 vai A6, A8, Passat utt īpašniekam uz brīvdienām aizbraukt kkur ar savu auto, un tādejādi papildus no tā ko uzzinu no klientiem arī iztestēju paziņu autosus un ikreiz nonācu pie slēdziena ka mans auto ir labāks. Vienīgie gadījumi kad nosvārstijos bija Nissan Murano un Infinity FX45 kā arī Range Rover Supercharge un S klases jaunais mersis maksimālajā exclusif kompletācijā.

Gregers 09.06.2008 16:10

Smart7 rakstīja: Kā beidzās ar BTA?

Kurnu tev pateiks!

Pat paldies nepateica!

Gregers 09.06.2008 13:09

Dzonijs_007 rakstīja:

Gregers rakstīja: Dīvaini, laba komplektācuja, bet nav klimatkontroles!

Bet kopumā labs auto, tik pusasis viegli traumējamas.

Un cena neadekvāta, piemēram 300m par 350 eur lētāks.

Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.

ta nu salīdzināji tautas universāli ar amerikāņu 300M tās ir atšķirīgas mašīnas un tie kas pērk 300M passātam virsū neskatās un otrādi.

Jā, bet ja to kāpēc amo īpašnieks varētu ignorēt Passat(kgan normāls vāģis) es piemēram saprotu, tad kāpēc pasātu īpašnieki pie vienādas cenas un uzturēšanas izmaksām tomēr izvēlās passat es nesaprotu!

Ja runa ietu par 1.9TDi tad poņatno-patēriņa atšķirības, bet 2.8 tērēs vairāk nekā amo 3.5.

Gregers 09.06.2008 11:48

Dīvaini, laba komplektācuja, bet nav klimatkontroles!

Bet kopumā labs auto, tik pusasis viegli traumējamas.

Un cena neadekvāta, piemēram 300m par 350 eur lētāks.

Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.

Gregers 09.06.2008 11:39

Hesus rakstīja:

Gregers rakstīja:

Ja spriežam pēc standart aprīkojuma, iespējas bez noguruma nobraukt 1000 un 2000 km, gaitas īpašībām, retās nepieciešamības iebraukt servisā un adekvātajām detaļu cenām un spriežot pēc cilvēkiem kuri brauc ar šo auto tad viņu varētu likt pie vecajiem labajiem nestaipītāju un ērtību mīļotāju, T.I pašpietiekamu, nosvērtu, sevi cienošu cilvēku auto kuriem nevienam neko nav jāpierāda

Ar ko brauc pats?

Ja neskatamies uz pretīgo plastmasu, apdari, vadāmību un vēl šo to tad.........

Ar IS250 un jau pieminēto Vectra

Pretīgā plastmasa ir tik pat daudz kā tavā auto, dažbrīd pat liekas ka leksusam ir vairāk, jo 300m tomēr 80% salona detaļu ir apšūtas ar patīkamas kvalitātes adas aistājēju!

Vadāmība...hm...gan britu, gan krievu, gan letiņu testos 300m vadāmība ir atzīta A6 un GS līmenī, bet zviedri pat atzina 300m kā ilgiem gabaliem piemērotāku tieši neitrālās vadāmības un 52/48% izsvarojuma dēļ, kā arī stūres iekārta kura nerēāģē uz risēm atvieglo braukšanu pa sliktu ceļa segumu.

IS un Vectra, ta jau tu saproti ko nozīmē braukt ar baudu un nestresojot, kāda pēc tādas negācijas pret Amo?

Opelim toč salons "lētāks" nekā manam auto! Vadās arī Opels sliktāk, bet is vairāk krata uz šosejas, kā arī ziemā grūtāk valdāms un īespēja iesēsties lielāks.

Gregers 09.06.2008 9:58

theerny rakstīja: toyota prius CO2= 104g/km

toyota yaris 1.0 C02=127g/km

mercedes c200 C02=160g/km

lūk arī viss ekonomiskusm. un neaizmirsti ka taksometrs pamatā brauc pa pilsētu un korķiem, kur jebkuram pseidoelektromobilim ir priekšrocibas attiecībā uz citiem auto.

Pirmkārt to rādijumu pagrūti sasniegt, otkārt to akumulātoru ražošana ir kudiš kaitīgāka nekā trīs citi auto ar 2.5-3.5l benzīndzinēju var "sakaitēt" +vēl ja pieņemam, ka ne kats prius tiks kā pienākās utilizēts tad vispār pedec!

Gregers 08.06.2008 22:07

DeaDMoroZZZ rakstīja:

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Un aizmirsi piebilst ka apdrošinatajus interese tikai un vienigi liela peļņa un nekas cits.Citu iemeslu neredzu ka tiek apčakareti cilveki

Būtu dīvaini ja viņus neinteresētu peļņa!

A cilvēki tiek čakarēti jo nezin savas tiesības!!!

Ja tu zini kas tev pienākās, bet kas ne, vai tāvā vietā visu dara cilvēks kurš zin kas tev pienākās tad nekāda čakarēšanās nenotiek!

Čalis novakoja Boru,apdrošinataji norakstija un izmaksaja summu bet 2000eiro mazaku neka tada mašina maksa.Normali ne???Tas gadijums bij ar OCTU Ergo

oj nu labi lai arii ergo nav nekaadi jeerinji un shad tad bez iipashiem kontaktiem nekas nenotiek aatri un labi, tomeer, katrs latvju baalelinjsh savu shrotu veerte vismaz par 40% daargaak par tirgus veertiibu taatad, arii tavs pazinja ir latvis-tipiskais... pieljauju, runa iet par pirmo boru, taatad veertiiba ap kadiem 3500-5500 EUR un tie 2000 EUR izsklausaas tiiri likumsakariigi, jo cilveekam likaas ka vinja 1.4 l sudrabots agregaats ar super duper pastuuzi un sabu, ka arii prieksheejiem elektro-logiem un luuku, maksaa vismaz 8000 EUR

Tirgus vērtība ir stingri, ar likumu noteikta, katru gadu atjaunota auto cena kura tiek izvilkta no tirgus vidējās tāda auto cenas.

Gregers 08.06.2008 22:01

msh rakstīja: Kā tā gove izskatās no ārpuses man nebija nekāds jaunums Salona bildītes nācās pameklēt netā, izskatās pat puslīdz ciešams

P.S. Man patika šitā frāze "Kā vēlāk zobojās auto žurnālisti, Chrysler inženieri esot atpakaļgaitā iebraukuši sienā ar Concorde, un rezultātā radās 300M."

Par govi arī varu piekrist tikai govs balerīna jo vadības ziņā un apgriezšanās radius ir kā daudz mazākam auto, bet gaita un ignor risēm un bedrēm kā lielajam auto.

Gregers 08.06.2008 21:59

msh rakstīja: Kā tā gove izskatās no ārpuses man nebija nekāds jaunums Salona bildītes nācās pameklēt netā, izskatās pat puslīdz ciešams

P.S. Man patika šitā frāze "Kā vēlāk zobojās auto žurnālisti, Chrysler inženieri esot atpakaļgaitā iebraukuši sienā ar Concorde, un rezultātā radās 300M."

Jā, tiešām rēcīgi, bet tīra patiesība, no LHS atšķirās tikai izsvarojums un bagāžnieks, kkgan tilpums abiem vienāds.

Salonu tak arī ieliku! Šajā salonā man vivairāk patika, ka tikai klimat/audio sadaļa un daļa pie ātrumkloķa ir no plastmasas, viss pārējais salons ir klāts ar patīkamu mīkstu audumu vai ādas imitāciju.

Salons principāa ir klasiski amerikānisks, tādi +/- ir visiem amo līdz 2000 gadam.

Gregers 08.06.2008 21:09

msh rakstīja: Iedod tā sava brīnuma salona bildītes, pagaidām radies iespaids ka amūrikāņu saloni uztaisīti kā miskastes Jopeļiem tas pats, tak amūrikānis vien ir

uscars.lv/...

uscars.lv/...

Savējā bildi nemāku ielikt, ieliķšu līdzīga, man tik diski citi

images.webmakerx.net/...

Nekad neesmu teicis, ka 300m ir pati, pati mašīna, bet priekš savas cenas, kā arī līdz 30k eur šī ir ļoti laba izvēle. Esmu braucis ar daudz auto, šobrīd apstājos uz šis, rīt varbūt nopirkšu GS, vai 95 Grifin, vai jauno CTS, bet varbūt Seville a moš kas cits tirgū parādīsies. Kad pirku savu auto tirgū līdz 25k eur nebija nekā kas pārspēj iepriekšminētos auto un tā kā tieši 300m gadījās izcilā stāvoklī tad nopirku tieši viņu.

Gregers 08.06.2008 20:55

msh rakstīja:

Gregers rakstīja:

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā.

Tas pretīgais jauno modeļu purna dizains būtu konservatīvs?

Kāds ir klasiska BMW vadītāja sapnis, lai visi no viņa baidītos, lai viņš justos liels un spēcīgs, lai visi abižotāji aptaisītos no bailēm, lai visas vecenes kuras bērnībā atteica tagad beigtu tik paskatoties uz viņu...vot i auto, rūc kā dīzeļģenerātors,vēlams taisnā truba, pof kā auto kaitē,bet toties troksnij,prjam rrrrrr visus isipšunestājatiesceļā, salons tāds lai visi justu kurš mājā saimnieks, lielais uzgalis, brīžiem lielāks par dzinēju-mājiens uz visiem zināmu pasākumu ES TAK GIGANTS, un purniņš...khm...rrrrr-rrrr-būūūū-rrrrkādsesbriesmīgskādsesgigantsčurājatiesvisimanispogulīredzot!!!

Uz tādu skaties, uz ceļa, varonis,bet izkāpj mazīņš valodu raustoš tirliņš kurš pēc pirmā uzšāviena sāk brēkt un raudāt un skrien čuvakiem sūdzēties. Marka kā tāda pozicionējās uz bērnībā traumētiem, nepilnvērtības kompleksu māktiem cilvēciņiem...diemžēl...ar katru gadu aizvien vairāk...bet mašīna biķernieku trasei lieliska...

Gregers 08.06.2008 20:45

msh rakstīja:

Gregers rakstīja:

Itkā jau BMW nav nekāda vaina, parasta, pelēka, samērā uzticama mašīna, bet brenda politika pievilina tieši sugu un ideotus atbaidot normālus cilvēkus kuriem varētu patikt konservatīvisms ko piedāvāi marka savā dizainā.

Tas pretīgais jauno modeļu purna dizains būtu konservatīvs?

Konservatīvs, nozīmē pastiprināti ievērojoš noteiktu uzvedības vai izskata variantu.

šobrīd atmaroziem liekas smuks tāds purns vot i ir tas purns kāds ir, bet salons kā bija pelēks un neizteiksmīgs, depresiju uzdzenoš tāds arī palika.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti