iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Gregers 06.06.2008 14:52

mazdainis rakstīja: Klau tauta- aptirsinataju kantoriem ir vai nav vienota KASKo apdrosinasanas datubaze.

Pazina gribeja pagarinat Kasko polisi BTA- sim sogad ierubija Kasko par 70lvl vairāk- jo izrādās sis ieprieksejā gada bija spguli pa KASKO nomainijis.

Es šim saku- tak vajadzeja nemt citu KASKO kantori.

Sis man preti- ka apdrosinatajiem esot vienota DB par visiem kasko gadijumiem.

Es saku- nav gan..

Tad kā Tur ir

Blje...neievēroju, ka runa ir par manu mīluli BTA.

Tin prom no turienes un apdrošinies normālā kompānijā.

Ja varēji atļauties BTA tad vari arī Ergo, paņem un nemocies.

Gregers 06.06.2008 14:50

Ozz rakstīja: Taads pozitiivisma un lojaalums liecina tikai par to, ka apdrosinaataaji var atljauties zaudeet kaut kaadas summas pat pienjemot ka bojaajumi tiek apmaksaati arī negodpraatiigas attieksmes rezultaataa....

man nepatiik pati doma, ka es lai arii ar OCTA (nu saki ko gribi, okta ir tas kreejuma smeljamais laucinsh) bet apmaksaaju kaada jau taa labi situeeta teela biezā rumaka remontu...

Taa vien liekas, ka cilveeks nopirsis KASKO ne par ko vairaak neuztraucas-

noparkosies "uz tausti" KASKO nosegs

kaads cits staavvietaa iemanevrees- KASKO nosegs, taapeec pametam savu lamatu kaa ienaak praataa...

Atstaaj veco datorsomu salonaa- obligaati nofizģīs-KASKO nosegs arii to...tas nekas ka soma bija tuksa...

braucam pa ielaam kaa pagadaas- tikliidz viegli ar bamperi aizkjer kaadu, taa nosprostojam satiksmi, gaidam 3 stundas mentus tikai taapeec lai pasam nebuutu jaamaksaa par saviem greekiem...

negribu izklausiities peec veca ôpja, bet "agraak cilveeki brauca praatiigaak"

Pilnīgi piekrītu, ļaudis ar kasko ir izlaidušies.

Bet par atļaušanos ir tieši pretēji, ja varētu atļauties t.i. ja pietiktu varkas tad ar klientiem neauklētos, bet tā kā konkurence ir liela, bet klientu skaits nosacīti mazs tad gudrākās kompānijas auklējās lai nezaudētu klientus.

VIENOTAS DATU BĀZES NAV, PAR IZMAKSĀM VAR SPRIEST TIKAI NO LTAB BM KLASĒM, TEVI MĒĢINA PAVILKT UN MUĻĶI, EJ CITUR UN MIERS.

nOTEIKTI PAŅEM PIEDĀVĀJUMUS NO RESO, NORICIA UN ERGO.

Gregers 06.06.2008 14:07

mansotraises rakstīja:

Gregers rakstīja:

1244 rakstīja: Ņemšu ciet, neko citu šobrīd nevaru iedomāties.

Pežo -citroen arī sūdzas par pēdējiem dīzeļiem.Čakarējas un dārgi.

Izbrauc ar labi aprīkotu Skodu Superb 2.5 TDi automātu un SAAB 9.5 2.2 TDi, varbūt pārdomāsi-Skoda pie labāka aprīkojuma lētāka un jestrāka, SAAB pie tām pašām izmaksām ērtāks un aprīkotāks.

Es arī kad meklēju auto, tad skatijos uz saab 9-5. gribēju 3 litru dīzeli un automātu. 3.0 tid bija, bet bez automāta, tad nu kaut kā acīs iekrita opeļš arī superB bija padomā, bet kaut kāda personīga nepatika pret nosaukumu liedza to iepirkt.

A zrja, normāls autoss.

Gregers 06.06.2008 14:05

Ozz rakstīja: Jaasaka, ka apdirsinaataaji ir kaut kaadi labdari un filantropi....ja es buutu apdrosinaataajs, neparko neatdotu savu naudu peec principa "stuļja utrom a ģengi večerom"...

ja klients nevar atljauties braukt uz kantori, jo aiznjemts ar visaadaam savaam dariisanaam, tad lai maina stiklu pa savu naudu. Bizness ir bizness...

Vispār jau pareizi, bet ir tāda lieta kā pozitīva attieksme pret klientu.Jo pozitīvāka un ērtāka attieksme jo priecīgāks, tātad lojālāks klients

Gregers 06.06.2008 14:01

juuzveris rakstīja: nu skaties pats ar to savu BMW. tu riskē nākamgad kasko dabūt par 2x lielāku cenu it īpaši jau no BTA.

Starpcitu, kasko nekļūst dārgāks no notikumiem, vnk netiek piemērota atlaide.

Gregers 06.06.2008 14:00

juuzveris rakstīja: nu skaties pats ar to savu BMW. tu riskē nākamgad kasko dabūt par 2x lielāku cenu it īpaši jau no BTA.

Da kam tas bta vajadzīgs, kaskas maksā tā itkā uz apzeltīta pergamenta drukātos a pie maksāšanas mūždien kkādas figņas, šis gadījums spilgts piemērs, normālai kompānijai po, vispār pa telefonu pieteikumu var iesniegt un fočenes ja ļoti vajag kaut pa ēpastu, vai fotogrāfs atbrauktu.

Gregers 06.06.2008 13:58

Magistrs rakstīja:

Gregers rakstīja:

Magistrs rakstīja: Tūlīt atnāks trekteris un piepļūtīs tev pilnas ausis.

Pats nevari pie viņiem aizbraukt?

Maģis jidritvai! Balalaika kujeva arstēties nēesi domājis ar tādu sasistu galvu tak arī sev pāri var nodarīt!

Gribēju ārstēties, bet Straupe jau pilna ar trekteriem. Tā ka nestreso, bet brauc formēt traktora riepu pumpēšanu.

Nu prjam zadornovs!

Gregers 06.06.2008 13:56

Ja ievērosi divus noteikumus tad vari rīt vai šovakar mainīt stiklu un trīs dienu laikā no notikuma rakstīt iesniegumu.

1.Maini stiklu oligāti Sia Vējstikls

2.Nenokavē iesniegumu

Problēmu nebūs.

Gregers 06.06.2008 13:45

Magistrs rakstīja: Tūlīt atnāks trekteris un piepļūtīs tev pilnas ausis.

Pats nevari pie viņiem aizbraukt?

Maģis jidritvai! Balalaika kujeva arstēties nēesi domājis ar tādu sasistu galvu tak arī sev pāri var nodarīt!

Gregers 06.06.2008 13:44

lucky rakstīja: Šorīt izejot no mājas skatos manam BMW šofera pusē rūtainais logs, bet nav nekas zagts ne vaļā vērts. Zvanu apdrošinātājam ko var līdzēt, jo ir KASKO, šie saka sauc policiju un brauc pie mums. Piezvanu džekiem uz menteni(ieradās 10min laika, paldies par to), šie sataisa proķi viss kārtībā. Sarunāju ātri servisu, kas pa šodienu man ieliks logu, bet interesantākais sākas tad kad sazinos vēlreiz ar apdrošinātāju. Saku, ka nevarēšu šodien pie jums ierasties un veikt auto apsakati lai saņemtu apdrošināšanu, jo daudz dažādu darbu, varēšu pirmdien, bet tikai logs būs iekšā, jo brīvdienās jābrauc ar auto. Šie pasaka pofig, mums vajag mašīnu bez loga un iepūt. Es saku, ka policijas proķis ir, arī fotkas ar atzīmēm varu sataisīt. O.K tad sanāk, ka es tagad nolaidīšu logu , neslēgšu sign., lai mašīnu ņem kas grib un dara ar to ko grib, atstāšu visās vietās kur tusēšu pa brīvdienām tādu kā ir, bet tad jau jūs kā apdrošinātājs man maksāsiet nevis 200Ls atlīdzību, bet pāris 10tk, un tad atkal ņaudēsiet, ka lielas izmaksas cenās jāpaugstina un nezin kas vēl, šie atbild "tādi ir noteikumi". Kā īsti ir ar to auto apskati?

Kāda kompānija?

Gregers 06.06.2008 13:11

mansotraises rakstīja: ā vēl ko atcerējos...

baigi zema priekša, bieži aizķeras tā bampera gumija. pie augstajām ielas apmalēm nevar piebraukt.

ziemā un pa peļķēm nevajag braukt ar ieslēgtiem miglas lukturiem - plīst stikliņs straujas t maiņas ietekmē.

Stikliņa problēmu atrisināsi ja nopirksi plastmasas stikliņu no normāla ražotāja, tad neplīsīs. Mūsējam arī divus nomainija, bet tad kkas ieteica šo pašu domu un hemors pazuda.

Gregers 06.06.2008 13:10

1244 rakstīja: Ņemšu ciet, neko citu šobrīd nevaru iedomāties.

Pežo -citroen arī sūdzas par pēdējiem dīzeļiem.Čakarējas un dārgi.

Izbrauc ar labi aprīkotu Skodu Superb 2.5 TDi automātu un SAAB 9.5 2.2 TDi, varbūt pārdomāsi-Skoda pie labāka aprīkojuma lētāka un jestrāka, SAAB pie tām pašām izmaksām ērtāks un aprīkotāks.

Gregers 06.06.2008 12:43

mansotraises rakstīja: piekrītu Petkam - ar 16" ripuļiem uz LV ceļiem būtu labāk.

Es arī braucu ar 17" un varu teikt ka ir pacieta gaita.

un ja nu kas gadās, tad 1200 LVL uz mūsdienu dārdzības fona vairs nemaz neliekas kosmoss..

Nav jau tik traki, 1200 īsti nebija, boss ja netirsa tad apm par 650 nomainija. Nezinu gan kur un kādu uzlika.

Gregers 06.06.2008 12:42

mansotraises rakstīja: par to skriešanos un degvielas patēºiņu taisnība ir Grēgeram.

staipīt jau patīk tieši golfiņiem utml.

katreiz kad ātri braucot sanāk kādu tipa kruto šķūnēto golpu apdzīt, momentāni seko pakaldzīšanas, apdzīšana un kaut kā pierādīšana.

un varētu padomāt ka tikai opelim plīst sūknis

jā, un ja tevis pieminētie manevri nesanāk tad ir sisšanās pret stūri un kolīdz tu apstāsies tā šis spolēdams panesīsies garām svēti ticot ka tu visu laiku kodies ar šamējo un šis tomēr tevi izkoda

Kgan mani novērojumi rāda ka tie trakākie kodēji ir BMW ar mazajiem motoriem, laikam mazs dzinējs iekš bemewe ir kā zeķe biksēs-bembists itkā vizuāli ir pagarinājis, bet pts tak zin ka nekas tu nav un visu laiku nav miera

Gregers 06.06.2008 12:38

Petka rakstīja: Jau labu laiku atpakaļ iegādājos Opel Signum 2.2 DTI. Par melnajiem dūmiem - tie nedaudz parādās, ja esi dažas nedēļas "sēņojis" un tagad izdomā iespiest līdz galam. Dūmi parādās vienreiz un arī ļoti maz.

Tā kā auto ir aprīkots ar visām iespējamajām ekstrām, man grūti spriest, kā ir braukt ar Opel - man viedoklis varētu būt neobjektīvs. Ja nu vienīgi par skaņas izolāciju - pie 180 ir tāds pats klusums salonā kā pie 110. Un klusums, nevis skaļums. Tiesa, audiosistēma arī pakāpeniski paliek skaļāka, pieaugot ātrumam.

Uzņem ātrumu ar visiem saviem 125 zs ļoti pietiekami. Apdzīšana nekad nesagādā problēmas.

Patēriņš - pa pilsētu man nekad nav vairāk par 5.6l/100 km

Ārpus pilsētas (100%) 3.8-4.5l/100 km. Ja pabrauks virs 140, tas pieaugs tikai līdz 5.2-5.5. Ja katrs paātrinājums notiek ar pedāli grīdā, tad vairāk, bet ne tik ievērojami, lai satrauktos

Patīk šajā auto, ka pilnībā ir izslēgta klik-klik - resp., neviens slēdzis nestrādā ar klikšķi - visi griežas maigi un klusi, ar tikai rokai jūtamu pozīciju maiņu. Tas priecē.

Aizmugurē krēsli regulējas, bet ir tikai 2 vietas. 3. vieta ir, ja izņem aizmugures konsoli, kas ietver sevī ledusskapi. Bet vienalga sēdēt uz tā ķebļa ir pazemojoši. Oficiāli 5-vietīgs, praksē 4-vietīgs.

Vajadzētu pievērst uzmanību kontaktiem - ja būs slikti, var spuldzītes bieži izdegt, parkošanās sensori nestrādāt kā nākas (ļoti iesaku ņemt ar park assist sistēmu - aizmugurē neko nevar redzēt). Park assist sistēma uzreiz ietver sevī gan priekšējos, gan aizmugurējos sensorus.

Par piekari runājot - tik vien, cik dabīgais nodilums/nogurums. Tā kā braucu daudz, tad Adam Auto apmeklēju reizi pusotrā mēnesī. Parasti ar sīkumiem (spuldzītes, kondicionieris utt.) - kādreiz uz kādu lielāku remontu (motoram pie 160 000 vēl nekas nav noticis, vienīgi pagājušajā vasarā, darbinot auto, salūza demferis... nezinu, kā pareizi raksta... Pazuda elektrība, knapi tiku līdz Krasta ielai... bez stūres pastiprinātāja). Tas ir bijis vienīgais gadījums, kad auto ir pievīlis.

Šim motoram ir ķēde, tā kā siksna mani nevar satraukt.

Braucu ar 17" ripuļiem - gan ar ziemas, gan vasaras riepām. Tas atņem ļoti daudz no auto piedāvātā komforta. Optimāli būtu 16" un augstprofila riepas. Tad par piekares komfortu sūdzību nebūtu.

Degvielu tikai kvalitatīvu - sūknis maksā 1200 LVL.

Riepas tiešām 16 ir daudz, daudz patīkamākas, it īpaši ja 16 collas un Nokian NVRi tad i super

Gregers 06.06.2008 12:09

mansotraises rakstīja: problēmas ja tā to var nosaukt bija sākumā - nomainiju vienu pusass galu, jo fricis nebija pasekojis ka putekļu gumija beigta. LV tas izmaksāja ~280lvl caur paziņam.

bremžu kluči, siksnas, ella utt. tas pats par sevi lielam motoram izmaksā dārgāk.

no februāra sākuma nobraukti jau gandrīz 20ooo km, pagaidām ok.

smiekli par opeli norimst tad, kad mēginājums skrieties beidzas ar palikšanu DD dūmu mākonī

es pat citādāk teiktu, smieties ārstāj kad kāda 40k eur vērta Audi/VW īpašnieks saprot ka uz pusi lētākā opelī ir vairāk ērtību un uzticamības nekā viņam, arī gaita Vektrai patīkamāka nekā 0000

Gregers 06.06.2008 12:06

msh rakstīja:

mansotraises rakstīja:

smiekli par opeli norimst tad, kad mēginājums skrieties beidzas ar palikšanu DD dūmu mākonī

Toties opelistam smiekli pāriet, kad kārtējo reizi atkožas sūknis vai arī sanāk skrieties ar ķīseļgolfu - pirmajā gadījumā dārgi, otrajā gadījumā viss opelis ar melniem kvēpiem

Vispār tā tāda mazu krāniņu staipīšana-kāda nah atšķirība kurš par sekundi ātrāks kurš lēnāks, Kolfam ātrāks uzrāviens, bet opelim vilkme labāka un uz šosejas mierīgāks+kolfā kā siļķu mucā, bet opelim sakarīgs plaš salons un nepūst kā ZAZ

Gregers 06.06.2008 12:03

msh rakstīja:

mansotraises rakstīja:

smiekli par opeli norimst tad, kad mēginājums skrieties beidzas ar palikšanu DD dūmu mākonī

Toties opelistam smiekli pāriet, kad kārtējo reizi atkožas sūknis vai arī sanāk skrieties ar ķīseļgolfu - pirmajā gadījumā dārgi, otrajā gadījumā viss opelis ar melniem kvēpiem

Neliesi bio vai kkādu traktorsuslu un nekas sūknim nenotiks!

Pat barots ar bio pirmoreiz atņirdzās pie 60k km, Audi padevās jau pēc apm 35k Skoda izturēja 134k, bet viņu retāk pildija ar to sūdu.

Klientam jau 240k un sūknis joprojām strādā kā pūlkstens.

Gregers 06.06.2008 12:00

1244 rakstīja: Tāpēc jau gribu sakarīgu informāciju, jo nopirkt lai remontētu nu nemaz negribas. Kas dzinējam ko remontēt?

Ritošo daļu pa laikam OK.

Ne dzinējā ne ritošajā neko nevajadzēs darīt ja nopirksi nenokautu.

Ja jautāt man, tad šo opeli uzskatu par darba mašīnas etalonu.

2.2d patēriņa ziņā arī ļoti draudzīgs. A4 Quatro 1.9TDi, Skoda Superb 2.5 V6 un Opelis 2.2d pie ļoti līdzīgiem noskrējieniem pildās šādi- Audi 60l 3 dienās, Skoda 60l 5 dienās, Opel 60l 13 dienās. Šādi izskatās gramatvedības izdruka par pagājušo gadu.

Gregers 06.06.2008 11:54

1244 rakstīja: Ir kas Vācijā visu nočikos. Bet ap 2004.gadu bija -2.0 -2.2 un 3.0 dīzeļi.Kuru labāk ņemt ???

Firmai ir nu jau divas vektras, kā jau tika minēts tie paši signumi vien i.

2.0 ir izteikti nīkulis, lai brauktu visu laiku jāgriež, resp nokausies fiksi, otra ir 2.2d, lēnāks par Skoda Superb 2.5d protams, bet visumā ļoti cienijams auto, nevienu ziemu nav bijušas problēmas, pa nobrauktajiem 200k+ nekādu nopietnu problēmu nav bijis kaut tiek dzīts nežēlojot, dzinējs strādā patīkami, kad pēc garantijas iztecēšanas nočipoja kļuva arī elastīgāks.

Kopumā patīkams auto savai cenai, bet Skoda patīk vairāk IMXO.

+manuprāt Vektrai vismaz salons kvalitatīvs, bet nepamet sajūta, ka esi busā vai kablukā.

Ak jā, priekš šīs klases ļoti ērti krēsli un vietas aimugurē pietiekami. Bio gan labāk negāzt, bos iklaidējoties ar bio gan A4 gan opelim, gan nu jau skodai sūkņus ir nomainijis, klienti kuri 2.2d ar bio nebaro sūkņu problēmu nav sastapuši.

Gregers 06.06.2008 0:48

msh rakstīja:

rrupucis rakstīja:

msh rakstīja: Tajā rakstā labi uzrakstīts "pamatīgi sasista mašīna"

ja tavu šrotu noliktu tā, ka uz tolmetu jāved, tad tev būtu mazāka skāde, kā tam linkonam

Ja manu šrotu sasistu tā, kā tur bildēs redzams - nu zaudējumi būtu, teiksim, 100 ls - neskaitot to, ka spārnu vajadzētu nokrāsot [pieņemot ka haube neciestu] Kamēr tur apzeltītās linkolna daļas par divarpus štukām

...? Un par ko tu tik ļoti priecājies?

Gregers 05.06.2008 21:47

Vienīgā sfēra kurā BTA ir ārpus konkurences ir īpašumu apdrošināšanā, jo ir ļoti elastīgi-ja redzēs iemeslu pagūlsies zem jebkura cita piedāvājuma, izmaksas arī lai arī velk bez gala tomēr maksā. Visur citur nav neviena apstākļa lai es ieteiktu šo kompāniju klientam!

Gregers 05.06.2008 21:44

Magistrs rakstīja:

Gregers rakstīja: Prikolīgākais ir tas, ka BTA OCTA cenas vidēji ir par 40 LVL dārgākas nekā lētākajām kompānijām, tobiš ar 8 reizes mierīgi likumā noteikto samaksāt un vēl+/- ekonomija jo nav jātērē benja braucot atdot to soda kvīti kompānijai.

Fufels...bet pie tādiem BTA izgājieniem jau esmu pieradis-jebkura akcija(izņemot šo, jo tik tālu marazmā citi vēl nav iedzīvojušies)kuru uzrīko BTA kā mega super bonusu jau ir citu ne tik lecīgu kompāniju pamat segumā, vienalga vai iet runa par BEDRĒM kuras ir visām kompānijām, vai MINI KASKO kura patiesībā citiem skaitās atteikšanās no noteiktiem riskiem utt, utc.

BTA-Sviests-katikkādupiečakarētlaipēctampiestādīturegresuvainesamaksātu gājieni! Fuj!!!

Dirsējs tu esi, nekas vairāk. BTA ir viens no izdevīgākajiem OCTA piedāvājumiem. Nevajag celt neslavu, ja tev ir kautkāds komplekss pret BTA.

Tu apslimis nēesi!!!? BTA nekad nav bijis izdevīkāko trīniekā pat!!! Ta jau ergo reizēm ir izdevīgāks!!! Tirsejs tukš tu maģi esi! Tpu...nožēlojamu!

Gregers 05.06.2008 21:10

superb rakstīja: Trūkumi un biežākie atteikumi

Focus diemžēl nav spēris būtisku soli kvalitātes uzlabošanā. Statistika rāda stabilu rādītāju krišanos no gada uz gadu. Ja TUV Report 2002 Focus slavēja, tad katru nākamo gadu tas zaudē 15 pozīcijas un patreiz atrodas 31 vietā no 113 apskatītajiem modeļiem. Tas vēl ir labs rādītājs, bet tendences satrauc. Modeļiem līdz 2001.gadam pastiprināti izgāja no ierindas riteņu gultņi, kuri kalpo 30-40000 km. Tikpat iztur priekšējā tilta stabilizatora atsaites. Pirmo izlaiduma gadu mašīnām ar noskrējieniem virs 150000 km nākas sastapties ar sinhronizatoru bojājumiem ātrumkārbās. Motortelpa nav aizsargāta no apakšas un ceļa dubļi bagātīgi noklāj visus agregātus. Pirmie atsaka indukcijas spole un ģenerators. Pēc vairāku sāļo ziemu baudīšanas nevienmērīgi ņemoša rokasbremze un ieēdušies sailentbloki ir daudzām mašīnām. TDDi dīzelis ar 90 Zs ir skaļš, ar palielinātu vibrāciju un viduvēju dinamiku. TDCi ar 115 ZS jau nesalīdzināmi labāks. Tam savukārt mēdz atteikt augstspiediena sūknis. Virsbūvei un īpaši bamperiem ir viegli ievainojams lakojums. Neskatoties uz 155 mm klīrensu sliekšņi pakļauti deformācijai un tos ieteicams aprīkot ar plastmasas uzlikām. Priekšējā bampera apakšējā uzlika izdzīvo tikai līdz pirmajai saskarei ar trotuāra apmali vai sniega kupenu. No pakaļējo riteņu arkām nākošā mitruma dēļ sarūsē atpakaļgaitas un miglas lukturi. ESP (elektroniskā stabilitātes kontrole) sērijveidā tikai ST 170. Mašīnām bez kondicioniera pastiprināti svīst logi. Pagriezienu un elektrisko logu pievada slēdži tāpat var paniķoties vairāk kā gribētos. Lai arī kā, bet Fords vienmēr būs pieprasīts, jo pircējs zina ko saņems un ar Focus tas būs vairāk kā jebkad iepriekš.

eu! Tu šitā par visām mašīnām vari?! Ko raksta par manējo? No kurienes ņem info?

Gregers 05.06.2008 13:24

Blje, gribēju teikt, ka esmu novērojis

Lasītākie raksti

Jaunie raksti