nekad nebiju domājis, ka kāds varētu izlikt opeli pret M5
bet nu malacis
no otras puses šis klipelis gan vairāk liekas kā reklāma nevis objektīvs vērtējums...
nekad nebiju domājis, ka kāds varētu izlikt opeli pret M5
bet nu malacis
no otras puses šis klipelis gan vairāk liekas kā reklāma nevis objektīvs vērtējums...
Tas opelis patiesībā ir Holden(Austrālija) un Mustanga krustojums.
Ja nebūtu objektīvs tad Klarksonu uzvilktu. Par pārējo nevaru objektīvi runāt, bet uzrāviens Roush, Saleen mustangiem un citiem 'īstajiem' amo ir manāmi labāks nekā M5. Gan Holden GTO, gan Cadillac CTS ir arī ērtāki un interesantākiem saloniem apveltīti nekā M5.
Uh_ti, jauks sapnītis =)
Sen kuģo ar T&C un gāzi? Kā uzvedās ar gāzi, pa cik liki, kur?
schizo, ja neuzmanīgi skatijies tad neievēroji, ka autrālietis ir ražots amerika, un aprīkots ar amo V8, atšķirās no Roush mustanga tikai ar salona dizainu!
WALA, amo kāreiz nav fanāti un japo ienāk tirgū jo skaitās kruta
ja tev ir japo vai vācietis, kā ari beidzot viņiem normāli sadalās tirgus, kā pie mums- V8 baudītājiem, 1.6-2.0l sipējiem.
Piekares īpatnības kāreiz ir tirgus īpatnība, jo ja amo uztaisīs citādāku to nepirks! Pietam tevis pieminētā piekare ir tikai dažiem busiem, pikapiem un Mustangam! Mustangam jo tā ir viņa filozofija-
auto tiem kuri vēlās paši to pilnveidot, galvenais lai ir V8 un izskats! Par šūpošanos-nezinu nevienu pašu amo kurš uz 45 profīla šūpotos!!! Par nobraukšanu līdz citronam- pie viņu braukšanas un tizlās attieksmes japāņi, francūži un lielākā daļa vāciešu knapi garantijas laiku iztur!!! Un tas ir fakts nevis bla-bla!!!
Taipat laikā amo ražojumi kalpo 5, 10 un vairāk gadus!!!
STALINS,
1. piekrītu, bet par 50% no starpības starp vācu auto cenu un amo tev jebkurā salonā tos sīkumus nostrādās vēl labāk nekā vācietī+ tieši tā kā vēlēsies, tā teikt- pareizajā krāsā un izmērā =).
2. Nezinu gan, pats esmu 192 cm un tieši ērtību dēļ sākumā pievērsos amo, jo citos auto nevienā neesmu juties tik ērti un brīvi, bet varbūt Tev gadījies kāds mazais Chrysler. Pamēģini 300m, Vision, LHS, Cadillac Town Car.
3.Arī nepiekritīšu. Ieejot piemājas pagriezienā ar 70 km/h ar 300m un A6 tieši A6 īpašnieks jautāja ko trakoju kaut blakus man sēdēja sieviete kura ļoti asi reāģē uz agresīvu braukšanu!
Kā arī ziemā ir daudz, daudz mierīgāka braukšana ar amo. Varbūt tev gadījies amo ar klasisko defektu- pilnīgi nomirušiem amortizātoriem?
4. Jā...var nedomāt par to vai tā bedre ko nesalauza, un ja arī salauza tad remonts maksās saprātīgu daudzumu naudas.
5. Kā kuram... daži pūst, bet daži pat nedomā, daži daļēji kā piem. Vision- bagāžnieks nopūs bet auto pat pēc ātomkara paliks vesels.
6. ??? ar kādu amo tu braucis esi??? Ar Neon???!!!! Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)
7. Pilnīgi ēsmli!!!! Lielākajai daļai modeļu tuvo vispār nav!!! Atliek vainu priecāties par lieliskajām tālajām vai izvēlēties eiropai domātos modeļus.
Paldies par viedokli!
Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)
To galvenais. Starpcitu, ja neiedomājies tad pārsteigšu tevi! Suburban un līdzīgie auto ir domāti tam lai nogādātu ģimeni, suni un velo no piem. Rīgas uz Alūksni, ar ērtībām!!! Un nejau kautkā pagarināšanai!!! Pagarina ar X5, ML, RangeRover Sport un Hummer!!!
rrupucis, perfekti pateici!!!
Tieši tā, jauda nevis lai ālētos, bet lai ir rezerve un nevajadzētu saspringt!
Bet var arī ja uznāk iekāriens nedaudz paspēlēties =)
Vai arī šie divi sal
idzinājumam:
un
man nekas nav pret audi, mīli veco tā neatkārtojamās uzticamības un skaņas dēļ, BET...pirmoreiz skatoties šos rillīšus es visu laiku gaidiju kad salūzis tas audis, bet skatoties kā ārdās amo man tāda sajūta nerodās jo viņš pat burn taisa pusslodzē!
Par Dacīti laikam pat man ir jāpiekrīt, ļoti ok auto...darbam.
Izturīgs kā velns, grab mazāk nekā alfas un vispār visādi patīkams auto, bet tikai ar dīzeli. Benzīnnieki nīkuļi un birstoši, bet ar dīzelīti itin mierīgi var vālēt .
Klientim parkos ir Dacītes ar nujau 200-300k km un nekas, normāli turās! Pat pārsteidz!
Par Dacīti laikam pat man ir jāpiekrīt, ļoti ok auto...darbam.
Izturīgs kā velns, grab mazāk nekā alfas un vispār visādi patīkams auto, bet tikai ar dīzeli. Benzīnnieki nīkuļi un birstoši, bet ar dīzelīti itin mierīgi var vālēt .
Klientim parkos ir Dacītes ar nujau 200-300k km un nekas, normāli turās! Pat pārsteidz!
To MSH! Man nav bijusi pieredze ar golf, getz un līdzīgajiem! Pārvietojos tikai ar SAAB, Chrysler, Volvo, Mercedes!
Pieredzes pietiek paziņu lokā, kā arī šajā un līdzīgajos saitos.
Cilvēki iegūlda milzum daudz laika Golpā(Golpa vietā jebkura vācu, japāņu marka) nomaina 70% mašīnas sastāvdaļu, un saka lūk ejot, bet tikai vēl lūk tas un tas esot jānoregulē, kaut gan tikpat labi tās visas detaļas varētu būt saliktas kaut vai zapiņā. Bet par V8 vecu jau izteicos. Un zupu viņš ēd MAZĀK par analoģiskas veiktspējas vācu vai japo auto un V8, V6 amo izpildijum NAV jādomā par kapitālo remontu pie 300k noskrējiena!
Par to, ka jaunie amerikāņi kuri taisīti eiropas pelēkajam vācuauto mīlim ir nožēlojami man jāpiekrīt, bet pievērs uzmanību tiem amo auto kuri ir domāti amo tirgum-korvete, kadilaks cts, eskalāde, suburbānis jaunais un citi ĪSTIE amerikāņi, fantastiskas mašīnas!!! Neviens vien vācu autofans izbraucis ar manu amerikāni ir stāvējis ar neizpratnes pilnu seju pie sava 0000 A6, bmw 5, vw Passat utt un teicis, ka nekad nav varējis iedomāties, ka auto vadīšana var sniegt tādu baudu! Nākamā mašīna viņiem būs amerikānis! Es nesaku, ka amo konkurē ar A8, BMW 7 un Phaetonu, bet savā savā cenu kategorijā viņi sniedz visvairāk baudas un ērtību! Un detaļu cenas arī nav astranomiskas kā vāciešiem un japiem (es par original jo citas cenšos nelietot)
Japiem atkal salona vispār nav, bet gāž viņi labi. Tu katru dienu gāz? Es nē, lielākoties vēlos atslābināties un baudīt ceļu!
Muguras kaites no biežas braukšanas, hemoroidi, sprandas un galvassāpes-tās nav amerikāņa īpašnieka slimības, jo viņam ir ērti! Nogurums pēc 200 km nobraukuma arī nav pazīstams amerikāņa vadītājam! Nobraucis tikai 154 km ar BMW 524 2000 gada jutos izsmelts, bet nobraucis 500-1000 km ar amo vai SAABu nekādu nogurumu nemaniju, pat mugura nesāpēja!
Katram protam savs, citam iesipts santīms sagādā fizisku baudu, citam ir nepieciešams stress pie stūres lai justos mega darbu padarījis un pagarinājis sev šo to, citam atkal pirksti jāloca un ja auto nav "kruts" tad nav kruta, bet amo ir ceļa un dzīves baudītāji! Baudīt dzīvi un baudīt ceļu ir amo filozofija! Nekāda stresa, pof uz visiem jo tev tas neinteresē! Tev nav jāizrādās jo tu esi pašpietiekams!
Sorry, ka izpletos =)
EDIJZ!!! Degviela nedeg!!! Tikai tvaiki! Ja sūknis bāka sauss tad gan var uzraut, bet manuprāt tur skābekļa par maz lai riktīgi uzblieztu!
To maxgroup un cik Tev NM? Kas ar uzrāvienu notiek kad pilns salons ar krietniem vīriem un grabažniekā alus krājumi un šašličoks? Un kāds patēriņš? Un resurss? Nekādā gadījumā nesaku, ka evo ir slikts, pat ļoti ok.
To juuzveris, salons tiešām jaunajiem pretīgs, bet par starpību cenā starp 300c un A6 var netikai ar ādu apvilkt visu salonu, bet vel arī 1000 citiem jaukiem sīkumiem atrast vietu salonā!
Amo mašīnas kā lego, tev ir iedota forma un dzinējs, viss pārējais ir saliekams par starpību cenā vai jāpērk piem. Saleen vai Roush izpildījumus par cenām jau tuvām pie A6 standartkomplektācijas.
To Nortel, par to jaudu uz robežas, piemērs. Jauns taunkārs tiek aizdzīts uz kantori un dabon lielo kompresoru, rezultātā nevis standarta 300+ hp, bet 512hp, no citām pārbūvēm, tikai labākas bremzes un šis tas piekarē! Vot tev robeža! Šis braukā jau 70+k un nekas, amo tur, kaut kāja šim pasmaga un itin bieži braukā uz svētdienu sacīkšu dienām! A vāciešiem pēc pieredzes zinu, ka detaļas netur pat standarta jaudu kur nu vēl paceltu!
To Uh_ti, amo ir daudz NM tādēļ viņam nesvārstās patēriņš atkarībā no bundžas, piem 300m, T&C, Pacifica visiem viens un taspats 3.5 V6 visi patērē vienādi kaut svars un aerodinamiskā pretestība dažāda.
A OCTAs lietas vienmēr ir labāk uzticēt Kasko, jo tā ir ātrāk un mierīgāk nekā sipties ar vainīgā octu, arī atrādīt var tikai vienreiz pie savēja nevis durt pa kantoriem apkārt.
Fuck the fuel economy! =)
SuperB skoda 2.5 tdi V6 no brīža kad parāda 0 līdz noslāpšanai var ļoti mierīgi braucot nobraukt 27 km, Chrysler 300m konstanti 10-11 km, saab 9000 ap 20.
Zinu jo iepriekšējā darbā ļoti daudz gasiju un katru dienu tukšu bāku izbraucu+to kas līdzi kanniņā, vot i eksperimentēju =)
Bet zinu arī, ka viens kārtīgs uzrāviens šiem autiņiem to 0 pārvērta no cipara faktā!
Yetti, ja nafig ta nafig... veiksmi lietišķajās lietās!
Baisuli PN!
Yetti, kā ar Tevi sakontaktēt?
...par riepām kuras pat vismierīgāko auto padara par histērisku un nervozu, bet pa šosejas risēm braukšanu padara par traka kumeļa savaldīšanu...
Nu vispār nesaprot kādēļ jāpērk mazmotori! Normāls 2.4-3.5l motors pa šoseju ēd tikpat cik 1.6-2.0l! Tad kāpēc liegt sev klusuma un drošas apdzīšanas baudu?!
Topika autoram.
Par 7000 ļoti iesaku apskatīt chrysler 300m eiropas modeli, Rover 75 ar 2.0l dīzeli vai 2.5 v6 benz. Ļoti baudāmas mašīnas nepagarinātājiem!!!
Par 9500 eur. varu piedāvāt Volvo s60 2002 2.4l AWD, te viens klients tirgo.
Seat neko nesniedz par to cenu ko prasa!
Ar promilēm pie stūres esi-kastrācija!!! Biji mašīnā, promiles, ieskrēja pakaļā, vainīgs!!! I pareizi!!! Tai vietā kur tu tobrīd atradies nekam nevajadzēja būt, jo tu nedrīkstēji braukt!
Publiskos sodus vajadzētu atjaunot tiem nelabajiem cilvēkiem kuri ar promilēm vālē! SLEPKAVAS!!! IEDOMĪGI SLEPKAVAS!!!
Miega trūkumu un promiķu līdzību ir pētijuši, meklē youtube!!!
Es ar visām četrām par Novumu, divus nestandarta izpūtējus esmu taisijis un ļoti patika, veči zin ko dara+neļaus nopirkt pie viņiem nevajadzīgas lietas+vienīgie cik zinu dod īstu garantiju.
IMXO labākie!
Kādēļ tā jāņemās ja pilnas izsoles ar tikpat maksājošiem amo autiņiem?! Pietam remontējās cik zinu viņi tik pat vienkārši kā šī kaste, bet lūzt mazāk un ērtāka!
Ieraksti lūdzu savu pieredzi pie atlas prieks un bēdas. Apraksti sīkāk lai citiem nav pārsteigums ja Atlasā remontējot mašīna kļūst nelietojama.
To dzodziks.
Vari ko precīzāk minēt, kādus īpaši 'PATĪKAMUS" brīžus no savas pieredzes?
Pie atsauksmēm jau arī toreiz redzēju to slavas dziesmu =(
Doma ir, ka jābūt tur kur cilvēks meklēs info par autiņu kuru pirks un gribot negribot atcerēsies , ka Atlas tika pieminēts, pēcāk apskatīsies.
Toreiz sen atpakaļ man bij vajadzīga info par tēmu kur remontēties.
No "pieredzes" neko neuzzināju.
Par atlasu ir jatop zināmam!!!
Tā cūcība nedrīkst turpināties!!!
Un ja šis portāls tik tiešām ir autovadītājam draudzīgs tad iesaistīsies un palīdzēs!
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
23
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
WALA rakstīja: Tas nekas Greger ka dažu man zināmu amerikāņu avioinženieru viedoklis par atseviškiem Amo auto ir tāds ka pāri 150 k jūdzēm, no nacionālā lepnuma (auto) ir vienkārši jātiek vaļā. Un es esmu gatavs saderēt ka jebkurš amo auto pie manas braukšanas stila un Lv ceļiem nenokalpotu ne pusi no tā ko mans 1,6 japānis, nu labi moš kāds Pick Up arī izturētu.
Nuja, sākas! Viena tante teica! Vispār ja nezināji tad šāds uzskats pastāv par visām markām!