iemācies internetu
www.amazon.com/gp/product/B07BVPNYRJ/ref=ox_sc_act_image_1?smid=AI815W1WMD729&psc=1
nez vai tieši uz Liepāju ir vērts braukt. tikai lai noskatīties kā vēl vairāk sabrūk forti(( esmu nogajis Jūrtaku, un kādreiz noteikti tas būs jāizdara ar velo. nekādas grants. pludmale un meža ceļi, kuri ir labi kartēti.
tiesa, jāatzīst, vienu reizi gadā es tomēr ēdu putekļus. velorealitātes ietvaros. bet tā jau ir savā ziņā romantika, nevis ikdiena
es braucu vairākās klasēs, tāpēc jā, redzu praktiski visu velokustību, kāda nu viņa mums te LV ir. no iekšas, dzīvē, pats, ar savām kājām, nevis aplūkojot tūristus no malas)) tu takš cerams esi saņēmies šogad kko parādīt vērā ņemamu, koa?
smieklīgi, ka piemini putekļu rīšanu, ar kuru nodarbojies pats 100% no savām velomocībām. mežā, tur kur tu netiec, ir svaigs un tīrs gaiss, cauru gadu un skaista daba. īpaši šobrīd, ziemā
msh rakstīja: Slīpums tur ir mazāks nekā liekas, bet pietiekams lai pašā augšā atstātam golfam bez strādājoša startera pietiktu vienatnē iekāpjot to izkustināt un tajā vietā kur ir velosipēds varētu palaižot vaļā sajūgu iedarbināt motoru. Pie noteikuma ja sniegs ir daudzmaz notīrīts, arī vienai gludajai velkošajai riepai pietiek saķeres.
Un man nav ne jausmas kāpēc tu piemini kaut kādu ceļošanu ieliekot bildi ar sporta inventāru - es īpaši neredzu tik jocīgus un plikus rietumu velotūristus kas varētu atļauties braukt ar sporta inventāru, ko tu visu laiku stum. Un dīvaini ka tu runā par kaut kādu "caurtikšanu" ieliekot bildi ar lielgabarīta lamzaku, kurš ir tikai ~20 cm šaurāks par viduvēju gulošu trīsriteni, bet stipri augstāks. Ja man būtu tādas jocīgas rūpes kā tev, tad man būtu divu riteņu pitons ar šaurāku ķebli un bez ragiem , velosipēds uz kura platākais punkts ir pats braucējs Par laimi reālā dzīvē biežāk var sastapt augstuma ierobežojumus nekā platuma ierobežojumus zem 80 cm.
tu neko neredzi jo nekur neesi, un neko nedari. tas arī visu izskaidro))) diezgan naivi vērtēt tendences un cilvēku vajadzības velopasaulē, pēc tā kas notiek Liepājas rajonā
msh rakstīja: Pirmais. Pirmkārt, jāskrien, jo športists, otrkārt, realitātē ar to "diegu" ir pašvaki - kapeiku labāk kā divu riteņu pitonam, vienā līmenī ar trīs riteņu pitonu un parastas ģeometrijas gulošo divriteni, un jūtami sliktāk par parastu trīsriteni, kurš, atšķirībā no visiem pārējiem, tiešām ir spējīgs nobraukt pa taisnu līniju. Treškārt, tā kā atšķirība ir galvā nevis tehnikā, tad pirmais aizņem vairāk vietas uz ceļa braucamās daļas
nekas nav pašvaki. kad jāmin šoseju, bieži vien izklaidējos braucot tikai pa uzkrāsoto strīpu vai pa tiem 10cm kas ir starp strīpu un asfalta malu. ne ar vienu no saviem pseidoprogresīviem brīnumiem tu no nespēsi.
Argumenti tiek pieņemti. Bet būtību tas nemaina. Kurš ir bīstamāks apkārtējiem? Pedo_triko ar debīlo riteni kurš var nobraukt pa diegu ar 40km/st un aizņem uz ceļa 450mm, jeb seksīgais atlēts ar trījkāji pa pusjoslu, kura brauciena maršruts tiek nosēts ar dažāda kalibra metāla atlūzām un apgaismots ar nesertificētu krucifiksu..
kā teiksi, Kungs. gaidiju tieši Tavu svētību
runājot par ceļošanu un braukšanu kur gribas, nevis kur tiek cauri trijkājis vai čūska ar 1m sanesi
vakar izņēmu 50km un nesastapu nevenu. atkal jālamājas par sāli jo braukt pa tīru un smuku sniegu ir 1000% patīkamāk nekā pa šļuru
tā pirmā bilde ir kalnā, vai tikai liekas. uzreiz radās jautājums, vai tā kariete vispār būtu spejīga tikt šadā kalnā augša, ieprieks neieskrienoties. jo svars uz velkošo ratu ir simvolisks
kādām slidām. ar normāliem ziemas apaviem. ar iešanas iemaņam, nelūrot ekrānos. vārgākiem ir pieejamas uzmavas ar radzēm.
aplauziens ir totāls cilvēku neaudzinātības līmenis. katrs grīļojas un saprot csn kā nu prot. kā arī, tās ieviestās velojoslas daudzviet neatbilst vajadzībām. nafig nevajag tādas joslas, kur ik pa 100m ir noparkots auto, un joslu platums bieži neļauj droši apdzīt lēnākos minējus. ja tas notiek tā, kā tas notiek, tad nevajag, nevajag tās joslas.
Pēterīt, Tu sevis darinātus brīnumus arī varētu uzvest uz mega golpa kupra uz kādu trasi. Jo pagaidām liekas, ka transporta līdzekļi no kuriem sistemātiski nojājas tā vadītājs vai kuriem nemitīgi atdalās būtiskas konstrukcijas detaļas ir krietni bīstamāki satuksmei, nekā velosipedists kurš tukšā krustā pārskrien pār sarkano
vislabāk par veciem laikiem mums var pastāstīt Saulīte ar 2020 gada registrāciju, ja ja
kkāds pasaku stāstnieks.
tikai un vienīgi atbalstāmi. maskas arī vajadzētu ieviest kā obligātu aprīkojumu.
šitas te ir samērā stulbs pants kas balstīts uz joslu krāsas ekonomiju. arī diezgan divkosīgs. jo kad grib sadalīt čakeni vai valdemāreni 4 joslās tad vadītājiem liekas ok. bet kad moto vai velo grib izbraukt starp joslām, kas būtībā ir tas pats, tad tas pēkšņi vairs nav pieļaujams
4 troļļuki tur samainīsies, tikai kad būs 4 pāri kontaktlīnijas nevis kad novāks velojoslas
Ja problēmai ir vairāki cēloņi, defektīvas spoles, zondes, vadi, tad arī jaunas sveces var nobeigt diezgan ātri
Vot lops. Pašu pakārt luksaforā bet veļuku pārkausēt auto bremždiskos
Tikai pamuļķis un tuvredzīgs nabags balso pā sāli. Normālās valstīs to jau kādu laiku nedara. Notīra, dažviet pat apsilda segumu, lieto palīglīdzekļus transportam un gājējiem, bet nekaisa sūdu uz ceļa
Šobrīd pa to pļuru ir viegli pārvietoties??? To reto Slidotavu pakaisa ar smiltiņu. Šekuma muskuļus arī vajag trennēt sāls ir ļaunums jebkurā no skatupunktuem.
šitā šļura stāv ilgi, un nemaina savu agregātstāvokli. viņu tik maisa un maisa, bet sniegs pie plusa pazūd diezgan ātri
nekas nav normāli. neko netīra, tikai kaisa. ja darītu otrādi, visi būtu priecīgāki. kaisīt ietves man šķiet vispār noziegums. pieblietēts sniegs ir daudz labāks segums par pusiskusušu šļuru
Nu atkal
tikko tak teici ka nekā nav, neražo un vispār tev jau ir labākais risinājums pasaulē))) bet izrādās ka viss ir dabūnams, un civilizēti lietojams, nav uz nekalibrētu čuju jāmeklē pārnesumus, riskējot apraut zobratus