Palaidniex rakstīja:
Slinkais rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Slinkais rakstīja: vai tas ir kaads jaunums ka elektribas paterinsh uz borta ir tiira degviela kas papildus janodedzina?
Tātad ģenerators satur kautkādas mistiskas daļas, kuras palielina tā mechanisko pretestību pie lielāka jaudas patēriņa?
Iedomājies tikai IR!
Žargonā to noslēpumaino detaļu sauc - Tablete
kaads sakars tam tranzistoram ar paterinju?
Tas sūds ir tas, kas regulē to magnetismu. Lielāks elektrības patēriņš - ģeneratoram liek vairāk iespringt, mazāks patēriņš mazāk liek iespringt.
Pie kam strādā tā visa sistēma ar aizturi. Ja Vāģī ar mazu ģenģeri ir kolbasņakam salikts pastūzis ar subi, tad katru basu ritma akcentu auto eletrika akcentē ar gaismiņu noraustīšanos, jo šī slodze tiek pielikta ļoti ātri, bet ja slodzi palielina lēnām - visa šī shēma tiek galā bez jūama sprieguma krituma
regulatoram nav nekaada sakara ar jaudaam. vinsh tikai regulee spriegumu, ne vairaak. nekas tur neiespringst pie lalaam slodzeem. tikai palielinaas mehaniska pretestiiba






















Seene rakstīja:
uupis rakstīja:
Seene rakstīja: Bet to tak nevar. Vajag savu lepnumu pie ass līnijas izrādīt un plūtīt par displejiem uz jumta... Vai ne tā?
Tu esi redzējis ka es braucu pa šoseju ar 60-it gar ass līniju?
Tu daudz tādu braucēju esi redzējis?
Daudz, daudz, daudz vairāk ir tādu kuri taurē mācībniekiem par tūļāšanos, mirkšķina opifācijam žigulītī no aizmugures lai lec vispābā grāvī…
Nezinu, kur tu dzīvo, bet tādu, kas brauc zem atļautā ātruma gar ass līniju ir daudz vairāk, nekā to, kas nevar paciesties un samierināties ar PAMATOTU satiksmes kavējumu. Jā - ir redzēti diezgan daudzi, kas mirkšķina vai uztaurē opifācijam, kas uz bruaktuves, neievērojot CSN, ir ieņēmis malējo KREISO stāvokli, lai gan ir lēnākais satiksmes dalībnieks. Un manuprāt pelnīti.
shitamo uzvediibu dazhi traktee ar agresiivu braukshanu