iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
M77 21.05.2012 16:41

Centis_Nuudele rakstīja:

M77 rakstīja: Blīvslēga iekšējais diametrs ir lielāks par ķēdes zobrata-skriemeļa saskares virsmu. sk te: automn.ru/...

automn.ru/...

Vēl M77 rakstīja:

Atpakaļ ieliku jauno blīvslēgu un iedauzīju to vietā ar skrieme;la starpniecību - uzliku to priekšā un tad ar viegliem 2kg āmura sitieniem tas nonāca savā vietā.

...opreģeļis....

Viss pareizi, redzi cik liela diametra ir skriemeļa iekšējā daļa (tur kur saskare ar blīvslēgu) - kādi 6 cm uz aci, tad lūk - tā daļa arī atmetas pret ķēdes zobrata sešstūraino skaldni - kas ir mazāka diametrā: automn.ru/...

Ar skriemeli, protams neiedzinu blīvslēgu pilnīgi līdz galam, bet tiktāl, ka to pēc tam ērti ar mazāku āmurīti varēja nogādāt galapunktā!

M77 21.05.2012 11:30

Centis_Nuudele rakstīja:

Slinkais rakstīja: tā skrūve 100% iziet cauri visam, arī ķēdes zobratam un savelk to visu kopā ar kloķeni.

Ja starp skriemeli un ķēdes zobratu atrodas blīvslēgs, tad ko tā skrūve savelk?...

:

Blīvslēga iekšējais diametrs ir lielāks par ķēdes zobrata-skriemeļa saskares virsmu. sk te: automn.ru/...

automn.ru/...

M77 21.05.2012 11:27

Re kur oriģinālie opeļa bloķēšanas rīki- automn.ru/...

M77 21.05.2012 8:24

LorDRameX rakstīja:

Bams rakstīja: Kā to var dabūt gatavu???

img.apollo.lv/...

minu: mazdajs atstaata bez novilkta ruchnjika .neielikts atrumaa preteeja ielas pusee ?

Garām. Tur tak abās pusēs apstāties aizliegts! rīzāk būs no konservatorijas jumta noripojuse, kur to kāds bija atstājis sarūsēšanai!

M77 21.05.2012 1:00

Tātad, šodien tika atkal atskrūvēts kloķenes skriemelis, izņemts blīvslēgs, no vecā blīvslēga tika nofleksēts ~1 mm gredzens, ko izmantoju par starpliku, lai jaunais blīvslēgs darbotos uz nebojātas skriemeļa saskarsmes darba virsmas.

Te bildēs palietotais skriemelis, ar tausti drusku var rievu sajust:

content23-foto.inbox.lv/...

content23-foto.inbox.lv/...

Jaunu skrūvi joprojām neieliku, notīrīju veco ar flekša drāšu ripu un ieziedu ar zilo skrūvju līmi, piegriezu uz 150 Nm un vēl kādiem 30-40 grādiem.

M77 20.05.2012 23:52

Shiirs rakstīja:

M77 rakstīja:

Slinkais rakstīja:

M77 rakstīja: Kas tas par "kloķenes siksnas zobratu"? Ja domāts zobsiksnas, tad tur tādas nav, dziļāk iekšā ir ķēde un tās zobrats, bet starp to un agregātu skriemeli ir uzgrieznis, tā ka neko tur nevar saplēst.

nestāsi glupības. tā skrūve 100% iziet cauri visam, arī ķēdes zobratam un savelk to visu kopā ar kloķeni. un pareizais pievikšanas moments nodrošina cerību, kas tas viss nepajuks, neapraus sadales fāzes un tt.

Starp citu, arī ķēdes zobrats tur sēž uz pusmēnes.

nesatraucies, tu visu izdariji pareizi. neklausies sitos pratvederus. tur tachu ir M12 skruve, lai tadu parvilktu vai izstaipitu ir javelk ar divmetriigu bomi. tur viss ir no teerauda. un ari skruvju lime nenaak par skaadi, tieshi otradi, ir ieteicams vinu likt.

Tā skrūve ir makten lielāka par M12, pēc atmiņas vismaz M16 ja ne 18!

M77 20.05.2012 22:54

Slinkais rakstīja:

M77 rakstīja: Kas tas par "kloķenes siksnas zobratu"? Ja domāts zobsiksnas, tad tur tādas nav, dziļāk iekšā ir ķēde un tās zobrats, bet starp to un agregātu skriemeli ir uzgrieznis, tā ka neko tur nevar saplēst.

nestāsi glupības. tā skrūve 100% iziet cauri visam, arī ķēdes zobratam un savelk to visu kopā ar kloķeni. un pareizais pievikšanas moments nodrošina cerību, kas tas viss nepajuks, neapraus sadales fāzes un tt.

Starp citu, arī ķēdes zobrats tur sēž uz pusmēnes.

M77 20.05.2012 22:28

Slinkais rakstīja: agrak arī domaju ka tos atsaldetos bembistus vajag dauzīt. kamēr nesen nejauši nopirkas piektas ar visai baudāmo 2.8.... mierīgi pabraukt ir ļoti grūti, jo lieliskā vadamība, un braukšanas prieks provocē un aizver širmi

nekādos aužos un pordos ar mazdām man tā nebija.

Šitam piekrist par 100%, tā kā šobrīd ikdienā pārvietojos ar dīzeļvektru, kam ir traktora cienīgi īss pirmais pārnesums un bija vēl defektu (EGR defekti, beigts MAP sensors) nomākts dzinēja sniegums, tad spēju novērtēt nomas auto sniegto braukšanas prieku - spilgti atmiņā palika BMW 118 un 120d dinamika, salons gan varēja būt ērtāks, nekādi neiemanījos ērti saregulēt sēdekli.

Tāpat patīkami pārsteidza C klases merša atsaucīgā stūre, nevar ne salīdzināt ar opeļa sniegumu!

M77 20.05.2012 13:35

Kas tas par "kloķenes siksnas zobratu"? Ja domāts zobsiksnas, tad tur tādas nav, dziļāk iekšā ir ķēde un tās zobrats, bet starp to un agregātu skriemeli ir uzgrieznis, tā ka neko tur nevar saplēst.

M77 20.05.2012 13:30

Slinkais rakstīja: zeme atveries

skrūvju līme tajā vieta ir kategoriski aizliegta. pārvilkt no visas sirds nevar, bieži plīst kloķenes siksnas zobrats(īpaši ja nav mainīts nekad) ir jāvelk ar noteiktu spēku, ar dino atslēgu. jauna skrūve ir ļooooti velama, veca izstiepjas, un var plīst. atkarībā no auto konstrukcijas, ļoti bieži zobratam nav ķīļa, un tas fiksejas uz kloķenes tik ar berzi, retāk izmanto dimanta paplāksni. drošibas pec pārbaudi metkas dzinejam pēc šitā visa cirka.

Skaidrs, skatīšos vai var dabūt remonta blīvslēgu, vai arī pārvietot esošo cituviet. Bet neredzu problēmas šim motoram tur lietot līmi - uz kloķenes gala ir tikai šķīvis agregātu siksnai (ūdenssūknis, ģenerātors, kondicionieris, stūres pastiprinātājs), turklāt tas fiksējas ar pusmēnesi, tā kā neredzu citu vajadzību piegriešanai "pēc grāmatas" kā vien pašas skrūves fiksāciju. Nu labi, piegriezu es to ar dinamometrisko atslēgu līdz tiem 150 Nm un vēl mazliet, taču mazāk par norādītajiem 60 grādiem, tālab arī skrūvju līme.

M77 19.05.2012 23:37

Tātad šodienas pieredze.

Vispirms skrūvi pasildīju 3x pa 5min ar fēnu uz 500 grādiem, pēc katras reizes pašpricēju ūdeni no pulverizatora uz skrūvi, tādejādi to atdzesējot, padauzīju nedaudz ar 2kg āmuru.

Iesākumā domāju kloķeni nobloķēt ar skrūvgriezni ieliktu spararata zobos, bet neatradu, kur šim dzinējam tam var piekļūt, tad nolēmu izmantot starteri atskrūvēšanai. Vispirms kloķenes skrūvei uzliku atslēgu un atbalstīju tās kātu pret grīdu, bet starteris nespēja iegriezties, mira nost. Tad izdomāju, ka tam vajag ar \"švunku\" iegriezties un tad tik atmesties ar atslēgas rokturi pret šķērsli - piekares plauktu.

content6-foto.inbox.lv/...

Pieliekam papildus strāvas avotu starterim:

content6-foto.inbox.lv/...

content6-foto.inbox.lv/...

Pāris reizes pastartēju (ā, pirms tam atvienoju štekeri no augstspiediena sūkņa, lai nepielec) un skrūve vaļā.

content6-foto.inbox.lv/...

Jaunais blīvslēgs uz kloķenes skriemeļa.

content6-foto.inbox.lv/...

Skrūve tiešām pamatīga.

content6-foto.inbox.lv/...

content6-foto.inbox.lv/...

Atpakaļ ieliku jauno blīvslēgu un iedauzīju to vietā ar skrieme;la starpniecību - uzliku to priekšā un tad ar viegliem 2kg āmura sitieniem tas nonāca savā vietā.

Tālāk skrūves pievilkšana. Pēc grāmatas jāliek jauna skrūve, jāpiegriež līdz 150 Nm, tad 45 grādi, un vēl 15 grādi. Jauna maksā ~10 Ls. Tā kā par jaunas iegādi nebiju parūpējies, tad ieziedu esošo ar zilo skrūvju līmi un, palīgam pieturot bremzes 5. ātrumā, piegriezu veco no visas sirds.

It kā pasākums pabeigts, bet palika jautājums - vecais blīvslēgs nemaz tik slikti neizskatījās, nekādus īpašus bojājumus uz tā neredzēju, vien izdilusi rieviņa uz skriemeļa saskarsmes vietas. Vai jādomā, ka pie vainas eļļas noplūdei ir blīvslēga gumijas sacietēšana, t.i. tas ar laiku kļūst neelastīgs kā vecas riepas netur ceļu? Vai tomēr problēma tajā, ka izdilst skriemeļa saskarsmes virsma? Vai arī jāmeklē eļļas noplūde citur? Bet kas tad vēl tai rajonā var būt par defektu, ka eļļa nāk laukā (nedaudz, bet ar laiku tomēr daudz.)?

M77 19.05.2012 13:36

Tikko pabiju vietējā auto bodē, intereses pēc paprasīju pārdevējam pēc kataloga paskatīties, kādas eļļas jālej šiem motoriem, viņš atbildēja, ka tikai sintētikas 5W40 vai 5W30.

Es parasti ņemu uzreiz 2-3 5 litru kannas, jo motors patērē eļļu, pēc ražotāja datiem līdz pat 1 litru uz 1000 km ir normāli. Tā nu man sanāk nobraukt 10 tkm un eļļa dzinējā ir pati nomainījusies, šad tad tikai jāapmaina filtra elements.

M77 19.05.2012 10:46

Vēl būtu jāapsver, vai pabrauktam dzinējam nevajag nedaudz savādāku eļļu kā jaunam?

M77 19.05.2012 10:32

Tagad tikai jautājums - kāds mums te klimats?

cold vai moderate?

Man jau liekas, ka vairāk uz cold pusi, moderate varētu būt Vācija/Austrija, hot - Spānija, Turcija.

M77 19.05.2012 10:27

Konkrēti - leju dīzelim paredzēto Eurol Turbo DI 5W-40 www.eurol.com/... ~ 3 Ls litrā.

M77 19.05.2012 10:22

Manai 2000. gada Vectra-B ir nedaudz vecāks 2.0DTi motors:

Opel/Vauxhall Vectra-B 2,0D DTi 1997-00

Engine code: X20DTH

Engine oil grade - cold climate - SAE: 5W/30 Semi-synthetic

Engine oil grade - moderate climate - SAE: 15W/40 Semi-synthetic

Engine oil grade - hot climate - SAE: Semi-synthetic

Engine oil classification - API/ACEA: CF/B3-96

Engine oil grade - alternative - moderate climate - SAE: 10W/30 Synthetic

Engine oil classification - alternative - moderate climate - API/ACEA: CF/B3-96

Engine with filter(s) - litres: 5,5

M77 19.05.2012 10:15

Visticamāk dotajai Zafirai ir dzinējs Y20DTH, tam Autodata rāda:

Opel/Vauxhall Zafira-A 2,0D DTi 1999-05

Engine code: Y20DTH

Engine oil grade - cold climate - SAE: 5W/30 Semi-synthetic

Engine oil grade - moderate climate - SAE: 10W/40 Semi-synthetic

Engine oil grade - hot climate - SAE: 20W/50 Semi-synthetic

Engine oil classification - API/ACEA: CF/B3-98

Engine with filter(s) - litres: 5,5

M77 19.05.2012 9:57

Es savam leju 5w40 sintētiku, atkarībā no tā, cik daudz izlej laukā veco, pēc tam iekšā salien 5 - 5.5 litri.

M77 18.05.2012 21:45

DekstersFF rakstīja:

M77 rakstīja: Kad man bija 13 gadi, gadījās uz pāris nedēļām ar "puķofku" nokļūt Batumi, tur vietējā restorānā vakariņu laikā, liegai mūzikai skanot, viens gruzīns pienāca pie mūsu galdiņa un aicināja mani uz deju - viņiem tur tā esot pieņemts, ka veči ar puikām dejo, kamēr sievietes pa mājām dzīvojas. Lieki teikt, ka uz šo piedāvājumu nepavilkos - lai arī padomju gadi, bet kaut ko par pediņiem biju dzirdējis, turklāt arī dejošana man nepārāk interesēja.

Gruzīns smuks bija? Ar Volgu?

Nezinu. Tā kā man gruzīni neinteresē, tad visi viņi likās vienādi, nepievērsu uzmanību.

Kas man interesēja, tam gan pievērsu - ievēroju, ka turienes moču bodē piedāvājumā bija krietni bagātāks rezerves daļu klāsts kā Latvijas veikalos - Rumbulā, Daugavgrīvas ielā, Centrāltirgū vai Lielupē.

M77 18.05.2012 19:12

msh rakstīja: A priekš kam tādai būtu jābūt? Tas nav no kaut kāda amūrikāņu manuāļa? Neesmu dzirdējis par kādu mašīnu ar boša elektroniku un divām check engine lampelēm, paziņa žopelists arī kļūdas mirgo ar vienu check engine lampeli

Ņemts no autodatas, arī citos manuāļos tāpat.

M77 18.05.2012 18:22

Kad man bija 13 gadi, gadījās uz pāris nedēļām ar "puķofku" nokļūt Batumi, tur vietējā restorānā vakariņu laikā, liegai mūzikai skanot, viens gruzīns pienāca pie mūsu galdiņa un aicināja mani uz deju - viņiem tur tā esot pieņemts, ka veči ar puikām dejo, kamēr sievietes pa mājām dzīvojas. Lieki teikt, ka uz šo piedāvājumu nepavilkos - lai arī padomju gadi, bet kaut ko par pediņiem biju dzirdējis, turklāt arī dejošana man nepārāk interesēja.

M77 17.05.2012 20:31

Šitas kaut kur atgādina to bildi, kur amerikāņi uz fitnesa klubu brauc ar eskalātoru.

M77 17.05.2012 12:21

Šitā bija domāts:

Seene rakstīja: Vai tas ka mēs neesam "valsts ar senām demokrātiskām tradīcijām", nozīmē, ka šīs tradīcijas ir nepareizas un mums nevajag no tām mācīties, bet gan atgriezties totalitārā režīmā?

Nu bet "labo Ulmaņlaiku" kults ir vēl gana spēcīgs, neapzinoties, ka valsts uzplaukums notika dēļ citu valstu gatavošanās karam. Demokrātijai, varbūt, būsim gatavi, kad izmirs paaudze, kas atceras Ulmaņlaikus, un arī to pēcnācēji - kas piedzīvojuši padomju laikus, tā kā pāris paaudzēm vēl jānomainās. Un jāveicina, lai jaunatne vairāk brauktu pa ārzemēm - mācīties u.c. - savādāk savā "sūnu ciemā" dzīvodami nekādu rietumu demokrātiju nekad nesagaidīsim.

M77 17.05.2012 12:20

Seene rakstīja:

Vai tas ka mēs neesam "valsts ar senām demokrātiskām tradīcijām", nozīmē, ka šīs tradīcijas ir nepareizas un mums nevajag no tām mācīties, bet gan atgriezties totalitārā režīmā?

Nu bet "labo Ulmaņlaiku" kults ir vēl gana spēcīgs, neapzinoties, ka valsts uzplaukums notika dēļ citu valstu gatavošanās karam. Demokrātijai, varbūt, būsim gatavi, kad izmirs paaudze, kas atceras Ulmaņlaikus, un arī to pēcnācēji - kas piedzīvojuši padomju laikus, tā kā pāris paaudzēm vēl jānomainās. Un jāveicina, lai jaunatne vairāk brauktu pa ārzemēm - mācīties u.c. - savādāk savā "sūnu ciemā" dzīvodami nekādu rietumu demokrātiju nekad nesagaidīsim.

M77 16.05.2012 20:18

O, vēl viens variants, kā nobloķēt kloķvārpstu - izskrūvē sveci un aizpilda cilindru ar eļļu, ieskrūvē atpakaļ sveci.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti