iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
M77 23.03.2012 11:52

Tas Vitroniks slinko - vakar ap 22:00 braucu Rīga - Sigulda un nevienu radaru nemanīju, spidometrā 110-120, apdzinu vairākas fūres, kas vilka uz ~100, pusceļu aiz manis vēl viens vīlēja uz 120, tā ka principā tos radarus vajadzētu darbināt 3 maiņās kā rūpnīcas "stanoku", lai efektīvi atpelnītu investīcijas.

M77 23.03.2012 11:45

Gandrīz par tēmu - mums Latvijā ir spēkā tāds likums, ka par katru datu nesēju jāmaksā nodeva akai-kakai - tipa par to, ka tu savai lietošanai izveidosi autortiesību subjekta kopiju. Akka-kaka šito pamato, ka "pat ja tieši tu un tieši šoreiz tajā datu nesējā rakstīsi ko citu, tad kāds cits, vai tu pats tikai citreiz tomēr kopēsi autordarbu un tāpēc tāda neliela nodeva ir vietā, lai atlīdzinātu autoriem par darbu".

Balstoties uz līdzīgu loģiku, varētu pie mums ieviest "CSN pārkāpuma ikgadējo/ikmēneša nodevu" - jo ne jau vienmēr tu 100% brauc ievērojot CSN, un visbiežāk pienākošos naudas sodu nemaz nesaņem (katram nevar pielikt blakus policistu), tāpēc ir vietā maksāt mēnešmaksu!

M77 23.03.2012 10:56

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Tas varētu izklausīties kaut kā tā:

1 – jāievēro ātrums?

2 – jā jāievēro, bet…

1 – tad ko nemaksā kvīti?

2 – *******…

1 – pats *******…

… un sākās mētāšanās ar lāpstām un zemēm …

klau - ko diez patiešām pamatotu, objektīvu utt grib pieķertais pilsonis teikt pēc tā: "jā jāievēro bet..." ?

Nu tīri interesanti paliek?

Ja ir spazma par sliktiem ceļiem, tad vaše fascinē - ja jau tik slikti ceļi, ko ta skrien?

Nu, es varētu pateikt, ka steidzos, jo degviela strauji iet uz beigām - baidos, ka nepagūšu līdz benzīntankam!

M77 22.03.2012 13:38

Kā mēdz teikt - visiem mīnusiem ir savi plusi, un otrādi - nav jāmaksā par eļļas maiņu, filtra elementu var vienkārši nomainīt, atskrūvējot plastmasas korpusa vāciņu, izlietoto eļļu auto utilizē pats utt, varēja autoražotāji paši šitādu fīču uzkonstruēt - ka eļļa tik nedaudz patērēta, ka tā pati "nomainās" +eļļas rezervuāru piebūvēt, kas automātiski uztur vajadzīgo līmeni!

M77 22.03.2012 13:34

Manam auto uz 15 tkm aiziet vairāk eļļas nekā pie nomaiņas - regulāri kādu puslitru pieleju - sanāk, ka eļļu vispār var nemainīt, tikai filtru pa laikam.

M77 20.03.2012 14:59

Notinis par 280 štukām, nav pakautrējies:

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude

Marka, modelis: OPEL VECTRA

Reģistrācijas numurs: EV9068

Nākošās apskates datums: 14.09.2012

Nobraukums (km): 451061

Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem

601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.

618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas)

627 1 Nelieli priekšējā stikla (vējstikla) bojājumi.

Pats teksts:

Pardod labu Opel Vectra 1. 7TD Tehniski laba stavokli. Ir nenozimigi vizuali defekti. Ir lietie diski gan ziemas gan vasaras riepam. Ekonomisks 6-7l/100km. Kopts un tirs salons. Uzticams auto. Cena pedeja, jo mashina tiesham ir ta verta. Rusas NAU, retums tada gada opeljiem.

www.ss.lv/...

M77 20.03.2012 13:44

Tas "pilsētas režīms" pilnīgi neko neizsaka. Pa šoseju +/- saprotam asfalta segumu un ātrumu 90 km/h, un tad vēl dēļ mūsu nelīdzeniem ceļiem un attiecīgiem laika apstākļiem (sniega pļura, lietus risēs) var kādu puslitru-litru pieskaitīt klāt.

Mans 12. gadīgais dīzelauto pa gludu šoseju uz 90 km/h tērē 5 l uz 100km, bet manā pilsētas režīmā šoziem - gandrīz divtik - režīms tāds, ka pa mazpilsētu tiek veikti īsi 2-3 km pārbraucieni vairākas reizes dienā = auto vienmēr jāuzsilst un pat līdz 4. robam tik pa retam tiek, +vēl katru reizi jākustina 1,5 tonnu pašmasa. Ļoti neefektīvs pakaļas pārvietotājs.

M77 20.03.2012 12:56

Noticis konflikts starp šoferi un fotoradaru uzraugu; esot izmantots arī ierocis www.apollo.lv/...

M77 20.03.2012 11:56

Policisti žēlojas, ka šiem Teilāns nocēlis biznesu: www.tvnet.lv/...

M77 20.03.2012 9:11

Tā kā "kopējais B kategorijas vadītāju skaits Latvijā ir vairāk nekā 740 tūkstoši.", tad 12,3 miljonus sadalot "pa galviņām" vidēji sanāk ap 16,5 Ls soda katram autovadītājam.

M77 20.03.2012 8:57

No jaunajiem fotoradariem plānots šogad iekasēt 7 306 360 Ls.

Iekšlietu ministrijas 2012. gada budžetā ir parādījusies jauna pozīcija:

"Naudas sodi, ko uzliek Valsts policija par pārkāpumiem ceļu satiksmē, kas fiksēti ar komersanta tehniskajiem līdzekļiem 4 749 134"

Šī summa ir tikai 65% no kopējās, jo 35% aiziet Vitronikam - no tā arī izsecinam, ka gadā jāieņem 7,3 miljoni jeb nepilni 20 tūkstoši dienā!

Paralēli fotoradariem valsts plāno sodīt noziedzīgos autovadītājus vēl par 5 miljoniem Ls:

2012. gada budžets:

Naudas sodi, ko uzliek Valsts policija 115 000

Naudas sodi, ko uzliek Valsts robežsardze 215 000

Naudas sodi, ko uzliek Valsts policija par pārkāpumiem ceļu satiksmē, kas fiksēti ar Valsts policijai piederošajiem tehniskajiem līdzekļiem 400 000

Pārējie naudas sodi, ko uzliek Valsts policija par pārkāpumiem ceļu satiksmē 4 600 000

M77 20.03.2012 8:44

Starp citu - "Plānots, ka Latvijā uzstādīs 30 pārvietojamos, 110 stacionāros fotoradarus un vēl 20 būs tā sauktie tukšie statīvi."

Tā ka radari plānoti tikai 140, un pašlaik ir palaisti tikai 30 pārvietojamie (+4 kuri bija iepriekš), ar kuriem reāli var visvairāk piķa izspiest, slēpti uzstādot tos vietās, kur samazināts atļautais ātrums, piem., tās ielas Pļavniekos, kur ir "dzīvojamā zona" (vēl varētu Vecrīgā kādu norīkot, bet tur satiksme nav tik intensīva, nerentējas).

Tā ka ļoti šaubos, vai vispār ieraudzīsim tos stacionāros radarus, drīzāk Vitronic bankrotu, vai arī valsts pārņems "biznesu", vai arī vēl ko negaidītu izdomās, piemēram, aprīkos ar slēptiem radariem satiksmes autobusus..

M77 15.03.2012 15:34

Te gan prasās jauns - miljons.com/...

M77 15.03.2012 15:33
M77 13.03.2012 15:34

GB12 rakstīja:

Par prostitūtām visās malās brīdina, ka sifilisa saķeršanas iespējamība ir visai liela. bet par kredītiem ta' stāstīja, ka tā vajag, tas esot labi, jo tas attīstot ekonomiku, uzlabo dzīvi.

Nu, visās malās jau nu ne, bet Tu vismaz to zini.

Bet es jau par to pašu - man piemēram vecāki ieaudzināja, ka parāds nav brālis. Kādus bērnus audzināja, tādu rezultātu saņem, jāmācās no kļūdām un attiecīgi jāaudzina jaunā paaudze. Bet tas attiecas netikai uz vecākiem, bet arī uz radiem, kaimiņiem, izglītības iestādēm - tā teikt, jāmaina kolektīvā apziņa no padomju laiku "ka valsts par visu parūpēsies" uz reālo - ka pats vien esi daļa no valsts un nes daļu atbildības - vismaz tik, cik piedalīties vēlēšanās un spēt racionāli pamatot savu izvēli, sekot līdzi notiekošajam un celt trauksmi, kad polītiķi sāk rīkoties pretēji solītajam, koriģēt savu izvēli nākamajās vēlēšanās, nevis turpināt balsot par skaistām acīm, vai nodzert atmiņu, ka neizdodas procesam izsekot līdzi.

M77 13.03.2012 15:16

GB12 rakstīja: Pat ja pieņemam, ka ar to varētu nodrošināt Latvijas pensionārus, tu gribi, ka aizbraukušo latviešu vietā te ienāk visādi svaigugaisugribošie austrumnieki un stutē augšā valsti?

Maz ko es gribu, izskatās, ka tas ir nenovēršami, un tā notiks ar lilāko daļu Eiropas valstu - nekas cits ar tādu zemu dzimstības līmeni nav sagaidāms, dabiskā atlase - pašreizējā uz pašlabumu orientētā rietumu kultūra izskatās, ka navtas virziens, kurā Radītājs vēlējis doties.

P.S. Latviešu un lietuviešu tautas esot te savulaik iemigrējušas no Himalajiem caur Urāliem... tā ka - pastāvēs, kas pārvērtīsies (c) Rainis. Un jāsaprot, ka pārvērtīsies šā kā tā - tikai ar vai bez mūsu līdzdalības - vai nu izmirsim un te nāks citi, vai mainīsimies paši, bet izskatās, ka lielākā iedzīvotāju daļa ir pret jebkādām pārmaiņām un piekopj "strausa politiku", tad vēl ir variants, ka jaunā paaudze būs prātīgāka, varbūt pa pasauli izbraukušie iegūs skaidrāku vīziju un atgriezīsies, kad "status quo" piekritēju skaits būs mazinājies (lasi- izmiruši). Ja nē - tukša vieta ilgi nepaliek tukša - kāds nāks vietā- vai arābs vai indietis, pat turks- pirms padsmit gadiem, kad gadu nomācījos Vācijā, vietējā kebabnīcā iznāca saruna ar tās saimnieku- jams bija diezgan ieinteresēts, vai nevarētu no manis kādu zemes pleķi iegādāties... nu, droši vien, par "saldu cenu" paņemtu ar.

M77 13.03.2012 14:20

GB12 rakstīja:

.. valsts pieļāva, bankas deva ...

prostitūtas arī "dod", bet vai tāpēc kādam būtu jāsūdzas, ka slikta valsts pie tā, ka noķēris sifilisu?

M77 13.03.2012 14:16

Pirmais rakstīja: starp citu- asv ir trešā lielākā naftas ieguvēja aiz sauda arābijas un krievijas

patiesībā šīs 3 ir salīdzināmas pēc ieguves apjoma - tobiš apmēram vienādi... tātad var runāt nevis par 3 vietu,bet gan par naftas ieguves valstu trīnieku...

4 vietā ir irāna, kas iegūst mazāk kā pusi no amērikas iegūstamā apjoma

vēl sešiniekā ir ķīna un kanāda - nedomāju, ka ķīnu amurikāņiem ienāks prātā demokratizēt

kanāda iegūst apmēram 3reizes mazāk naftas kā amūrikā

Un kā izskatās tops,ja pa rēķina ieguves apjomus uz vienu iedzīvotāju (per capita) - Kanādā ir 10x mazāk cilvēku kā ASV...

M77 13.03.2012 14:02

GB12 rakstīja: Ko tad tu domā, Dombrovskis no savas kabatas maksās? Vai bankas no saviem resursiem? Vai arī valsts mūžīgi aizņemsies? Cilvēki vai nu sēž uz minimālajām algām, jo, kolīdz uzrādīs lielākus ienākumus, tā viņiem tos atņems bankas un tiesu izpildītāji, vai arī ir notinušies uz ārzemēm. Un tiņas joprojām.

Latvijā meži augot ātrāk nekā tos patreiz izcērt, ir daudz neapstrādātas lauksaimniecībā izmantojamas zemes, brīvi pieejams dzeramaiss ūdens un svaigs gaiss, nesabojāta daba (rezervāti) - apstākļi par kādiem miljoniem cilvēku pasaulē var tikai sapņot. Es saprotu, ka arvien gribas ko labāku un pie esošā pierod ātri, un uztver to par pašsaprotamu, bet vajag atjēgties arī, ka problēmas cēlonis ir rietumu/asv kultūras ietekmē izskalotās smadzenes par vērtībām dzīvē, kāpēc arī panesās kredītu bums - ja nebūtu pieprasījuma, nebūtu arī piedāvājuma, bet plazmeniekus, džipus un dzīvokli ar terasi vēlējās pārāk daudzi.

Žēl, ka tā notiek ar Taviem tuviniekiem, bet kredītus neņēma daudz vairāk cilvēku nekā tos ņēma tā kā tevis aprakstītā aina ir tikai tavs subjektīvs skatījums.

M77 09.03.2012 19:50

msh rakstīja: Cik litrus tad šķidrā veidā tas kubs aizņem?

Aptuveni 1,67 litrus, bet tev vajadzēs nodrošināt labu siltumizolāciju, lai tā saglabātos šķidra -162 grādos.

Liquefied natural gas takes up about 1/600th the volume of natural gas in the gaseous state.

en.wikipedia.org/...

M77 06.03.2012 18:04

Te gan par skorpi, bet princips līdzīgs: www.fordscorpio.co.uk/...

Sanāk tā - ar laiku tas MAFa platīna diegs apdeg un kompis domā, ka auto saņem vairāk gaisa nekā patiesībā, attiecīgi padod vairāk degvielas iekšā. Tā kā gaisa nepietiek visas degvielas sadedzināšanai, tad ar sodrējiem noklājas EGR un ieplūdes kolektors, lūk šādi:

www.vauxhallownersnetwork.co.uk/...

M77 06.03.2012 17:13

Ko jūs sakat par MAFa tīrīšanu?

www.youtube.com/...

M77 06.03.2012 15:06

ak rakstīja: ..gaisa masa mērītāju es jau Tavā otraja topikā pieminēju, to jebkurš normāls diagnosts noteiks, ir jānočeko, ko tas MAFs mēra. Uz aci, vai forumā to neatrisināsi. Man pie beigta MAFa slēdzās iekšā avārijas režīms un check engine dega.

Taisnība, bet tai angļu forumā minēts, ka auto ar laiku kļuva arvien lēnīgāks, līdz vienudien vispār nebraucams, un par "check engine" nebija minēts, tad jāsaprot, ka MAFam nav tikai 2 stāvokļi - darbojas/nedarbojas, bet vēl n-tie starpstāvokļi, kuros var arī "check engine" nedegt un kļūdu kompī nerādīt - kā tas ir manā gadījumā, bet domāju tomēr, ka te nav darīšana ar MAFu, jo simptomi ir savādāki - pēc sekundes vai divu aiztures auto tomēr sāk intensīvāk paātrināties.

M77 06.03.2012 12:43

taaneko rakstīja:

M77 rakstīja:

Ko vada otri divi ventīļi, kas ir blakus akumulatoram? Par vienu skaidrs - EGR, ko otrs?

Pareizi raksti- viens ir EGR, otra nozīmi 4 gados tā arī neizdevās atšifrēt.

Iekopēju šo no iepriekšējā topika - tātad, tas otrs vada ieplūdes kolektora \"tauriņvārstus\" (butterfly valves):

content22-foto.inbox.lv/...

content22-foto.inbox.lv/...

content22-foto.inbox.lv/...

Bildes atrastas šajos forumos:

fronteratech.freeforums.org/...

www.vectra-sport.com/...

M77 06.03.2012 11:58

Par filtru - tā arī tiks izmēģināts.

Turpat tajā angļu forumā vēl minēts par gaisa masas mērītāja defektu: "mine started getting slower and slower until it became undriveable turned out to be the MASS AIRFLOW METER "

Lasītākie raksti

Jaunie raksti