iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
M77 19.01.2012 12:07

Seene rakstīja:

M77 18.01.2012 14:02

Seene rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Nav aizliegts šaut salūtu uz jauno gadu.

Kā tad nav?!

\"Sabiedriskās kārtības noteikumi Rīgā

...

4. Rīgas administratīvajā teritorijā aizliegts:

4.1. trokšņot, ja tas traucē apkārtējo personu mieru, iestāžu, organizāciju normālu darbību, bet nav saistīts ar satiksmi vai pasākumiem, kas saskaņoti ar Rīgas pilsētas izpilddirektoru, un troksnim nav pastāvīgs raksturs.\"

Ja tu redzi kādas nelikumīgas darbības, tad raksti iesniegumu RPP, piemēram, kā es šādu aizsūtīju:

www.bmwpower.lv/...

M77 10.01.2012 10:46

taaneko rakstīja:

Pašmasa, 1,5 t pret 2+t. espace uz rāmja, voyageris- nesošā virsbūve.

Pēc e.csdd datiem ir mazāka starpība:

Marka, modelis: DODGE GRAND CARAVAN

Reģistrācijas numurs: FZ1610

Pilna masa (kg): 2495

Pašmasa (kg): 2000

Marka, modelis: RENAULT ESPACE

Reģistrācijas numurs: FU9220

Pilna masa (kg): 2510

Pašmasa (kg): 1745

M77 10.01.2012 10:36

GB12 rakstīja: baigā jau nu starpība - 25 centimetri (5070 mm parastais, 5095 grand, ja runājam par 2000-2007. gada modeli).

5095-5070= 25mm=2,5cm

Būsi ne tos datus salasījies, pēc catalog.auto.ru datiem esot 4805 vs 5094 - starpība 29 cm.

M77 10.01.2012 8:56

Seene rakstīja:

M77 rakstīja: Ilustrācijai: pods.lv/...

Interesanti, kādēļ tiek imitēta ciparu esamība uz bildes, nevis vienkāºši ierakstīti protokolā. Vitronic mājas lapā ir skaidri redzams, ka bilde sistēmā ir tīra, bet cipari blakus.

Ko nozīmē imitācija? Vai tu gribēji, lai cipari tiktu attēloti notikuma vietā uz kāda displeja, un tad nofotografēti kopā ar pārkāpēja auto vienā kadrā???

Manuprāt, normāla kombinācija, kad pārējā infa tiek šādā veidā pievienota bildei, turklāt lasi: "PDF versija ir pieejama viņu portāla e-pakalpojumu sadaļā." - gan jau tur arī atradīsies kārotais "protokols".

M77 09.01.2012 13:25

Ilustrācijai: pods.lv/...

M77 09.01.2012 11:32

Sviestnesis rakstīja: A re kā mums tur nogāja..

www.saabclub.lv/...

Padevu ziņu saabiklubi.ee vienam no valdes locekļiem (cyber), lai padod tālāk Valdo Urb Tavu pateicību. Maza pasaule

M77 06.01.2012 23:42

VWfans rakstīja: Jautājums tāds. Ja ņemšu operatīvajā līzingā šo Opel-Astru, un pēc pieciem gadiem auto būs iekritis sirdī, bet naudas auto izpirkšanai nebūs - vai būs iespējams noslēgt jaunu līzinga līgumu par atlikušo auto vērtību?

www.adamauto.lv/...

Ev, taisi ka savu jaunu topiku!

M77 06.01.2012 21:57

Par Golfiem runājot - pēc izskata patīk Mk1 cabrio un 4. Golfs (ne universālis), bija doma ņemt tādu, bet sievai "alerģija" pret VW, kas man nepatīk - tā milzīgā VW emblēma uz stūres, tajā ziņā manējā Opel trīszaru stūre ar smalku Opel zibenīti ir OK, vienīgais, kas tajā sucks ir skaņas signāla pogas - pa vienai katrā pusē, dēļ tā bieži vien ir grūti tās atrast vajadzīgajā momentā.

M77 06.01.2012 21:48

Ko piesienies vārdam? Labi ka vēl nenosaucu par kombī vai pikapu! Starp citu, es pirku dēļ acij tīkama izskata, nevis bagāžnieka, kurā līdz šim ir izdevies aizvest visu vajadzīgo, arī lielie bērnu rati lien iekšā (Emaljunga) nenoņemot riteņus, ko nevar teikt par 1. A6 sedanu. Un, manuprāt, Vectra B sedana izskats ir nedabisks un tizls, tāpat kā Astra F un Kadett E sedani, universālis Vectrai B un Astrai G arī tādi.. nekādi.

Ja vajadzētu lielu bagāžnieku, ņemtu V70 vai kādu kabluku.

M77 06.01.2012 15:22

Aaa, atradu epastu no auto pirkšanas laika, kur sarakstē ar Adam Auto skeptiski izsakos, par pārdevēja apgalvojumu, ka tam auto tajā dienā bijuši 8 pircēji...

M77 06.01.2012 14:55

Par patēriņu runājot - pa gludu šoseju uz 90 km/h ~5 litri uz simtu. Pa pilsētu - atkarīgs kā brauc - vienā ziemā bija periods, kad bija pat virs 10 litri uz simtu - daudz īsi braucieni (līdz 3 km), puse no kuriem stāvot korķī un ar 1. ātrumu (Āgenskalns - Ķīpsala), tā normāli braukājoties pa pilsētu ~7 litri uz simtu.

M77 06.01.2012 14:50

Opel Vectra B, reģistrēts 2000.g aprīlī, pirku 5-gadīgu ar 127 Mm (megametri) nobraukumu, nu ir jau 2x vairāk uz odo. Adam Auto - esot no Vācijas izsolē pirkuši.

Sūkni mainīju pirms 3 gadiem, principā varēja labot - nebija mehāniski izdilis, bet nobeidzies izejas tranzistors. Tad vēl viņam priekšā stāv galvas restaurācija, jo kaut kur spiež atgāzes dzesēšanā, tas noteikti bija jau sākumā, iegādājoties to no Adam Auto \"ar 3 mēnešu garantiju\", tikai es to konstatēju pēc vairākiem gadiem, kad izdomāju nomainīt dzesēšanas šķidrumu un izskalot motoru - no dzesēšanas sistēmas izlija brūngani rūsgana žļurga un visādi nosēdumi. Skaloju ar speciālo radiatoru tīrāmo līdzekli, salēju jaunu antifrīzu un vēlāk sākās brīnumi dēļ tā, ka vēl skalojās laukā drazas, kas nosēdās uz tosola bāciņas vāciņa un neļāva nostrādāt pārspiediena ventilim, vispirms pāris reizes nomaucās radiatora šļauka pie termostata, tad uzliku stingrāku žņaugu - vēlāk šļauka pārplīsa, salaboju to, tad atplīsa radiators, pēc tam sāku domāt un izdarīt secinājumus. Nomainīju vāciņu un ir +/- ok - šad tad tosols drusku jāpielej - atkarībā no tā cik intensīvi gāzē, jo tosolā sapūstie burbulīši vairāk vai mazāk izdzen tosolu laukā.

Vēl autiņam jau pēc pašas iegādes bija problēmas ar iedarbināšanu, kad aukstumā jādarbina drusku uzsilis motors - kvēlsveces neiedegās un jāgriež ~pusminūti, tādejādi 3 gados pus-piebeidzu 2 akumulatorus, līdz uztaisīju manuālu kvēlsveču ieslēgšanu. Cik noprotu, šo vainu atrisina sprauslu blīvgumiju nomaiņa, kas arī tiks darīts pie galvas restaurācijas (bet to gribās atlikt līdz laikam, kad auto būs nomaksāts līzings). Citādā ziņā mainītas ir vēl piekares detaļas (bukses, šarnīri, pr. gultņi), bremžu kluči, eļļas, filtri, ksenona u.c. spuldzītes. Nomainīju visas atsperes, jo oriģinālās bija \"sport edition\" - nedaudz pazeminātas (un vienai nolūzis pēdējais vijums), nez\' laikam arī amīšus vajadzētu nomainīt, jo gribas mazliet mīkstāku gaitu. Vēl auto ir puse virsbūves pārkrāsotas dēļ mazām, sadzīvē iegūtām švīkām - kamēr bija kasko bez pašriska - izmantoju iespēju un paziņam sagādāju kantorim ienākumus >1000 Ls.

Ā, uzreiz pēc iegādes auto aizdzinu uz Hansa auto pārbaudīt - neko sliktu neatrada, viss perfekti, arī motors. Paziņa (prof. krāsotājs) paskatīja virsbūvi - arī perfekta. Vienīgi pats vēlāk, labodams radiatoru, atradu, ka zem pr. bampera tas dzelzis, kas šķērsām - ir nedaudz iebuktēts, kā arī vienam pr. lukturim reflektors ir mazliet tumšāks kā otram, un uz apakšējā rāmja (tā, kas zem motora) nezkāpēc ar baltu krāsu ir uzrakstīts kaut kāds kods (varbūt ņemts no šrota nomaiņai?).

\"Visas mazlietotas automašīnas (lietotas auto) pirms pārdošanas tiek pārbaudītas autoservisā un pilnībā sagatavotas tehniskajai apskatei. Lietotām automašīnām Adam Auto sniedz 3 mēnešu vai 10 000 kilometru nobraukuma garantiju dzinējam un pārnesumu kārbai – slēptajiem defektiem.\" www.adamauto.lv/...

Pilnīgs bulšits (vismaz manā gadījumā) Kaut tas kantoris izčabētu! NEKO viņi tam auto nebija pārbaudījuši, pirku pie -26 grādiem auto aķis motoru nespēja vispār pagriezt. Labi, aķi ielika jaunu, ja var ticēt - nomainīja eļļu, filtrus, uzlika signalizāciju. Lietoto auto pārdevējs tur kā Rumbulā izpildījās - kad interesējos par auto, šis teica kolēģim, lai iet man parādīt un vēl piebilda, lai domājot ātri, ka es šodien jau trešais, kas par to interesējās.

No kļūdām mācās, tas bija mans pirmais personīgais auto pirkums, kaut kā baigi iepatikās - melns hečbeks ar smukiem lietajiem diskiem, ksenonu, mazu nobraukumu un pats galvenais, kāpēc tieši šo pirku - jo ticēju dīlera apgalvojumam, ka viss pārbaudīts un ir tip-top. Domājams, ka opeļus vairs nekad neskatīšu kā variantus, lai gan jāatzīst, ka opelis ir krietni mainījies un Insignia man pat patīk (lai gan esmu diezgan konservatīvs kļuvis, labāk patīk kantaini un pamatīgi auto, kā pirmais V70 vai W126).

Kopumā par šo auto var teikt kaut ko pilnīgi pretēju kā saka par BMW \"Freude am Fahren\" (lai gan- atkarīgs ar ko salīdzināt - iepriekšējais personīgā lietošanā bijušais Kadett E uz beigām bija daudz traģiskāks), bet varbūt man karma jālabo... Nessen nomainīju auto numura rāmīšus no \"Opel..Adam Auto...\" uz \"Latvija\", cerams tas pozitīvi ietekmēs auto auru!

Te daži kadri no sadzīves ar šo auto: foto.inbox.lv/...

M77 06.01.2012 10:21

msh rakstīja: Visas kuļmašīnas vajag aizklabināt pēdējajā gaitā līdz tuvākajam Galaksis M punktam un pārsēsties ekonomiskos gazificētos megarullzos!

Šodienas acīm skatoties, tā arī darītu, bet auto ir vēl gadu līzingā un kad pirku (pirms 6 gadiem) bija pilnīgi cita situācija - gan degvielas cenu ziņā, gan personīgajā sadzīvē - līdzīgi kā jau te taaneko blakus topikā rakstīja. Turklāt auto ir nedaudz ieguldīts (sūknis 1,5 kLs ), tam vajadzētu vēl kādu laiku darboties, nevis tagad tērēties par jaunu. Jāatzīst, ka šobrīd šis auto ir man galīgi nepiemērots, jo pārsvarā tiek izmantots pilsētas satiksmē - vairākiem 1,5 - 2 km pārbraucieniem dienā (līdz ar ko dīzeļa patēriņš ir ~7,5l/100km), kam tas ar savu pašmasu 1,5 t ir diezgan nepiemērots. Vēl gan 1-2x nedēļā nobraucu kādus 100-150km un reizi 2-3 mēn arī garākus gabalus (400-500km).

M77 05.01.2012 16:17

Jādomā, ka, izslēdzot motoru un no jauna piestartējot, vakums ir lielāks nekā braucot?

M77 05.01.2012 16:14

feciic rakstīja: cik saprotu šim motoram ir parastā turbīna un vakuma selenoīods regulē pārspiediena vārstu?

Ja tā tad piemet tam vārstam pa taisno vakuma trubu un izbraucot mazu, prātīgu līkumu paskaties kas ar to turbo notiek.

Ja domāts "parastā" = ar NE-mainīgu lāpstiņu ģeometriju, tad jā, parastā. 2.2dti opeļiem nāca jau mainīgā.

Droši vien tā arī izdarīšu (pa taisno vakumu uz vārstu), bet padomāju un radās aizdoma, ka problēma varētu būt tieši turbīnas vārstā, jo nav tā ka tā vispār neslēdzas, vairāk liekas, ka nepieciešams lielāks spēks (vairāk vakuma), lai to vārstu pārvietotu, iespējams tas kaut kā iesērējis. Turklāt izslēdzot motoru un pēc dažām sekundēm piestartējot, turbīna darbojas normāli - piem., apstājos krustojumā pie sarkanā, izslēdzu motoru, kad iedegas dzeltenais, startēju un pie zaļā jau ir normāls uzrāviens, bet līdz nākamajam krustojumam, kad jāapstājas (=motors tukšgaitā) - tad, ja nepārstartē motoru, atkal nesarbojas turbīna, kamēr pamazām atrodas (kā teicu, parasti, ieliekot 3 ātrumā pie 40-45 km/h).

M77 05.01.2012 14:44

Tā kā problēma populāra, atradu ventīļa tīrīšanas instrukciju: www.astra4ever.net/...

Hier eine Anleitung zur Reparatur des Ventils:

Als erstes die Unterdruckschläuche vom Ladedruckregelventil und wie bereits beschrieben überbrücken, läuft der Motor jetzt wieder wie gewohnt ist wahrscheinlich das AGR-Ventil defekt.

Zur Reparatur das 3-Wege Ventil ausbauen und das Unterteil mit den Laschen lösen.

Das abgenommenen Unterteil von den Verschmutzungen reinigen etwas Öl in beide Teile eintropfen.

Mit dem Mund am Gelb markierten (VAC) Anschluss saugen dabei den 2. Anschluss (Out) mit den Finger immer mal schließen, dabei sollte eine mehrfaches Klacken zu hören sein.

Zuletzt Unterteil wieder anstecken, Ventil einbauen und anschließen.

(An Stelle der kleinen Roten Hülsen kommen die Unterdruckleitungen im Motor)

Google tulkojums:

Šeit ir rokasgrāmata, lai labotu vārsts:

Pirmo tiltu vakuuma šļūtenes no sekmētu spiediena kontroles vārsts, un, kā jau aprakstīts, motors darbojas atkal kā parasti, iespējams, EGR vārsts ir kļūdains.

Lai labotu 3-ceļu vārsts, lai paplašinātu un atraisīt apakšējā daļa ar cilnēm.

Noņemts apakšējā daļa piesārņojuma iztīrīt nedaudz eļļas pilēšana divās daļās.

Ar mutes dzeltenas marķētas (VAC) termināļu, bet nepieredzējis otro Connection (out), ar pirkstiem no laika uz laiku slēgt, tas būtu jāatkārto clacking skaņu.

Pēdējo inficēt grunts vēlreiz, un instalēt plug vārstu.

(Vietā mazā sarkanā piedurknēm, vakuuma līnijas ir motoru)

M77 05.01.2012 14:42

Jautājumi, ko gribu noskaidrot:

1. Ko vada otri divi ventīļi, kas ir blakus akumulatoram? Par vienu skaidrs - EGR, ko otrs?

2. Sākumā plāns turbīnas ventīli apmainīt pret kādu no tiem diviem (lai 100% pārliecinātos, ka vaina tajā), jautājums - pret kuru no abiem labāk mainīt, lai defektīvais ventīlis mazāk ietekmētu auto darbību?

3. No kādas citas markas labāk izvēlēties aizvietotāju (jo krietni lētāki)?

M77 05.01.2012 14:39

Ventīlis: content22-foto.inbox.lv/...

Cenas: content6-foto.inbox.lv/...

Golf4 1.9tdi ventīlis: content22-foto.inbox.lv/...

VW ventīļa cenas 3-4x mazākas kā Opeļa: content22-foto.inbox.lv/...

M77 05.01.2012 14:31

Tad - kā izpaužas problēma manam auto:

Izskatās, man kaut kas līdzīgs - motors X20DTH, tikai kļūdu nemet, bet bieži vien neieslēdzas turbīna, ja izslēdz auto un pēc 5 sek ieslēdz, tad turbīna parādās. Kamēr auto vēl auksts turbīna pieslēdzas biežāk, ja nobraukti jau 50 km (līdz Rīgai), tad Rīgā pie krustojumiem ar garantiju būšu sēne. Normāli braucot, parasti turbo parādās, kad nonāku līdz 3. pārnesumam (bet ne vienmēr), ātrāk turbo pieslēdzas, ja pirmajā uzrauj līdz 3-3,5 krpm - tad visbiežāk jau liekot otrajā būs ok, izskatās, ka procesu ietekmē veikto motora apgriezienu daudzums.

Tā kā slinkums čikāties (+garāža auksta), neesmu vēl ķēries klāt, cik saprotu jāskatās turbīnas vārsts, vakuuma trubiņas?

M77 05.01.2012 13:39

Gribētu noskaidrot, pret kuru no abiem labāk samainīt, lai mazāk problēmu.

Piemēram, 4. Golfam tas vārsts maksā 2x mazāk:

content22-foto.inbox.lv/...

M77 05.01.2012 13:27

Viens ir EGR vārstam, kam otrs?

M77 05.01.2012 13:25

taaneko rakstīja:

Problēma, bija tajā, kas vada turbīnas ieslēgšanos. (pie labās priekšējās riteņa arkas, zem gaisa padeves caurulēm) Izlīdzējos, banāli samainot vietām, paņemot vienu no tiem 2, kas motora priešpusē pie akumulatora. Sakarā ar to, ka problema esot tipiska šim GM izstrādājumam, un palielināto pieprasijumu maksā šie neadekvāti dārgi... Esmu dzirdējis, ka tauta pārtaisa kontaktus un liek citu autoražotāju izstrādājumus, jo uzbūve un darbības princips neatšķiras.

Šis vai? content6-foto.inbox.lv/...

Ceņņiks: content6-foto.inbox.lv/...

A ko tie otri divi dara (vada)?

M77 05.01.2012 13:23

taaneko rakstīja:

M77 05.01.2012 13:21

taaneko rakstīja:

Lasītākie raksti

Jaunie raksti