iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
M77 05.01.2012 13:08

taaneko rakstīja:

sarashkins rakstīja: Mega Dinamiskais portāls!

taaneko rakstīja: ja nu vienīgi 2.o dti ecotec motoram vakumvārsti niķojās, bet tas risinās vienkārši.

Gribēju jautāt- kā tieši izpaužās šī niķošanās? Kādi efekti novērojami?

Pēkšņi jaudas zudumi, auto kļūst gurds, nu un protams met ārā kļūdu uz paneļa. Problēma, bija tajā, kas vada turbīnas ieslēgšanos. (pie labās priekšējās riteņa arkas, zem gaisa padeves caurulēm) Izlīdzējos, banāli samainot vietām, paņemot vienu no tiem 2, kas motora priešpusē pie akumulatora. Sakarā ar to, ka problema esot tipiska šim GM izstrādājumam, un palielināto pieprasijumu maksā šie neadekvāti dārgi... Esmu dzirdējis, ka tauta pārtaisa kontaktus un liek citu autoražotāju izstrādājumus, jo uzbūve un darbības princips neatšķiras.

Izskatās, man kaut kas līdzīgs - motors X20DTH, tikai kļūdu nemet, bet bieži vien neieslēdzas turbīna, ja izslēdz auto un pēc 5 sek ieslēdz, tad turbīna parādās. Kamēr auto vēl auksts turbīna pieslēdzas biežāk, ja nobraukti jau 50 km (līdz Rīgai), tad Rīgā pie krustojumiem ar garantiju būšu sēne. Normāli braucot, parasti turbo parādās, kad nonāku līdz 3. pārnesumam (bet ne vienmēr), ātrāk turbo pieslēdzas, ja pirmajā uzrauj līdz 3-3,5 krpm - tad visbiežāk jau liekot otrajā būs ok, izskatās, ka procesu ietekmē veikto motora apgriezienu daudzums.

Tā kā slinkums čikāties (+garāža auksta), neesmu vēl ķēries klāt, cik saprotu jāskatās turbīnas vārsts, vakuuma trubiņas?

M77 05.01.2012 13:00

Ozz rakstīja: no manis arī žetons Autoram!

Piekrītu daļēji, pusžetons no manis - par šādiem gadījumiem ir jārunā, jāanalizē un jāmācās no citu kļūdām, kā arī tas regulāri jāatkārto, līdzīgi kā ar tām avārijām, kur vieglais vs autobuss.

Par otru pusi - pendele pretīgajam ciniķim - tuviniekiem līdzjūtības un aizgājējiem vieglas smiltis.

M77 05.01.2012 12:56

Par to gadījumu -tīri ziņkārības pēc apkopoju, kā tā vieta izskatās, un kā risinājās brauciens. foto.inbox.lv/...

Ja bija tiešām, kā tur teica VUGD darbinieks, ka braukuši no kalniņa lejā un ceļš-spogulis, tad to 90 grādu līkumu arī uz 20 km/h nevarēja paņemt ar tām riepām.

M77 07.12.2011 11:47
M77 05.12.2011 18:38

"datu apstrāde nepieciešama, lai nodrošinātu sabiedrības interešu ievērošanu" - visas sabiedrības un katra autovadītāja interesēs ir, lai satiksmes dalībnieki būtu ar derīgu octu - kas tur tik liels, nočekot, vai pamanītai kustībā automašīnai ir vai nav derīga octa, un ja nav, tad sūta ziņu attiecīgai iestādei, kas piestāda īpašniekam rēķinu. Tādu skriptu pat es varētu uzcept - tikai man nav automātiskas numurzīmes nolasītājierīces, tad nu - skatos, brauc auto, ielienu ltab, atrodu, ka brauc bez octas -> zvans uz policiju! Man nav iebildumu, ka viņi šo lietu automatizē, un nekādi dati nav jāuzkrāj, kur problēma? Ja problēma tikai ar kādu nansi likumā (neesmu jurists), tad jāmaina likums!

M77 05.12.2011 17:22

Fizisko personu datu aizsardzības likums

7.pants. Personas datu apstrāde ir atļauta tikai tad, ja likumā nav noteikts citādi un ja ir vismaz viens no šādiem nosacījumiem:

1) ir datu subjekta piekrišana;

2) datu apstrāde izriet no datu subjekta līgumsaistībām vai, ievērojot datu subjekta lūgumu, datu apstrāde nepieciešama, lai noslēgtu attiecīgu līgumu;

3) datu apstrāde nepieciešama pārzinim likumā noteikto pienākumu veikšanai;

4) datu apstrāde nepieciešama, lai aizsargātu datu subjekta vitāli svarīgas intereses, tajā skaitā dzīvību un veselību;

5) datu apstrāde nepieciešama, lai nodrošinātu sabiedrības interešu ievērošanu vai realizētu publiskās varas uzdevumus, kuru veikšanai personas dati ir nodoti pārzinim vai pārraidīti trešajai personai;

6) datu apstrāde ir nepieciešama, lai, ievērojot datu subjekta pamattiesības un brīvības, realizētu pārziņa vai tās trešās personas likumiskās intereses, kurai personas dati atklāti.

M77 05.12.2011 14:06

...

M77 05.12.2011 14:06

...

M77 05.12.2011 14:06

...

M77 05.12.2011 14:06

...

M77 05.12.2011 14:06

...

M77 05.12.2011 14:06

...

M77 05.12.2011 14:06

...

M77 05.12.2011 14:06

...

M77 02.12.2011 17:26

droši vien tāpēc, ka tādu nav, jo lielākoties ražotāji mūsdienās neparedz sās skrūves lietot atkārtoti.

M77 02.12.2011 17:15

Un te par pieļaujamās izstiepšanās garumu, kas ir max 2% no skrūves darba daļas:

TTY bolts are tightened to somewhere BETWEEN these points: elastic limit and offset yield. The delta between these points generally is 2% plastic stretch.

Jāņem gan vērā, ka šajos 2% jāiekļaujas arī slodzes laikā, kad tā galva visvairāk ir jātur, tā kā pieļaujama izstiepšanās ir nedaudz mazāka, tā mersedesa gadījumā - 1,7%, ja rēķina pret visas skrūves garumu.

M77 02.12.2011 17:05

M77 rakstīja: Rekur kaut kādam mersim, piemēram, ir minēts skrūvju maksimāli pieļaujamais garums: www.bobistheoilguy.com/...

Palasīju iepriekšminētā foruma diskusiju, pāris rindkopas, kas iekrita acīs:

TTY lets a machine do that quickly, by using material properties to ensure that the clamping force is consistent...snug it, then rotate to a flat part of the curve, where a few degrees either way makes no difference.

Manufacturers really are only worried about the 90% (made up statistic) of users who buy a pre-assembled engine in their car,and throw it out. IMO, selection criteria only come when they have to work out field fixes for problems that are either expensive recalls, or one off engine rebuilds.

M77 02.12.2011 14:07

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja:

Pirmais rakstīja: vēvēfana žopelim ar 138341 nobraukumu

Nu jau šamam būs >140 t km sk: bit.ly/...

II koments no augšas smīdina:

www.bmwpower.lv/...

Bet kaut kas tajā bmw tāds agresīvs ir.. pat vwfans ietekmējas un sāk atbilstoši izpausties: "Ja satiksme ir mazaak intensiiva, tad var pist iekshaa taalos un braukt ar 90 km/h."

M77 02.12.2011 13:21

Pirmais rakstīja: vēvēfana žopelim ar 138341 nobraukumu

Nu jau šamam būs >140 t km sk: bit.ly/...

M77 02.12.2011 13:11

Rekur kaut kādam mersim, piemēram, ir minēts skrūvju maksimāli pieļaujamais garums: www.bobistheoilguy.com/...

M77 02.12.2011 12:54

Sk: content6-foto.inbox.lv/...

It is recommend to never reuse a T-T-Y head bolt. Chances

are too great that it has already exceeded its elasticity barrier

and won’t spring back to properly seal the engine.

Oriģināls te: olybrake.com/...

M77 02.12.2011 12:44

Un te www.engineproblem.com/... tas pats:

The main difference in the tension to yield method is the composition of the head bolt and the fact that the required clamping load is established when the bolt is in the plastic stage not the elastic stage

M77 02.12.2011 12:34

te: www.rfr2mazdadiesel.com/... es lasu, ka tty skrūves pēc specenes pievelkot aiziet plastiskajā deformācijā, un nekad vairs neatgriežas sākotnējā garumā, tāpēc tās otreiz lietot ir riskanti - var nepievilkt pietiekami.

Unlike a conventional bolt, TTY bolts are tightened beyond their elastic range past their yield point from which the bolt material can recover to its original length, and into the plastic phase of the bolt material. The bolt is permanently stretched and for this reason should not be reused. The reliability of these bolts once stretched is greatly reduced. If they are reused, they are permanently stretched further a second or third time. It is also for this reason why you should never retorque a torque to yield bolt.

M77 30.11.2011 22:26

Хуй с ними, пошли в жопу!

www.kasjauns.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti