iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
M77 18.05.2010 13:03

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: ....

Kā nu kurš to nosauc. Jā, patīk man tehnika un katru reizi mēģinu lietas izprast līdz galam un apgūt ko jaunu. Var to nosaukt par hobiju.

nē, tu nemēģini tās izprast vai apgūt, tu centies caur pakaļu zobus remontēt...

Labāk nespried par lietām, kur tu nezini visus faktus un apstākļus.

M77 18.05.2010 12:31

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: .... sataisīju autiņu tā, ka termostats ir izņemts, uz gabarītiem uzlikts relejs, kas ieslēdz radiatora ventilātoru un bāciņas korķis ir paskrūvēts laukā, ...

.... ir doma iemontēt kaut kur pie bāciņas manometru un pamērīt, kas notiek. Tāpat aizvedīšu vēl nomērīt CO2, lai būtu 100% drošs, ka galva ir jāskrūvē nost.

mnja, dikti tīk nodarboties ar sviestu (nevajadzīgi apgreidi, iztērēts laiks un nauda, padrātēts prāts pārējiem)...

rezultātā tik un tā ņemsi mainīsi sūkni vai galvas blīvi...

P.S. manometrs bačoka vāciņā varētu būt kaut kas interesants... ja vēl iemontē viņu kapotā...

Kā nu kurš to nosauc. Jā, patīk man tehnika un katru reizi mēģinu lietas izprast līdz galam un apgūt ko jaunu. Var to nosaukt par hobiju.

M77 18.05.2010 12:05

M77 18.05.2010 12:05

Ozz rakstīja: medus spaini uz pansionātu nedriikst vest- veci cilvēki jau tā cieš no aizcietējumiem

Vaig pareizi šo mantu pielietot - jāpievieno ūdens un raugs un tad drusku jānogaida līdz zupa ir gatava! :8

M77 18.05.2010 11:40

LitruBoolists rakstīja:

M77 rakstīja:

M77 rakstīja:

Vēl kas - ja pirms laiciņa pie slodzes no motora varēja dzirdēt tādu kā "tikšķēšanu", tad tagad tā jau ir palikusi par "pļerkšķēšanu". Mēģināšu drusku pievilkt ciešāk galvas skrūve - a ja nu palīdz?

Manam auto ir šāda skrūvju pievilkšanas secība:

Болты крепления головки блока цилиндров:

– стадия 1 25 Нм

– стадия 2 довернуть на угол 65°

– стадия 3 довернуть на угол 65°

– стадия 4 довернуть на угол 65°

– стадия 5 довернуть на угол 65°

– стадия 6 довернуть на угол 15°

Ko jūs teiktu - vai ir vērts mēģināt defektu (domājams, pūš gāzes tosolā) novērst vēl nedaudz tās pievelkot? Vai labāk neaiztikt?

jebkurā gadījumā no esošo skrūvju pievilkšanas nekas nemainīsies. ja nu vienīgi izdosies noraut vītni

ja blīvei kaut kur pūš cauri, tad tajā vietā jau ir rene, ko ar pliku pievilkšanu ciet dabūt nevar...

ja izplūdes gāzes pūš tosolā, tad tosols eļļā ir tikai laika jautājums.... kad mašīnu noslāpē, tad dzesēšanas sistēmā ir lielāks spiediens un ja tev jau mēnesi liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā, bet eļļā tosola nav, tad tev "tikai liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā"

Jā, vītņu noraušanā esmu meistars.. bet arī salabot pēc tam esmu pratis.

Var jau būt, ka tomēr nepūš gāzes tosolā, eļļa visu laiku ir melna, arī vāciņš, bet nav sanācis šo faktu apstiprināt, jo pēc tam, kad atspieda radiatoru, sataisīju autiņu tā, ka termostats ir izņemts, uz gabarītiem uzlikts relejs, kas ieslēdz radiatora ventilātoru un bāciņas korķis ir paskrūvēts laukā, tā ka nekāds spiediens tur neveidojas un dzinēja temperatūra nesasniedz 80 grādus.

Var jau būt, ka vaina bija neatgaisotā sistēmā, jo iepriekš (tai dienā, kad atnāca vaļā radiators) bija tā, ka pusceļā uz Rīgu kompis paziņoja, ka jāpārbauda dzesēšanas šķidruma līmenis un varēja redzēt, ka bāciņa ir tukša, bet, atskrūvējot korķi, šķidrums atnāca atpakaļ līdz normālam līmenim. Taču pēdējā laikā nav bijis pārāk daudz laika ar to autosu noņemties, ir doma iemontēt kaut kur pie bāciņas manometru un pamērīt, kas notiek. Tāpat aizvedīšu vēl nomērīt CO2, lai būtu 100% drošs, ka galva ir jāskrūvē nost.

M77 17.05.2010 16:24

7924 rakstīja: šķiet, ka atradu, relejs ir iekšā avārijas pogas slēdzī... Diez kuram vēl, varbūt VW Bora vai Golf4 ir līdzīgi?

Opeļiem tā ir.

M77 17.05.2010 15:09

M77 rakstīja:

Bucefals rakstīja: Fak - es pat nevaru atrast par ko tie kadri ir izbanoti un kur ir tie atbalsta topici - viņi ir izdzēsti?

Sk TXT kolonnu: www.iauto.lv/...

Click uz "?"

M77 17.05.2010 15:08

Bucefals rakstīja:

M77 rakstīja:

Bucefals rakstīja: Fak - es pat nevaru atrast par ko tie kadri ir izbanoti un kur ir tie atbalsta topici - viņi ir izdzēsti?

Sk TXT kolonnu: www.iauto.lv/...

Paldies par ieteikumu, bet tur jau nav nekāda info!

Kā ta nav:

Sretsked - Rupjības topika nosaukumā - Kā es iepisu santīmu

Pirmais - spams!

Sviestnesis - spams un citi noteikumu neievērošanas gadījumi!

Kazimirs_Skuja - spams un citi noteikumu neievērošanas gadījumi!

siamriP - Lietotāja klonu radīšana ir aizliegta.

M77 17.05.2010 14:26

Bucefals rakstīja: Fak - es pat nevaru atrast par ko tie kadri ir izbanoti un kur ir tie atbalsta topici - viņi ir izdzēsti?

Sk TXT kolonnu: www.iauto.lv/...

M77 17.05.2010 14:16

M77 rakstīja:

Vēl kas - ja pirms laiciņa pie slodzes no motora varēja dzirdēt tādu kā "tikšķēšanu", tad tagad tā jau ir palikusi par "pļerkšķēšanu". Mēģināšu drusku pievilkt ciešāk galvas skrūve - a ja nu palīdz?

Manam auto ir šāda skrūvju pievilkšanas secība:

Болты крепления головки блока цилиндров:

– стадия 1 25 Нм

– стадия 2 довернуть на угол 65°

– стадия 3 довернуть на угол 65°

– стадия 4 довернуть на угол 65°

– стадия 5 довернуть на угол 65°

– стадия 6 довернуть на угол 15°

Ko jūs teiktu - vai ir vērts mēģināt defektu (domājams, pūš gāzes tosolā) novērst vēl nedaudz tās pievelkot? Vai labāk neaiztikt?

M77 17.05.2010 14:12

M77 rakstīja:

Kāds var pateikt, kāpēc pie blīves nomaiņas iesaka arī skrūves nomainīt? Viņas ar laiku izstiepjas, vai kas?

Te (vāciski gan) var palasīt par šīm skrūvēm: de.wikipedia.org/...

Pagaidām esmu sastapies ar dažādiem viedokļiem - vieni saka, ka lietotas oriģinālās galvas skrūves ir labākas par jaunām neoriģinālām (piem., reinz), citi - apgalvo tieši pretējo, ka jauna (dajebkāda) ir labāka par lietotu. Kāds būtu jūsu viedoklis?

Oriģinālās sanāk diezgan sālīti (~Ls 6 x 10 gab) - Kuras firmas (neoriģinālās) jūs varētu ieteikt?

M77 17.05.2010 9:23

Pirmais rakstīja: pārbaidi vēl Pumpe, pump, مضخة un 泵

Pompa pompā ka nu! Tā ka jādomā tālāk galvas blīves virzienā.

Vēl kas - ja pirms laiciņa pie slodzes no motora varēja dzirdēt tādu kā "tikšķēšanu", tad tagad tā jau ir palikusi par "pļerkšķēšanu". Mēģināšu drusku pievilkt ciešāk galvas skrūve - a ja nu palīdz?

Kāds var pateikt, kāpēc pie blīves nomaiņas iesaka arī skrūves nomainīt? Viņas ar laiku izstiepjas, vai kas?

M77 06.05.2010 14:15

jugasvilli rakstīja:

un atļauties varu, ko gribu. ne tu būsi tas, kurš noteiks, ko te rakstīt.

Necenties, deksters #2 tāpat no tevis nesanāks, un tāpat jau pietiekami daudz te esi sadrukājis, lai tautai būtu skaidrs, ar kādu rupekli ir darīšana.

M77 06.05.2010 14:13

jugasvilli rakstīja: pietika ar postu, ka liki citēt likuma pantu, kurā noteikts, ka kādam jāpalīdz.

Ir jāsaprot, ka Sretskedam adresēto ir jāuztver mazliet savādāk, bet tu jau te centies līdzināties sauktajam "Vadonim"..

M77 06.05.2010 14:01

HIPPY rakstīja:

M77 rakstīja:

HIPPY rakstīja: Klau tu pats tagad putrojies !!!

«Nogiezās uz cēsu ielas un brauca Brīvības ielas virzienā!»

Šajā gadījumā Cēsu iela ir galvenā attiecībā pret to mazo ieliņu kur pat ir zīme dodiet ceļu.

Pēc tevis teiktā šeit ne Tallinas ielai, ne Brīvības ielai vairs nav nekāda sakara.

Zinu, ka sarežģīti, bet izlasi vēlreis - nogriezās troļuks, bembis tuvojās pa Cēsu ielu - "Bmw vadītājs knapi paguva sabremzēties pirms 25. trolejbusa, kas tikko bija piebraucis pa Tallinas ielu un gribēja griezties pa labi uz Cēsu ielu,"

Jautājums ir – kur notika sadursme? Tallinas – Cēsu ielas krustojumā vai uz Cēsu ielas

Uz Cēsu ielas, apdzenot trolejbusu pa pretējo joslu bmw iebrauca sānā mersim, kas tobrīd nogriezās uz brauktuvi gar baznīcu pa kreisi. Tā kā bmw iebraukšana pretējā joslā vēl notika krustojumā ar Tallinas, tad nu jams te pārkāpa CSN.

M77 06.05.2010 13:20

HIPPY rakstīja: Klau tu pats tagad putrojies !!!

«Nogiezās uz cēsu ielas un brauca Brīvības ielas virzienā!»

Šajā gadījumā Cēsu iela ir galvenā attiecībā pret to mazo ieliņu kur pat ir zīme dodiet ceļu.

Pēc tevis teiktā šeit ne Tallinas ielai, ne Brīvības ielai vairs nav nekāda sakara.

Zinu, ka sarežģīti, bet izlasi vēlreis - nogriezās troļuks, bembis tuvojās pa Cēsu ielu - "Bmw vadītājs knapi paguva sabremzēties pirms 25. trolejbusa, kas tikko bija piebraucis pa Tallinas ielu un gribēja griezties pa labi uz Cēsu ielu,"

M77 06.05.2010 13:15

Sretsked rakstīja:

ak rakstīja: Kā bembis var būt vainīgs, ja brauca taisni? Tikai ar ātruma pārsniegšanu? Tak vainīgs tas, kurš priekšā izlīda, vai nē Kad sanāk vilkt garām joslai, kurā stāv rinda auto, un, ja kāds man izlien priekšā-es vainīgs, vai?

Bet te ir vēl kas - apdzīt neregulējamos krustojumos drīkst tikai tad, ja esi uz galvenā ceļa. Tur Cēsu iela nav galvenā.

Nu bet ir bišķi starpība, brauc uz 50 vai 120 ? Nav ?

Es paskatos spogulī, neviena nav, braucu pa kreizi. Kā es varu zināt,ka tajā mirklī no trolejbusa pakaļas izlido viens bišķi tērēts ? Un brauc 2x ātrāk,piemēram ?

Nu 120 tur nebija, jo bembis bija sadzēsies līdz nullei pirms krusta ar Tallinas, kur piebrauca troļuks, tālāk jau atsāka uzrāvienu pa pretējo joslu, tur labi ja 50 metri līdz sadursmes vietai, no kuriem kādus 10 viņš bremzēja, tā ka ātrums varbūt bija kādi 50 km/h

M77 06.05.2010 13:13

ak rakstīja: Kā bembis var būt vainīgs, ja brauca taisni? Tikai ar ātruma pārsniegšanu? Tak vainīgs tas, kurš priekšā izlīda, vai nē Kad sanāk vilkt garām joslai, kurā stāv rinda auto, un, ja kāds man izlien priekšā-es vainīgs, vai?

Bet te ir vēl kas - apdzīt neregulējamos krustojumos drīkst tikai tad, ja esi uz galvenā ceļa. Tur Cēsu iela nav galvenā.

Vispār jā, šis man atmiņā nebija saglabājies:

123. Aizliegts apdzīt šādās vietās:

123.1. regulējamos krustojumos;

123.2. neregulējamos krustojumos, izņemot gadījumus, kad apdzen uz galvenā ceļa attiecībā pret šķērsojamo ceļu;

M77 06.05.2010 13:11

jugasvilli rakstīja:

Sretsked rakstīja:

M77 rakstīja:

uupis rakstīja: Vot besī ārā šitādi – es redzēju bet liecinieks nebūšu…

Runā, runā.. kurš man šajā gadījumā kompensēs iztērēto laiku, octa, vai? Vispār jau, ja tas nebūtu noticis tieši brīdī, kad grasījos iekāpt troļukā, varbūt arī būtu pieteicies par liecinieku (ja vajadzētu), a tā rīkojos saskaņā ar sākotnējo ieceri - pagūt uz darbu laikā.

Blā blā blā blā.... kas kompensēs ?? Kompensēs tas, ka Tu izpildīsi pilsoņa pienākumu. Būtu piegājis, pieteicies,iedevis tel numuru un fiksi aizbraucis tālāk.

Ja kādu sitīs nost, Tu taču ar neiesi palīgā, ne ? Mazums, uz kino nepaspēsi.....

Un brīnās, ka valstī viss pakaļā. Kamēr visādi m77 nebūs apsprāguši, arī būs pakaļā.

Nu, un kas tad notiktu, ja darbu nokavētu šāda iemesla dēļ? Un cik tad nokavētu? Bet nē, pasarg Visaugstākais, ka tik nebūtu no savas komforta zonas jāizlien.

Daudz gan tu atļaujies, tik maz par mani zinot. Jau teicu, ka tai brīdī es tieši kāpu troļukā un notikušais līdz apziņai aizgāja, kamēr jau durvis aizvērās, un galu galā cik nav dzirdēts, ka lieciniekus lūdz atsaukties vēlāk (pa radio utt), tā ka, ja vajadzēs - atradīs.

M77 06.05.2010 13:08

HIPPY rakstīja: Kā tad nav – ir galvenā.

Otrs – ir likums ka no 1. maija aizliegts braukt ar radžotām riepām. Tākā negadījumā cietuši trīs auto – ar saskaņo cauri netiek. Jāsauc menti.

Līdz ar to vainīgi būs abi – gan BMW gan MB. Vienīgais cietušais šoreiz ir A6 – ja viņš stāvēja atļautā vietā.

Kautkātā.

Nav, nav galvenā. Galvenā ir Tallinas.

M77 06.05.2010 12:28

Sretsked rakstīja:

M77 rakstīja:

uupis rakstīja: Vot besī ārā šitādi – es redzēju bet liecinieks nebūšu…

Runā, runā.. kurš man šajā gadījumā kompensēs iztērēto laiku, octa, vai? Vispār jau, ja tas nebūtu noticis tieši brīdī, kad grasījos iekāpt troļukā, varbūt arī būtu pieteicies par liecinieku (ja vajadzētu), a tā rīkojos saskaņā ar sākotnējo ieceri - pagūt uz darbu laikā.

Blā blā blā blā.... kas kompensēs ?? Kompensēs tas, ka Tu izpildīsi pilsoņa pienākumu. Būtu piegājis, pieteicies,iedevis tel numuru un fiksi aizbraucis tālāk.

Ja kādu sitīs nost, Tu taču ar neiesi palīgā, ne ? Mazums, uz kino nepaspēsi.....

Nuka, nocitē likuma pantu, kur šie pienākumi aprakstīti!

M77 06.05.2010 12:28

Sretsked rakstīja:

M77 rakstīja:

uupis rakstīja: Vot besī ārā šitādi – es redzēju bet liecinieks nebūšu…

Runā, runā.. kurš man šajā gadījumā kompensēs iztērēto laiku, octa, vai? Vispār jau, ja tas nebūtu noticis tieši brīdī, kad grasījos iekāpt troļukā, varbūt arī būtu pieteicies par liecinieku (ja vajadzētu), a tā rīkojos saskaņā ar sākotnējo ieceri - pagūt uz darbu laikā.

Blā blā blā blā.... kas kompensēs ?? Kompensēs tas, ka Tu izpildīsi pilsoņa pienākumu. Būtu piegājis, pieteicies,iedevis tel numuru un fiksi aizbraucis tālāk.

Ja kādu sitīs nost, Tu taču ar neiesi palīgā, ne ? Mazums, uz kino nepaspēsi.....

Nuka, nocitē likuma pantu, kur šie pienākumi aprakstīti!

M77 06.05.2010 11:51

uupis rakstīja: Vot besī ārā šitādi – es redzēju bet liecinieks nebūšu…

Runā, runā.. kurš man šajā gadījumā kompensēs iztērēto laiku, octa, vai? Vispār jau, ja tas nebūtu noticis tieši brīdī, kad grasījos iekāpt troļukā, varbūt arī būtu pieteicies par liecinieku (ja vajadzētu), a tā rīkojos saskaņā ar sākotnējo ieceri - pagūt uz darbu laikā.

M77 06.05.2010 11:38

Vēl par topika tēmu - www.bmwpower.lv/...

Rendir

Šodien, 02:20 #1358

Kopš: 17. Jun 2009

No: Strenči

Ziņojumi: 541

Braucu ar: e34 540i

esmu braucis pa pilsetu 250 ar e38 750,un gandriz katru dienu sanak 160-200

pat ar e30 sanak 150-160 ikdiena pa pilsetu,a kad brauc 90 tad liekas ka tulit apstasos.....

p.s radars vienmer ON un braucu tad kad uz cela nav daudz auto....nelielos,vnk ta ir

-----------------

one life,live it

M77 06.05.2010 9:52

Šodien ap 8:10 viens kadrs ar melnu e90 iekļuva avārijā uz Cēsu ielas pie jaunās Ģertrūdes baznīcas. Es stāvēju pieturā (25. trol. galapunktā) pretī baznīcai, kad no kreisās puses pa Cēsu ielu jutu lielā ātrumā Tallinas ielas krustam centra virzienā tuvojamies auto - ātrumu varēja nojaust dēļ radžotajām riepām, kas radīja ievērojamu troksni, kas lika apjaust, ka kaut kas nav riktīgi - jo tur taču nav galvenais ceļš. Bmw vadītājs knapi paguva sabremzēties pirms 25. trolejbusa, kas tikko bija piebraucis pa Tallinas ielu un gribēja griezties pa labi uz Cēsu ielu, nolēmis negaidīt uz trolejbusu, Bmw to apdzina pa pretējo joslu (nav jau it kā aizliegts - neregulējamos krustojumus tak drīkst) un, strauji uzņemot ātrumu, turpināja kustību Brīvības ielas virzienā. Viss jau būtu labi, bet tūlīt aiz trolejbusa pieturas Cēsu ielā stāvošais balts A klases Mercedess (iespējams, lai netraucētu trolejbusa kustību) izdomāja uzsākt braukt, lai pārvietotos pa kreisi (domājams stāvēšanai) uz mazo "ieliņu", kas savieno Cēsu un Brīvības ielas (tas dažu desmitu metru posms gar baznīcu), tādejādi aizgriežot priekšā tikko "lidojumu" uzsākušajam Bmw, un notika neizbēgamais - Bmw, bremzējot un sprakšķošām radzēm skanot, kopā ar mazo Mercedess iegrieza drusku pa kreisi tai ieliņā un "piezemējās" tam kreisajos sānos, nostumjot to ieliņas labajā malā un pats pēc tam vēl iebraucot nākamā auto aizmugurē (melns Audi A8, laikam), kas stāvēja brauktuves malā (vadītājs sēdēja iekšā). Kad kāpu trolejbusā, visi 3 vadītāji jau bija izkāpuši, tā ka CSN bez cietušajiem.

Manuprāt, avāriju izraisīja Mercedess, kas nepārliecinājās par manevra drošumu, bet Bmw vadītājam arī savu tiesu vainas jāuzņemas - pārāk strauji/agresīvi brauca ar nepiemērotām riepām un vēl, mēģinot izvairīties no sadursmes, novirzījās pa kreisi, kā rezultātā cieta ne tikai mazais mersis, bet arī malā stāvošais Audi.

Morāle - lēnāk brauksi tālāk tiksi!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti