iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
M77 26.10.2008 13:30

Kaut kas ir te:

www.autolanka.com/...

www.mazdapower.lv/...

+Pameklē pats ar Googli.

M77 23.10.2008 1:00

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja:

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

jēga?

nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...

Jaudīgāku tādā ziņā, ka starta ampēri vairāk, Ah tik drusku vairāk. A veco drusku piebeidzu, jo bija problēmas ar dīzeļa piestartēšanu - relejs gļukoja, kas kvēlsleces dažkārt neieslēdza. Bet ampēri, kā zināms it īpaši dīzelim ir jo vairāk, jo labāk.

yess!!!

ja ,Tev, (rupjība) tas ģenerators spēj to pieražot....(rupjība) (rupjība)....

nu ******* jūs pie stūres laiž?

kāda starpība - bārbija vai ēzelis - to auto stūrē?

Man skaidrs, ka tikai tukši (rupjība) vēlējies.

M77 23.10.2008 0:59

Pirmais rakstīja:

M77 rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.

A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.

Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.

Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.

Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.

Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

moš labāk bija tomēr iet septītajā klasē uz tām joabnajām fizikas stundām

Tev nav ne mazākās nojausmas par manām zināšanām fizikā un tavs komentārs ir absolūti ne pa tēmu un bezsakarīgs. Ko tu ar to gribēji teikt? Vai tikai tukši pad..$t?

M77 22.10.2008 23:06

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: .... man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

jēga?

nemainot "tableti" vai ģeneratoru ātri nofisīsi šo... liec kaut 100nieku iekšā, ja ģenerātors jamo "nevilks", tad fisīsies Tu...

Jaudīgāku tādā ziņā, ka starta ampēri vairāk, Ah tik drusku vairāk. A veco drusku piebeidzu, jo bija problēmas ar dīzeļa piestartēšanu - relejs gļukoja, kas kvēlsleces dažkārt neieslēdza. Bet ampēri, kā zināms it īpaši dīzelim ir jo vairāk, jo labāk.

M77 22.10.2008 21:25

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Man tāds ir, darbojas intensīvi 2 gadus. Uzlādē lēnāk, bet saudzīgāk, tā izskatās pēc aku darbības ilguma. Iesaku.

A kāpēc akumulatoru ir divus gadus intensīvi jālādē? Manam auto joprojām stāv virsū oriģinālais akumulators, kurš vispār netiek aiztikts.

Es kaut kādu Ctek-u iepirku Gros Auto par Ls46.

Ir trīs režīmi- moča baterijai, auto un auto ziemas režīms.

Uzlāde nav strauja, bet tāpēc jādomā (pirms pirkšanas iepazinos detalizēti par to), ka maksimāli atbilstoša aku ķīmijai, lai saudzīgāk to uzlādētu.

Laba fīča ir tāda, ka šo ierīci var atstāt pieslēgtu pie akumulatora uz ilgu laiku, tādejādi nodrošinot, ka aķis ir vienmēr uzlādēts. Ideja tāda, ka viņš nevis visu laiku lādē, bet pēc pilnas uzlādes atslēdzas un atsāk lādēt, kad aķis jau ir mazliet izlādējies (pats no sevis vai kāda patērētāja dēļ). Var atstāt pieslēgtu nesezonas autosam vai arī rezerves baterijai- man, piemēram, tas ir pieslēgts vecajam aķim (kurš nav pavisam beigts, bet pagājušai ziemai nopirku jaunu jaudīgāku).

M77 22.10.2008 14:20

schizo rakstīja: Šodien vienu čempionu bembi redzēju!

Siguldā manīts arī ford.

M77 20.10.2008 16:52

oxygen rakstīja: ... Vakarā ar ievilkšanu aiziet apmēram pēc 600 m...

1. Pats vainīgs, ka draņķi nopirki;

2. Ar vilkšanu varēji vēl arī augstspiediena sūkni sabojāt. Detaļas nezinu, bet tādi ieteikumi ir dzirdēti.

M77 18.10.2008 12:14

rakstīja: Zinu tik to,ka ap to gadu ražotais 2,0 DTI ir mēsls, kuram klājas nost degvielas sūknis un izdeg virzuļi. Sūknis ir tiešām problēma.

Nav tik traki- laicīgi tikai vajag atlikt 1,5 kLs un kad auto apstājas, pie Opel dīlera ieliek jaunu sūkni ar 2 gadu garantiju

M77 13.10.2008 13:45

Sretsked rakstīja: Nav kaut kāds pilnmēness,ka tas jūsmotājs atkal aktivizējies?? Eu, fan, ko tu jūsmīgu vari pateikt par jauno BMW motociklu?

14. okt. - 23:02 Pilns Mēness Auna zīmē

www.noslepums.com/...

M77 08.10.2008 11:16

Zvans no Portugāles www.majesty.ru/...

Vai arī uzreiz: as00.estara.com/...

M77 08.10.2008 10:13

Uggga rakstīja:

exif rakstīja: Braucu pie meistara, kam ir stends maajaas garaazhaa, Dreilinjos. Ja vajag, varu iedot kontaktus. P.s. par savirzes reguleeshanu paprasiija 10ls, tagad mosh buus daargaak

Varbūt kāds man ar var atsviest meistara koordinātas?

uggga at mitsubishiclub.lv

Nosūtīts.

M77 22.09.2008 14:08

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: Ja man būtu jāpērk BMW-X3, tad par 38360 eiro (26960 latiem) pirktu šo auto ar 2 litru 177 zirgspēku dīzeļmotoru. Maksāt 7000 eiro (4920 latus) vairāk, lai iegūtu BMW-X3 ar 3 litru 218 zirgspēku dīzeļmotoru, manuprāt, nav vērts:

www.bmauto.lv/...

tu esi muļķis.... lasīt vajag iemācīties

viņiem prasība ir vismaz 2.2 litru dīzelis citādāk nevar aizbraukt līdz tai ceļu remonta vietai.... vai arī ja pagastvecis ar savu tačku vēl tiek cauri, tad tam ceļam vēl remontu nevajag

Nu ja tiem murmuļiem vajadzīgs bobiks ar vismaz 2,2 litru dīzeli, tad lai ņem Toyota Hilux 4x4 ar 2,5 litru dīzeli sākot no 16156 latiem + kondiška par 580 latiem, bet ja riktīgi vajag ofroadēt par paša nesakārtotajiem ceļiem tad + 376 var nopirkt ofroad paku, kura pie bloķētājiem vēl piemet pakāļskaļruņus, el. logus un centrālo atslēgu...

tomēr 17 kilolati vs 32 kilolati arī ir būtiska starpība...

A jamam dalītā klima un 8 spilveni ir? Ja nav, tad neder augsto amatpersonu pārvietošanai no A uz B un atpakaļ.

M77 22.09.2008 10:53

Pirmais rakstīja:

vmartini rakstīja: Varbūt tas kaut ko maina - protokolu izrakstīja Irina Priede!

Mašīna košā sarkanā krāsā - laikam nepatika, ka avareikas midžinās!

šitie piedrasi, kas stāv kur nedrīkst un vēl ierubī avareikas, neizliekot 3stūri vispār ir jāštrāfē pēc maksimuma.....

p.n.

ja vēlies lai tavu plāksteri anulē, zvani man.... tas tev maksās 50latus

Bet ko darīt, ja, teiksim, trijstūri kāds nospēra?

M77 12.09.2008 14:13

www.iecava.lv/...

Izpilddirektors- Mārtiņš Veinbergs

Grāmatvede- Žanna Veinberga

Izskatās pēc kārtējā ģimenes uzņēmuma.

M77 12.09.2008 14:08

Par to "divu zonu klimata kontroli" konkursa nolikuma autoru vajadzētu atlaist nekavējoties.

Nez' vai Iecavas iedzīvotāji nevarētu jamo domi iesūdzēt tiesā par līdzekļu izšķērdēšanu?!

M77 12.09.2008 13:15

Centis_Nuudele rakstīja:

M77 rakstīja: Esmu ievērojis, ka labās puses riepas ir vairāk nodilušas nekā kreisās; stūri gan nevelk ne uz vienu pusi, bet tomēr tas, laikam, nozīmē, ka jādodas pie savirzes speciālista, ne?

Ik pēc apm. 10 kkm nav par skādi riepas samainīt vietām. Tad dils daudzmaz vienādi. neesi slinks, paskrūvē.

Tiek jau darīts (mainu priekšējās ar aizmugurējām), bet nez'vai labi būtu mainīt labās ar kreisajām, jo tad mainās noteiktais rotācijas vierziens

M77 09.09.2008 17:57

elf rakstīja:

M77 rakstīja:

karats rakstīja: Man ari interesetu visu 4 ritenu savirzes regulesan Dreilinos.varetu dabut koordinates e23@inbox.lv

Un mani arī m77m@inbox.lv

Esmu ievērojis, ka labās puses riepas ir vairāk nodilušas nekā kreisās; stūri gan nevelk ne uz vienu pusi, bet tomēr tas, laikam, nozīmē, ka jādodas pie savirzes speciālista, ne?

Labā puse dils ātrāk,jo ceļa slīpums ir uz labo pusi.

Kā gan es to neiedomājos! Un lokveida krustojumos arī vairāk nodilst ārmalas riepas t.i. labējās.

Ja nopietni, tad 100% man nav skaidrs, vai to tomēr var vai nevar labot ar savirzes regulēšanu.

M77 09.09.2008 16:56

karats rakstīja: Man ari interesetu visu 4 ritenu savirzes regulesan Dreilinos.varetu dabut koordinates e23@inbox.lv

Un mani arī m77m@inbox.lv

Esmu ievērojis, ka labās puses riepas ir vairāk nodilušas nekā kreisās; stūri gan nevelk ne uz vienu pusi, bet tomēr tas, laikam, nozīmē, ka jādodas pie savirzes speciālista, ne?

M77 27.08.2008 18:23

Zoo rakstīja: A tas pezhoo jamam laikam ka 409.tais skaitàs,universàlis.galìgi bez pa4ota kaut kàdi smurgulji jau no mammas dotàs pusdienu naudas ietaupìjumiem tàdu nepirks.

Peugeot 409? Jaunākais, cik zinu, ir 407!

M77 27.08.2008 12:53

uupis rakstīja:

anonimikis rakstīja: dolbano bruģi sen bija laiks nahrenizēt no visām kaut cik nozīmīgām ielām.

... un uzklāt tavā vasarnīcas pagalmā?

Nost ar bruģi! Kurā gadsimtā mēs dzīvojam?

Bruģi varētu pārvietot uz Vecrīgu, kur ir pietiekami daudz asfaltētas ielas- tur bruģis iederētos daudz labāk. Ja paliek pāri, var pielietot kādas citas pilsētas vēsturiskajam centram.

M77 26.08.2008 15:56

KOHINURS rakstīja: Jau ne pirmo gadu Rīga-Vecumnieki-Nereta-Daugavpils, 127km, miers un daba

Ne vienmēr! Nereta-Aknīste ir ~20km pa granteni, kas pēc lietavām bieži vien ir drausmīgs ceļš. Aizpagājušo reiz, kad tur braucu sanāca ietest pāris pamatīgā bedrēs, pēc kā vēlāk bija jāmaina gultnis. Pagājušoreiz ceļš bija labāks, bet vienalga vienai riepai pumpa - jāmaina. Ieteicams uz laukiem braukt auto, kam ir augstāka profila riepas (manam bija 205/55R16).

M77 25.08.2008 13:25

LyNx8 rakstīja:

Sandis_UR rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Tāks, busiņš joprojām tirdzniecībā. Bet cena zemāka - 2600 Ls ...

Ford Transit, 2,5 litru dīzelis ar parasto, mehānisko sūkni.

Pilsētas variants, bez starpsienas.

ABS, AirBag, stūres pastiprinātājs un radio...

Noskrējiens - 163 000 km

Tehniskā apskate izieta jūnija sākumā.

Rūsu īpaši nemana, jo pirms vairākiem mēnešiem svaigi pārkrāsots (~ izmaksas ap 1000 Ls).

Cena ~ 2 600 Ls (joprojām runājama..)

Bildes te --> foto.inbox.lv/...

Pliiz netraucee te svariigakas lietas tiek apspriestas???

BTW varbuut kāds vēl var padalīties ar tranzīta ekspluatēšanas īpantībām ar izlaiduma gadiem ap 2001-2005?

Sandi, es jau negribu būt nekaunīgs, bet APSKATIES, KAS ŠO topiku ATVĒRA un KĀPĒC !!! Sviests...

Toč, kā tāds dzeguze!

M77 25.08.2008 13:23

juha rakstīja:

M77 rakstīja:

Pirmais rakstīja: toč savirzei ir kāda atšķirība 12 vai 20 collas uz tā lūžņa stāv????

Ja ma būtu auto ar 20 collu disku, tad man arī rūpētu, lai savirzi uztaisa kvalitatīvi, jo pretējā gadījumā var sanākt vajadzība mainīt kādu riepu- te arī atbilde par to atšķirību.

Jā, 13 collu diskiem, ja savirze nepareiza, riepu mainīt nepavisam nevajadzēs.

Kā tev šķiet, cik maksā 13" riepa un cik 20"? Tagad redzi atšķirību?

M77 22.08.2008 13:31

Pirmais rakstīja: toč savirzei ir kāda atšķirība 12 vai 20 collas uz tā lūžņa stāv????

Ja ma būtu auto ar 20 collu disku, tad man arī rūpētu, lai savirzi uztaisa kvalitatīvi, jo pretējā gadījumā var sanākt vajadzība mainīt kādu riepu- te arī atbilde par to atšķirību.

M77 22.08.2008 11:20

DeaDMoroZZZ rakstīja:

juriz rakstīja: Tas kantoris toč reāli ierullē ar aprakstiem

www.autonet.lv/...

NISSAN NAVARA (PATHFINDER) JAUNS AUTO!!

Kas tad īsti tas ir ? nevar pat pareizo modeli norādīt, kāpēc tas pathfinder jākabina klāt. Bet nu kronis pašās beigās ar to JAUNS AUTO, kas ar to domāts, ja tas ir no 2006. gada un IT KĀ noripojis 13kkm.

a šito viņi jau gadu tirgo, ja nekļūdos... vēl fascinē tas, ka iekš autonet.lv ar apbrīnojamu regularitāti parādās 1-2-3 gadus tirgojamie autosi kā JAUNI PĀRDOŠANĀ

vienkārši iespārda

Tak viss elementāri- viņi ik pa laikam pārskata cenas, izņem veco sludinājumu laukā, varbūt nomet 50 EUR no cenas (a varbūt arī pieliek) un ieliek pa jaunam.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti