iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
M77 24.04.2013 8:01

DekstersFF rakstīja:

M77 rakstīja: Ohô, skatos cenzūra uzdarbojas! Jauna slota tīri slauka - nez kas nepatika manā komentārā ar ieteikumiem, kādus tematus vēlētos šai portālā vairāk redzēt?

Laikam jau tas, ka ieliku linkus uz autoavīzi, nu nu - domā tā jūs kļūsiet labāki? Nupat kādus mīnuss 1k reitinga punktus manā skatā nogrāvāt, nedomāju, ka īpaši centīšos vēl ko ieteikt.

Nevar būt tā, ka sajauci pogas un nospiedi Sūtīt vietā Atcelt sūtīšanu ?

Man tā ir bijis un pēc tam nav skaidrs,kur komentārs.

Šoreiz ne- biju iemetis linkus uz dažām autoavīzes sadaļām, kas manuprāt ir "tuvākas tautai"- nu tur "personīgā pieredze", "praktika", "ekspluatācija", cik tās tiku lasījis, likās, ka tas ir kaut kas, kas te iederētos, ko jaunie redaktori varētu ieviest- kaut ko plašākai publikai aktuālu, nevis tik par autosportu un jauniem auto modeļiem. Pēc tam vēl noskatījos uz savu komentu un pēc pāris minūtēm pierakstīju vēl šo:

M77 rakstīja: Kā teikt - esiet tuvāk tautai un būsiet populārāki.

M77 23.04.2013 22:14

Ohô, skatos cenzūra uzdarbojas! Jauna slota tīri slauka - nez kas nepatika manā komentārā ar ieteikumiem, kādus tematus vēlētos šai portālā vairāk redzēt?

Laikam jau tas, ka ieliku linkus uz autoavīzi, nu nu - domā tā jūs kļūsiet labāki? Nupat kādus mīnuss 1k reitinga punktus manā skatā nogrāvāt, nedomāju, ka īpaši centīšos vēl ko ieteikt.

M77 23.04.2013 14:36

Kā teikt - esiet tuvāk tautai un būsiet populārāki.

M77 23.04.2013 13:35

Jātaisa jauna karte, "LV ceļi" un jākabina klāt piezīmes un foto no katras vietas , kaut kā līdzīgi kā piem. te:

maps.google.com/...

M77 23.04.2013 12:20

Yeti labāks par jebkuru citu auto - www.youtube.com/...

M77 23.04.2013 11:55

DekstersFF rakstīja: Vai ir kāds, kurš var uztaisīt LV karti, kuros redzami ceļi un tajā kartē iezīmēt posmus, kuri renovēti, kuri renovēti un sairst?

Google karte nederēs?

M77 23.04.2013 9:59

Man nevienai no abām pannām nebija akumulātora, gāja tāpat, tā ka magnētiem tomēr bija zināma nozīme.

M77 22.04.2013 20:45

Man cita starpā ir bijušas divas Pannonias, vēl Kovrovec 175, IŽ49, Planeta Sport krosinieks un Jawa 634. Nav tur nekāda kosmosa zinātne, bet ir jāsaprot elektrība, jāsaprot, kā tā dzirkstele tur rodas, tad pietiek ar voltmetru un ommetru, un posmu pa posmam pārbaudot var nonākt līdz problēmas iemeslam. Nu tur, piemēram, jāpārbauda tinumu pretestības, kondensātora derīgums utt, kas pirmkārt arī šķiet varētu būt pie vainas, bet sāc ar vienkāršāko = nomaini sveci un svečvadu/pīpīti uz jaunām, tad skaties tos tinumus, kas aizdedzē rada dzirksteli, kondensātoram arī ir būtiska loma, pārbaudi, vai tam ir paredzētā ietilpība.

M77 22.04.2013 20:15

Objekts Nr 15 ir minētā indukcijas spole jeb augstsprieguma transformātors, pannai tas vienkārši ir integrēts aizdedzes blokā. skinonsan.users.photofile.ru/...

Tas gan neizslēdz iespēju, ka ar to varētu būt problēmas - kādi vijumi ir uz īso un netiek saražots pietiekams augstspriegums, nu vai arī svečvadi, svece ir kaput utt.

Lasi grāmatas.

M77 22.04.2013 20:09

Iesaku palasīties te pieejamo literatūru par to laiku močiem, gan kaut ko derīgu atradīsi- www.retromoto.lv/...

M77 22.04.2013 20:01

lagger rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Elektronikas tur nav. Visticamāk indukcijas spoles problēma. Skaties kontaktus arī, atstarpi un pašu sveci.

Pirmkārt šim mocim indukcijas spoles vispār nav un otrkārt pārējās vainas jau ir vairākākas reizes pārbaudītas.

Ja tev liekas, ka nav indukcijas spoles un tā tam jābūt, tad varbūt tev vēl par agru to moci kustināt!

M77 15.03.2013 18:06

DekstersFF rakstīja:

M77 rakstīja:

P.N. Dekster, piekrītu - lohiem lohu problēmas- cepies vien par visu pēc kārtas!

Nu lohs šeit kāreiz tu esi, jo tev var iestāstīt,ka ir tāds Opeļa oriģinālais eļļas filtrs.

Dumš vai izliecies? Nekas man nav iestāstīts, pietiekami daudz zinu par rezerves daļu ražotājiem un to "virtuvi". Bet tu kā tāds auns, kam ironija ir sveša.

M77 15.03.2013 10:15

Ko jūs tik nervozi? Neredzējāt smaidiņus mana teksta galā? Ar humora izjūtu bija jālasa!

Tak vienkārši vajadzēja man to kloķenes skrūvi, un paralēli paskatījos, cik tur citi loriņi maksā, un filtrs par četrapus lašiem izraisīja interesi - nez ko tas Ādams liek iekš savām "oridženel" kastītēm, tagad varu teikt- izskatās līdzīgs Manfiltram.

P.N. Dekster, piekrītu - lohiem lohu problēmas- cepies vien par visu pēc kārtas!

M77 14.03.2013 17:09

Sviestnesis rakstīja:

M77 rakstīja: Par Grosauto runājot - pēdējais ko tur pirku - eļļas filtru - par nepilniem Ls 3 ieguvu kaut kādu Comline brīnumu, kas pēc skata ne tuvu nestāv Man vai Alco, ko iepriekš tiku lietojis. Vecais filtrs (ko tagad nomainīju) arī izskatījās tāds pašvaks (Kecht), varbūt, tāpēc, ka ilgāku laiku nebija mainīts (bija tāds drusku saņurcīts), bet drīzāk jau tāpēc, ka konstruktīvi bija prastāks kā minētie Man/Alco.

Nu cik man ir izpratnes,tad es šos ražotājus,pēc kvalitātes kritērijiem,sakārtotu sekojošā secībā

1. Mann, bet tik pat līdzvērtīgs ir Knecht( ja kas, tad Mahle ir praktiski tas pats );

2.Alco;

3.Comline.

Tikko dabūju pasūtīto oriģinālo kloķenes skrūvi, vēl dažus sīkumus, tai skaitā oridženel eļļas filtru - kastīti ar hologrammu, uz kuras greznojas "Adam Opel AG, D-65423 Rüsselsheim" , 5650319 FILTEREINSATZ.

Cena? Ls 3,81 +PVN, itogo - 4,61 - tas tev nav bargie Ls 6, ko grib noplēst SPSauto par neoridženal MANfilter!

M77 22.02.2013 14:06

VWfans rakstīja:

Imka rakstīja: Izlasīju visus komentus par savērptām galvām un zilām šālēm...garīgais uz nulles .......tagad stipri ceru uz to ka vainīga būs tikai sapuvusī caurule vai aizsērējis korķis

Es šobrīd esmu šādās pašās pārdomās un cerībās...

Varbūt kāda žurka motortelpā sagrauzusi kādu cauruli...

Katrā ziņā, ja būtu tā kā manā gadījumā, kad atgāzes tika dzesēšanas sistēmā, tad pirmkārt jāskatās, kāpēc uzpildes bāciņas vāciņš nenolaida lieko spiedienu - man tas ventīlis bija aizsērējis, tāpēc arī pārrāva cauruli/radiatoru.

M77 22.02.2013 12:03

Pārbaudīta vērtība! rumors.automobilemag.com/...

M77 22.02.2013 11:20

Man tā bija, kad aizsākās problēmas ar atgāzu parādīšanos dzesēšanas sistēmā - vispirms nopūta vienu trubu, kad to stingrāk ar hamutu pievilku, truba pārplīsa vienā vietā. Kad to salaboju, nākamais vājais posms bija radiātors, kas atnāca vaļā pa šuvi, tikai pēc tam sāku domāt un pētīt, kāpēc tur tāds spiediens...

M77 21.02.2013 17:30

M77 rakstīja:

bobcat rakstīja: Tikai atceries par skriemeļa skrūves maiņu.

Vai SPSauto var sagādāt arī to? Vai arī man to meklēt citur? Šķiet šī te - OPEL 5614661 jeb CONTITECH V49015.

Hei, Sviestnesi, kā man būt? Sūtīt skrūvi no fāterlandes vai arī LV kāds tādas par saprātīgu cenu piedāvā?

M77 21.02.2013 17:28

bobcat rakstīja: Bet kaut kāds inženiera domu gājiens jau bija ja jau uztaisīja ar tādu flanci to malu

Jau rakstīju - manuprāt, vienīgais loģiskais iemesls - lai uzliekot siksnu, pēc spriegotāja atlaišanas tā ielektu vajadzīgajā pozīcijā, nevis pa kādu robu sāņus.

M77 21.02.2013 17:25

feciic rakstīja: To skriemeli gan labāk nomaini, jo ja ļurināties ir sācis tad drīz sāks kustēties arī pa labi un kreisi.

personīgi "ielaists" skriemelis beidzās ar izberztu caurumu sadalenes siksnas vākā un palikšanu uz ceļa jo nobeidzās kloķvārpstas stāvokļa devējs. Itogo evakuātors, lieku reizi nomainīts zobsiksnas komplekts=naudas vējā.

Tiks darīts no nākamās algas.

Nez vai plastmasas skriemelis var izberzt caumuru alumīnija korpusā, aiz kura manam motoram slēpjas sadalenes ķēdes?

Man vienam draugam dēļ defekta demfera diskā (esot bijis ieplaisājis) finālā nolūza kloķenei gals. Audi A6 B4 5-katlu 2,5 tdi. Kā tas disks bija ieplaisājis nezinu, vien uz beigām esot sākušās pamatīgas vibrācijas un tad jau gals nebija tālu.

M77 19.02.2013 13:57

bobcat rakstīja: vēl var un visdrīzāk čīgā motoram kloķvārpstas demferskriemelis. Vismaz mana opja 2.0dti tā bija. Tas bija sācis bija sadalīties. Maksā gan bargu naudu.

To var pārbaudīt no apakšas.

Re kā pie britiem tas prieks maksā - ej.uz/...

M77 19.02.2013 11:11

Opā, neievēroju, ka tur var pārslēgt valodas arī uz RU, GB, DE - vienkārši gogole pirmo izcēla linku uz FR variantu.

M77 19.02.2013 11:09

M77 rakstīja: Šķiet šī te - OPEL 5614661 jeb CONTITECH V49015.

Atradu apstiprinājumu varžēdāju katalogā - objekts nr.12: ej.uz/...

M77 19.02.2013 10:57

bobcat rakstīja: Tikai atceries par skriemeļa skrūves maiņu.

Vai SPSauto var sagādāt arī to? Vai arī man to meklēt citur? Šķiet šī te - OPEL 5614661 jeb CONTITECH V49015.

Vienu oriģinālo skrūvi jau ar handler.lv iegādāju - nezkādā veidā bija nolūzusi siksnas spriegotāja skrūve M10x70 2005974 TORX-SCHRAUBE, dīlers par to gribēja Ls 3,17 un vēl jāgaida 3 darbadienas, pasūtīju ar handler.lv - Ls 1,73 un arī vismaz nedēļa pagāja, līdz tam aizstāju to ar vietējā lauksaimnieku bodē iegādātu cietāko (domājams traktortehnikai paredzēto) skrūvi par Ls 0,29.

M77 18.02.2013 17:21

c]bobcat rakstīja: Tas skriemelis ir ar metāla vidu, tad gumija (amortizējošā dala) un siksnas daļā ir tāds plastmasas skriemelis-apvalks. Tas manam bija sācis sadalīties un radīja tādu čivināšanu. To pārbauda ar roku, manam varēja pagriezt, jo bija atdalījies.

Izlasīju 2x un pieleca. Paldies par padomu! Tikko bija izdevība apskatīt - iedzinu auto garāžā, un jā - manam diskam ir atdalījusies plastmasas sānu līstīte (iekšējā) un siksna gar to strīķējoties čīkst. Pats disks gan vēl ir vienā gabalā. Tā ka noplēsīšu to maliņu pavisam nost un nečīkstēs. Tā kā siksna ir rievsiksna, tad tā maliņa pat īpaši vajadzīga nav, varbūt tikai, lai uzliekot siksnu tā būtu pareizā vietā, nevis, teiksim, pārlekusi pa robu sāņus.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti