iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ezis71 21.11.2020 6:57

1.4 l atmosfēriskais,manuālā kārba,nobraukums 220000 km,visu laiku pa pilsētu,no rīta 20 km,pēc darba 9 km,vidējais patēriņš 7,2 l .Kādu mēnesi atpakaļ bija brauciens uz Latgali,bija nobraukti 600 km vienā dienā,pēc bākas sanāca 5 l uz 100.

ezis71 11.11.2020 19:39

Mūsdienu traktoru vai kombainu ir vieglāk vadīt par msh golfu.Nezin vai tā dorša tiktu galā ar ķēdēm kuras pielieto pārseguma paneļu nostiprināšanai pārvadājot fūres puspiekabē.Zviedrijā ir gadījies to redzēt,mans bija uz pauzes,sievietes uz smagajiem strādā.

ezis71 11.11.2020 19:17

Kādus izmērus ir noteicis mans auto ražotājs tādus arī pērku(195/55 R16)un nepisu sev prātu.Vasarenes uz ļitokiem,ziemenes uz dzelzi,riepu maiņu izdaru pats,pusstunda un darbs padarīts.

ezis71 30.10.2020 20:45

6 purni+instrumenti,nav pārkrauts bet normas robežās iekrauts.Ar vieglo tu pārspīlē,0.5 l uz 100 vairāk ne jau 2x,vispār riepās arī vairāk vajag iepūst tad viss būs štokos.

ezis71 30.10.2020 18:37

GB12 rakstīja:

msh rakstīja: Gari gabali, bez kuriem šādu nobraukumu astoņos gados neuzgriezt, kā reiz motoram ir daudz veselīgāki nekā stumdīšanās uz darbu dižajā pilsētā 2x4 km dienā - un latvijas ātrumos tas 1.6 nemotors noteikti arī nedabū pārāk lielu slodzi. Bez tam - kas tad tas ir par tādu nobraukumu? Mums pa ceļiem ripo daudz dīzeļu ar divtik lielu nobraukumu...

Nu, šis diez vai ir braucis garus gabalus un arī par slodzes trūkumu diez vai ir varējis sūdzēties...

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/trafic/bjpdfn.html

Šitais rij kā lops uz šosejas kad nokrauts,11 l uz 100 km,vecais 2.5 l tika cauri ar 8 l uz 100.Šito es nevaru sagremot,kā mazais dzinējs var būt ekoloģiskāks izmešos kad viņš rij vairāk par lielo dzinēju kas patērē mazāk degvielas???

ezis71 29.10.2020 17:56

Pie kājas cik zirgi,galvenais ir ņūtoni.

ezis71 25.10.2020 8:57

Tieši mērķī,Pleskavas šoseja aiz Siguldas ir viss īstāk piemērota zirga pajūgiem.Koku aleja ceļotājus glāba no vasaras karstās saules kā arī grants segums mazāk putēja.Man ir tikai viens variants kāpēc tā aleja vēl pastāv,zem kokiem zāle aug sliktāk kā arī krūmi negrib augt,ar vienu šāvienu divi zaķi.

ezis71 14.09.2020 6:47

Var no Priekuļiem uz Rīgu braucu pa Valmieras šoseju jo Augšlīgatnē tagad ir auza,izdomājuši caurteku remontēt.Aiz Straupes tāda paliela kolona ar vieglajiem,tad brauc uz 100 tad sabremzējās līdz 80.Domāju, domāju un izdomāju kad neiešu viņiem garām,iestatīju kruīzu uz 95 un sāku lēni no viņiem atpalikt.No aizmugures labi redzams kas sabremzē kolonnu,tie ir lidotāji virs simta kas reizēm ieķīlējas starp autiņiem.Kad dullie aizskrēja tad iestājās miers un līdz Sēnītei nekādas sabremzēšanās vairs nenotika.

ezis71 12.09.2020 21:58

Veci lūžņi ar problemātiskiem dīzeļiem,ja vēlme tikt pie šāda auto ar dīzeli tad jāskatās ne vecēku par 2007.gadu tad visas problēmas ar dzinēju tika novērstas.Benzīna 3.5l būs diezgan ēdelīgs,visu var glābt tikai gāzes iekārta.

ezis71 12.09.2020 21:46

Mēnesi atpakaļ biju uz radu saietu Sāmsalā,tīrais prieks bija braukt pa Igauniju.Svētdien ap pl.21 izbraucu no Pērnavas un uzņemu kursu uz dzimto Banānu republiku.Zīme 100,kruīzā iestatīts 100 km/h,visi brauc vienādi,nevienam netuvojos ne viens man.Šķērsoju robežu,vsjo,pizda,visi lido kā dulli, drīkst vai nedrīkst apdzīt,pie dirsas.

ezis71 12.09.2020 7:18

Tika pieminēts Graudu un Valdeķu luksofors,tā ir auza,mans tur vairs nebrauc.Bet līdzīga situācija ir Siguldā pie Nestes,vienu svētdienas vakaru braucot uz Rīgu korķis bija pirms Raibā suņa krusta.Nākamreiz jau braucu gar bobsleja trasi,sanāk lēni(zīme 30) bet toties braucu nevis slidinu sajūgu.

Secinu,visi jauninājumi uzlabot satiksmi tikai pasliktina situāciju.Vakar noskatījos Timrota sižetu par ViA Baltica jaunajām strīpām,nu ko lai saka,žopa.

ezis71 02.09.2020 6:18

Pieļauju iespēju kad piemaksu no valsts mums neredzēt 10 gadus ja ne pat vairāk.Es kā strādnieks metāla būvkonstrukciju ražotnē redzu tikai pasūtījumus veikalu vai noliktavu būvniecībai.Secinājumus izdariet paši.

ezis71 16.08.2020 10:27

Sēne nemaz neizmanto ieskriešanās joslu,no turienes arī iekļaujās plūsmā kura beigās tiek sabremzēta.

ezis71 15.08.2020 9:28

Tev tagad palika labāk otru aizskarot?

ezis71 14.08.2020 16:56

Labākais ir tad kad sēne stāv ieskriešanās joslas sākumā.

ezis71 14.08.2020 11:30

Lietas būtību tas nemaina, vai ne?

ezis71 13.08.2020 19:25

Šodien pēcpusdienā braucu no Rīgas uz Priekuļiem, kruīza 85 km/h tur kur zīme 70.Uz apgriešanās joslas pirms Sēnītes Oktāvija(pikaps) tumši zili zaļā krāsā.Pēc brīža viņa noķer mani un mēs braucam vienā ātruma,viņa otrā joslā es protams pirmajā,redzu sānlogā tikai viņas purnu.Pēc kāda gabaliņa viņa paātrinās un ieslēdz zilās gaismiņas,mans paliek savā ātrumā.Beigās viņa nogriezās uz Inčukalnu un pirms apļa paņēma pie dziesmas vienu Audi.Ja tā godīgi tad viņu darbības nebija saprotamas.

ezis71 13.08.2020 7:11

Manai bijušai Fabijai kad viņa bija jauna ,2 reizes bija līdzīgi pigori,griežu atslēgu bet auto nelec,aķis griež labi bet nekādas dzīvības pazīmes.Pēc pusstundas atkal mēģinu iedarbināt,pielec bet ar grūtībām,ne ar visiem cilindriem, sajūtu tāda itkā sveces bija aizlietas.Tā arī nesapratu kas tie par pigoriem bija.Bet ar kļūdām panelī tā bija normāla parādība,man viss biežāk mēdza atslēgties radio, pēc auto noslāpēšanas viss atkal bija štokos.

ezis71 12.08.2020 21:46

Skatījos bet nav komentāru.Ko tur komentēt jo nekas no tā nemainīsies,mēs no "lēniem" igauņiem esam atpalikuši pa 20 gadiem.Biju pa brīvdienām Sāmsalā,zub daju,nevienas bedres vai pampaka.Ir vietām nelīdzens ceļš bet bedre kura izgriezta na iznanku nevienu nemanīju.

ezis71 12.08.2020 21:34

Tiks ietaupīts mūžs H11,H4 vai H7 spuldzei,nav jēgas pa dienu dedzināt lielās lampas un ķem boļe gabarītus.Neviens normāls ar dienas lukturiem naktī nebrauc,ja nu vienīgi totāls dalbajobs.Ir tādi idioti redzēti bet tiem tie lukturi ir iebūvēti jau no rūpnīcas,nevar saprast kas viņu čaiņukos darās.

ezis71 12.08.2020 7:13

Tad jau labāk nopirkt dienas gaitas lukturus, tikai ne lētos ķīniešus jo to mūžs ir īss, jāskatās no 60 EUR.

ezis71 10.08.2020 9:35

Conqueror rakstīja: Video: Mans 15 gadus vecais 'Volvo' nerūsē – no ārpuses it kā nekas, bet TA saņem trijnieku

www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-mans-15-gadus-vecais-volvo-neruse-no-arpuses-it-ka-nekas-bet-ta-sanem-trijnieku.d?id=52362649

pamācoši - dīzeļgrabažu volvo ar 500 cik tur tūkstošu nobraukumu cienītājiem....

Ar auto viss štokos,vienkārši Latvijā viss pastiprināti rūsē.

ezis71 02.08.2020 8:48

Apsveicu ar pirkumu,lai labi ripo.

ezis71 02.08.2020 8:39

Ir gadījies tādu redzēt bet reti, pieļauju iespēju kad auto ir ar tomātu un abas kājas uz pedāļiem.

ezis71 29.07.2020 6:27

kasinsh79 rakstīja: Iauto gan nav īstā vieta, tomēr, ja nu kāds ieinteresējas.

Aktuāls viens lielāks darbs - haltūra dārzā.

- Vecais žogs 27m - nost (absolūti lielākā daļa - ar vienu kārtīgu kājas spērienu viss būs gar zemi noteikti )

- Augstuma starpība ar kaimiņu zemes gabalu būs kādi 30cm noteikti, varbūt mazliet pat vairāk. Ideja apakšā uzbetonēt žoga "pasētu", vien gribētu tajā iebetonēt vecā žoga dzelzs stabus (kas ir ok, nav rūsējuši). Respektīvi, jāuztaisa veidņi visā garumā un jāiestrādā iekšā dzelzs armatūra, tad jāaizlej ar betonu. Ideāli, ja fizisks darbs nebaida un javu taisītu ar betonmaisītāju turpat uz vietas utt. Ja reāli darītāji, ātrākam rezultātam iespējams arī pasūtīt mikseri ar x kubiem gatava betona - iebraukt ir iespējams no ielas.

Pārējo taisītu paši ar kaimiņu no brusām, kas glabājas šķūnī. Sētas dēļus pirktu gatavus Rencēnu ielā vai pat zāģētu paši. Protams, skrūvētu klāt paši utt.

Ir kāds reāls interesents arī? Lūdzu e-pastu, nosūtītu bildes.

Varēsiet uzreiz piedāvāt e-pastā šāda darba samaksu utt. Tikai par gabaldarbu, nekādas laika vilkšanas garumā, maksājot pa dienām utt. Paldies jau iepriekš.

"Jāiestrādā iekšā dzelzs armatūra",piedod bet sasmējos, neņem ļaunā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti