Kad nopirku egli (Citroen)2017.gadā,autinš 2010.gada,Latvijā bija pirkts jauns,noskrējiens 170 000 km,ieraudzīju kad visa kārba eļļā.Ko jūs gribat autiņš tak nav jauns,nekas nav mūžīgs,gan jau kāds blīvslēgs sulo.Aizbraucu pie egles dīlera uz diagnostiku Ulmaņa gatvē,lai apskatās kas tur sulo.Skatījās,skatījās bet neko neatrada,teica lai atkal pierakstos pie viņiem tad nomazgās motoru i no augšas un apakšas un tad lai es 2 nedēļas pabraukāju un tad viņi skatīsies kas tur sulo.Tā arī izdarīju,pēc nedēļas tiku uz mazgāšanu,tad 2 nedēļas pabraukāju un braucu pie viņiem.Diagnostikas slēdziens-sulo kloķenes blīvslēgs kārbas pusē,uztaisīja tāmi,cipars kosmoss,par sajūga maiņu vien 200 eur bez PVN,tas tikai par darbu,kur nu vēl blīvslēgs.Sapratu kad jāmeklē cits serviss,atradu,200 eur sajūga maiņa ar visu blīvslēgu un PVN.Atdevu viņiem auto,vēlāk zvana-"piedod vecīt bet kloķens blīslēgs sauss",tev eļļu dzen caur aktivātora blīvi kas atrodas zemāk vārsta vāka,lai viņu nonainītu ir jānoņem vārsta vāks.Pizdata,kur kloķene kur vārstu vāks,tur tak jābūt aklam lai neredzētu no kurienes dzen eļļu.Viņi to blīvi nenomainīja jo viņu jāgaida 2 nedēļas no dīleru rezervesdaļu piegādātāja,nav pakaļdarinājumi.Tāds mans stāsts sanāca,pag,vēl ar pečku izčakarēja bet man slinkums rakstīt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam


















Vēl var siltumnīcu izmantot kā pirti,kamēr krāsns kurās tikmēr ne slitāk par guļbaļķu pirti un galvenais-nekas nepūst.Māsa bija tādā pirtī,ķem boļe viņa bija plēves,teica ka ne sliktāk par īstu pirti,tad ar polikarbonātu vispār kosmoss.