Ļoti interesants dizains.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ļoti interesants dizains.
Jau labu laiku nesmaidu par Ķīnas autobūvi, Eiropas autobūvei stiprs konkurents.Pa discovery rādīja to ko Ķīnas autobūve ir izdarījusi 2 gados, Eiropai bija nepieciešami 10 gadi.
Octu un Kasko jau daudzus gadus pērku Swedbankā,viss notiek automātiski, šogad 40 EUR.
Atbalstu,vissezona riepas vasarai viņam būtu tieši laikā.
Pirmo ziemu ar viņām braucu,pieļauj domu kad 2.un 3.ziema būs tik pat labas kā pirmajā gadā.Pa tādu cenu riepas var mainīt ik pēc trīs gadiem.Sailun arī nav Maximas riepas,viņi sevi ir pierādījuši ka ir konkurētspējīgi.
Tieši tā,suns muti laiza katru dienu.
Priecājies vien tālāk par uzrakstu Made un Germany.
Zini kas man patīk manā 5008 pežulī,viņi ir ļoti reti sastopami uz mūsu ceļiem.
![]()
Domāju kad dīzelis hibrīds būtu ekonomiskāks,tikai tādu nav jeb ir?
Zīmīgi, ka šodien kāreiz ar vienu kolēģi spriedām, ka vismaz puse iAuto foruma biedri baigie dirsēji ![]()
Galvenai lai pašam patīk.Bet ēdelīgs gan,es bij iedomājies kad kādi 4 l uz simta.Kura gada viņš?
degvielas patēriņš/saķere uz slapja segums
Goodyear C/E
Sailun C/C
Nav tur nekas ne zemāks vai augstāks ja riepas ziemas/vasaras vienādos izmēros.
kasinsh79 rakstīja: Iedomājos kaut ko ierakstīt hibrīdu tēmas ietvaros. Lai tauta atkal pacepas, jo vienaldzīgo te nav
Tātad, pirmā ziema ar hibrīdauto, kas stāv ārpusē pie mājas.
Pirmajos salos parādījās pigori, kad it kā nepietika strāvas padeve, lai panelī iedegtos "READY". Ne mazums nervu aizgāja, līdz vienā ziemīgā dienā bez evakuatora un dīlera - nekā
Aiztransportēts pie dīlera, mans Prius uzreiz atdzīvojās, saņemdams strāvas padevi no pārnēsajamās uzlādes ierīces. Izdomāju lieki nečakarēties, ziedoju 130 eur par jaunu "mazo" hibrīda akumulatoru - tagad jebkādos laika apstākļos, vienalga, pēc kādas auto atpūtas - hibrīdauto gatavs startam!
Aukstākā laikā, man par lielu izbrīnu, auto iesilst ātri. Vispār - klimats (visos gadalaikos) baigi labais Prius. Tiesa gan, tad arī hibrīda akumulators pieslēdzas ne tik bieži. Un tērē tas auto jau vairāk. Tagad vidēji - 6,5l Rīgas korķos, īsajos gabalos - kā taxi režīmā. Braucu reiz aukstā ziemas vakarā uz Valmieru, patērēja nieka 5,0 litrus ārpus pilsētas (un braucu ap 100 visu ceļu, kur nebija sniegu).
Pilnīgi viss patīk, visvairāk - auto dinamika pilsētas satiksmē (pat ļoti atsaucīgs auto) un milzīgā salona ietilpība (aizmugurē - gandrīz kā lielajā SuperB; bagāžniekā - lielajiem ratiem vietas gana + vēl daudz kam).
Viss, cits auto netiek pat izskatīts ![]()
Cik maksāja tavs ekonomiskais hibrīds?
Visa šmuce sanāca dēļ vienas šaurās pierītes,tas ir bmw īpašnieks kurš nevar lēni braukt benzīntankā,braucu atpakaļgaitā un tas nesās gar manu dirsu.
Manējās Sailun Ice Blazer wsl2 pa 56 eur iet kā tanks pa šļuru,sniegu,ledu un rādītāji labāki par Ultra Grip Ice 2 un par 56 eur lētēkas.
p.s. viņiem laikam nav kur naudu likt jeb tā ir tādā kā plātīšanās,nu ja,čoms padomās ka esot nabags.
Man viena bāka dīzeļa pietiek 1000 km.
Nu nevar visi nopirkt jaunu Jazz,pat mazlietotu.Ir doma pirkt C4 Picasso,tas gan ir pa spēkam.
Vai tik Tu neesi BMW X5 īpašnieks?
Skumīgi kad Tu neko negribi uzlabot.
Pusi piķi sabāzīs sev kabatās.
Man par vienu mazu negadījumu noņēma 3 punktus,svoloči.Tagad man būtu 16 klase.
Un ko tas maina?Ir tāda mājas lapa kā"Linux mint'',ienāc viņā un redzi kas pašlaik onlainā,galvenajā lapā čats bet arī tēmas ir,vot tā ir civilizācija.
Man kaut kā tie kosmiskie dizaini neiet pie sirds, Toyotai tagad kropļi dzimst.