Kaut kur ap apriļa beigām uzdod šo jautājumu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kaut kur ap apriļa beigām uzdod šo jautājumu.
Opeļa kungs,ne pa tēmu tu runā.Ar gāzi aprīkots dīzelis ir kaut kas līdzīgs kokteilim,70 % dīzeļdegviela un 30 % gāze.
Nekādu zinātni tur nevajag lai ar zemes ceļiem viss būtu kārtībā:
1.Ceļš nedrīkst būt vienā līmenī(augstumā) ar zaļo zonu.
2.Jābūt novadgrāvjiem.
3.Grants sastāvā jābūt mālam bet nav jāsatur akmeņus jo tie veido mums pazīstamo trepi.
4.Zemes ceļus ziemā arī jātīra no sniega.
Kāds būtu patēriņš ar 1,2 litru motoru?
Es nelieku uzsvaru uz degvielas ekonomiju bet uz citiem plusiem-mazāk kvēpu,jaudas pieaugums.
REXX
22.10.2013 14:31
Litri: 49, Līmenis: 1
Reģ.: 23.09.2013
Principā, dīzeļmotorā gāze pilda ne tikai degvielas, bet arī katalizatora ("ķīmiskā "izpratnē, ne tajā, ko servisos mēdz griezt ārā no izpūtējiem). Kā? Vienkārši-dīzelim tā degmaisījuma degšana parasti notiek "punktos"- izplūde no virpuļkameras (priekškameras), vai no sprauslas urbumiem izsmidzinātos kūļos. Ievadot cilindrā vēl arī gāzi, veidojas plašāka liesmas fronte, (kaut kas līdzīgs- ja vienu cilindru mēģinātu iekurināt uzreiz vairākas aizdedzes sveces)kas ne tikai veicina straujāku spiediena pieaugumu cilindrā, bet arī sekmē dīzeļdegvielas pilnīgaku sadegšanu (nav noslēpums, ka daļa dīzeļdegvielas cilindros tā arī nesadeg- izplūst kopā ar atgāzēm. Tas gan ir mazs procents, bet tomēr.
Tikai 1 sakarīgs komentārs no 30.
Balons rezerves riteņa vietā baigi iespaido uz bagāžas nodalījumu,svars arī laikam ap tonnu,tiešām jāsmejās.
p.s. topiks un search-čisto latviski un no manas tēmas servera cietais disks pilns līdz lūpai.
Bet kāpēc jābrauc uz 90?
Uz Pleskavas šosejas aiz Siguldas bieži gadās redzēt kad fūre iet garām vieglajam jo vista vai pensis nolēma braukt uz 80.
Tas jau biku par traku,aitas var skaitīt nevis stabus.Vari mēģināt bākā liet degvielu ar mērtrauka palīdzību,es pat teiktu mēģeni vajag.Bet vel ir citi faktori,pretvējš jeb pa vējam.Piemēram Rīga-Sigulda tu brauc pret kalnu kaut gan tu to nemani.
Man neviens motors nav bijis skaļš,pat žigulī,tur gan utis nav jāmeklē.
Nevajag salīdzināt krāniņu ar pirkstu,mazauto paliek aiz vien lielāki par saviem priekštečiem bet mēs ar tevi varētu salīdzināt kam vairāk vietas autiņā kaut gan mans auto nemaz tik liels neizskatās salīdzinot ar citiem miniveniem.
Vajag pētījumu,kurš vinnētājs kurš zaudētājs.
Tā nav auto problēma bet motora,tie mazie benzīna motori rij kā lopi.Godīgi sakot es nevaru saprast kāpēc dīzelis ekonomiskāks par benzīna motoru.
99% būšu,no mājas loga redzu Rīgas Plaza. ![]()
Būtu gan ja ne pat mazāks kad brauktu uz 80 km/h. ![]()
Patiesībā iAtuto par to vajadzēja uztaisīt rakstu bet viņš ir par slinku pameklēt informāciju.Cik es spēju kaut ko uzzināt tik arī uzrakstīju.
1,6l un 2,0l motori ir franču bet 2,4l ir pašu dzinējs un tas vienīgai izdedzina kvēpu filtru ar dīzeļdegvielu.
čats tev nav jāatjauno kā tēmu,tur tā sāls.
V50 2008 D4204T MMT6
Ещё совет:изначальный запас жидкости в машине расчитан примерно на 150 тыс.км (зависит от стиля езды,условий:город/трасса,качества топлива).когда жидкость заканчивается,комп в машине вам не укажет об этом конкретно,а покажет,что необходимо обслуживание двигателя.и вы в панике поедите на диагностику (5-15Ls)/после заправки ошибка сама не уйдёт.опять диагностика и сброс ошибки (5-15LS).Если заранее заправится,можно избежать лишних трат. выбор за вами.
Kura gada tavs Volvo un cik litru motors?
1.6 hdi,5 robs 105 km/h-2400 apgr.,6 robs 105 km/h-2000 apgr..
Manā grāmatiņā arī nekas nav rakstīts par to bundulīti,vakar pacēlām autiņu uz pacēlāja un blakus bākai mazs bundulītis,vadiņi pienāk un maza trubiņa uz bāku aiziet.Tas bundulītis nav priekš mīzalām(AdBlue) bet priekš Eolys 176.Rīt braukšu pie dīlera.
Tas parāda kā iAuto nīkuļo.
Patīk man šie mehāniķi,darbā nevarējām pielaist JSB traktoru jo čakarējās imobilaizers bet viens gudrinieks saka kad ēteri vajag.
Vispār nesaprotu kam tās radzes vajadzīgas,nedzīvojam tak ziemeļos.