Sens paziņa padomijas laikos benzīnu lēja kanalizācijā kad nebija notērējis mēneša normu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sens paziņa padomijas laikos benzīnu lēja kanalizācijā kad nebija notērējis mēneša normu.
Neaizmirstiet par:WALKER Eolys 176 Dīzeļdzinēju cieto daļiņu filtru piedeva
Automašīnu modeļi: Citroen C2, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso, C5, C6, C8, Berlingo, C-Crosser, Jumpy 2, Xara Picasso; Fiat Scudo 2, Ulysse; Ford 4 Zylinder 1,6D / 2,0D (nuo 2003 m.) Focus II, C-Max; LanciaPhedra; Mazda (ab 2004) 3 1,6CD; Peugeot207, 307, 308, 407, 607, 807, 1007, 4007, Expert 2, Partner; Volvo (nuo 2004) S50 V50, C30, S40, V70, C70
Es arī gribētu automātu bet ir viens bet,kad konkrētam modelim kas tev patīk nav automāts, ir tikai robots un manuālais.Par robotu ir vairāk mīnusi nekā plusi.Ko man ieteikusi?
Kurš tev traucē normāli braukt?
Kur tu izrāvi kad es dzenāju par servisiem,pie dīlera apkopi taisīju un dīlers pats ieteica turbīnu taisīt citur jo būšot lētāk.
S-Line necirkulē tosols ![]()
Man gan gāja tik tad forums nav pieejams.
Sēžot šeit caur mobīlo telefonu lapa visu laiku uzbāžas ar pielāgošanas iespējām(pāriet uz mobīlo versiju).Godīgi sakot mazliet krīt uz nerviem.
1,6 hdi,100 km/h ir 1800 apgriezieni 6 robā,ko tad man ar 5 robu jābrauc?
Kad pirku pežuli, bija nobraukums 150k,autiņam tagad 6 gadi.Kad nopirku viņu aizdzinu pie dīlera,palūdzu lai pārbauda nobraukums.Par nobraukumu neko neuzzināju toties uzzināju kad turbīnu jāmaina."Turbomeistars" arī neko nevarēja pateikt par nobraukumu jo turbīna nevienmēr mirst dēļ nobraukuma.Rudenī ģenerators nosprāga, meistars ģeneratoram iedeva 400k nobraukumu jo bija pamatīgi izdilis.
Neko sliktu par auto nevaru pateikt,pielec no rītiem bez problēmām, tikko izgāju tehnisko,neviena aizrādījuma,viss čikiniekā.
Tieši tā,mans autiņš pie 80 km/h saka lai ieslēdzu 6 robu.
Aizmirsi pieminēt A72.Pirmais auto bija Sputņik,tad A76 vairs netirgoja.Labs gan bija auto,varēji uz ceļa auto izjaukt un tur pat salikt,visu veidu atslēgas arī bija bagāžniekā.
Neesmu specs šinīs lietās bet ja sistēmā ir gaisa burbulis tad šķidrums necirkulē,tas tikai minējums.
Ja tas būtu sūknis tad siksnai būtu kirdik.
Ja nemaldos tad oktāna skaitlis tiek palielināts pateicoties piedevām.15 gadus braukāju ar benzīnmotoriem,nejuta starpību starp A92,A95 un A98.Cik zinu tad A92 bija viss tīrākai benzīns jo viņā nebija piedevas.
Noteikt tur ir divas problēmas:
1.tas ir audi a6
2.tas ir s-line
Kanibaals rakstīja: lm nav vienīgais rādītājs, vēl ir svarīgs CRI, jeb spektrs. Piemēram tās dzeltenās nātrija lampas, kas tiek lietotas ielu apgaismojumam ir krāpšana, pēc lumeniem atbilst, bet izstarota tiek miroņgaisma. It kā ir gaišs, bet ne velna nevar tajā redzēt, jo nav kontrasta. Par laimi, tagad pamazām tiek aizstāts ar LED gaismām, kas arī nav ideāls, bet vismaz redzamība ir daudz labāka.
Par to vai dzeltena vai balta gaisma auto ir labāka vēl zinātnieki strīdās, jo reāli atšķirības nav un tas ir vien gaumes jautājums.
Rodas jautājums,ko tad ksenonisti un ledisti ar savām super puper gaimām slēdz vēl papildus migliniekus?
Runājot par ielu apgaismojumu,slapjā laikā man labāk patīk oranžais apgaismojums jo ledu gaisma kaut kur pazūd bet sausā laikā ledi labāk izgaismo ielu.Varbūt lediem vajadzētu kelvinus pamainīt,es domāju ka 4000k būtu tieši laikā.
Tas gan,Bosch galīgi garām,godīgi sakot nav saprotams kas ar viņiem ir noticis jeb viņi tiešām domā kad Latvija ir trešās pasaules valsts kur var grūst visus sūdus?
p.s. vispār Latvija ir trešās pasaules valsts.
Ne pa tēmu bet gribu pajautāt.Vai oriģinālie ksenoni ir tikai zilie,es domāju 6000k,5000k un kur tad 4300k?Uz ceļa pilns ar zilajiem. ![]()
Cik gadus kalpo šī pretrūsas apstrāde?
Praktiskai latvietis ![]()
Jau 16 gadus tikai Nestē,piebrauc,ieliec karti,piepildi bāku un prom,gluži kā F1 pitstops.Staķikam NĒ,2 iemesli:
1.Negribu uzturēt veikala darbiniekus.
2.Negribu gaidīt kamēr burgerrijēs piestums māgu.
Darba buss pildās staķikā,pildos kur automāts bet ir indivīdi kas tur nepildās bet noliek savu auto un iet piestumt savu rukša mūli.
Ja nemaldos tad A26 nekrāmējās ar Škodām bet Citroen.
VW pasāts 1989.gada,mono šprice,kad grib tad noslāpst,pēc noslāpšanas citreiz pielec uzreiz citreiz jākruķī vairākas reizes,kur varētu būt problēma?
Patiesībā visiem dīzeļiem kam ir kvēpu filtrs nāk šī piedeva,EURO 3,EURO 4 un EURO 5.Vakar rakājoties pa krievijas saitiem uzzināju kad manējam pežulim ir bačoks priekš tās suslas kas smird pēc urīna.Tas bačoks tā noslēpts kad nezinātājam stipri būtu jālauž galvu lai viņu atrastu.Ja tas bačoks ir tukšs tad nenotiek kvēpu filtra reģenerācija(tīrīšana)un met ārā kļūdu!