ZZZZ rakstīja: DeAngelo
Šis stāsts parāda pašu galveno faktu, metāla sastāvu vai sakausējuma piedevas. Sūdu vari smērēt ar zapti cik gribi, tas paliks tikai sūds un par kūku nepārtaps.
Par BMW, to virsbūves pamatā konkrēti ir laba tērauda oglekļa uc sakausējums kas līdzīgi labam vitruves nazim ir ciets, elastīgs un nekorodē. Tad cits švaks skārdinieks no rīta jau uzmetis rūsas plēvīti, ja vakarā pēc mazgāšanas to kārtīgi nenoslauka...
Pilnīgi piekrītu tavam rakstītam,manai bijušai fabijai oriģinālie bremžu diski rūsēja pa stundām un kad aizbraucu komandējumā uz 2 mēnešiem tad bija metami ārā. Nopirku grosā jaunus diskus ar visiem klučiem par 80 Ls un bēdu nezināju, spīdēja kā kuiļa pauti pēc vairāku dienu dīkstāves.Dīlers man šo komplektu piedāvāja par 240 Ls.Vienīgai pēc laika nomainījusi priekšējos klučus jo tie sāka vasarā grabēt,tos gan paņēmu oriģinālos.



















Kanibaals rakstīja: Tas L200 joprojām izskatās kā no divām daļām salīmēts kopā. Frankenšteins.
Pilnīgi piekrītu,neglīts auto.