iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 02.06.2010 10:43

Interesanti būtu uzzināt ar ko tad beidzās šeit aprakstītās problēmas?

brmbrmm 01.06.2010 15:17

Tas pa prasto, vajag vēl konfetti www.stilsucht.de/... un salūtu!

brmbrmm 01.06.2010 15:12

LitruBoolists rakstīja:

Ozz rakstīja: man šķiet ka jums banaans jau ir beidzies

šodien pēdējā diena

banāni www.iauto.lv/...

brmbrmm 01.06.2010 14:23

Tourers rakstīja: Degvielas filtrs mainīts, degvielas sistēma hermētiska, AGR vārsts iztīrīts līdz spīdumam.....

Nav nekādas sakarības tam, kurā brīdī šis defekts parādīsies, bet reizēm tomēr parādās. Un tieši tad, kad auto ripo,,,liekas, nu nekādas loģikas nav.

Varbūt, paprovē atvienot aķi uz brītiņu, lai kompis pēc tam savus režīmus atjauno pa jaunam. (Nezinu kā šo funkciju sauc, bet pāris reizes tā no mistiskiem (d)efektiem ir sanācis atbrīvoties).

brmbrmm 01.06.2010 14:19

Crankshaft rakstīja: brmbrmm

pirms 5 stundām

Nezinu, starp kurām rindiņām te jālasa, bet vismaz es nesapratu, kāpēc mūsdienās tomēr izmanto tās "stiepjamās" skrūves? Kas viņās tāds ir, ka uz tā rēķina var samierināties ar to unikālo vienreizlietojamību?

------------------------

Primaarais iemesls - razhoshanas mehanizaacija /

automatizaacija Taadam robotam vai tamliidziigai uzpariktei pamataa eest nevajag, pat telpas var pustumsaa tureet. Atvaljinaajumu vinjam nevajag, shnjabi vinjsh nedzer, vajadziibas gadiijumaa var

rukaat kaut 3 mainjas no vietas Plus veel stiepjamaas skruuves biezhi ir ar mazaaku metaalietilpiibu. A, ja atminam, ka vienkaarshais amurikaanis, kursh izgudroja aizvietot skruuves / uzgriezhnjus uz 14 ar

13 izmeeru, muuzhu beidza kaa multimiljonaars )))

Vienalga starp rindiņām jālasa, bet nu lab - skaidrs tad, ka šīs ir vieglāk robotam ieskrūvēt nekā ņemties ar spiļkām; +vēl tas, ka mazāk bleķa patērē = optimizācija.

brmbrmm 01.06.2010 10:45

Atvainojiet, bet kas ir jāpīpē, lai būtu tik liela sajūsma par tramvajiem? [Īpaši jau bērniem]

brmbrmm 01.06.2010 9:05

anonimikis rakstīja: kur pazudis Deksters?

Apvainojās?

brmbrmm 01.06.2010 9:04

Crankshaft rakstīja: M77

Crankshaft rakstīja: naacaas paariet no 10 mm stiepjamajaam skruuveem uz 12 mm nestiepjamajaam ...

nekaadu probleemu

Neskaidrs atliek- kādas ir stiepjamo skrūvju priekšrocības attiecībā uz nestiepjamajām (un otrādi)? Pagaidām liekas, ka stiepjamās lieto tikai tādēļ, ka tās ir lētākas, vai tā?

-----------------------------

Nea, izmantojot "stiepjamaas" skruuves, iestaajaas

autorazhoshanas "zelta laikmets". Proti - mehanizaacija, automatizaacija un visas paareejaas "-jas".Ja atmin VAZ konveijeru - motoru razhotnee process notika sekojoshi:

10 shpindelju darbgalds pievilka skruuves liidz kaadiem

7 kg/m, peec tam samonteetos dzineejus sagaidiija

"tantes", kuras ar dinamometriskajaam atsleegaam

pievilka skruuves liidz parakstiitajiem 8,8 kg/m. Taada

tolaik bija razhoshanas tehnologjija. jau 1980-ajos ieviesaas pilniigi mehanizeetas tehnologjijas, un tad izejas vairs nebija. Starp citu, razhoshanaa skruuves nevelk "tik un tik graadu pagrieziena" rezhiimaa -

mashiina skaita vien griezes momentu ... Pirmaas stiepjamaas skruuves mees ieraudziijaam "importniekiem" veel 1980-ajos gados ...

Aizko instrukcijas - razhotaaju instrukcijaas dati par skruuvju garumu bija, nu vienkaasho pateereetaaju

ar taadiem datiem "neapgruutinaaja" ...

Pa kuru

Nezinu, starp kurām rindiņām te jālasa, bet vismaz es nesapratu, kāpēc mūsdienās tomēr izmanto tās "stiepjamās" skrūves? Kas viņās tāds ir, ka uz tā rēķina var samierināties ar to unikālo vienreizlietojamību?

brmbrmm 01.06.2010 8:56

LitruBoolists rakstīja:

Zoo rakstīja: emulsijas nebija,bet tik perverss lai galu laizītu es nebiju uzaudzis.

a moš tev kāds bija vārstiņu tur iemontējis

gāzes tosolā tika, bet tosols cilndrā nē

membrānu..

brmbrmm 31.05.2010 12:38

jugasvilli rakstīja:

btw šodien redzēju melnu X5 ar vnz "JUGI LV"...

brmbrmm 28.05.2010 15:19

uupis rakstīja: Čikāgā par ātombumbas uzspridzināšanu – sods 500 $…

Bet tas vairs neattiecas uz ekobraukšanu…

It kā ne Čikāgā tomēr:

Chico, California: “Exploding an atomic bomb is punishable by a $500 fine.”

Read more: www.bukisa.com/...

brmbrmm 27.05.2010 12:05

Principā, nevajadzētu te nekādus \"antirekordus\" meklēt, paskatamies ekoorientesanas.lv/... - redzam:

1. Dalības maksa: 20Ls no auto;

2. Pasākumā tiek veikti 200km (pa skaistām Latvijas vietām);

3. Sākumā pielej pilnu bāku Juglas Statoilā par savu naudu (bāku aizplombē), bet beigās \"atkal uzpilda pilnu degvielas tvertni (Uzmanību!!! Tagad par degvielu maksā Statoil). \"

Tātad- ja necīnās par uzvaru, bet vēlas vienkārši labi pavadīt laiku, tad uz 200km ir pašsaprotami degvielā iztērēt tik daudz, lai atgūtu savus 20Ls, t.i. - 20 /0.81 (98. bendža) = 24.7 litri uz 200km jeb jātērē ~12,5 litri uz simtu. Tā ka Infinity ar saviem 14,72 pat kādus Ls 4 notērēja uz Statoil (jeb citu dalībnieku) rēķina.

brmbrmm 27.05.2010 11:48

Nortel rakstīja: Neikšāna krosa auto kādreiz patērēja 2 litrus benzīna minūtē.

Rallija (LV) autiņi ēd pa litram uz kilometru!

brmbrmm 27.05.2010 10:14

Ozz rakstīja: negribu pateikt kaarteejo dumiibu, bet laikam divtakterim dzirkstele bija kādi grādi 6 pirms BMT. tas mani mulsina.

Un tomēr pateici. Cik man bija mopēdi un moči (panna, kouris, iž, jawa) visiem bija ~3,5 +/-

brmbrmm 27.05.2010 8:53

VWfans rakstīja:

ValdisM rakstīja:

smoke rakstīja: Izskatās, ka šajā pasākumā tas Pirmais pajols no iauto labi varēja atprečot savas 10 štukas

nifiga, bumeriem tur ir tikai antirekordi - patēriņi lielākoties no 7.5 līdz 11 litriem, pat dīzeļiem.

Tā kā Pirmajam tiasnība- ar bumeru nevar panākt ekorekordus

Šeit raksts, ka arī ar BMW var šādus rekordus stādīt:

www.bmwpower.lv/...

Tā jau viss skaisti, tikai viena nianse:

"Latvijā „BMW 320d Efficient Dynamics” modifikācijas sedans maksā 35 tūkstošus eiro."

Šajā sakarā 2 apsvērumi:

1. Par ekonomiju - iegādājoties šī auto vietā lietotu dīzeļauto par 3,5 kEUR atliek naudas 30000 litru degvielai, kas ar patēriņu 6 l/100km pietiek 500000 km (pusmiljonam km)!

2. Par ekoloģiju - iztērējot 35 kEUR šāda auto iegādei vajadzētu apsvērt, ar kādām pūlēm šī nauda ir iegūta un vai ieguves procesa rezultātā daba necieta vairāk nekā sastrādājot 10x mazāk, turklāt, uz katru jauno auto jāskaita vēl klāt viena veca auto pārstrādes vajadzība.

Savādāk, protams, jauns ir jauns, tikai nevar teikt, ka tas būtu baigais "eko" panākums.

brmbrmm 25.05.2010 23:08

japcar rakstīja: Tiek meklētas nenobrauktas vasaras vai M+S 225/65 R17

Diezgan steidzami jo esošās ir Tuvu liselli.

- www.ss.lv nekā jēdzīga nav šobrīd.

- www.r1.com.lv ir tipa atjaunotas ar garantiju 2 gadi, bet nav skaidrs vai ir uz vietas

- www.reifendirekt.lv piedāvā pa 55lvl/gab lētākās

P.S. Citus izmērus nepiedāvāt!!!

riepa.lv ?

www.kurpirkt.lv/...

brmbrmm 24.05.2010 15:48

Katram gadījumam jāatceras nākotnei, ka pirmā jāmet mazākā iespējamā monēta.

brmbrmm 24.05.2010 15:21

uupis rakstīja:

LitruBoolists rakstīja: vai Tu jau nobalsoji par sloku?

un fermā burkānus iestādīji?

Cik reizes jāsaka ka ērķšķogas ir izdevīgāk…

Var redzēt ka šajā jautājumā neesi diez ko kontinets...

brmbrmm 24.05.2010 11:54

Paskatījos, kādu papildaprīkojumu var iegādāties potenciālie Opel Meriva pircēji, www.hansaauto.lv/... uzmanību piesaistīja šie:

Ls 865

OPC Line pakete 1

Emblēma \'OPC Line\', Aizmugures spoileris , Aizmugures bufera uzlika, Sānu sliekšņu apdare virsbūves krāsā, Priekšējā

bufera pagarinājums

Ls 1418

OPC Line pakete 2

Emblēma \'OPC Line\', Viduskonsole ar matēta hroma apdari, Sportiska stila priekšējais un aizmugurējais

buferis, Aizmugures spoileris , Sportiska perforētas ādas stūre, Aizmugures bufera uzlika, Sānu sliekšņu apdare

virsbūves krāsā

Jautājums- kam ir jāatrodas smadzeņu vietā, lai iegādātos Merivu un atlocītu 1,5 kLs par emblēmu un spoileriem???!!!

Un ja to vēl izvēlas komplektā ar \"baudāmo\" 1.3 CDTI motoriņu, tad... tad ir pavisam traki!

brmbrmm 21.05.2010 16:15

LitruBoolists rakstīja:

es jau saprotu, ka pa lielam ir pilnīgi pouhj kādu eļļu tur liet, galvenais lai tā eļļa tur būtu.... bet manuālī ir rakstīts sae30 un zinot bāleliņzemes torgašu vēlmi pildīt garantijas saistības tā īsti negribās tajā sūda zālespļāvēja liet 5w40 sintētiku.... man vienkārši citas eļļas pie rokas nav

Rekur palasi:

Crankshaft rakstīja: Zoo

Nu tad jautājums Ruu-tādam krievu motoblokam parasto 5w40 sintētiku liet iekšā kas kanniņā no auto pāri paliek-gutt vai negutt?

------------------------

Kaa likums , tiem dzineejiem, kuriem elloshana ir ar

izshlajakstiishanu vai "ar laapstinju", ne visai patiik ellas, kuras ir shkjidras aukstaa staavoklii. Taapeec jau vairumam mazdzineeju (4-T) ir paredzeeta ella SAE 30, nevis , teiksim, SAE5W-30 vai kas tamliidziigs. Tur ir savi iemesli, kuros ne mazaako lomu speelee klanja apaksheejaa gultnja tips. Kaads tam krievu motoblokam ir? Sliides gultnis vai rites gultnis?

brmbrmm 21.05.2010 16:02

LitruBoolists rakstīja:

Ozz rakstīja:

LitruBoolists rakstīja: ozz, man ir pastiprināta interese par sae30 eļļu, Sviestcam nav un man slinkums meklēt, moš pateiksi priekšā kur tu viņu ņem...

pagaidaam nekur- leju to kas kanniņās palicis taa ir mazajai tehnikai, ja? imho esmu lukoil tankos redzeejis, pats šodien paskatiišos, jo staav viens smags pasaakums priekšā.

ja Tev der 15w40 mineraalene ar molibdeenu- varu kaadu litru uzdaavinaat.

man vaig zāles pļāvējam...

es jau saprotu, ka pa lielam ir pilnīgi pouhj kādu eļļu tur liet, galvenais lai tā eļļa tur būtu.... bet manuālī ir rakstīts sae30 un zinot bāleliņzemes torgašu vēlmi pildīt garantijas saistības tā īsti negribās tajā sūda zālespļāvēja liet 5w40 sintētiku.... man vienkārši citas eļļas pie rokas nav

Principā nav puohj, jo tam motoram ir svarīgi, lai aukstam nebūtu tik liela viskozitāte kā 5w..

Eļļas varētu atrast Depo vai kādā citā saimniecības bodē, kur pļaumašīnas tirgo. Man tuvākais ir Husqvarnas serviss..

brmbrmm 21.05.2010 14:50

LitruBoolists rakstīja: tā pieticīgi novērtēta kompja cena

www.ss.lv/...

Otrajā sludeklī mazliet garāks apraksts: www.ss.lv/...

Minu savu portativo uz jusu deltu. Portativais ideals nesen nopirkts Sikak aprakstisu Tad ja kads atrakstis uz inboksu. Vienigais ko es varu pateikt ka portativo es pirku pa 745ls un vel klat pirku specialu paleti 75ls priek6 ta lai pieslegt visus stekerus ka pie parasta komja. Nu protams ir noteikums bez jusu piemaksas var nerakstit. Apmerama piemaksa no jusu puses ir 250ls nu tur vel var sarunat skatoties kada stavokli mopeds. Ja Labs nosviedisu diezgan pravu summu.

Marka: Delta

Modelis: Rmr-24

Izlaiduma gads: 1991

Cena: 150 Ls

brmbrmm 21.05.2010 13:04

Dirigents rakstīja:

uupis rakstīja: Pļē nu lohi kas lohi…

Kad jūs esat redzējuši Pirmajam rokā smagāku un lielāku instrumentu par karoti???

esam redzējuši, un pat vairākas reizes

foto1.inbox.lv/...

fotošops

brmbrmm 21.05.2010 12:50

uupis rakstīja: Pļē nu lohi kas lohi…

Kad jūs esat redzējuši Pirmajam rokā smagāku un lielāku instrumentu par karoti???

vakuumsūkni?

brmbrmm 18.05.2010 17:17

Man patīk, kādas \"atlaides\" tiek uzrādītas:

www.autonet.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti