iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 18.05.2010 10:10

Es domāju, ja maini blīvi, tad skrūves gan labāk arī nomaini, jo ar vecām var sanākt lielāka šaize - neturēs īsto spiedienu un dabūsi blīvi atkal mainīt.

Par esošo skrūvju papildus pievilkšanu gan viedokļa nav. Maz ticams, ka tas kaut ko līdzēs.

brmbrmm 14.05.2010 15:15

mainboard rakstīja: bet tagad pēc ziemas auksto gaisu sak pūst tik pēc kādiem 20KM nobrauktiem, un tikai knapi aukstu, kas varētu būt par problemu?

Varbūt, tas tāpēc, ka tikai 20KM esi nobraucis Ziemeļu virzienā?

Pabrauc drusku tālāk!

brmbrmm 13.05.2010 19:05

sarashkins rakstīja:

Lūgtum, citas idejas?

\"paskaties varbuut pompa ir beigta. kad ir 90 gradi abaam cauruleem kuras iet uz radiatoru jaabuut siltaam. Paskaties vai atpakal uz ba4oku dzen tosolu. man bija liidziga kibele. bija pompai propelleris sabiris pa gabaliem(bija no plastmasas) \" (c) www.bmwpower.lv/...

brmbrmm 13.05.2010 18:58

Pirmais rakstīja:

reiz paprasīju kā otrajai megānai noņemt stūri.... precīzāk spilvenu... man sāka stāstīt visādu tuftu, ķipa ka esot skrūvītes no apakšas, ka lai neņemot jo izšaušot spilveni uttt... tā arī neviens neko sakarīgu nepateica, es pat neatceros vai es tur ierakstīju KĀ to var izdarīt, vai viņi mani izbesīja jau pirms tam....

Tāks, atsvaidzinam atmiņu - par stūri : www.renaultclub.lv/...

Vēl daži posti no Pirmā:

www.renaultclub.lv/...

www.renaultclub.lv/...

www.renaultclub.lv/...

Par diagnostikas softu gan nekā neatrodas

brmbrmm 07.05.2010 0:24

Lasīt no šejienes uz priekšu: www.bmwpower.lv/...

brmbrmm 05.05.2010 21:12

Dark_Side rakstīja: dekster... davai bez abidas... tiekamies uz taisnes un to ir vai nav noskaidrojam. 1gear 60, 2 gear 105, 3 gear 145, u.t.t. max uz šosejas 245 kas ir dabūts, bet gāja vēl.

un tad tirs!

Baigie rādītāji...

Man tēva vecais Volvo arī uz ko tādu ir spējīgs.

Viens čoms pirms padsmit gadiem savam 86. gada Audi 80 (ziepjtraukam) ar 1.8 motoru nahrenizēja apgriezienu ierobežošanu, pēc kā ar apgriezieniem redlainā sasniedza krietni augstākus ātrumus! Un kas par to? Sporta auto uzreiz?

brmbrmm 05.05.2010 21:03

Sviestc rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Kurš šito rakstīja - "koplekts" un "pa"?

www.spsauto.lv/...

-----------------

Uzmanību-Akcija!

Audi A4, Audi A6 un VW Pasatt

( 1997-2000 gads. )

Sviru, stūres uzgaļu un atsaišu koplekts.

EGT ražojuma pa 110 Ls;

TRW ražojuma pa 250Ls.

Nevaig lasīt latgalisko versiju, nospied stūrītī "LV" un būs gan "komplekts" gan "par".

Būtu jau labi, ja paši uzreiz visas blusas izķertu; starp citu pat šajā lapā vēl viena palika - pareizi ir "Passat" nevis "Pasatt".

brmbrmm 05.05.2010 18:01

Arī te igauņi mums priekšā!

dv.ee/...

brmbrmm 05.05.2010 14:21

Kurš šito rakstīja - \"koplekts\" un \"pa\"?

www.spsauto.lv/...

-----------------

Uzmanību-Akcija!

Audi A4, Audi A6 un VW Pasatt

( 1997-2000 gads. )

Sviru, stūres uzgaļu un atsaišu koplekts.

EGT ražojuma pa 110 Ls;

TRW ražojuma pa 250Ls.

brmbrmm 05.05.2010 14:21

Kurš šito rakstīja - \"koplekts\" un \"pa\"?

www.spsauto.lv/...

-----------------

Uzmanību-Akcija!

Audi A4, Audi A6 un VW Pasatt

( 1997-2000 gads. )

Sviru, stūres uzgaļu un atsaišu koplekts.

EGT ražojuma pa 110 Ls;

TRW ražojuma pa 250Ls.

brmbrmm 29.04.2010 11:43

HIPPY rakstīja: Principā izskatās ka RS strādā ar zaudējumiem

Ja viens čimbulis no juglas līdz centram nopelna 150 LS tad viens aplis izmaksā 300 ls – stundā tie ir 450 ls.

Jātņem prēmijas, algas, amortizācija, elektrība, Statoil degviela, ebiļetes cenas – rezultātā – tikai mīnusu

Un vispār- no kurienes tādi dati?

Nopelna = 300 cilv * 50 sant ?

Cilvēki tak kāp iekšā/ārā, lieto abon biļetes utt.

No kurienes izmaksas 300 ls/aplis?

brmbrmm 27.04.2010 17:53

Kas par kadru!!!

Uzmanību piesaistīja šis - \"Sakopsim Jusu gazonu\" www.ss.lv/...

Domāju krievs, ielicis sludinājumu latviski, bet, paskatoties uz pārējiem sludinājumiem - www.ss.lv/... šķiet, ka \"biznesmenis vulgaris\".

brmbrmm 27.04.2010 17:53

Kas par kadru!!!

Uzmanību piesaistīja šis - \"Sakopsim Jusu gazonu\" www.ss.lv/...

Domāju krievs, ielicis sludinājumu latviski, bet, paskatoties uz pārējiem sludinājumiem - www.ss.lv/... šķiet, ka \"biznesmenis vulgaris\".

brmbrmm 27.04.2010 17:36

Pirmais jau atkal pirmais.

brmbrmm 27.04.2010 17:34

jugasvilli rakstīja: Reāli būs arī tā, ja ar e-pasta saraksti varēsi pierādīt.. .

Tad nu arī atradis argumentu - epasts ir tikpat ticams, cik mutvārdi (ja vien nav elektroniski parakstītais).

brmbrmm 23.04.2010 14:32

Crankshaft rakstīja: ))))) Man patika taas runas par "alumiinija sliipeeshanu" )))) Dazhu apstaaklju vadiits , varu

apgalvot, ka peedeejo 15 g. laikaa NEVIENS neko

te NESLIIPEEJA! Turklaat dzineeju dalju apstraade

ir pavisam cita lieta, ne prieksh "dragraisistiem"

Bik vairaak smadzenju vajag!

Crankshaft, varbūt atklāsi, ko tad mūsdienās dara ar galvām? Kas tā ir par metodi?

brmbrmm 23.04.2010 12:23

Sk. komentos: www.iauto.lv/...

brmbrmm 23.04.2010 9:11

Vispār jau nav ne vainas 20\" www.ss.lv/...

brmbrmm 23.04.2010 9:04

Sretsked rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Varbūt, pastāstiet kāds, ko nozīmē tā galvas/kloķenes slīpēšana? Kā un priekš kam to dara? Varbūt man ar vajag?

A viņas nepaliek plānākas pēc tam? Nevar pavisam izdilt?

Tev jau vairs nevajg.

Maldies, vajag gan. Vajag sataisīt veco autiņu - tam tosolā dzen gāzes iekšā, tad nu es domāju - vai pēcāk vajadzēs galvu slīpēt vai ne obligāti?

Neesmu redzējis, kā to dara, tāpēc interesanti būtu uzzināt, kā tas process izskatās? Saprotu, ka galvas kontakt-plakni vajag dabūt pēc iespējas līdzenāku, bet par cik lielām vērpes (?) nobīdēm ir runa - cik ir norma (+/-) un cik daudz tās slīpēšanas laikā noslīpē nost?

Tas par to pavisam izdilšanu, protams, joks.

brmbrmm 23.04.2010 2:22

Sretsked rakstīja: Ja nesilst, značit ir ekonomisks.

Vai kabriolets!

brmbrmm 23.04.2010 2:20

Varbūt, pastāstiet kāds, ko nozīmē tā galvas/kloķenes slīpēšana? Kā un priekš kam to dara? Varbūt man ar vajag?

A viņas nepaliek plānākas pēc tam? Nevar pavisam izdilt?

brmbrmm 05.04.2010 14:43

Pēdējais links bija domāts šis: www.hct.lv/...

brmbrmm 05.04.2010 14:41

lidvaavere rakstīja: Neprecīzi izteicos, salūza atspere. Vakar šrotā sarunāju atsperi no sašķilta fokusa, čoms piesolīja iedot savilcējus, mēģināšu pats mainīt. Izpētīju, likās, ka nekas baigi sarežģītais tur nav. Sāks darīt, tad jau redzēs. Laikam jau laicīgi netā jāsameklē vieta, kur izdauzītos zobus var pieskrūvēt atpakaļ.

Atsperes nomainīt ir diezgan vienkārši - re kur palasies: www.mirford.ru/...

Atsperu saspiešanai vajadzēs tādu instrumentu: www.kurpirkt.lv/...

Stūres sviras noņemšanai noderēs www.mirford.ru/...

brmbrmm 01.04.2010 0:32

Bet, atbildot uz jautājumu - tapetes līmēt māk MEISTARS.

brmbrmm 01.04.2010 0:30

Wtf? Kas cenzējams ir \"t i n y u r l\" ???

www.lmgtfy.com/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti