iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
brmbrmm 12.02.2010 12:56

Kaksis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Nu ministrs arī ir VIP's pret parasto, mierīgo iedzīvotāju.

Valsts auto ir valsts manta – par to pielietojumu lemj nodokļu maksātāji vai viņu pilnvarotās personas.

Privāts auto ir privāts un par to lemj pats īpašnieks.

Privātais īpašnieks ir tiesīgs atļaut vai neatļaut transporta izmantošanu personīgām vajadzībām un tam nav nekā kopīga ar sabiedrības interesēm. Privātīpašnieka lēmums par auto lietošanas mērķiem ir tikai un vienīgi privāta darīšana, sabiedrība nevar ne liegt ne arī norādīt ko privātam darīt ar savu auto, kamēr tas neapdraud sabiedrības intereses vai netiek izmantots pretlikumīgi…

Šis apgalvojums ir ekvivalents nesen minētajam, ka "nodokļus maksāt nav spiesta lieta". Nodibini savu karaļvalsti un vari tur ņemties kā pašam tīk, bet, kamēr esi LV pavalstnieks, tikmēr jāievēro LV likumi!

Bet ja tie likumi ir pastulbi un ar daudz sētas ieejām, ko tad?

Tad ir fakts, ka "nodokļus maksāt nav spiesta lieta". Varbūt pienāks laiks, kad maksāt būs goda lieta un nemaksātājus visi kaimiņi kauninās.. sapņot nav kaitīgi, vai ne?

brmbrmm 12.02.2010 12:47

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Nu ministrs arī ir VIP's pret parasto, mierīgo iedzīvotāju.

Valsts auto ir valsts manta – par to pielietojumu lemj nodokļu maksātāji vai viņu pilnvarotās personas.

Privāts auto ir privāts un par to lemj pats īpašnieks.

Privātais īpašnieks ir tiesīgs atļaut vai neatļaut transporta izmantošanu personīgām vajadzībām un tam nav nekā kopīga ar sabiedrības interesēm. Privātīpašnieka lēmums par auto lietošanas mērķiem ir tikai un vienīgi privāta darīšana, sabiedrība nevar ne liegt ne arī norādīt ko privātam darīt ar savu auto, kamēr tas neapdraud sabiedrības intereses vai netiek izmantots pretlikumīgi…

Šis apgalvojums ir ekvivalents nesen minētajam, ka "nodokļus maksāt nav spiesta lieta". Nodibini savu karaļvalsti un vari tur ņemties kā pašam tīk, bet, kamēr esi LV pavalstnieks, tikmēr jāievēro LV likumi!

brmbrmm 12.02.2010 0:21

Reitingu cipariņi nav savā vietā, skatoties no Google Chrome.

brmbrmm 11.02.2010 21:46

DB.lv raksts \" Iznīcināti 20 miljoni veco latu\" : www.db.lv/...

Pagājušajā gadā Latvijas Banka no apgrozības izņēmusi un iznīcinājusi 20,4 milj. jeb aptuveni 16 tonnas bojātu un nolietotu latu banknošu.

Un komentārs pie tā:

Raimis 11.02.10 19:46

Kautkas neiedomājams. 20 miljoni tā vienkārši sadedzināti tikai tāpēc, ka banknotes ir VECAS!!! kā jums patīk. Laikā, kad cilvēkiem nav ko ēst un samaksāt par elektrību, viņi dedzina tīru naudu! laikam jau valdībai liekas ka mums naudas par daudz. Tikai kapēc tad no eiropas mums jaaizņemas??? lai krāsnī grūztu?? cik cilvēkus varētu pabarot ar tiem miljoniem. Tad varbūt visas vecās mājas arī jaucam nost un vecās mašīnas uzreiz dzenam uz metāla lūžņiem, tikai tapec ka vecas??? kretīnu bars, vienkārši kārtējā ņirgāšanās un viss.

brmbrmm 11.02.2010 14:14

Šitais vairāk pie anekdotēm (ņemts no www.db.lv/... )

Nost ar kaklakungiem!

Radīsim paši ar savām rokām plaukstošu tautai piederošu ekonomiku!

Atjaunosim VEF, RER, RRR, RAF, RVR rūpnīcu \"Straume\" kafijas dzirnaviņu ražošanai. Būvēsim Rīgā metropolitēnu. Atsāksim tautā iemīļotā saldējuma vēsma papīra glāzītēs ražošanu.

Papildus nepieciešams palielināt Salaspils drba nometnes jaudas. Tautsaimniecības atjaunotne ir jāpasargā no ienaidnieku un šķiriski svešo pretinieku netīrajām rokām. Katram kuram tagad ir CRV vai X5 iedosim cirvi un zāģi, lai taisa koka zirdziņus eksportam. Mūsu atjaunotās valsts ekonomikai būs nepieciešami arī ienākumi citu valstu valūtās. Patronām un ķiverēm.

brmbrmm 11.02.2010 13:48

smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...

kā mūsējie šeptmaņi pamanās sačakarēt labu ideju, beļģ

cūkas ibiom

Jautri. Un visu šo summu+procentus samaksās pasažieri + nodokļu maksātāji.

P.S. Tikko izlasīju Dž. Perkinsa \"Ekonomiskā slepkavas grēksūdze\". Banānu republikās tā notiek. Bagāto valstu korporācijas korumpējot un izdomājot datus nopamato kaut kādas sistēmas ieviešanas nepieciešamību, ārzemju bankas iedod krītu, daži no papuasiem (piramīdas augša), bankas un korporācijas kļūst pasakaini bagati, bet pārējie papuasi (šoreiz latvieši) paaudžu paaudzēm ir spiesti par to visu vergot...

www.db.lv/...

brmbrmm 11.02.2010 13:19

Palaidniex rakstīja:

Pirmais rakstīja: tas pats skatīt šeit

24.02.1998. Rīgas domes saistošie noteikumi Nr.10 \"Rīgas sabiedriskā transporta (tramvajs, trolejbuss un autobuss) lietošanas noteikumi\"

www.tvnet.lv/...

Nekas viņiem tur neiznāks - www.lv.lv/...

Deputāte Ilma Čepāne (PS) jautāja:

..vai šīs idejas autori, nosakot iespējamo līgumsoda apmēru, ir konsultējušies ar civiltiesību speciālistiem. Viņa pauda šaubas, vai sods, kas vairākus desmitus reižu pārsniedz biļetes cenu, ir samērīgs.

brmbrmm 11.02.2010 12:59

Kaksis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kaksis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kaksis rakstīja: Vispār jau tramvaji ir pelnījuši daļu no ceļu nodokļa, jo pa sliedēm brauc arī cits transports, bojājot un deldējot sliežu segumu.

Kā RS līdz šim nav iedomājusies prasīt sev daļu no ceļu nodokļa Tad pat nevajadzētu dotācijas tramvajam.

Tāpat Latvijas Dzelzsceļs var mierīgi prasīt naudu no sliežu ceļu šķērsotājiem un seguma bojātājiem.

[Slikts komentārs!]

Drīzāk varētu paprasīt RS un LDZ kompensāciju par piekares remontiem dēļ viņu kretīniskajām sliežu šķērsotuvēm!

Kurš bojā tās pārbrauktuves?

Kurš tās uzceļ neatbilstošā kvalitātē? Jo vietām tomēr var uztaisīt normāli- piem., Slokas-Kalnciema krusts.

Piedod, bet pārbrauktuves jau vajag tev, nevis dzelzsceļam. Līdz ar to ir tikai loģiski, ja par viņu būvniecību būtu jāmaksā tev, no tava ceļu nodokļa.

Te vēl var pastrīdēties- kurš bija pirmais ceļš vai dzelzceļš?!

brmbrmm 11.02.2010 12:55

«RS samazinās braucēju skaits, samazinās ieņēmumi, paceļot biļešu cenas, mēs panāksim pilnīgi pretēju efektu - cilvēki sabiedrisko transportu vairs neizmantos,» pārliecināts domes opozīcijas deputāts Olafs Pulks. Viņaprāt, «milzīga nekaunība» ir runāt par tarifa palielinājumu, tajā pašā laikā palielinot administrāciju. www.db.lv/...

\"Rīgas satiksmei\" pēdējo gadu laikā ievērojami samazinās pārvadāto pasažieru skaits. 2006.gadā tika pārvadāti 287 miljoni pasažieru, 2007.gadā - 269 miljoni, bet 2008.gadā - 246 miljoni. Prognozes par 2009.gadu liecina, ka varētu tikt pārvadāti vairs tikai 200 miljoni pasažieru. www.kapitals.lv/...

Nav jau brīnums, cilvēki balso ar saviem maciņiem.

Tad vēl nāks zemās grīdas tramvajs, pirmie 20 gab prasīs 36 miljonus latu, \"infrastruktūras pielāgošana jaunajiem tramvajiem Rīgai izmaksās tikpat, cik to saražošana un piegāde, ja ne vēl vairāk\"...

Tad mēs būsim \"Eiropā\" un gaidiet arī atbilstošas biļešu cenas (gan jau x2 ja ne x3). Tad tikai RS atliks viena problēma- vajadzēs popularizēt \"sabiedriskā tramvaja tūrismu\", lai pievilinātu turīgos rietumeiropiešus izmantot šo pakalpojumus, jo vietējie to nevarēs atļauties.

Un vēl šis - www.diena.lv/...

Nafig nevajadzēja ieviest kompostierus un tad vēl e-talonu - būtu darbs 600 konduktoriem un nevajadzētu ciest zaudējumus dēļ bezbiļetniekiem!

brmbrmm 11.02.2010 11:58

Kaksis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Kaksis rakstīja: Vispār jau tramvaji ir pelnījuši daļu no ceļu nodokļa, jo pa sliedēm brauc arī cits transports, bojājot un deldējot sliežu segumu.

Kā RS līdz šim nav iedomājusies prasīt sev daļu no ceļu nodokļa Tad pat nevajadzētu dotācijas tramvajam.

Tāpat Latvijas Dzelzsceļs var mierīgi prasīt naudu no sliežu ceļu šķērsotājiem un seguma bojātājiem.

[Slikts komentārs!]

Drīzāk varētu paprasīt RS un LDZ kompensāciju par piekares remontiem dēļ viņu kretīniskajām sliežu šķērsotuvēm!

Kurš bojā tās pārbrauktuves?

Kurš tās uzceļ neatbilstošā kvalitātē? Jo vietām tomēr var uztaisīt normāli- piem., Slokas-Kalnciema krusts.

brmbrmm 11.02.2010 11:55

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Izdariet secinājumus - šie noteikumi reāli ierobežo iespēju sava maršruta robežās braucienu veikt vairākos etapos, lai, piem., pa ceļam izkāptu kāda veikala/objekta apmeklējumam. Līdz ar ko cilvēki būs spiesti pirkt abonementu uzreiz visiem maršrutiem (kam nav šī ierobežojuma) par Ls 22 vai 29.

Tu bieži tā dari un regulāri kāpārā tiklīdz ieraugi kādu bodi???

Un vēl - 23 santīmi par braucienu tas arī ir megadārgi???

Moš vizini mani ar savu auto par brīvu, ja reiz 23 saņi ir par dārgu...

[Slikts komentārs!]

Jā un zinu cilvēkus, kas arī bieži tā dara (maršrutos, kas iet cauri centram, piem., 3. vai 40. autobuss vai 3. tramvajs.

brmbrmm 11.02.2010 11:48

Kaksis rakstīja: Vispār jau tramvaji ir pelnījuši daļu no ceļu nodokļa, jo pa sliedēm brauc arī cits transports, bojājot un deldējot sliežu segumu.

Kā RS līdz šim nav iedomājusies prasīt sev daļu no ceļu nodokļa Tad pat nevajadzētu dotācijas tramvajam.

Tāpat Latvijas Dzelzsceļs var mierīgi prasīt naudu no sliežu ceļu šķērsotājiem un seguma bojātājiem.

[Slikts komentārs!]

Drīzāk varētu paprasīt RS un LDZ kompensāciju par piekares remontiem dēļ viņu kretīniskajām sliežu šķērsotuvēm!

brmbrmm 11.02.2010 11:43

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: un kas tur dārgs? Ja brauc reizi nedēļā nopērc 20 biļešu e-talonu un būs zem 50 santīmiem. Ja brauc tikai ar viena veida transportu un katru dienu ar vairākiem pērc darba dienām mēneša biļeti būs vēl lētāk. Interesanti, cik tad būtu jāmaksā biļetei un kur Eiropā biļete Rīgas izmēra pilsētā maksā lētāk?

P.s. Drīkst arī nebraukt ar sab.trans.

Tu zini kādas ir mēnešbiļešu cenas????

Vienam transporta veidam darba dienām ir 22 lati.

Ja tu cilvēks brauc darba dienās tad reāli sanāk 20 lati.

Pirkt mēnešbiļeti tikai vienam maršrutam un gaidīt viņu 40 minūtes ar nav kaifa.

Normāla mēnešbiļete maksā 50 (!!!) latus mēnesī… Tev ir tik daudz kāposta, lai maksātu 50 Latus plus vēl no nodokļiem dotēt…

Vienā maršrutā darba dienām maksā 14,20

Un vari izmantot visus tā veida tr. līdekļus maršruta sakritības robežās.

pat ja brauc tikai 2x dienā uz un no - viens brauciens sanāk 0,32 lati.

Interesanti - kas tur dārgs, kur ir lētāk, Eiropas pilsētās ar ~0,7 miljoniem iedzīvotāju

Drīz būs mazliet savādāk - acīmredzami RS vēlas samazināt pasažieru skaitu, kas par daudz vizinās ar šo \"viena maršruta mēneša abonementu\": www.rigassatiksme.lv/...

Lai padarītu pievilcīgāku biļešu piedāvājumu...

Savukārt mēneša abonementiem, kas līdz šim bija domāti vienam maršrutam, tiks mainīti lietošanas nosacījumi – ierobežojums vienā maršrutā tiks aizstāts ar braucienu skaita ierobežojumu. Ar šiem abonementiem kā līdz šim varēs braukt maršrutu sakritības robežās, bet katrs brauciens būs jāreģistrē. Turpmāk attiecībā uz visiem mēneša abonementiem spēkā būs vieni lietošanas noteikumi un jāreģistrē būs katrs brauciens.

Abonementi, kas bija domāti vienam maršrutam, par līdzšinējo cenu dos iespēju braukt izvēlētajā transporta veidā jebkurā maršrutā, bet noteiktu braucienu skaitu – 85 braucienus visās mēneša dienās, 65 braucienus darba dienās.

Biļeti iespējams lietot jebkura maršruta transporta līdzeklī vienu mēnesi no tās pirmās reģistrācijas brīža. Brauciena reģistrācija jāveic katru reizi iekāpjot transporta līdzeklī. Biļetes cena paliek nemainīga – visām mēneša dienām Ls 19,50, bet darba dienām Ls 14,20, tādējādi viena brauciena cena ir tikai vidēji Ls 0,23.\"

Izdariet secinājumus - šie noteikumi reāli ierobežo iespēju sava maršruta robežās braucienu veikt vairākos etapos, lai, piem., pa ceļam izkāptu kāda veikala/objekta apmeklējumam. Līdz ar ko cilvēki būs spiesti pirkt abonementu uzreiz visiem maršrutiem (kam nav šī ierobežojuma) par Ls 22 vai 29.

brmbrmm 11.02.2010 9:56

Pirmais rakstīja: ..nav jau gluži tā, ka visi fofāgena dzinēji ir pilnīgas kakas bet nu visi nav arī nekādas medusmaizes....

1. [Ļoti vispārīgs komentārs]

2. [Dikti izvairīgs komentārs]

3. [Riktīgi nesakarīgs komentārs]

brmbrmm 11.02.2010 9:52

Dirigents rakstīja: Pirmais,vot Tu visu zini,nu tad pasaki ludzu,ka tur ar to I.P adresi ir,ta mainais ja es no trubas piesledzos vai nu caur IZZI WLAN,vai caur Tele2 GPRS? A ja caur kaiminja WLAN?

Te www.nic.lv/... var apskatīt Latvijas organizācijām izdalīto IP adrešu sarakstu.

brmbrmm 10.02.2010 18:59

Palaidniex rakstīja: Nubet ja kādā veikalā ir ļoti dārgs piens vai kaut kur tirgo džinsus pa 100 latiem par pāri - drīkst taču arī nepirkt!

Un par ko satraukties - balso ar savu piķi par savu personisko transportu.

Sabiedriskais transports nav spiesta lieta - drīkst taču arī neizmantot.

Bet izmantot un nemaksāt - braukt pa zaķi, vai arī lietot bieži un ikreiz pirkt biļeti pie šofera, kas speciāli padarīta dārgāka, lai to pirktu iepriekšpārdošanā, un šķendēties, ka dārgi - nu sorry...

Es jau arī balsoju ar savu maciņu, vienīgi man sabtrans ideja principā patīk un par adekvātu samaksu labprāt to lietotu. Vēl vairāk, esmu par to, ka netikai Vecrīgā, bet visā centrā aizliegtu personīgo auto kustību (nodrošinot apvedceļus, protams), tad pa centra šaurajām ielām varētu draudzīgi pārvietoties ar sabtrans vai ar velosipēdiem - satiksme būtu veikla un zaļa, un Latvija mazāk atkarīga no naftas!

brmbrmm 10.02.2010 17:19

Palaidniex rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.S.

Drīksti arī nebraukt ar RS transportu.

Un tā vietā braukt ar mikriņu, taksi, čomu, kolēgi, mopēdu, savu auto, ciskudrilli utt. Vai gala beigās iet kājām! :naac:

Nepatīk - nebrauc!

Kur problēma?

Tieši tā! Nepatīk un cenšos max izvairīties. Jo tarifu politika ir max neizdevīga parastam pilsonim, kam nav atlaižu vai mēnešbiļetes.

Tā vien izskatās, ka RS grib panākt to, ka šie ir nevis pilsētas transports, bet invalīdu, pensionāru, represēto un arī skolēnu/studentu transports. Varbūt, atsākšu vairāk izmantot jamo transportu, kad ar vienu biļeti varēs braukt, teiksim, 1 stundu ar jebkuru veidu/daudzumu transporta.

Tad nesaprotu - ko cepies par tarifiem?

Viss ir štokos, ja tev uzturēt mašīnu, maksāt parkingus, liet degvielu, maksāt apdrosināšanu, nodokļus ir lētāk ar mašīnu - tad vispār pie kājas cik maksā biļete!

Manuprāt Ls 0,50 par vienreizēja brauciena biļeti ir visai adekvāts cīpars! Ja jābrauc bieži - pērc vairākiem braucieniem e-talonu vai maksā mēnešbiļeti un maksā par katru braucienu ievērojami lētāk.

P.S.

Sūi ieroisinājumu stundas biļētei - moš tādu uztaisīš.

Uz doto brīdi ir pieejama biļete par Ls 1,90 un brauc vienu dienu kaut slikti paliek ar visiem transportiem, kaut pa vienai pieturai brauc un tā visu dienu!

Tieši tev trūkst stundas biļetes - ierosini RS un moš tie tādu radīs.

Ja gaudīsies te šajā forumā - RS par tavu sāpi neuzzinās un neredzēs jēgu tādu biļeti radīt...

Tieši tā- ir padomā uzrakstīt iesniegumu RS ar dažiem konstruktīviem ierosinājumiem, viens no kuriem būtu novērst situāciju, kad šakāļu - konduktoru bars tevi pataisa par bezbiļetnieku un liek maksāt sodu par to, ka iekāpi tev tuvākajā pieturā, kas gan iznāk 1 pieturu pirms galapunkta un pēc pašreizējās sistēmas sanāk, ka ar to vari braukt tikai līdz tam un tad reģistrē atkal nākamo braucienu (maksā 2x).

brmbrmm 10.02.2010 16:58

uupis rakstīja: Zinu ka vasku liesiet, bet varbūt kādam aitišņikam tomēr aizķēries etherneta konektors (mamma) 2 gab, skapī liekamie (2x2x3 cm), vītajam pārim MGS 500, der arī 400.

Bļā – neta skapji pilni ofisi bet šitie sūdi nav pat Argusā – GigaSPEED X10D…

Man vajag divus papildus vadus no skapja pa penāli izvilkt, bet nevienam nav to sīko sūdu – jāsūta skapis uzreiz, pļē…

Savulaik tos štruntus iepirkām no A-Kaabel (bija kaut kur Ķīpsalā, RTU teritorijā), maksāja gan vairākus Ls/gab.

Varbūt, skati te: www.viss.lv/...

Un- www.yeint.lv/...

brmbrmm 10.02.2010 16:26

Palaidniex rakstīja: P.S.

Drīksti arī nebraukt ar RS transportu.

Un tā vietā braukt ar mikriņu, taksi, čomu, kolēgi, mopēdu, savu auto, ciskudrilli utt. Vai gala beigās iet kājām! :naac:

Nepatīk - nebrauc!

Kur problēma?

Tieši tā! Nepatīk un cenšos max izvairīties. Jo tarifu politika ir max neizdevīga parastam pilsonim, kam nav atlaižu vai mēnešbiļetes.

Tā vien izskatās, ka RS grib panākt to, ka šie ir nevis pilsētas transports, bet invalīdu, pensionāru, represēto un arī skolēnu/studentu transports. Varbūt, atsākšu vairāk izmantot jamo transportu, kad ar vienu biļeti varēs braukt, teiksim, 1 stundu ar jebkuru veidu/daudzumu transporta.

brmbrmm 10.02.2010 15:42

Sviestnesis rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Sretsked rakstīja: Ko latviski nozīmē I am a hard rock fan ???

Paprasi vēl googlei...

Es esmu cieto iežu ventilators

Ar to arī apsveicu!

brmbrmm 10.02.2010 15:37

Sretsked rakstīja: Ko latviski nozīmē I am a hard rock fan ???

Paprasi vēl googlei...

brmbrmm 10.02.2010 15:11

HIPPY rakstīja: Interesanti – kurš Rīgā dotē mikriņus pa Ls 0,40

Neviens nedotē, jo tie brauc tikai pa rentabliem maršrutiem, plus viss augstāk minētais ar biļešu neizsniegšanu un bezbiļetnieku neesamību.

brmbrmm 10.02.2010 15:09

Pie tā visa vēl der uzmanīties, lai nesajauktu T-568A ar T-568B, savādāk vajadzēs meklēt krusteņkabeli.

brmbrmm 10.02.2010 15:00

uupis rakstīja: Jā un vēl – man kautkāds pārdevējs veikalā teica ka 5 kategorija ir OK – sesto nevajag… Ko tas viss nozimē…

Vajadzētu vispirms noskaidrot, vai ir runa par ziedlapķēdes vai marķiergredzena, vai kādu citu risinājumu, bet man jau liekas, ka tev pat piekto nevajag, iztiktu arī ar trešo, vai pat RG58.

brmbrmm 10.02.2010 14:45

Sretsked rakstīja: Pirmais, lai nu kurš dristu par tekstiem... Tu labāk parādi,kā proti pirts kubulu uztaisīt.

Biedri pilsoņi iAuto apmeklētāji, gribat pasākumu- 'Pirmais un baļļas taisīšana' ?

Pasākumu vajag, plus vajag to visu no n-leņķiem safilmēt, lai galu galā taptu viena vērtīga video-instrukcija "kā izgatavot pirts kubulu for dummies (čaiņikiem/tējkannām)", ko varētu iztulkot n-valodās un tiražēt pa visu pasauli! Vo!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti